ניסיון נוסף לשלוח הודעה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ניסיון נוסף לשלוח הודעה
    דינה
    29/10/2014

    שלום רב!
    שמחתי לקרוא את תגובתכם לגבי שאלותיי בעקבות הבדיקות של בעלי.פרופסור ברבי כתב שמכיוון שההמוגלובין של בעלי כבר לאורך השנים סביב 13,לא יכול להיות שמדובר במיאלומה.
    יחד עם זאת הרופאים ממשיכים לשלוח את בעלי לכל מיני בדיקות והוא כבר מסרב לעשות אותן,כי אין לו כוח נפשי ופיסי.למשל שלחו אותו לבדיקת אימונופיקסציה(התשובה של אימונוגלובולינים רשומה למטה-IgM-31'כשהנורמה היא 40),שלחו אותו לעשות קריוגלובולינים.חלק מהבדיקות לא עושים בקופה ובעלי חייב להתרוצץ לאסף הרופא או לבילינסון(אנחנו גרים ברחובות).האם לפי הנתונים שרשמתי בהודעה הקודמת יש טעם לעשות את הבדיקות?
    באלקטרופורזת השתן אותה תיארתי גם בהודעה הקודמת נמצאה הפרשה רבה של אלבומינים(רשום בהערות).האם,לדעתכם יש טעם לפנות לנפרולוג או שזה אמור להישאר בתוך הבירור ההמטולוגי?
    בתודה מראש ובברכה,
    דינה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניסיון נוסף לשלוח הודעה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניסיון נוסף לשלוח הודעה - תגובה

    פרופ` אלן ברבי
    30/10/2014

    לא כתבתי שאין מיאלומה מכיוון שרמת המ' שמורה. כתבתי שלפי הבדיקות שראיתי אין עדות ביאולוגית למיאלומה. כתבתי גם לחזור על הבדיקות בעוד4-6חודשים ולבצע US בטן ולא CT

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו