המוגלובין והמטוקריט גבוהים ונשימה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • המוגלובין והמטוקריט גבוהים ונשימה
    אלי
    07/02/2015

    שלום. בן 27, לא מעשן ומימי לא עשנתי. חש בריא. בדיקות הדם שלי סהכ תקינות לחלוטין- מכולסטרול ועד לווטמינים. אך ישנם שני ערכים שחוזרים על עצמם בצורה גבוהה ועקבית כבר מעל לשנתיים: ערכי המוגלובין גבוהים (בסביבות 20) וכן המטוקריט בערך 55. בדיקת אריתרופרואיטין תקינה. רופא המשפחה אמר לפנות להמטולוג. וכתב "pv?" פניתי. (3 חודשים לתור) היא אמרה לעשות בדיקות חוזרות ועוד כל מיני. עשיתי, אך עקבותיה נעלמו. התעלמתי מזה. מאחר ואני חש בריא לחלוטין.
    בשבועות האחרונים אני סובל מקשיי נשימה משונים -דהיינו: נושם בערך 8-10 נשימות בדקה וכמעט רק נשימות עמוקות מאד. וגם אז אני מרגיש שזה לא מספיק חזק.
    יש קשר?
    מה עלי לעשות? לתשובתך אודה מאד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המוגלובין והמטוקריט גבוהים ונשימה - תגובה

    פרופ` אלן ברבי
    07/02/2015

    קודם להגביר שתיית מים
    הקזת דם תעזור
    להשלים בירור אתל המטולוג כדי לשלול או לאבחן מחלה פוליציטמיה ורה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו