anti E

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • anti E
    רוני
    22/06/2014

    במהלך ההריון התגלה אצלי נוגדנים anti E. כתוצאה מעליה חדה בטיטר נוגדנים וחשד לאנמיה עוברית ילדתי בקיסרי לפני 3 חודשיםכאשר הילד שלי קיבל תרומה של הדם תבורי בלידה.
    מאז אני מחפשת כתובת על מנת לטפל בבעיה ולהבין בכלל במה מדובר לצערי אני מבינה שאין הרבה מידע בנושא ואני (והילד שלי) נשארים תלוים באויר.

    השאלה שלי היא האם אפשר להסביר לי מה זה אומר anti E?
    מה ההשלכות של הדבר על הריון נוסף או בכלל?
    למי לפנות על מנת לקבל טיפול בנושא?

    מיותר לציין שבקופת החולים לא יודעים יותר ממני ולכן לא מאשרים טופס 17 לבדיקות בבנק הדם ליעוץ.
    הם מבקשים ממני כביכול את התשובות. אני צריכה "להוכיח" להם שמענה לנושא יכול להינתן במקום ספציפי ולא סתם בבדיקה בקופה. (אגב- עשינו בדיקת נוגדנים בקופה- בבדיקה לא ראו נוגדנים)

    אני ממש מבקשת עזרה. אין לי כבר מושג לאן להמשיך מכאן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    anti E

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • anti E - תגובה

    פרופ` אליעזר רחמילביץ
    23/06/2014

    אני מציע שתפני לרופא הנשים שילד אותך
    ותבקשי ממנו הפניה למנהל בנק הדם בו נמצאו
    הנוגדנים והומלץ על הירוי לתינוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו