התיעצות עם המטולוג

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התיעצות עם המטולוג
    שלוש שלושים
    29/09/2014

    הי,
    לאחר נטילת אסטרופם יצאו לי ברגלים המון סימנים כחולים, אדומים, ורידים חדשים וחולשה חזקה ברגלים במיוחד בעמידה רציפה של כמה דקות.
    ... התרעתי בפני רופא הנשים שלי והוא לא נלחץ. נטלתי לעוד 3 ימים החודש.
    תופעות נוספות קרו והחלטנו יחד להפסיק או להחליף לאיקוקלמין בחודש הבא. כל זה לאחר ביצוע בדיקת דם הורמונלית.

    היום התווספה לשלל התופעות הצטברות נקודות כמו המון שטפי דם כואבים ומגרדים ...

    צרפתי תמונה.
    האם המצב מצריך התיחסות מיוחדת ? האם יש בדיקת דם נוספת שיש לבצע פרט להורמונים?
    האם איקוקלמין עשוי גם כן להיות מסוכן?
    האם יכול להיות קשור למדרסים אורתופדיים חדשים שאני נועלת?
    תודה על העזרה, חתימה ושנה נפלאה


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התיעצות עם המטולוג

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התיעצות עם המטולוג - תגובה

    פרופ` אליעזר רחמילביץ
    29/09/2014

    בשלב זה הייתי מפסיק את התרופה קודם כל לודא שזו הסיבה
    ןאחכ להתייעץ עם הרופא המטפל לגבי המשך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו