זריקות ברזל,fe iron נמוך מוגלוביך גבוה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • זריקות ברזל,fe iron נמוך מוגלוביך גבוה
    אור
    31/05/2018

    שלום
    אני בת 31 ובגלל בעיה ברצפת האגן אסור לי ללחוץ גם לא קצת בשירותים
    הכירורג המומחה שמטפל בי בבעית האגן ביקש לתת לי זריקות ברזל אם יש חוסר בגלל שנסתי המון סוגי ברזל גם ברזל מים וגם טבעי והכל גרם לי לעצירות.
    מבחינת הרופא משפחה והרופאה ההמתולוגית אני כרגע בכלל לא צריכה ברזל ואינני מבינה למה מכיון שאלו היו הבדיקות דם שלי

    באפריל 2018
    Fe-iron יצא 38 שהכי נמוך רשום 60!!
    הטרנספרין יצא 310
    המוגלובין יצא 13.6
    (פריטין ואחרים לא עשו לי)

    אח"כ במאי 2018 חודש אחרי

    נתנו לי ספירת דם
    ויצא מוגלובין 14.5

    עכשיו רצתי לשאול, איך זה שהFe-Iron ממש נמוך ואיך אמרו לי שאני לא צריכה ברזל..
    מדוע מסתכלים תמיד רק על המוגלובין?
    ומה אני אעשה כשאהיה בהריון מתכננים בערך עוד חצי שנה-שנה?
    לא כדאי להתחיל?
    ומה עלי לעשות?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זריקות ברזל

    פרופ` אלן ברבי
    03/06/2018

    נכון לא צריך ברזל. אצלך הוא מנוצל לבניית המ' וזה בסדר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו