כיצד לקבל יותר סיבים תזונתיים בדיאטה?

היכנסו למצגת שהוכנה במיוחד למתעניינים בכל הקשור לכיצד לקבל יותר סיבים תזונתיים בדיאטה?. באפשרות גם לשאול בפורום שלנו או לפנות אל מומחים בנושאי כיצד לקבל יותר סיבים תזונתיים בדיאטה?

אכלו דגנים מלאים בבוקר

הישראלים לא צורכים מספיק סיבים תזונתיים. סיבים תזונתיים יכולים להוריד את רמת הכולסטרול, למנוע עצירות ולשפר את העיכול. דגנים מלאים הם מקור מצוין לסיבים. רכשו דגני בוקר מדגנים מלאים, הוסיפו לכך פרי, ואתם בדרך למטרה היומית: 38 גרם סיבים לגברים, 25 גרם לנשים.
העמוד הבא - קחו פרי

* המידע המופיע כאן אינו מהווה המלצה לנקיטת הליך רפואי כזה או אחר. כל המסתמך על המידע המוצג עושה זאת על אחריותו בלבד. הגלישה בכפוף לתנאי השימוש באתר