מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כ13 שנים תפוקת מוח העצם מעט נמוכהעמית אלתם17/05/2014
טסיות בסביבות 125-160 עולה יורד וכדוריות לבנות 2.8-5 עולה יורד ועוד פראמטרים מעט מתחת לסקאלה או בתחתית
לפני שנתיים ההמטולוגית רצתה לשלוח לביופסה מאחר שגם הלקויציטים ירדו , במידה ובבדיקה הבאה כעבור חודש עדיין יהיו ירודים ,ופלא בבדיקה הבאה כעבור חודש ,כל תפוקות מוח העצם כאילו מפחד ההמטלוגית עלו וניכנסו לתוך הנורמה ולא היה לי אף אחד באדום בדרך כלל היו כ 5 וכן בבדיקה נוספת כעבור חודשיים עד שההמטולוגית אמרה לי שאני לא צריך יותר מעקב המטולוג
לפני חודשיים עדיין המצב היה בסדר ,לפני שבוע התייבשתי מעט ונשלחתי למיון בבדיקה ,שוב היו 5 פרמטרים של מוח העצם באדום טסיות 135 כדוריות לבנות 2.76
רופאת המשפחה (שמדבררת מזה שנים על סרטן דם יציב ,בניגוד לדעת ההמטולוגית) אומרת שתבדוק שוב בעוד חודש ואם אין שיפור ,אז חזרה להמטולוגית,
בייעוץ עם רופא גסטרו שהוא מנהל מחלקה פנימית בבית חולים ובעבר כששימש גם כרופא משפחה היה הרופא שלי ,
אמר לי "התנודות האלו אצלך קיימות כבר שנים רבות אני לא מסכים עם רופאת המשפחה שלך ,כל עוד אתה במסגרת התנודות תתעלם"
למי לשמוע???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם נאטוקינז בעייתי לבעלי טסיות נמו
עמית אלתם17/05/2014עקב תופעות לואי עם מיקרופירין (בגיל 62 לאחר ארוע לב קל וצינטור) החלפתי אותו בנאטוקינז פעמיים ביום,
האם הנאטוקינז בעייתי לבעלי טסיות דם מעט נמוכות, אצלי בדרך כלל כבר שנים רבות בסביבות 120 -160 ועכשיו עם הנאטוקינז הטסיות 135 בעוד חודש יבדקו שוב
להערכתי הנאטוקינז עושה אצלי עבודה מצויינת , האקג שהיה כשנה מעט מחוץ לנורמה חזר לנורמה תעוקות קלות שהיו לי פסקו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכ13 שנים תפוקת מוח העצם מעט נמוכה - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ18/05/2014על מנת לענות כמו שצרוף חייבים לראות את כל הספירות בדף השנים
האחרונות
אם אכן תנודות אלו קיימות שנים וסוג התאים הלבנים תקין- אין מקום
לדאגה
אך אם מגמה זו מתמידה או חלילה מחמירה יש
לשקול בדיקת מח עצם ולו גם להרגיע את הרוחות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)



