מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- האם יש צורך בבירור המטולוגי?דינה08/11/2017
שלום,דוקטור! .אני בת 54 .עוברת בירור של עליה קלה של אנזימי כבד. בינואר 2015 הייתה עליה גם ב-ALT-83 וגם ב-AST-43. אחרי שהפסקתי סטטינים ועשיתי פעילות גופנית,האנזימים ירדו-AST לתקין ו-ALT ל-35. לפני כשנה חזרתי לקחת סטטינים-10 מ"ג פעם ביומיים. מאז ה-ALT היה סביב 35-36. לפני כשבועיים זה עלה ל-37. אתמול בבדיקה חוזרת ALT-39 בשל כאבי בטן תחתונה ימנית,עשו לי CT ובבדיקה היה כבד שומני עם ציסטה 0.8 מ"מ. על כבד שומני ידוע לי כבר שנתיים.ההסנה באולטראסאונד ב-2015 הייתה הסננה בולטת. בסיטי של 2013 הייתה ציסטה זעירה.בסיטי של השנה רשום שהציסטה של 0.8 מ"מ גדלה מעט יחסית ל-2013. אני לא שותה,לא מעשנת,,לא אוכלת דברים שומנים ומהפחמימות אני אוכלת -4 פרוסות לחם מלא וכפית סוכר בתה. BMI 28.4. בעקבות העליה הקלה באנזימים נעשו הבדיקות הבאות: ספירת דם תקינה לחלוטין.רמת הגלוקוז 94. המוגלובין A1C-5.3, פרוטאין טוטאל-7.7 אלבומין-4.6 TG-121,כולסטרול 194 IRON,פריטין וטרנספרין תקינים לחלוטין.AST-27 LDH-447 צרולופלזמין ואלפא 1-אנטיטריפסין תקינים. ויטמין B12-תקין.חומצה פולית 7.8. אלפא פטא פרואין 2.49. בדיקות לצליאק תקינה.הבדיקות להפטיטיס שליליות. כל האימונוגלובולינים תקינים,פרט ל-!IgG -1620 לפני שנתיים היה לי 1700 ,אך אחר כך ירד... בעבר בדיקה ANA היה חיובי,אך עם טיטר נמוך ולכן אף אחד לא התייחס לתוצאה. עדיין אין תוצאות של בדיקות סרולוגיות חדשות. אני ממש לחוצה. האם את חושבת שעליה באימונוגלובולינים קשורה לכבד .האם דלקת בכבד בעקבות כבד שומני עלולה לגרום לעליה באימונוגלובולין?או שכדאי לעשות בירור המטולוגי?
חשוב לציין שאין בלוטות לימפה מוגדלות בסיטי.
אשמח מאוד לקבל את המלצתך. בתודה מראש ובברכה, דינה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם יש צורך
פרופ` אלן ברבי09/11/2017סיפור ארוך . רצוי לפנות פרונטלי להמטולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)



