מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פריטין נמוך מאוד - תופעות לוואימרב10/02/2015
שלום פרופ׳ יקר,
אני בת 46 ללא מחלות רקע וללא לקיחת תרופות קבועות. מידי פעם ״אלפליד״ להרגעה....בבדיקות הדם האחרונות שביצעתי, הפריטין היה ברמה של 6.1. יש לציין, כי היה נמוך לאורך תקופה ארוכה, אך לא ברמה כזו.
תראה פרופ׳ נכבד, אני מרגישה נורא. כאילו משהו נורא מתחולל לי בגוף. חולשה קיצונית, כאביי בטן מוזרים (בטן תחתונה בעיקר) וכאבים מוזרים בראש, לעיתים בצד אחד. כמו כן, נמלים באצבעות ולפעמים אפילו כאבים בציפורניים. ביקרתי אצל גניקולוג ומבחינתו הכל בסדר. ההמוגלובין גם הוא תקין. Rdw-sd הינו ברממה של 37.8. כל יתר הבדיקות בגדר הנורמה. שאלותיי הן: האם מה שאני מרגישה בתקופה האחרונה כפי שתארתי קודם, הן תופעות שקורות כשהפריטין נמוך? מה עליי לעשות במחינת התזונה? איך מעלים את הפריטין? האם ספורט 3-4 פעמים בשבוע, זה בסדר? והאם יש חשש כולשהו מטיסות (צריכה לטוס וגם ככה פוחדת מהטיסה)? עוד דבר שגיליתי, כשאשר יש לי חתך ביד מסכין מידי פעם, הדם כל כך נוזלי, שקשה מאוד לעצור אותו. דבר שלא היה בעבר. יש קשר? שאלתי המון שאלות ואשמח אם תוכל לענות לי עליהן משום שאני חרדה שיש לי משהו נוראי בגוף :-( בבקשה - תעזור לי להבין מה עובר עליי. יש לציין שאני משתמשת בהתקן תוך ריחמי קרוב ל 16 שנים ברציפות ומעולם רופא הנשים לא בדק לי בדיקות דם. האם יש קשר להתקן? מודה לך מראש על כל רגע שהקדשת לי מזמנך היקר. לא מובן מאליו עבורי....בראיות גם לך וכל טוב, מרב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פריטין נמוך מאוד - תופעות לוואי - תגובה
פרופ` אלן ברבי11/02/2015המוגלובין תקין זה אומר שאת מנצלת היטב את הברזל לבניית המ' וזה בסדר.
את יכולה להוסיף בשר עדשים תחינה פירות יבשים... בדיאטה שלך. פרט לזה יתכן שיש לך תופעות של גיל המעבר. להתייעץ עם גינקולוג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)



