לאחר ניתוח לפרוסקופי כתוצאה מדימום.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לאחר ניתוח לפרוסקופי כתוצאה מדימום.
    רועי
    29/01/2015

    שלום רב, שמי רועי. אתן רקע למצב שהתקיים.
    לפני כחודשיים התחלתי לסבול מפלפיטציות מועקה בגרון דברים שמעולם לא חוויתי. אני אדם בריא לחלוטין ועוסק בספורט.
    לאחר תקופה שתופעות אלו לא עברו החלטתי להגיע למיון שם נשללה בעייה לבבית וכדומה ובבדיקת דם נמצא כי מתקיים זיהום כלשהו בגוף שעפ הרופאים כנראה מסביר את התחושות.
    לאחר תקופה שתחושת אלו לא חלפו ושיחה עם חבר פסיכיאטר הוא טען כי התחושות מתאימות להתקפי חרדה ויתכן שבגלל שינויים קיצוניים בחיי היום יום הגוף מגיב בצורה קיצונית.
    לכן לאחר המלצתו התחלתי ליטול קלונקס במשך מספר פעמים.
    במשך כשבועיים בערך.
    ויומיים אחרי שלקחתי את הכדור האחרון
    עברתי ניתוח לפרוסקופי בבטן כתוצאה מכאבים עזים בבטן ימין התחתונה ( כאבים עזים במיוחד שהחלו בבוקר של אותו יום).
    תחילה עפ התסימינים היה נדמה כי הבעיה הייתה באפנדיציט ולכן הובהלתי לניתוח ללא בירור מעמיק.
    לאחר הניתוח התברר כי האפנדיציט לא היה מודלק כלל והבעיה כפי הנראה הסתכמה בדימום מינימלי בחלק האחורי של הבטן.
    לאחר סדרת בדיקות דרך מרפאת המטולוגיה ובירור אם ספגתי מכה קשה או פעילות אינטנסיבית במיוחד ( דברים שלא קרו )
    "זכיתי" לחוסר תשובה מוחלט וכיום אני חושש לבצע פעילות בגלל חוסר הידיעה לגורם הדימום.
    לכן רציתי לשאול באופן דיסקרטי האם יתכן שהסיבה לדימום הפנימי יש קשר לקלונקס?
    אגב לאחר הניתוח תחושות הפלפיטציה והמועקה חלפו לחלוטין.
    במידה ויהיה צורך במידע יותר מפורט כמו בדיקות דם או המיקום של הדימום אוסיף בשמחה.
    בברכה רועי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאחר ניתוח לפרוסקופי כתוצאה מדימום. - תגובה

    פרופ` אליעזר רחמילביץ
    29/01/2015

    אני מציע שתפנה לרופא שנתן לך את הקלונקס
    שאמור לדעת על תופעות הלואי של התרופה
    או שתסתכל באחד מאתרי האינטרנט בהם ניתן לקבל מידע מעודכן על תרופות כולל תופעות לוואי
    בנוסף לא ברור לי עם היו הפרעות בתפקוד מנגנון הקרישה שיכלו להסביר את סיבת הדמם ואני מניח שהן בוצעו במסגרת הברור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו