בן 42 המטוקריט גבוה בדם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בן 42 המטוקריט גבוה בדם
    יוני
    17/01/2017

    שלום

    בן 42
    מזה תקופה שיש לי המטוקריט גבוה בדם(הגיע גם ל- 55)
    ככל הנראה משני לטיפול בנבידו (זריקה לטיפול בחוסר טסטוסטרון)
    לפני כחודש וחצי נשלחתי על ידי המטולוגית לבצע הקזות דם במטרה להוריד לסביבות 50
    עשיתי 3 הקזות (אחת לשבוע), ובבדיקת דם שלאחריה הגיע ל - 50.10.
    בדיקת דם לאחר 3 שבועות היה 51.80
    בדיקת דם כעת לאחר שלושה שבועות נוספים- 53.50
    העניין הוא שזה כבר היה אמור לרדת לבד, כי את הזריקה קיבלתי לפני 15 שבועות, והזריקה הזו בעלת פעילות של 12 שבועות, ואני לא מתכוון להמשיך בה. כך שלא מובן לי למה ההמטוקריט עדיין גבוה (ואף עלה קצת).
    האם יכול להיות שזה שיבש אצלי משהו במערכת הדם?
    מה ניתן לעשות/לבדוק?
    אציין שעשיתי לפני כמה חודשים בדיקה של המוטציה (ג'ק 2) והיה תקין.

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בן 42 המטוקריט גבוה בדם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן 42

    פרופ` אלן ברבי
    18/01/2017

    מדובר בפוליציטמיה משנית יתכן בגלל הזריקה או עישון או מעט שתייה. שלוש הקזות אחת בשבוע זה לא כל כך מקובל !!! בכל מקרה אתה לא רחוק מערך עליון של הנורמה וממליץ על המשך מעקב בלבד עם ס.ד כל 3ח' ולבדוק גם רמת אריטרופואיטין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו