אימונופקסצ דחוף!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אימונופקסצ דחוף!
    דינה
    17/02/2015

    שלום רב!
    אני בת 52.לפני כשנתיים וחצי התחילו לי התקפי בצקות בעפעפיים. ההתקפים בהתחלה היו פעם בחודשיים ואחר כך כל שבוע.אף אחד לא ידע מדוע.לפני כשנה וחצי התחילו לי הזעות לילה.עשו בירור כולל סי-טי ובדיקות מורחבות כולל אלקטרופורזה ואימונופקסציה ללא ממצא.
    בהתקף האחרון פניתי לרופא עיניים (לפני כך פניתי לאין ספור רופאי עיניים ואף אחד לא ידע מה זה)והוא אמר שיש לו חשד ללימופמה ארובתית ,למרות שהבצקות באות ונעלמות תוך 24 שעות.הוא שלח אותי לסידרת הבדיקות לפני שיחליט,האם לעשות ביופסיה.כל הבדיקות כולל סרולוגיה זיהומית,אוטואימונולוגיה,CRP,שקיעה,ספירה,ביוכימיה מלאה כולל LDH,אימונוגלובולינים יצאו תקינים לחלוטין.
    באלקטרופורזה גמא גלובולינים נמצאים בגבול העליון ובנוסף לכך רשום שבאימונופקסציה נמצא "שינוי איכותי".
    בבירור של הרופא מול המעבדה נאמר שלא ראו מקטע מונוקלונית.
    ברצוני לדעת,האם תוצאות הבדיקה מעידות על לימפומה/מיילומה?אם לא,מה יכול לגרום לשינוי איכותי באימונופקסציה?
    עשיתי גם בירור לאנגיודמה והוא היה שלילי.
    בתודה ובברכה,
    דינה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אימונופקסצ דחוף!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אימונופקסצ דחוף! - תגובה

    פרופ` אלן ברבי
    18/02/2015

    אין משמעות קלינית בממצא בחלבונים. אבל רצוי שפנמאי ירכז את כל התוצאות.
    בנוגע לארובות ולבצקת אין לי תשובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו