מתעניינת בגמילה מתרופה נרקוטית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מתעניינת בגמילה מתרופה נרקוטית
    סיון
    30/05/2016

    שלום , היה לי בעבר לימפומה וכיום אני חצי שנה לאחר הטיפולים , טופלתי באקטיק כנגד הכאבים וכיום אני משתמשת בזה חצי שנה כבר, אני מרגישה שזה משתלט לי על השיגרה כבר, וברגע שאני לא לוקחת את האקטיק יש לי כבר כאבים מדומיינים והגוף שלי פיתח תלות בתרופה, אני רוצה להיגמל ומפחדת שאסבול מתסמיני גמילה קשים וכאבים קשים מופשטים בכל הגוף, הבנתי שאי אפשר להיגמל לבד, ושצריך ליטול כדורים לגמילה , ומה אני עושה כשכואב לי ברגע שאפסיק ליטול את האקטיק? אני מעדיפה להיגמל לבד ולא ללכת למרכז גמילה , שאלתי היא, מה הדרך הנכונה להיגמל מהאקטיק ואיך? ואילו כדורים אני צריכה לקחת כדיי להיגמל ומה הפעילות שלהם של הכדורי גמילה? והאם אוכל לבקש מרשם של הכדורי גמילה מהרופאת משפחה שלי או שצריך רופא מומחה לזה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתעניינת בגמילה מתרופה נרקוטית - תגובה

    פרופ` אלן ברבי
    30/05/2016

    זה לא בעיה המטולוגית !
    באלון התרופות כתוב שאפשר להוריד את המינון באופן הדרגתי עד ההפסקה. מציע לך להבדק ע" נורולוג או במרפאת כאב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו