מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- לפרו' ברטוב: תוצאות ב.זרעמטופלת25/01/2010
שלום רב,
בעלי ואני מנסים שנה וחצי להיכנס להיריון. טיפולי IVF בשנה האחרונה.
בעלי עשה ב. זרע בתחילת החודש(01.2010)
כללי:
צמיגות:תקין, PH7.5, אגלוטינציה תקין
נפח 1.5
ריכוז: 140<
תנועה: 30%. דרגת תנועה +2
סה"כ תאי זרע 216.10 (בשישית) <
מורפולוגיה:
15% זרעים תקינים
לא תקינים ראש: 52, midpiece 21, זנב 12
אשמח לדעתך, אם הכול בסדר והאם יש עוד בדיקה שאתה ממליץ לנו ללכת לעשות כדי "לכסות" את הצד הזה של המשוואה?
תודה,
(-:
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת זרע
פרופ` בנימין ברטוב27/01/2010על-פי הנתונים של הבדיקה כפי שהצגת, איכות תאי הזרע הינה ברמה סבירה ולא מצדיקה לדעתי צפייה של שנה וחצי. אשר על כן, רצוי לבדוק האם יש איזה גורם ניקבי ומאידך להעמיק את בדיקת איכות הזרע מעבר לבדיקה הרוטינית שבצעתם ולבחון את המורפולוגיה של תאי הזרע הנעים בהגדלה גדולה בשיטת MSOME.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, שאלה נוספת
מטופלת28/01/2010היתה לי שיחה עם אדם (ממכון פוע"ה) שהמליץ על שיטת קרוגר...
מהי? והאם יש מקום לעשות בדיקה זו בנוסף לשיטה הראשונה שציינת?
בתודה,
בני-הזוג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעניין הניקבי
מטופלת28/01/2010האם תוכל להפנות\להמליץ על מומחה בעניין הניקבי.
עד היום לא נמצאו בעיות נקביות ועדיין ישנם כשלים!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצד ניקבי
פרופ` בנימין ברטוב28/01/2010לא נוכל לתת לך המלצות במסגרת הפורום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמורפולוגיה: קרוגר / WHO / MSOME
פרופ` בנימין ברטוב28/01/2010בתשובתי הקודמת אליך הנחתי ש -15% תאים תקינים מורפולוגית מתייחס לבדיקה בשיטת קרוגר שבה משתמשות רוב המעבדות. בשיטה זו ערך מעבר ל-14% נחשב תקין. באם הזירמה ניבדקה בשיטת ה-WHO, אזי 15% תאים תקינים הוא ערך נמוך כי בשיטה זו ערך נורמלי הוא מעל 30%. כך שאבקשך לברר במעבדה שבה נעשתה הבדיקה האם היא בוצעה בשיטת קרוגר או WHO?
באם הבדיקה נעשתה בשיטת ה-WHO אזי אכן יש בעיה בזירמה בנושא המורפולוגי.
רצוי שתפרטי מהם טיפולי הפוריות שעברתם עד כה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעברנו 5 הזרעות (IUI) וארבע הפריות
איס28/01/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך מידע -
מטופלת29/01/2010לפי דף תוצאות בדיקת הזרע של המעבדה
בהמשך שורת המורפולוגיה כתוב בסוגריים:
WHO גדול או שווה ל30%. מכאן הסקתי שזו שיטת הבדיקה.
אני חייבת לציין שזו בדיקה ראשונה שעשינו כל משך השנה וחצי הארונות שאנחנו בטיפולים.
אף-אחד מן הרופאים בדרך לא ביקש מאיתנו לבצע אותה. והלכתי בעצמי לבקש הפנייה מרפ' המשפחה למעבדה בבלינסון.
לגבי הטיפולים:
כפי שבן-זוגי כבר כתב:
5 פעמים הזרעה כשמתוכם אחת פעם אחרי פעם.
4 IVF כשמתוכם אחד רסקיו, שניים IVM וזה האחרון...שבו הופרו 10 ביציות...2 הוחזרו ו-8 הנותרים לא התפתחו יפה ולא הקפיאו.
אשמח להמלצתך,
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך מידע -
מטופלת29/01/2010לפי דף תוצאות בדיקת הזרע של המעבדה
בהמשך שורת המורפולוגיה כתוב בסוגריים:
WHO גדול או שווה ל30%. מכאן הסקתי שזו שיטת הבדיקה.
אני חייבת לציין שזו בדיקה ראשונה שעשינו כל משך השנה וחצי הארונות שאנחנו בטיפולים.
אף-אחד מן הרופאים בדרך לא ביקש מאיתנו לבצע אותה. והלכתי בעצמי לבקש הפנייה מרפ' המשפחה למעבדה בבלינסון.
לגבי הטיפולים:
כפי שבן-זוגי כבר כתב:
5 פעמים הזרעה כשמתוכם אחת פעם אחרי פעם.
4 IVF כשמתוכם אחד רסקיו, שניים IVM וזה האחרון...שבו הופרו 10 ביציות...2 הוחזרו ו-8 הנותרים לא התפתחו יפה ולא הקפיאו.
אשמח להמלצתך,
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה בכדי להמשיך לענות
פרופ` בנימין ברטוב31/01/2010למה עשיתם IVM אם אין בעיה בגורם הניקבי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על ההתמדה
מטופלת31/01/2010ההסבר שנתנו לי היה משום שאני מגיבה קיצוני לכמות מעטה של הורמונים שנותנים לי.
בכל פעם בין 8-14 זקיקים בגדלים שונים.
הפרוטוקול האחרון היה עם דקפפטיל.
והיום התבשרתי שגם השניים שהחזירו לא צלחו.
אני קצת אבודה...
שוב תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
פרופ` בנימין ברטוב02/02/2010לגבי תגובת היתר להורמונים, את צריכה ייעוץ של הגניקולוג שלך.
מאחר ובIVF הקודמים התפתחות העוברים נעצרה בשלב מוקדם, אני מציע שבעלך יעבור אבחון מורפולוגי בהגדלה גדולה (MSOME) לקראת IVF-IMSI שהיא שיטה למיון מוקדם של תאי זרע איכותיים לקראת הפריה חוץ-גופית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעניין ה MSOME
מטופלת02/02/2010האם מבצעים את הבדיקה הזו ביום של שאיבת הביציות?
והאם באותה הפעם גם בודקים וגם בוררים את האיכותיים?
או האם זו בדיקה שמצריכה יום בנפרד למעט אותו היום של ה IVF?
ידוע לך במקרה האם מבצעים אותה בבלינסון?
במידה ולא כנראה שניפגש... (-:
המון תודות ,
בני-הזוג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהMSOME
פרופ` בנימין ברטוב04/02/2010את האבחון המורפולוגי בהגדלה גדולה (MSOME) כדאי לעשות לפני שעוברים הכנה הורמונלית ל-IVF ובו יהיה אפשר לראות אם ניתן יהיה למצוא תאים בעלי גרעין תקין המתאימים למיון ביום השאיבה.
למיטב ידעתי לא מבצעים את הבדיקה בבלינסון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיענוח ספירת זרעשי24/01/2010
שלום
להלן תוצאות בדיקת הזרע שלי אשמח לדעת אם היא תקינה או לא.
צמיגות ---------- 1
צבע -------------- צהבהב
חומציות -----------------7.2
ריכוז (למ"ל) ------------------- 6^10*122
תנועה -------------------75%
סוג תנועה:
a --------------- 18%
b ---------------51%
c ------------------6%
לויקוציטים ----------- 0
אגלוטינציה ----------- שלילית
total motile count ----------------64*10^6
תאים תקינים ---------------3%
פתולוגית ראש -------------92%
פתולוגית זנב --------------- 5%
תודה מראש
שי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיה במבנה הראשים של תי הזרע
פרופ` בנימין ברטוב27/01/2010שי שלום
תוצאות הבדיקה כפי שהצגת אותם מצביעות על חולשה במבנה הראשים של תאי הזרע. מבנה תקין של תאי הזרע הינו פרמטר חשוב בהשגת הריון. פתרון אפשרי לבעיה זו הוא מיון תאי זרע על מפלי צפיפות לצורך הזרעה תוך רחמית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת זרעשלומית23/01/2010
לאחרונה בעלי עבר בדיקת זרע ולפי הממצאים לא נמצא זרע בנוזל.
הבנתי שאנחנו צריכים לפנות למומחה מחפשת מישהו באיזור חיפה.אשמח לקבל המלצות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תוצאות בדיקת זרע
ד''ר אליעזר גירש24/01/2010שלום שלומית,
דרך ק"ח אפשר להגיע לאורולוג. חשוב לבצע מספר בדיקות: הורמונליות, אולטרסאונד אשכים, דופלר, וריקוצלה, שפיחה אחורית, תרבית לחיידקים, קריוטיפ וכו'. רק לאחר כל הבדיקות הללו ניתן לקבוע מה הבעיה ואיך לטפל בה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה דחופה...דור23/01/2010
יש לי בעיה אשך שמאל תמיד עולה לי למעלה כשקר לי..
מה זה אומר?
אשמח אם תענו במהרה..=]* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה
ד''ר אליעזר גירש24/01/2010שלום דור,
אשכים נמצאים בשק האשכים ויש להם יכולת לעלות (להצמד לגוף) או לרדת (להתרחק מהגוף). כשחם האשכים יורדים על מנת להתקרר, וכשקר האשכים עולים ונצמדים לגוף, על מנת להתחמם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רמת אסטרוגן גבוהה אצל גברלילי22/01/2010
רציתי לדעת אם יש קשר בין פוריות הגבר ורמת ההורמון הנשי אצלו בגוף. בעלי לעתיד מתאפיין ברמה גבוהה של אסטרוגן, האם זה ישפיע על כניסה להריון בעתיד?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
רמה גבוהה של אסטרוגן אצל גבר
ד''ר אליעזר גירש24/01/2010שלום לילי,
גברים כמו נשים מייצרים גם את ההורמון הנשי - אסטרוגן וגם את ההורמון הגברי - טסטוסטרון. היחס בין טסטוסטרון לאסטרוגן בגוף הגבר חשוב ויכול להשפיע על פריון הגבר. ידוע שכאשר רמת האסטרוגן עולה בגוף הגבר, היחס בין טסטוסטרון ואסטרוגן יורד, זה משפיע בצורה שלילית על מצב הפריון שלו. סיבות לשינוי זה יכולות לנבוע משינוי פעילות האנזימים האחראים על ייצור ההורמונים הללו או סיבה השכיחה היא השמנת יתר. במצב של השמנת יתר, רקמת שומן מייצרת יותר אסטרוגנים.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאסטרוגן מוגבר אצל גבר
יששכר02/03/2011האם הרעבה ממושכת יכולה לגרום לייצור מוגבר של אסטרוגן ברקמות השומן?
ואם כן, האם יש לזה טיפול?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך ניגשים לבדיקת זרע?ד``ר אליעזר גירש22/01/2010
איך ניגשים לבדיקת זרע
צריך ללכת לרופא משפחה או שאפשר בטלפון להזמין איכשהו
אני בקופת חולים כללית
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
איך לקבוע תור לבדיקת זרע
ד''ר אליעזר גירש24/01/2010שלום ירון,
קיימות שתי דרכים לבדוק זרע: דרך ק"ח ובצורה פרטית. דרך ק"ח יש לקבל הפניה לבדיקת זרע או ע"י רופא משפחה או ע"י אורולוג. דרך פרטית, פשוט מתקשרים למעבדה אנדרולוגית וקובעים תור.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם בהזרעה יש סיכוי להריון?יפעת22/01/2010
בעלי בן 26 להלן תוצאות בדיקה:
VOLUME:1.5
COLOUR:NORMAL
VISCOSITY:NORMAL
PH:7.5
CONCENTRA MILLION
TOTAL COUNT:7 MILLION
)MOTILITY:23%
TOTAL MOTILE COUNT: 1 MILLION
MOTILE PROGRESSIVITY :Rapid 9% slow 8% non progressive 6% lmmotil 77%
morphology: normal forms:39%
abnormal forms: 61%
Agglutination: NONE
Vitality: -% LIVE
SEMEN CLASSIFICATION:
oligozoospermia
Asthenozoospermia
Teratozoospermia יש לנו סיכוי בהזרעה<? ואם כן מהו?
האם יש סיבה כי הוא ילך לאורולוג?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תוצאות בדיקת זרע
ד''ר אליעזר גירש24/01/2010שלום יפעת,
במצב זה, אומנם תוצאות בדיקת זרע אינן טובות מספיק, יש סיכוי להרות בהזרעה תוך רחמית. ממליץ להשתמש בתוסף תזונתי Vitamale, המשפר איכות הזרע.
חשוב מאוד גם להבדק על ידי אורולוג ולקבל המלצה לפי הממצאים.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקה זרעשלומי22/01/2010
שלום דוקטור
קיבלתי היום תוצאות בדיקת זרע , ואני קצת חושש מהתוצאות
האם אתה יכול לחוות דעה לגבי התוצאות ?
רצ"ב התוצאות בדיקה בתמונה המצורפת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מנסה שוב לטעון את התמונה עם התוצאות
שלומי22/01/2010
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תוצאות בדיקת זרע
ד''ר אליעזר גירש24/01/2010שלום שלומי,
תוצאות הבדיקה מראות על מצב שהוא אינו תקין מבחינת איכות הזרע. צמיגות מוגברת יכולה לנבוע מדלקת במערכת הרביה שלך, גם ריכוז זרעונים הנמוך, תנועתיות נמוכה וחיות נמוכה של זרעונים יכולים לנבוע מדלקת או מגורם כלשהו אחר.
חשוב להבדק אצל אורולוג (אולטרסאונד אשכים, דופלר, מצב וריקוצלה), לבחון מצב של מירוק אחורי, תרבית זרע לחיידקים. רק לאחר בדיקות של אורולוג ותוצאות, ניתן לקבוע דרך לטיפול המתאים.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אזוספרמיהרחל21/01/2010
שאלה לפרופ' בר טוב,
שלום
לבעלי יש אזוספרמיה לא חסימתית,FSH-52 ,כל שאר בדיקות ההורמונליות תקינות וגם
קריוטיפ וכרומוזום Y תקין.
לצערי לאחר ניתוח TESE,וTFNA לא נמצא זרע.
פנינו לרופא שגילה שיש לבעלי וריקוצלה בשני הצדדים,עשינו צינטור ועכשיו אנחנו ממתינים שיעבורו
3-4 חודשים.
האם יש סיכוי למציאת זרע לאחר תיקון הוריקוצלה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מציאת זרע לאחר תיקון וריקוצלה
פרופ` בנימין ברטוב21/01/2010רחל היקרה
קיים סיכוי למציאת זרע לאחר תיקון וריקוצלה, אך לפעמים זה בא לידי ביטוי בזמן ארוך יותר לאחר הצינטור. למרות זאת יש להקפיד על חיפוש תאי הזרע בכדי שלא להחמיץ את נוכחותם האפשרית של תאים בודדים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בבקשה עזרו לי להבין מה הבדיקה אומרתאבי חן20/01/2010
שלום,
ביצעתי בדיקת זרע והייתי רוצה לדעת מה היא אומרת,
ממה שקראתי בתגובות קודמות הבנתי שהיא לא מעודדת,
למרות זאת,הייתי רוצה לדעת מה האופציות שלי ושל אישתי,
אנחנו זוג בני 31 אני ו25 היא,בריאים לא מעשנים,רזים ללא בעיות חריגות,
וכך הבדיקה:
צבע:צהבהב
צמיגות:1
ph: 8
נפח:3.5 מ"ל
ריכוז: 31 כפול 10 למ"ל
תנועה: 19%
A: 16%
B: 3%
לויקוציטים: 0*10
אגלוטינציה:שלילית
TOTAL MOTILE COUNT: 21*10^6
SWIM UP TEST: 4*10^6 ML
KRUGER:
תאים תקינים: 4%
פתולוגית ראש: 82
פתולוגית זנב: 14
הערות: הדגימה המקורית הכילה 1 מ"ל ג'ל ??!!!
אנא עזרו לי להבין מה האופציות שלנו במהרה והאם יש לנו סיכוי להריון טבעי,אני כבר לא מבין כלום!!!
אבי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אגב,אנחנו מנסים להכנס להריון כ חצי
אבי חן20/01/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקת זרע
פרופ` בנימין ברטוב21/01/2010אבי היקר
ישנה סבירות להריון ספונטאני אך רצוי לשפר את הסיכוי על-ידי הזרעה תוך רחמית לאחר השבחת הזרע על מפל-צפיפות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה פירוש?
אבי חן21/01/2010מה הפירוש של ההערות?
מכיל 1 מ"ל ג'ל?
אבי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקת זרעשמרית20/01/2010
ד"ר שלום רב!
אנו מנסים להכנס להריון כ-9 חודשיים, בעלי הופנה לבדיקת זרע ואלו התוצאות:
צבע: צהבהב
צמיגות 2
PH: 7.2
נפח: 3.5 מ"ל
ריכוז: 88*10
תנועה:55
סוג תנועה: A- 15
B-29
C-11
לויקוציטים: 0*10
אגלוטינציה: חיובית
TOTAL MOTILE COUNT: 216*10
תאים תקינים: 8
פתולוגיית ראש: 89
פתולוגיית זנב: 3
האם התוצאות תקינות? האם יש לעשות משהו בנדון?
רב תודות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת זרע
פרופ` בנימין ברטוב21/01/2010שמרית שלום
התוצאות סבירות למעט איכות המבנה של ראשי תאי הזרע.
בגין צבע הנוזל וצמיגות היתר הייתי ממליץ לבצע תרבית זירמה בכדי לברר אם יש זיהום חיידקי. באם אין זיהום חיידקי, רצוי לבצע הזרעה תוך רחמית לאחר השבחת הזרע על מפל-צפיפות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת זרע ודופלר אשכיםא20/01/2010
לפני כמספר חודשים אבחנו אצל בעלי וריקוצלה ברמה בינונית.
לפני כחודש וחצי נעשתה הבדיקה
Abstinence: 4 days
Volume: 2.0 ml
צמיגי:Viscosity
Concentration: 40 mL
Motility general: 37%
Motility Progressive: 10%
Normal Morphology: 5%
Patological Head: 90%
Patological Neck: 4%
Patological Tail: 1%
Vitality: 64%
לפני כחודשיים בעלי עשה אולטרסאונד אשכים והתשובה הייתה כי יש לו וריקוצלה.
לפני כשבוע נעשה שוב אולטרסאונד אשכים התוצאות הגיעו היום:
הודגם הידרוצלה קטן דו צדדי.
הודגם ווריקוצלה בינוני משמאל דרגה 3 ללא היפוך לאחר valsalva.
יתר האשכם והאפידידימוסים בעלי גודל ומרקם תקינים.
בסיכום: וריקוצלה משמאל.
הידרוצלה דו צדדי, כמתואר.
ברצוני להבין מה זה הידרוצלה ואיך לא ראו באולטרסאונד הראשון, מה הכוונה וריקוצלה דרגה 3 ללא היפוך, בנוסף ארצה לקבל חוות דעת ולהבין את התמונה הכוללת, האם אפשרי הריון ספונטני או לא.
בעלי בן 27 ואני בת 26 ואצלי ברקע ישנו לופוס.
אבקשך לנסות ולסביר את המצב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אולטראסאונד ובדיקת זרע
פרופ` בנימין ברטוב21/01/2010הידרוצלה זה נוזלים שנמצאים סביב האשך. וריקוצלה זה ורידים מורחבים באשך ואצל בעלך כאשר הפעילו לחץ כלפי מטה לא קיבלו היפוך בזרימת הדם, כלומר למרות ההרחבה של הורידים, הם כנראה עדיין פונקציונליים.
בבדיקת הזרע יש חולשה בעיקר במבנה הראשים של תאי הזרע. יתכן ומצב זה נובע מהבעיות שנראו באולטראסאונד וכדאי להיוועץ באורולוג בנושא הזה.
נראה לי שכדאי לעשות הזרעה תוך רחמית לאחר השבחת הזרע על מפל-צפיפות בכדי לזרז את ההריון המיוחל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דם עקב ספירה לא מוצלחת מדישאול הלחוץ20/01/2010
שלום
בבדיקות אנדרוקרינולוגיה יצא לי
FSH 14.8
testosterone total 20.8
מה שנורמלי לפי הבנתי
lh - luteinzing hormone יצא לי 17 מה שחורג מאוד.
בבדיקת אולטראדאונד יש לי ציסטה קטנה ווריקוצלה קלה.
האם להיבהל מההורמון הזה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות הורמונליות
פרופ` בנימין ברטוב21/01/2010שאול היקר
אם הטסטוסטרון נמצא בטווח הנורמלי, אין להיבהל מ-LH גבוה מאחר והוא מכתיב את יצירת הטסטוסטרון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקת זרערוני19/01/2010
שלום דר'
להלן תוצאות הבדיקה של בן זוגי, (אני בת 36 ובן זוגי 30.) מנסים להרות כשנה. לפני כחצי שנה עברתי הפלה משום שלא נצפה דופק עוברי. ההריון היה ספונטני.
התנזרות 3 ימים
צבע זהבהב
התנזלות לאחר 30ד' +
נפח 1.5 מ"ל
ריכוז 81*10
תנועתיות 47%
סוג תנועה פרוגרסיבית 37%
אסטנית מקומית סיבובית
ליוקוציטים לא נצפו
אגלוטיציות שלילי
awin up-
ריכוז 38*10
תנועתיות 66%
12.5*10- total motile count
מורפלוגיה
תאים תקינים 6%
פתלוגית ראש 78%
פתלוגית זנב 16%
הערה- צמיגות גבוה מאוד
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תוצאות בדיקת זרע
ד''ר אליעזר גירש20/01/2010שלום רוני,
סה"כ נתוני זרע לא רעים. יש ירידה בכמות הזרעונים, וירידה קלה במורפולוגיה של זרעונים. העובדה שהיה הריון מראה כי אתם יודעים להכנס להריון בצורה הטבעית. לדעתי, בשלב זה, אפשר להשתמש בתוסף תזונתי Vitamale המיועד לשיפור איכות הזרע. אם לא תצליחו להכנס להריון תוך 3-4 חודשים יהיה הכרחי לפנות לטיפול פריון. לא ממליץ למשוך את הזמן כי גיל 36 יכול להיות קריטי לגבי הריון אצלך.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקת זרעעופר18/01/2010
שלום ד"ר .
מצ"ב תוצאות בדיקות זרע .
בבדיקה אורולוג גילה ממצאים של וריקוצלה דרגה 1 יחד עם זאת ביקש ממני להמשיך להכנס להריון טבעי . אני נמצא כיום בתהליך של דיקור סיני לטובת העניין . אודה לחוו"ד מצידך .
Complete liquefactions : Yes
Viscosity : normal
Ph : 7.8
Volume : 2.10 ml
Cocentration : 20.0 million/ml
Motility : 1 hr after ejaculation : 60%
Grade of motility (I -IV)
1hr after egaculation : II III IV
vitality : 1 hr after ejaculation : 83%
nomal morphlogy (who 1999) : 2%
immature forms : slight
eythrocytes:
leukocytes: no
bacteria:
agglutination:
fructose:
phagospermia:
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תוצאות בדיקת זרע
ד''ר אליעזר גירש20/01/2010שלום עופר,
וריקוצלה בדרגה כה נמוכה אינה משפיעה שלילית על איכות הזרע. לא מומלץ לבצע ניתוח לצורך טיפול בוריקוצלה. הבעיה הבולטת לעין היא מורפולוגיה תקינה ירודה (2%). ממליץ להשתמש בתוסף תזונתי Vitamale, המיועד לשיפור איכות הזרע.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.jpg)

