התייעצות לגבי בדיקת קרישיות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התייעצות לגבי בדיקת קרישיות
    יעל
    20/01/2015

    שלום רב, לפני כחצי שנה אושפזתי עקב מקרה של דמם מוגבר והתעלפויות לאחר לידה. במהלך הבדיקות הראשוניות במיון הרופאה העלתה השערה שיש לי בעיה בקרישיות (למעשה תת קרישיות), קיבלתי שתי מנות פלזמה, וקיבלתי הנחייה להמשך התייעצות עם המטולוג.
    השבוע עשיתי בדיקות דם כלליות וקיבלתי את התוצאות הבאות:
    INR - 0.89
    PT - 10.20
    PTT - 57 (מופיע כי זה נתון חריג וגבוה מהטווח הרצוי)

    כמו כן ההמוגלובין שלי הוא 13.3
    ורמת ה IRON היא 163

    אני אנמית כל חיי, לאחר האשפוז המדובר הגעתי לIRON 12 ולאחר טיפול עם כדורי ברזל הגעתי ל 101, כך שהנתון גם של ההמוגלובין וגם של ה IRON נראה לי חריג וגבוה, במיוחד לאור העובדה שאני לא נוטלת בחודשיים האחרונים כדורי ברזל בכלל.

    הרופא נתן לי הפנייה לבדיקה חוזרת של הערכים הנ"ל וכמובן הפנה להתייעצות עם המטולוג.
    האם ייתכן שהתוצאה שהתקבלה היא טעות מעבדה?
    במידה ולא, על מה התוצאות יכולות להצביע?

    תודה רבה
    יעל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התייעצות לגבי בדיקת קרישיות - תגובה

    פרופ` אלן ברבי
    21/01/2015

    לחזור על הבדיקות ולפנות להמטולוג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו