בבקשה צריכה עזרה!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בבקשה צריכה עזרה!
    סיסי
    18/03/2015

    לפני כלודשיים רציתי להגשים חלום של שנים שאני סובלת מחוסר ביטחון באף רציתי לעשות ניתוח פלסטי אף, בבדיקות היה לי PTT מוארך כלומר גבוה הרופא ביקש ללכת להמותולוג,המותולוג לא אישר את הניתוח בזמן ההוא אלא נלקור את הבעיה ולאחר מכן ייאשר,חקר וגילו לי מחלת וואן וליברנד אבל יש פתרון ניתן לנתח עם ספריי דיסמופרסין באף וככה לא יהיה דימום , עברתי לרופא מנתח אחר דוקטור אחר ואני מפחדת ללכת לשם שבוא לא ינתח אותי מה אני לעולם לא אצליח להתנתח? ההמותולוג אישר הוא רשם בדף״לפני פעילויות עם דמם בניני כגון ניתוח אף ניתן להשפריץ ספריי באף דימופרסין לפני הכניסה לניתוח ככה במילים הללו, אתם יכולים לומר לי מה יכול ליקרות לי? המחלה הזו היא ניפתרת? אני יכולה למות בניתוח? אני בלחץ!!!! אני חייבת ניתוח חייבת זה החלול שלי עבדתי ימים ולילות להשיג את הכסף הזה לניתוח אף !! חסרים לי פקטורים בגלל זה יש סכנה לדימומים אבל אחרי שעשינו את הדימופרסים היה לי רמה נורמלית של PTT כלומר שהספריי עוזר, בקיצור השאלה שלי האם אני יכולה להתנתח?!?! בבקשה תענו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בבקשה צריכה עזרה!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בבקשה צריכה עזרה! - תגובה

    פרופ` אליעזר רחמילביץ
    18/03/2015

    הדרך היחידה היא להיות בקשר צמוד עם ההמטולוג והמנתח לגבי ההכנה המיוחדת
    לצערי מכאן אין אפשרות לעזרה נוספת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו