עזרה מקצועית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה מקצועית
    אורית
    19/02/2011

    שלום אני בת 40 גובה 160 משקל 68 התחלתי בדיאטה לפני יומיים רוצה לדעת אם התפריט נכון או לא כי יש לי בעיה בשעות העבודה הארוכות אני מתחילה מ7 בבוקר וחוזרת הביתה בשעה 4 או 5 אחרי צהריים אין לי כוח להכין אוכל בריא אז החלטתי לעשות מתכון שקל להכין אותו הבעיה שלי היא ארוחת צהריים
    בוקר נס קפה עם רבע כוס חלב בלי סוכר
    אחרי שעתיים שתי פרוסות לחם מקמח מלא ושתי כפות גבינות עד 5% או שתי כפות אבוקדו או ביצה קשה או פסטרמה דלת שומן וירקות וכוס קפה
    ביניים פרי
    צהריים אחר י חזרה הביתה 2 טבעול לייט תירס ותפוח אדמה אפוי סלט ענק ירקות וכף חומס או קופסה טונה בשמן( המים לא אוהבת) ושתי או 3 פרוסות לחם קל וירקות
    פעם בשבוע דג אפוי בתנור ותפוח אדמה אפוי וסלט ירקות
    ביניים פרי או חטיף אינרגי עד 99 ק:ק עם כוס נס קפה
    ערב כמו בבוקר
    יש לציין שאני לא אוהבת לאכול עוף ואת הדגים אפשר רק פעם בשבוע אני לא מתה עליו
    מה דעתכם על ארוחות צהריים ומה אפשר להוסיף
    ותודה אם תענו לי בהקדם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה מקצועית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה מקצועית - תגובה

    עינת לב ארי
    20/02/2011

    הפורום איננו מיועד להרכבת תפריטים , אין לנו מספיק נתונים וגם אם תתני, זה לא המקום לעשות זאת.
    הבקורת היחידה שאני יכולה לתת לך לגבי התפריט שהשניצל תירס, גם אם הוא לייט, דומה בהרכבו ללחם הקל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו