מרגיש חסר אונים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מרגיש חסר אונים
    דינה
    20/10/2015

    שלום רב!
    אני פונה בתקווה להבין מה קורה ולאן לפנות.כתבתי בפורום מספר פעמים ותמיד קיבלתי תשובות מפורטות ועל כך תודה.אני בן 54.חולה AS קשה מאוד וסרקואידוזיס ברמיסיה כבר 15 שנה.בשנה האחרונה ,התגלו לי מספר בלוטות לימפה רבות בבטני.בהשוואה רדיולוגית בנתיים לא היה שינוי בגודלן בלוטות הלימפה יחסית לשנתיים האחרונות.לא ניתן להשוות עם סי-טי ישנות יותר,כי פשוט לא עשו לי.
    כבר יותר מעשר שנים אני סובל מאנמיה חסרת ברזל ומתרומבוציטופניה וגם בזה המצב יציב.בהמטולוגיה מחליטים לא לקחת ביופסיה כל עוד המצב של הבלוטות הוא יציב.
    אני עושה בדיקות כל חצי שנה.לפני כשבוע עשיתי את הבדיקות ובהן הספירה תקינה פרט לבעיות הידועות(רמת המוגלובין נע בין 12.3 ל-12.7),ביוכימיה תקינה(כולל ,אלבומין,פרוטאין טוטאל ואלקטרופורזה),אבל CRP-0.67(בדרך כלל תקין,הגבול העליון הוא 0.5) והיום קיבלתי את התשובה של בטא 2 מיקרוגלובולין והוא 2647.בדיוק לפני שנה הערך היה 2468 ובמרץ 2015 הערך היה 2101.האם ,לדעתכם,הערך החדש הוא תקין?
    אני סובלת מכאבי תופת בגב וברגליים,אך תמיד חשבתי שזה בגלל AS שמתקדם אצלי מאוד...פעמיים שלחו את הדם לאימונופיקסציה ופעמיים לא ביצעו אותה,כי אלקטרופורזה הייתה תקינה.האם יש טעם לחזור להמטולוגיה.הייתי שם רק אתמול,אך לא היתה לי תשובה של מקרוגלובולין...
    תודה רבה.
    נחמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מרגיש חסר אונים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מרגיש חסר אונים - תגובה

    פרופ` אלן ברבי
    22/10/2015

    אין משמעות קלינית לתשובות, של בטא 2 מיקרגלובולין ו CRP. הפורום לא יכול לעזור לך. להמשך במעקב המטולוגי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו