אאוזונופיליה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אאוזונופיליה
    לינה
    27/04/2014

    שלום!
    כעבור חודשיים לאחר לידה היו לי כאבי בטן אחרי האוכל.במהלך הבירור נמצא אאוזונופיליה של 20% (שעלתה עד ל45% וכרגע ירדה ל19%) ומחלת השימוטו.נכון להיום תפקודי התריס שלי בנורמה.אני מאוזנת.אבל רופאים לא מבינה מה הסיבה לאאוזונופילה.עברתי בדיקות:גסטרוסקופיה,קולונוסקופיה,US בטן ובלוטת התריס, בדיקת מח עצם,CT חזה,אקולב וכל מני בדיקות דםו בדיקת צואה. נמצאה רק הגדלה קלה של הבלוטת התריס ונוגדנים של ב.התריס, נוגדנים של מח' קרוהן (אבל הקולונוסקופיה תקינה).כל שאר הבדיקות ברוך השם תקינות פרט לאאוזונופילים.גם ב.מח עצם תקינה, אבל ראוים ריבוי של אאוזונופילים.הרופא שלי אמר שלא יודע מה זה ופשוט הציע לא לעשות כלום ולהפסיק לחפור.אני עדיין מודאגת וכבר לא יודעת למי לפנות.האם יש עוד משהו שאליי לעשות?חשוב לציין שיש לי לפעמים נזלת אלרגית או גירוד עור אבל שנים רבות ולא מעבר לזה.בבקשה תעזרו!מה לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אאוזונופיליה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אאוזונופיליה - תגובה

    פרופ` אליעזר רחמילביץ
    27/04/2014

    קודם כל טוב שלא מצאו שום עדות למחלה מהסוגים שתארת
    נראה לי שהשלב הבא ל פנות לאלרגולוג בעיקר לאור העובדה
    שידוע לך על תופעות אלרגיות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו