וסקוליטיס עם CRYOGLOBULINEMIA - אני בלחץ

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • וסקוליטיס עם CRYOGLOBULINEMIA - אני בלחץ
    א
    26/04/2016

    שלום,
    בפבר' היה לי פורופורה עם גרד בגפיים, עכוז, ובטן. ספירות דם ושתן היו תקינות ורק זוהה לי ANA חיובי וכן SSA52 בערך של 7.4.
    הפריחה ירדה לאחר כ10 ימים ואובחנה כוירלית
    החודש החלה פריחה נוספת חריפה יותר ספירת דם ושתן תקין, שוב ANA חיובי וSSA52 5.9. בנוסף נעשתה ביופסיה שבה זוהה acute leukoctoclastic vasculitis
    בנוסף CRYOGLOBULINEMIA מעל הנורמה.

    גם כאן לאחר כ5 ימים הפריחה נעלמה כמעט כליל עם מספר נקודות שצצו לאחר מכן.

    הופנתי להמוטולוג...

    במה יכול להיות מדובר? האם ייתכן שויראלי וקל לטיפול? או האם זעבת? או סרטן או מחלה קשה אחרת?
    כמובן שלא מדובר להתחייבות אלה להרגעה בלבד כי בהסתכלות ברשת על CRYOGLOBULINEMIA עולה סרטן, זעבת הלחץ עולה..

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • וסקוליטיס עם CRYOGLOBULINEMIA - אני בלחץ - תגובה

    פרופ` אלן ברבי
    27/04/2016

    זה מחלה דם כרונית.
    טוב שהופנת להמטולוג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו