מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלהמישהי01/09/2014
שלום, בת 25, כבר חצי שנה סובלת מתכיפות ודחיפות לשתן ומכאבים עזים בבטן תחתונה.בדיקות שתן וותרבית תקינות. בבדיקת הדם האחרונה תוצאות הבדיקות הראו MONO% 14.9 ו MONO.abs 1.3 ערך תאי דם לבנים WBC- 8.6 תאי דם אדומים RBC 4.01 ו HCT 35.5 כל שאר המדדים תקינים. ערכי הRBC וה HCT היו כך הרבה פעמים אך המוניציטים מעולם לא היו מעל הנורמה. מה המשמעות של ערכים אלה ?האם הם קשורים לתסמיני השתן שציינתי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוספת מידע לשאלה
מישהי01/09/2014לפני 17 שנה עברתי השתלת מח עצם בשל אנמיה אפלסטית APLASTIC ANEMIA .מאז ועד היום כל תוצאות בדיקות הדם תקינות לחלוטין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוספת מידע לשאלה - תגובה
פרופ` אלן ברבי04/09/2014פרט חשוב.לפנות לביקרות במרפאת ההשתלות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
מישהי09/09/2014תודה על תשובתך. האורולוג המליץ לי לקחת את התרופה ליריקה. האם יש בעיה לקחת אותה כיוון שחליתי בעבר ב APLASTIC ANEMIA ועברתי השתלת מח עצם?האם היא יכולה לפגוע במח העצם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה - תגובה
פרופ` אלן ברבי04/09/2014אין קשר בן דחיפות השתן ועליה קלה במספר המונוציטים.
לחזור על ס.ד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
מישהי09/09/2014תודה על תשובתך. האורולוג המליץ לי לקחת את התרופה ליריקה. האם יש בעיה לקחת אותה כיוון שחליתי בעבר ב APLASTIC ANEMIA ועברתי השתלת מח עצם?האם היא יכולה לפגוע במח העצם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהציטוט תופעות הלוואי של תרופת ליריקה
מישהי10/09/2014בעלון התרופה כתוב בתופעות הלוואי : שינויים בבדיקת דם (נדיר) .ובמדריך התרופות של הכללית כתוב :תתיכן ירידה במספר טסיות הדם .טרומבוציטופניה (הרס טסיות הדם המלווה בדימומים)נדיר מאוד.האם אני יכולה לדעתך לקחת את התרופה בהתחשב ב-APLASTIC ANEMIA שחליתי בעבר ומבלי לפגוע במח העצם כיום?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה בבקשה
מישהי14/09/2014אפשר לקבל תשובה בבקשה?אני חייבת לדעת אם אני יכולה לקחת את התרופה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה - תגובה
פרופ` אלן ברבי29/09/2014דורש מעקב בלבד ולפחות בדיקה אחת של המטולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
מישהי07/10/2014שלום,
לאחר שבועיים בהם אני נוטלת את התרופה ליריקה,עשיתי היום בדיקת דם כשאני מעט מקוררת -ערכי הWBC יצאו 10.9 (המקסימום 10.8) וערכי הלימפוציטים היו 19.8% (ההמינימום 20) כאשר לפני שבועיים (עשיתי בדיקת דם ממש לפני תחילת נטילת התרופה) הם היו 38% . האם הירידה של הלימפוציטים אל מתחת למינימום יכולה להיות קשורה בנטילת הליריקה??? (אני דואגת כאמור כיוון שבעבר עברתי השתלת מח עצם בשל APLASTIC ANEMIA) במידה וכן, האם עליי להפסיק את הטיפול?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)



