קרישיות או לא? מבולבלת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קרישיות או לא? מבולבלת
    מימוש
    21/01/2015

    שלום
    בת 26, אחרי לידה שנייה.
    בהריון הנוכחי הרופא החליט לשלוח אותי לבדיקת קרישיות עקב היסטוריה מיילדותית של משקל לידה נמוך בלידה ראשונה ושתי הפלות רצופות לאחריה.
    התקבלה תוצאה של חלבון s נמוך, התחלתי קלקסן מניעתי במשך ההריון.
    לידה תקינה ושוב משקל לידה נמוך לגיל ההריון, 8 שעות אחרי הלידה נטלתי שוב קלקסן 40, ו4 שעות לאחמ"כ היה דימום מוגבר מהרחם שנעצר בעירוי פיטוצין והסתכם באובדן דם.
    הקלקסן הופסק ליומיים הבאים.
    במקום העירוי התפתחה נפיחות קשה וכואבת שאובחנה בדופלר כקריש. ניתן קלקסן במינון טיפולי של 60 מ"ג X2.

    כיום, 6 ימים אחרי הלידה, היד עדיין כואבת מאוד, ושאלתי, האם זה הטיפול הנכון? האם אין חשש לדימום נוסף עם דילול כה מסיבי? האם יש דרכים נוספות להקל על הכאב והנפיחות? תוך כמה זמן אמור לחול שיפור?
    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קרישיות או לא? מבולבלת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרישיות או לא? מבולבלת - תגובה

    פרופ` אלן ברבי
    24/01/2015

    אני לא יודע.
    הפורום לא יכול להחליף הרופאים המטפלים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו