נוגדני APLA שאלה מתוקנת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נוגדני APLA שאלה מתוקנת
    אבי 31
    29/04/2014

    בת 30 סובלת מאנמיה כרונית מחסר ברזל ומקבלת עירויי וונופר בגלל בעיות ספיגה לא ברורות (גאסטרו נשלל). כמו כן סובלת מחסר ויטמין D ומחומצה פולית. ברקע IGA NEPHROPATHY מטופלת בטריטייס. עשיתי בדיקות לביקורת בהמטולוגיה כאשר הנתונים לא השתנו מבעבר. ברזל נמוך, פריטין נמוך, טרנספרין גבוה, חומצה פולית נמוכה, בי 12 תקין המוגלובין תקין MCV נמוך. אלקטרופורזה של המוגלובין A בנורמה97.6 כשהנורמה עד 97.8 והמוגלובין A2 2.4 כשהנורמה עד 3.3 רטיקולוציטים 2.7 כשהנורמה עד 2.5
    A.B2 GLYCOPROTEIN IGG <1.4
    IGM-1.2 כשהנורמה עד 20
    אנטי קרדיוליפין IGA 63 כשהנורמה עד 20
    אנטי קרדיוליפין IGG <1.6
    igm 1.5 כשהנורמה עד 20.
    בדיקת לופוס אנטיקואגולנט טרם התקבלה תשובה.
    שאלתי היא: האם ישמשמעות לבדיקה קרדיוליפין IGA שיצאה אצלי גבוההמעל הנורמה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נוגדני APLA שאלה מתוקנת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נוגדני APLA שאלה מתוקנת - תגובה

    פרופ` אליעזר רחמילביץ
    30/04/2014

    נראה שיש עדות לחסר ברזל וגם של ח פולית
    ולכן צריך טיפול מתאים גם עם המוגלובין תקין
    מקור אפשרי הוא דימןם או לקוי בספיגה ממערכת העיכול
    והשאלה עם נעשה ברור מתאים?
    האם את מקבלת סטרואידים?
    לגבי היתר נא להתייעץ עם רומטולוג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו