קרישיות יתר ותסחיף ריאתי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קרישיות יתר ותסחיף ריאתי
    עדן
    19/11/2014

    שלום,

    אני עכשיו בבירור המטולוגי על קרישיות יתר (יש במשפחה, אז התחלתי בירור לגבי עצמי וכרגע אני מחכה לבדיקות דם). בכל מקרה, קראתי קצת על זה, ונתקלתי במונח תסחיף ריאתי שקשור גם הוא לקרישיות יתר.

    מאז שאני זוכרת את עצמי, אני חווה כ-2 פעמים בשנה בממוצע קוצר נשימה פתאומי, שמתבטא בכאב מאד חד בריאה בעת הניסיון להכניס פנימה אוויר. בד"כ בתוך 1-5 דקות הדבר עובר בפתאומיות כשם שהגיע (פרט למקרה שהתרחש לפנות בוקר השנה ונמשך 2-3 שעות).

    היתכן כי האירועים שאני מתארת יכולים להיות תסחיף ריאתי עם קריש דם קטן שנעלם מעצמו? במידה ולא, אני מתנצלת אם השאלה מצביעה על בורות, אני פשוט כבר שנים מנסה להבין מאיזו סיבה רפואית התופעה המוזרה הזו נגרמת לי, ונתקלתי ברופאים שלא באמת טורחים לברר (רופא שבילדות זרק משהו על "כאבי גדילה" ורופאת משפחה שבבגרות סיווגה את זה כ"התקף חרדה", למרות שטענתי בתוקף שזה קורה לי בד"כ דווקא במצבים של רגיעה מוחלטת ושלווה)

    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קרישיות יתר ותסחיף ריאתי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרישיות יתר ותסחיף ריאתי - תגובה

    פרופ` אלן ברבי
    20/11/2014

    1- הסימטומים שלך לא מתאימים לתסחיף ריאתי.
    2- לחקות בסבלנות לתשובות של הבדיקות ולפנות לרופא המטולוג/משפחה לפיענוח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו