המוגלובין גבוה כבר שנים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • המוגלובין גבוה כבר שנים
    קרן
    07/04/2017

    ד"ר שלום רב,
    בעלי בן 46 בריא בד"כ למעט כולסטרול גבוה ( נוטל כדורים) ותוסף b12 בעקבות חוסר ספיגה ( בעיה של שנים), לא מעשן ולא עישן מעולם ומתעמל. כבר שנים שיש לו המוגלובין גבוה בבדיקות דם, לאחרונה רמה חריגה מאוד של 18.5. כמו גם המטוקריט גבוה. כמו כן, סובל לפחות פעם בשבוע מכאבי ראש ולאחרונה גם ירידה בראייה ( עניין של גיל?). המטולוג נתן לו אולטרסאונד בטן והכל היה תקין ובדיקה גנטית בשם jak-2-v617f הבדיקה תקינה ללא מוטציה, גם תפקודי כליות וכבד עשה וגם יצא תקין. הוצע לו הקזת דם, האם זה הפתרון היחיד? האם יכול לתרום דם במקום? מה המשמעות הקלינית של כל זה? סמיכות דם מסוכנת ויכולה לגרום לקרישים איך מונעים? סליחה על כל השאלות אודה על תשובתך.
    שבת שלום


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    המוגלובין גבוה כבר שנים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המוגלבחן גבה

    פרופ` אלן ברבי
    10/04/2017

    אלו ערכים מעט גבוהים של המ' והמטוקריט ללא עדות למחלה פוליציטמיה. מציע לבדוק גם רמת אריטרופויאטין. לבדיקות הבאות לשתות חצי ליטר מים לפני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו