מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בדיקותמור07/09/2014
שלום
אובחנתי.בכלמידיה ואופלזמה חיובי, טופלתי בהמון אנבט' שלא עזרו 100%. דוקסילין ציפרו אזניל ואז עשיתי תרבית שתן שיצא חיידק אי קולי וקיבלתי מקרודנטין.סיימתי טיפולים לפני שבועים במשך חודש וחצי. ויש עוד צריבות בשתן שבאות והולכות, ביצעתי שוב תרבית וPCR שעוד לא הגיע אבל הגיעו לי התוצאות הבאות ושאלתי את הרופא שהפנה אותי האם יש בעיה כלשהי והוא אמר שלא, אבל אני חושבת שמשהו לא תקין ואשמח לחוות דעת נוספת. הוא אמר שמה שאמור להיות גבוה נמוך, שזה התהפך וצריך לעושת עוד שבועיים שוב בדיקת דם ושהשתן בסדר גמור... אבל למה עוד שורף? יש כאן את כל התוצאות.. הוא אמר שיש איזה חיידק אבל לא נתן טיפול אמר שייתכן שהאופלזמה חיובי.בדיקת שתן STD הכל שלילי אבל רופאת נשים לקחה PCR שלא הגיע עוד. מה דעתך? האם לאור הבדיקות שצירפתי יש בעיה? לא סתם יש לי צריבות שלא עוברות עדיין וחוששת שעדיין משהו לא תקין ואשמח לחוות דעת בנושא. הבדיקות-
WBC 6.1 K/ul
RBC 4.43 M/ul
HB 13.7 g/dl
HCT 40.3 %
MCH 30.9 pg
MCHC 34.0 g/dl
RDW 13.0 %
MCV 91.0 fL
NEUT% 28.4 % (פה זה מראה ממש נמוך יוצא מן הגרף אמור להתחיל מ40 עד 75.
LYM% 57.5 % פה זה אמור להיות עד 50 וזה יוצא מחוץ לגרף בעליה
EOS % 7.8 % גם פה זה יוצא מהגרף בעליה אמור להיות עד 7
NEUT.abs 1.7 K/ul יוצא מהגרף אמור להיות מ 1.9
LYMP.abs 3.5 K/ul
MONO.abs 0.4 K/ul
EOS.abs 0.5 K/ul
לעומת זאת
LEUCOCYTES - U STRIP שלילי
NITRITE- U STRIP שלילי
ERYTHROCYTES-U STRIP שלילי
UROBILINOGEN-U STRIP +גלוקוז נורמל שניהם.
פרוטאין שלילי
PH 5.5
SPECIFIC GRAV-U STRI 1.018
KETONES- U STRIP + BILIRUBIN- U STRIP שלילי
גלוקוז נורמלי.
פה הכל בסדר אבל הבדיקות הראושנות מה איתם לעומת אלה? זה לא סותר את זה? תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ07/09/2014כדאי להתייעץ עם מומחה למחלות זיהומיות
לא נראה לי שיש בעיות המטולוגיות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)



