האם מדובר באנמיה שמקורה אינו חוסר בברזל בי 12?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם מדובר באנמיה שמקורה אינו חוסר בברזל בי 12?
    שון
    03/07/2017

    שלום
    בן 40 בבדיקות דם שבצעתי בהפרש של חודשיים (תוצאה שמאלית יולי 2017
    RBC-Red Blood Cells - 4.33 - 4.44
    3.WBC-Leucocytes- 4 - 4
    הומוגולובין 12.8 -12.6
    פרטין 126 - 129
    חומצה פולית 7.2 -7.2
    המוטוקרט - 39.2 -.38.9
    ברזל - 101 - 99- לוקח תוסף תזונה כ חודשיים
    בי 12 - 252 - 402 - לוקח תוסף תזונה כ חודשיים
    8.MCH - 29.1 - 28
    MCV- 90-88
    13.4 - 13.3- MPV
    יש לציין ש בשנה האחרונה ירדתי כ 16 קילו כתוצאה מפעילות גופנית מאומצת בשילוב עם דיאטה מ 84 ל 68
    האם ערכים הללו מצרכים בירור המטלוגי מעמיק יותר?
    האם מדובר באנמיה שמקורה בהתאם לנתונים אינו חוסר בברזל בי 12 או חומצה פולית. שאלה נוספת האם יכול להיות קשר לערכים הללו לפעילות גופנית מאומצת מאוד למשל ריצת 15 ק"מ פעמיים בשבוע ופעילות התנגדות 3 פעמיים בשבוע.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בירור...

    פרופ` אלן ברבי
    04/07/2017

    זו אנמיה מינימלית קשורה קרוב לודאי לדיאטה ולפעילות ספורטיבת אינטנסיבית. אפשר לקחת תוסף בכדורי ברזל 3 פעמים בשבוע

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו