עזרה בניפוח תוצאות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה בניפוח תוצאות
    רחל ש
    18/01/2016

    שלום
    אני בת 34 בהריון שבוע 25+5 (הריון 5 שלי ,1 הסתיים בגרידה שבוע 11, הריון נוסף כימי ,ועוד שני הריונות הפלה טבעית בשבוע 6-7)
    לאחר בירור בקרישות דם יצא שתוצאות שלי גבוליות,והוחלט שאני צריכה לקבל קלקסן 60(בשני הרינות אחרונים קיבלתי ובכול זאת הסתיים בהפלה)
    אחרי בירור נוסף הוחלט לקחת אספירין
    עשיתי שוב בדיקת דם לקשריות ואלה התוצאות
    13.1=PT Seconds
    I/N/R=0.9
    P T T=31.1
    40.7=(RVVT (sensitive to LAC
    35.8=(PTT (sensitive to LAC
    Cardiolipin IgG Ab=3.5
    Beta 2 Glycoprotein 1 Ab=1.0 U/mL
    Negative: 5 U/ml - קטן מ -קטן מ
    .14.6=BETA 2 Glycoprotein 1 IgM
    Hypercoagulation-Summary=חיובי beta2-GP1 IgM Ab נמצא*
    Ro Ab Anti SSA=3 U/ml-קטן מ
    La Ab Anti SSB=0.77

    שאלה עם זה מסוכן 14.6=BETA 2 Glycoprotein 1 IgM שזה מאוד גבוה כי המקסימום זה 5 ?
    תודה על התשובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה בניפוח תוצאות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה בניפוח תוצאות - תגובה

    פרופ` אליעזר רחמילביץ
    20/01/2016

    נראה לי שעליך להתייעץ עם המטולוג העוסק בבעיות קרישה בכלל ובהריון בפרט
    לא ניתן לענות כמו שמתבקש במסגרת הפורום כעיקר לאור שתי ההפלות בעבר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו