טרומבוציטוזיס ופקטור v ליידן בהריון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טרומבוציטוזיס ופקטור v ליידן בהריון
    שירן
    24/01/2017

    שלום רב,
    עברתי לידה שקטה בשבוע 31 בעקבות היפרדות שילייה. לאחר בירור קרישיות יתר הסתבר שאני הטרוזיגוטית לפקטור v ליידן ובספירת דם טרומבוציטים גבוהים 480-500. קבלתי שתי חוות דעת לטיפול במהלך הרעון הבא. האחת טיפול בקלקסן ורק במידה והטרטמבוציטים יהיו גבוהים במהלך ההריון גם זריקה של סוג של אספירין ( בהריון הטרומבוציטים שלי ירדו) אך בעקבות היי iufd שחוויתי אני תוהה האם זה לא מחייב בכל אופן טיפול באספירין. חוות דעת שניה שקבלתי היא לקבל קלקסן בלבד רק לאחר הלידה. אודה לך לחוות דעתך לטיפול במהלך הריון ולטיפול גם לא במהלך הריון. אציין שביצעתי בדיקת דם jek2 שאני מחכה לתוצאותיה. האם יש בדיקה נוספת שאתה ממליץ לי לבצע?
    יש לציין: כימיה מלאה יצאה בנורמה,אריטרופויטין יצא נמוך-1.2, לויקוציטים גבוהים-11.08(יש לציין שאני מעשנת מידי פעם), המוגלובין-12.6,tsh בנורמה,פריטין 70, ויטמין b12 בנורמה,esr-40 (חריגה), pct 0.5, לימפוציטים 3.12,plt בספירה חוזרת 470.
    המון תודה מראש על כל עזרה אני מאוד מודאגת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרומבוציטים ופקטור 5

    פרופ` אלן ברבי
    26/01/2017

    הכול היפוטתי מכיוון שאת לא בהריון.... הדיון התבצע בהתאם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו