פורום פוריות הגבר והאישה, אמבריולוגיה,IVF - יש לך שאלה?

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
הוספת הודעה לפורום
 
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • בדיקת זרע
    א.נ.
    14/12/2009

    בדיקת נוזל זרע:
    כמות: 3.6cc
    התנזלות: מלאה
    צמיגות: תקינה

    בדיקה מיקרוסקופית - תנועתיות:
    מתקדמת: 9%
    בינונית: 37%
    לא מתקדמת: 12%
    ללא תנועה: 42%

    ריכוז תאי הזרע למ"ל: 43X10^6
    סה"כ מס' תאי הזרע: 155X10^6

    מורפולוגיה:
    תאים נשצורתם נורמאלית: 12%

    תאים אחרים:
    לויקוציטים: בודדים


    אלה תוצאות בדיקות שקיבלתי ואני ממש לחוץ מהתוצאה אודה לך אם תענה לי האם הכל בסדר אני רוצה להתחיל להביא ילדים ולא יודע אם אני יכול ואם הכל בסדר.
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת זרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד''ר אליעזר גירש
    14/12/2009

    שלום א.נ.

    מספר נתונים נמצאים בגבול התחתון, למשל תנועתיות ומורפולוגיה של זרעונים, אך סה"כ נתוני זרע בסדר וניתן להכנס להריון בצורה הטבעית. אפשר לחזק ולשפר איכות הזרע (כולל תנועה ומורפולוגיה) ע"י נתילת תוסף תזונתי Vitamale.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך...

    א.נ.
    27/12/2009

    דבר ראשון תודה רבה ד"ר אליעזר
    מאוד הוקל לי!
    אני וארוסתי מנסים להיכנס להריון ולא מצליחים מה יכולה להיות הבעיה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד''ר אליעזר גירש
    27/12/2009

    שוב שלום,
    קיימות סיבות רבות לאי הצלחה להכנס להריון. זאת הסיבה שמומלץ לפנות לרופא פריון רק לאחר תקופה שעולה על שנת נסיון להרות בצורה הטבעית ללא הצלחה.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרמטרים לבדיקת זרע
    דנה
    14/12/2009


    אם ספירת הזרע היא נמוכה
    (10 מליון )
    והתנועתיות היא גם כן נמוכה 20% (תנועה טובה)
    צורות פתולוגיות 60%

    שתי שאלות : האם אפשר להיכנס להיריון טבעי מפירת זרע זו
    והאם הכי חשוב שהצורות הפתולוגיות הם בגדר הנורמה

    חג שמח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פרמטרים לבדיקת זרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איכות הזרע ירודה

    ד''ר אליעזר גירש
    14/12/2009

    שלום דנה,
    גם מנתונים כאלה ניתן להכנס להריון בדרך הטבעית, אך הסיכוי לכך נמוך יותר בהשואה לזרע תקין. חשוב בכל מצב של פטולוגית זרע להבדק אצל אורולוג על מנת למצוא סיבה לירידה באיכות הזרע. במקרים רבים יש פתרונות. על מנת לחזק ולשפר את איכות הזרע ממליץ להשתמש בתוסף תזונתי Vitamale.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    דנה
    15/12/2009

    היכן ניתן להשיג את הוינטמים האלה ?
    ושוב אם הבנתי נכון הכי חשוב בבדיקת זרע שהצורות הפתולוגיות הן בגדר הנורמה .


    תודה וחג שמח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    דנה
    15/12/2009

    היכן ניתן להשיג את הוינטמים האלה ?
    ושוב אם הבנתי נכון הכי חשוב בבדיקת זרע שהצורות הפתולוגיות הן בגדר הנורמה .


    תודה וחג שמח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת תנועת זרע
    דני
    13/12/2009

    שלום רב, אני אשמח לקבל חוות דעת לגבי תוצאות בדיקת תנועת הזרע :

    צבע - צהבהב.

    צמיגות - 2.

    PH - 7.4 .

    נפח - 2.5 .

    ריכוז 68 למ"ל .

    תנועה - 34% .

    סוג תנועה - A - 32%

    B - 2%

    לויקוציטים 0 .

    אגלוטינציה - חיובית + .

    totatl motile count - 58



    בבדיקה לפי kruger :

    תאים תקינים 7% .

    פתולוגית ראש 87%.

    פתולוגית זנב 6% .



    אני אשמח לדעת מה הנתונים אומרים ???

    תודה מראש.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת תנועת זרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות בדיקת זרע

    ד''ר אליעזר גירש
    14/12/2009

    שלום דני,
    שני דברים חריגים בתוצאות בדיקת הזרע שלך הם תנועתיות נמוכה ומורפולוגיה. חשוב להבדק אצל אורולוג על מנת לשלול מצבים פטולוגיים, הקשורים לפעילות האשכים (כגון דלקות, וריקוצלה וכו').
    במקרים רבים ניתן לשפר את איכות הזרע ע"י תוסף תזונתי Vitamale, המיועד לכך. טיפולי פוריות מיועדים לתת תשובה ופתרונות למצבים כאלה.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • השבחה ונתוני זרע
    רונית
    11/12/2009

    שלום רב
    רציתי לשאול האם ניתן להסתמך על נתנוי הזרע הנבדק לפני השבחה והזרעה?
    אם הנתונים תקינים,ניתן להסיק מכך שהזרע בסדר למרות שלא בוצעה בדיקת זרע מלאה לכשעצמה?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    השבחה ונתוני זרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד''ר אליעזר גירש
    12/12/2009

    שלום רונית,
    כאשר מכינים זרע להזרעה בד"כ לא מתיחסם למספר נתונים של זרעונים וביקר לא מתיחסים למורפולוגיה של זרעונים. יכול להיות מצב בו יש כמות טובה של זרעונים בתנועה, אך מורפולוגיה ירודה ובמצב כזה להסיג הריון בהזרעה - מסימה קשה ביותר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הקשר בין ספירת זרע לFSH
    yaya
    09/12/2009

    שלום רב,
    האם יש קשר בין ספירת זרע נמוכה לערכים גבוהים של הורמון FSH שנבדק בבדיקת דם אצל גבר?אם כן מה הקשר.
    כמו כן מה המשמעות של הימצאות ערכים גבוהים מעל הרגיל של הורמון זה אצל גברים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הקשר בין ספירת זרע לFSH

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ספירת זרע נמוכה ועליה ב-FSH

    פרופ` בנימין ברטוב
    10/12/2009

    יעל שלום

    עליה ברמות ה-FSH מעל לגבול הנורמלי נובעת פעמים רבות מירידה ביכולת של האשכים לייצר תאי-זרע. לכן יכול להיות קשר בין ספירת זרע נמוכה לערכים גבוהים של FSH בגבר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אזוספרמיה
    ש
    08/12/2009

    שלום
    אני סובל מאזוספרמיה לפי אבחנת הרופאים. עברתי ניתוח TESE ו TEFNA וניתוח וריקוצלה בשני הצדדים. לצערי הרב עד עכשיו לא נמצא זרע כלל. לפני כשבוע יעץ לי רופא לעשות בדיקה אמבריולוגית על נוזל הזרע, ואם לא יימצא זרע בבדיקה זו לשקול אפשרות של ניתוח TESE תחת מיקרוסקופ (לפי שיטתו של שלייגל המבוצע על ידי שי שפי).
    אנא יעצו ל מה עליי לעשות אני אובד עצות.
    בנוסף בשיחה שקיימתי עם האמבריולוגית הי אאמרה לי שיש סיכוי של 30% למצוא זרע.
    מבקש את עזרתכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אזוספרמיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד''ר אליעזר גירש
    08/12/2009

    שלום לך
    אם היו מוצאים זרעונים בשיטת TESE או TESA או TFNA אז קיים סיכוי של כ- 30% למצוא זרעונים בפעולה חוזרת. במצבך, כאשר עברת כבר גם TESE ולאחר מכן גם TFNA ללא המצאות הזרעונים, הסיכוי למצוא זרעונים בפעולה כזו שואף לאפס. יתכן ואשכים שלך אינם מייצרים זרעונים או מייצרים מאט באיזורים מאוד מסויימים באשך. בשיטת מיקרו-TESA, שיטה שפותחה ע"י פרופ' שלגל, פותחים את האשך ובעזרת מיקרוסקופ מחפשים את אותן הצינוריות הפעילות שמייצרות זרעונים. רק מצינוריות הפעילות הללו ניתן לשאוב נוזל עם סיכוי למצוא בו זרעונים. לדעתי שווה לנסות גם את השיטה הזאת כפתרון האחרון. כל ניתוח באשך גורם לנזק מסויים לרקמת האשך ואם לא מוצאים את הזרעונים, חבל לחזור על פעולה. אל תשכח כי אשך מייצר גם טסטוסטרון, אשר חשוב לפעילות המינית ולניתוח יכולות להיות השלחות שליליות בנושא זה. למצב של חוסר זרעונים קיים פתרון של תרומת זרע. ברור שכל גבר מעונין בילד משלו מבחינה גנטית, אך כשאין אפשרות, קיימת תרומה.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוסר זרע וטסטסטורון
    אפרת
    07/12/2009

    בגלל חוסר זרע עבר בעלי לפני כשלושה חודשים TESE ובו לא נמצא זרע לצערנו. כבר כמה שנים הוא מזריק HSG, ואחרי הTESE התחיל עם מדבקות כל יום בגלל טסטוסטורון נמוך.
    היום היינו אצל רופא אחר שהיה בהלם שכל כך הרבה שנים (בערך 5) הוא על HSG וגם מהמדבקות. לטענתו,כשלוקחים את ה- HSG והמדבקות ספירת הזרע היא 0, ועכשיו הוא אמר להפסיק עם הכל ולחכות שנה לפחות, שהגוף יתנקה מההורמון. מה דעת הד"ר האם להפסיק או להמשיך? האם זה נכון? כי הרופא הראשון היה מהרופאים הגדולים ביותר בתחום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חוסר זרע וטסטסטורון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד''ר אליעזר גירש
    08/12/2009

    שלום אפרת,
    לאחר כל ניתוח TESE מקובל לשלוח שארית רקמת האשך (לאחר טיפול במעבדה) לפטולוגיה. הפטולוג בודק וקובע אם יש התפתחות זרעונים באשך או לא. הוא גם יכול לקבוע אם מדובר בתופעה של Serolly cell syndrom או אפלזיה של גמטות - מצבים בהם אין ייצור זרעונים. בנוסף במקרים כמו שלכם נחוץ לבצע בדיקת קריוטיפ וגם בדיקה גנטית לחסרים של מקטעים על גבי כרומוזום Y. רק לאחר תוצאות של כל הבדיקות ניתן לקבוע באיזה בעיה רפואית מדובר ומה הסיבה לחסר זרעונים (azoospermia). הטיפול חייב להיות בהתאם לבעיה רפואית. במקרים מסויימים ניתן לעשות טיפול בגונדוטרופינים במשולב, FSH עם LH (או עם hCG) למשך שנה-שנתיים, אך לא ב- hCG לבד, אשר מעלה טסטוסטרון. גם המדבקה מעלה רמת טסטוסטרון. עליה ברמת טסטוסטרון מעבר לרמה מסויימת בהחלט יכולה לדכא ייצור זרעונים.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה והמשך לשאלה

    אפרת
    09/12/2009

    בעלי מטופל של ד"ר שלייגל כבר כמה שנים, וכל השנים הללו הוא לקח 3 פעמים בשבוע זריקת HSG. לפני כשלושה חודשים הוא עבר TESE אצל שלייגל ולא נמצא זרע, למרות הערכים הגבוהים והטובים לדעת שלייגל שגם הוא היה בהלם כשלא מצאו זרעונים. אחרי בדיקת דם של חודש אחרי הTESE רמת הטסטוסטורון היתה נמוכה ולכן שלייגל המליץ על מדבקה כל יום. ואומר שאין מה לעשות בקשר לזרע. פנינו לפני כמה ימים לד"ר סילבר שהיה בשוק ובהלם שבעלי קיבל במשך כ- 4 או 5 שנים HSG והוא אומר שעם HSG כמות הזרע היא אפסית ולא פלא שלא נמצא זרע והמליץ לא לקחת כלום. ולחכות לפחות שנה כדי שהגוף יתנקה מההורמון ורק אז לעשות אצלו TESE.
    השאלה לי מה לעשות למי להקשיב? לקחת או לא לקחת את המדבקה. אם המדבקה גורמת לירדה בכמות הזרע אז בשביל מה כל הטיפולים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תיקון

    אפרת
    09/12/2009

    לא HSG אלא HCG

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה לעשות?

    אפרת
    13/12/2009

    אנחנו לא יודעים מה לעשות להמשיך או להפסיק עם הטסטסטורון?
    האם ויטמינים כל שהם יועילו במקרה שלנו?
    בדיקת קריואטיפ יצאה בסדר גמור.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד''ר אליעזר גירש
    14/12/2009

    שלום אפרת,
    בקשי דעה נוספת גם ממקום אחר, אולי זה יגבש את החלתתך.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גם אנחנו תקועים בין שתי חוות דעת...

    AZOO
    15/10/2012

    שלייגל נגד סילבר...
    האחד מופיע תחת כל כתבה או מחקר בנושא אזוספרמיה כעילוי (שלייגל) וכבר קבענו אליו תור ל- micro-TESE, ואז הגיח השני.
    השני (סילבר)...באופן מוצהר וגלוי טוען שההליך של שלייגל מסרס פציינטים אפשר למצוא את זה שחור על גבי מסך באתר שלו.
    ובנוסף לכל זה, הרופאים הישראלים מצדדים בסילבר וכולם באופן גורף מפנים למדג'ר הישראלי.

    אם שלייגל כזה נוראי, איך זה שבארה"ב הוא נחשב לאורים ותומים?

    מה להחליט?........................................................

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב בר טוב זקוקה לעזרתך
    מאיה
    07/12/2009

    עברנו אצלך שתי בדיקות זרע בהפרש של חודש:
    זאת הבדיקה הראשונה
    נפח 1.5 חומציות 7.7 מספר תאי זרע בזרימה 4.3
    סה"כ תאי זרע בזרימה 6.4

    viabiliti - 43

    dormant - 8 תאי זרע נעים 35 תנועה קוית 58 תנועה מקומית 0 מהירות ממוצעת 19.9
    מבנה התאים

    normal forms 2

    head delecls 86

    oval 10

    flongated 48

    amorphous 28

    mead peace defects 14

    tail defects 8

    cytoplasmic droplet 4

    וזאת הבדיקה השנייה

    volume-1.5 ph 8.1 concentration 24 total count 36 viability 31 dormant 2

    motility 29 prog mot 67 normal forms 6 head defects 92

    מה אתה אומר על שתי הבדיקות?מה אתה ממליץ?כל פיסת מידע ממך תהיה מבורכת
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אענה מחר במהלך היום

    פרופ` בנימין ברטוב
    08/12/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ממתינה בסובלנות

    דניאל
    08/12/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקות זרע

    פרופ` בנימין ברטוב
    09/12/2009

    מאיה שלום

    על-פי הנתונים שמסרת, נראה כי הזירמה חלשה בתחום הנפח ומבנה הראש של תאי הזרע. לאור זאת אני ממליץ לבצע תרבית זירמה (לנוכחות אפשרית של זיהום חיידקי) ולברר באמצעות אורולוג נוכחות אפשרית של דליות אשכים (וריקוצל).
    ניתן בנתיים לבצע הזרעות, כאשר ההשבחה נעשית על מפלי-צפיפות (הסברים על סוגי ההשבחה הקיימים תוכלי לראות בתשובתי "הכנת זרע להזרעה" מתאריך 6.12.09).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בר טוב ?

    מאיה
    09/12/2009

    תודה על המענה מה לדעתך הסיכויים בהזרעה והשבחה רגילים לאור התוצאות.
    רוצה לציין שבעבר לפני שלוש שנים נקלטתי להריון מבעלי שהיינו רווקים באופו טבעי.
    האם הפריה יותר תעזור ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ` בנימין ברטוב
    09/12/2009

    מאיה היקרה

    רצוי לבצע תחילה את הבירורים שכתבתי בתשובתי הקודמת. אני מניח שהזרעה לאחר השבחת צפיפות תעזור יותר מאשר כניסה להריון ספונטאני. במיוחד באם תתבצע סטימולציה הורמונלית של ביציות. לגבי הפריה חוץ גופית, רצוי לבצע מיון תאי זרע בעלי מורפולוגיה תקינה מראש (IMSI).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סליחה שאני משגעת אותך

    מאיה
    10/12/2009

    הכוונה הייתה הזרעה והשבחה רגילה בבתי חולים תעזור?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ומוסיפה גם

    מאיה
    10/12/2009

    שביצענו בדיקות ואין לו וריקוצאלה ולא בעייה בתרבית..
    בגלל זה אני שואלת אם הזרעה והשבחה בבתי חולים תעזור?
    אני לא יודעת איזה השבחה מבצעים בבלינסון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ` בנימין ברטוב
    10/12/2009

    השבחה והזרעה יכולה לעזור, אך רצוי השבחה על מפלי-צפיפות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יאוש יאוש יאוש
    ל
    06/12/2009

    שלום
    אנכנו זוג צעיר גיל 30 מנסים כבר שנה וחצי להכנס להריון ואני פשות מיואשת מכול הרופאים .
    אנכנו גרים בצפון הארץ אין לנו כול כך הרבה אפשריות לבחירה של רופאים ובתי חולים .
    לבעלי יש בעיות פוריות לא רואים זרע בנוזל ולכן התחלנו בבדיקות שלא ניגמרות.
    התחלנו את הטיפולים בבית חולים עפולה ולאחר שהייחס שם היה קר ומנוקר החלטנו לעבור לפוריה ששם היחס טוב אבל היאוש הוא רב כי לא מתקדמים איתנו לשום מקום סוכם שבעלי צריך לעבור ביופסיה באשכים כדאי לבדוק האם יש תאי זרע אבל הרופא החליט לחכות לבדיקות גנטיקה .
    אבל בזמן שאנכנו ממתנים לתוצאות אז אולי ניתקדם????????
    (למרות ששאלתי כול מנימומחים לעניין אמרו שאין קשר בין השניים)
    אבל אני מחכה לתשובות מחודש יוני ואין חדש(הבדיקות הגנטיות יגעו בערך בחודש ינואר)
    דיברתי כמה פעמים עם הרופא אבל הוא בשלו.
    (רוב התוצאות הגנטיות הגיעו חיוביות חסר רק בדיקה אחת).
    חשבתי לפנות לרופאה הפרטית לדוגמא שיטת גת גורן.
    אשמח לקבל עזרה ,יעוץ ,הכוונה בנושא.
    אני קוראת הרבה ושואלת שאלות אבל עדיין מחכה בסבלנות שהולכת להיגמר.
    אני יודעת שבתי חולים עמוסים בנושא(לצערי)אבל מצד שני אני לא מרגישה שאני מקבלת את ההתיחסות המינמלית שמגיע לזוג צעיר בתיחלת דרכו עם הרבה תיקוות ושאיפות שיום אחד זה יקרה לנו
    אשמח להתיחסות שלכם ולעזרה מכם


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יאוש יאוש יאוש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוסר בזרעונים בזירמה

    פרופ` בנימין ברטוב
    06/12/2009

    באופן עקרוני חוסר זרעונים בזירמה יכול לנבוע מסיבות שונות ולכן חשוב אבחון מדוקדק של הגבר כגון: הפרופיל ההורמונלי, נוכחות דליות אשכים, זיהומים בתעלה הזיכרית, חסימה בתעלה הזיכרית, אולטראסאונד אשכים וכן בדיקות גנטיות שונות.
    כדי שנוכל לייעץ לך בעניין מורכב כזה כדאי שתשלחי לנו את התשובות שהתקבלו עד כה לפקס 03-5320593 בציון מספר הטלפון שלך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך יודעים על חסימה בתעלה הזכרית?

    elinor
    18/12/2009

    שלוםת איך אפשר לדעת על זיהום או חסימה בתעלה הזכרית?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זיהום וחסימה

    פרופ` בנימין ברטוב
    20/12/2009

    זיהום בתעלה הזיכרית יכול להקבע על-פי המדדים הבאים:
    1) תרבית זרע
    2) מסז' פרוסטטי
    3) TRUS = trans Rectal Ultrasound

    חסימה בתעלה הזיכרית יכולה להקבע על-פי שילוב של הפרמטרים הבאים:
    1) רמת פרוקטוז נמוכה בזירמה
    2) TRUS = trans Rectal Ultrasound
    3) גודל וקשיות האשכים
    4) פרופיל הורמונלי תקין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הכנת זרע להזרעה
    תמר
    06/12/2009

    באיזה חומרים ושיטות מתבצעת הכנת זרע להזרעה? ובמה כדאי לי לבחור?
    אני יודעת שיש כמה, אבל האם יש חומרים ושיטות שעדיף להשתמש בהם יותר מאשר אחרים? בבקשה המלצתך האישית! המון תודות!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הכנת זרע להזרעה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הכנת הזרע להזרעה

    פרופ` בנימין ברטוב
    06/12/2009

    תמר שלום

    הזירמה של הגבר מורכבת משני מרכיבים עיקריים: נוזל הזרע ותאי הזרע.
    השלב החשוב ביותר בהכנת הזרע להזרעה הוא שטיפת תאי הזרע שבה מסלקים את נוזלי הזרע שבהם מצויים חומרים שעלולים לגרום לכיווץ שרירי הרחם (נקראים פרוסטגלנדינים) ובכך לפליטת הזרע החוצה מהרחם תוך כדי התכווצותו.
    בנוסף יכולה המעבדה גם להעשיר את אוכלוסיית תאי הזרע הטובים מתוך סה"כ אלו המצויים בזירמה. לתהליך זה קוראים "השבחה" שבדרך-כלל מתחלקת לשני סוגים:
    1) השבחה ע"פ איכות הזנב (התנועה) של תאי הזרע. למשל בשיטת ה- Swim-Up.
    2) השבחה ע"פ איכות גרעין תאי הזרע. הגרעין הוא האברון שמכיל את החומר התורשתי של הגבר והוא בעל חשיבות גבוהה להתפתחות תקינה של העובר. להשבחה בשיטה זו קוראים השבחה על מפלי-צפיפות.
    לדעתי כדאי לבחור בהשבחה ע"פ התנועה כאשר לתאי הזרע יש בעיה עיקרית בתנועתם, ובהשבחה על מפלי-צפיפות כאשר יש בעיה במבנה של תאי הזרע ובמיוחד בגרעין.
    כאשר יש בעיה גם במבנה וגם בתנועה, כדאי להעדיף השבחה על מפלי-צפיפות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת זרע
    הילה
    05/12/2009

    בעלי ואני בני 33, בריאים, לא נוטלים תרופות, לא מעשנים.
    אנו מנסים להכנס להריון למעלה משנה, (ללא הריונות קודמים). בדיקות שעשיתי (אולטרסאונד, פרופיל הורמונלי) יצאו תקינות.

    תוצאות בדיקת הזרע:
    complete liquefaction: yes
    viscosity : normal

    normal range תוצאה ערכים

    ph: 8.1 7.6 - 8.6
    volume: 3 ml 2 ml
    concentration: 11 ml 20 million/ml
    motility: 1 hr after ejaculation: 60% >50%
    grade of motility - 1 hour after ejaculation: 11 111 1111
    vitality - 1 hour after ejaculation: 80% >60%
    normal morphology (who 1999): 8% >10%

    immature forms: slight
    erythrocytes: (ריק)
    leukocytes: no
    bacteria: (ריק)
    agglutination: (ריק)
    fructose: (ריק)
    phagospermia: (ריק)

    אני מבינה שהריכוז והמורפולוגיה לא כ"כ תקינים.
    האם יש דרך לשפר את המצב? (תוספי תזונה, שינוי תזונתי וכו')
    עד כמה אתה רואה בעייתיות בהשגת הריון?
    מה היית ממליץ במצב זה?

    תודה רבה מראש על העזרה, בשמי ובשם בעלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת זרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוסר הריון

    ד''ר אליעזר גירש
    06/12/2009

    שלום הילה,
    כפי שציינת נכון קיימת בעיה מסויימת אצל בעלך. יתכון וזאת הסיבה לחוסר הסגת הריון הרצוי, אך לא תמיד. קיימות גם בעיות בלתי מוסברות. על מנת לשפר איכות הזרע ולהבטיח סיכוי גדול יותר להסגת הריון, אני ממליץ לבן זוגך להתחיל לקחת תוסף תזונתי Vitamale המיועד לשפר תכונות הזרע. בנוסף, הזרעה תוך רחמית יכולה להגדיל סיכוי להריון. אם לא תצליחו, הפיתרון הבא הוא IVF.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פענוח תוצאות בדיקת זרע
    שמעון
    03/12/2009

    שלום רב,
    אני בן 44 ולהלן תוצאות בדיקתי:
    liquefaction:normal
    viscosity: normal
    colour: normal
    ph: 7.8

    volume: 3.5
    concentration:
    total concentration:
    percent of motile sperm: לא נמצאו תאי זרע בכלל
    rapid: לא רשום כלום
    moderate: גם לאחר סירקוז וריכוז
    slow:
    non progressive: הדגימה לנפף 0.5 מל'
    total motile sperm:
    motility after 4h:
    vitality:
    agglutination:

    morphology:
    normal forms:
    abnormal forms:
    head defect:
    mid piece defect:
    tail defect:
    immature forms:
    leucocytes: 1
    RBC:

    conclusion: מומלץ לחזור על הבדיקה
    oligospermia:
    astenospermia:
    teratospermia:
    azoospermia: X
    aspermia:

    כפי שניתן לראות ברוב הנושאים לבדיקה אין כל מספר/התייחסות. מה זה אומר בדיוק?!
    בעבר הרחוק נאמר לי שלא אוכל להביא ילדים לעולם ורק אם ישאבו זרע יוכלו לדעת בוודאות. האם, לפי הנתונים הכתובים, לא אוכל להביא ילדים לעולם? מה עלי לעשות? מהם השלבים לבדיקות ולהליך המתייחס להבאת ילדים במידה והדבר אפשרי?

    אגב- היום קיבלתי את התשובות הללו. אשמח באם תוכל לענות לפנייתי בהקדם.
    תודה רבה,
    שמעון




    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פענוח תוצאות בדיקת זרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך מהמייל הקודם-שמעון

    שמעון
    04/12/2009

    נתונים נוספים שאולי קשורים: בצעירותי נותחתי באשכים בעניין אחר. בהמשך השנים יצא שבת זוגי לשעבר אף נכנסה להריון. מה שמדאיג אותי זאת העובדה שמזה כחודש יש לי כאב עצום באזור האשכים ופנימה. אני מחכה בסבלנות לתור שנקבע לי לאורולוג. האם יש קשר בין כל אלה לתוצאות בדיקת הזרע?
    בתודה מראש,
    שמעון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • Azoospermia

    ד''ר אליעזר גירש
    05/12/2009

    שלום שמעון,
    מדובר בהעדרות זרעונים במירוק - azoospermia. זה אומר שכרגע אין באפשרותך להביא ילד בצורה הטבעית, אך קיימות שיטות בהן ניתן לקחת דגימה מרקמת האשך (ביופסיה) ולבדוק האם קיים ייצור זרעונים. אם כן, אז בשיטת הפריה חוץ גופית (IVF) ניתן להפרות ביציות של בת זוגתך ולהחזיר את העוברים הנוצרים לרחמה. אם לא ימצאו זרעונים ברקמת האשך, יש אפשרות להשתמש בזרע של תורם. חשוב מאוד לעבור בדיקות אצל אורולוג.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעית זרע
    tt
    03/12/2009

    שלום,
    במס' בדיקות נמצא שלבעלי יש זרעים בודדים, וללא תנועה.
    מה עושים במקרה כזה ? (ממש לחוצה- והתור שלנו לרופא רק בעוד שבועיים)

    אצלי לא נמצאה בעיה.

    תודה, מחכה לתשובה מהירה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעית זרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זרעונים ללא תנועה

    ד''ר אליעזר גירש
    05/12/2009

    שלום לך,
    יש כאן שתי בעיות נפרדות. הראשונה: מספר זרעונים בודדים מרא על בעיה שיש צורך לברר מה היא. האם המירוק נאסף בצורה מלאה? האם קודם היה הרבה ועכשיו יש ירידה? האם תמיד היה מאוט הזרעונים. במצב של מאוט הזרעונים יש חשיבות לבדיקה אורולוגית (אולטרסאונד אשכים, דופלר), בדיקה הורמונלית, בדיקות גנטיות - קריוטיפ ומחיקת מקטעים על כרומוזום Y, חשוב גם לבדוק מירוק אחורי (Retrograde ejaculation). רק לאחר כל הבדיקות תהיה אפשרות לכוון לטיפול הנכון.
    השניה: חוסר תנועה של זרעונים. זה יכול לנבוע או מכך שזרעונים אינם חיים או סיבה נוספת היא שזרעונים חיים, אך השוטון שלהם אינו תקין. זה ניתן לבדוק במעבדה אנדרולוגית (מעבדת זרע).
    אם ימצא מצב שהם בחיים, הפיתרון הוא הפריה חוץ גופית בשיטת ICSI.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פענוח בדיקת זרע
    AVIRAM
    03/12/2009

    שלום רב

    אני בן 26 אנחנו מנסים להכנס להריון כבר מעל שנה ללא הצלחה עברתי בדיקת זרע ראשונה והתצאות קצת מטרידות אותי אשמח לקבל תגובה להלן:

    נפח:8

    ריכוז:49

    סך הכול :392

    תנועה:55

    דרגה:iii-iv

    חיוניות:85

    חמציות:8.2

    צמיגות: תקינים : 4 אחוז לפי שיטה קרוגר

    בתודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פענוח בדיקת זרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תיקון

    AVIRAM
    03/12/2009

    קבל תיקון למלל מעלה תודה
    צמיגות :תקין
    תאים תקינים 4 אחוז

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פענוח בדיקת זרע

    פרופ` בנימין ברטוב
    03/12/2009

    בדיקת איכות הזרע מתמקדת בהיבט הכמותי של תאי הזרע ובהיבט האיכותי שלהם (תנועתם והמבנה שלהם). ע"פ הממצאים שציינת ריכוז תאי הזרע שלך תקין (בהנחה שמדובר ב 3-6 ימי נזירות), התנועה טובה והחיוניות מצוינת.
    שני ממצאים חריגים התגלו בזירמה:
    1) נפח גבוה (hypervolemia).
    2) כמות התאים בעלי מבנה תקין נמוכה- רק 4%.
    מבנה ירוד של תאי הזרע יכול להסביר בהחלט מצב של שנה ללא הריון ויש צורך להתגבר על הבעיה. נפח זירמה גבוה יכול להצביע על דלקת בבלוטות העזר שמייצרות את נוזל הזרע ולכן כדאי לבצע תרבית זירמה לגבי נוכחות זיהום חיידקי. באם מתקבלת תשובה חיובית, רצוי לקבל אנטיביוטיקה מתאימה ובאם מתקבלת תשובה שלילית רצוי לעשות השבחת זרע על מפלי-צפיפות ולבצע הזרעה תוך רחמית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת זרע+וריקוצלה
    חן
    01/12/2009

    שלום בן 25 להלן תוצאות

    1. Coagulum present no
    2. Complete liquification 30 minutes
    3. Odor normal
    4. Color normal
    5. Viscosity normal
    6. 4.7 Volume ml
    7. pH 9.0
    8. Motile spermatozoa 1 hr 55 %
    4 hrs 45 %
    9. Forward progression 1 hr I-III
    4 hrs I - III
    10. Viable spermatozoa 1 hr 85 %
    4 שעות 75%
    11. Sperm agglutination no
    12. Sperm concentration 65 million/ml
    13. Total Sperm Count 305 million
    14.Round Cells
    15. Morphology
    Normal forms 8 %
    Abnormal forms 92 %
    Tapered heads Absent head
    Microcephalus Double
    Macrocephalus Tail abnormality
    Amorphous X Immature forms המורפולוגיה נקבעת לפי
    Round head Leucocytes Strict Criteria
    RBC
    בדיקות נוספות לפי בקשה
    15. Fructose mcgr/ml >1200 mcgr/ml
    הערות:
    רכוז הזרעונים נמדד
    בקמרה ע"ש מקלר

    יש לציין אני נולדתי עם אשך תמיר בצד ימין
    ובבדיקת אולטרא סאונד האחרונה נמצאתי חולה ורקיצולה להלן תוצאות האולטרסאונד האחרונות
    להלן ממצאי סריקת אולטראסאונד אשכים:
    האשך הימני - מעט קטן מהשמאלי ובעל הדיות מופחתת דיפוזית אך ללא ממצאים מוקדיים
    (מצב לאחר ניתוח של אשך תמיר).
    אשך שמאל- בעל גודל , גבולות ומרקם סדירים.
    אפידידימוס תקינים מימין ומשמאל. ללא סטיות.
    אין עדות להידרוצלה .
    הודגמה וריקוצלה משמאל עם ורידים עד לקוטר של כ- 0.4 ס"מ.
    דופלר אשכים-
    הודגמו סימני היפוך כיוון זרימה ורידית לאחר וולסלבה בצד שמאל בלבד.

    אבקש התייחסות לממצאים ולדרכי הטיפול
    לתשובתך אודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת זרע+וריקוצלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ורקוצלה

    ד''ר אליעזר גירש
    03/12/2009

    שלום חן,
    אם מצב הוריקוצלה קל עד בנוני, בדרך כלל לא מקובל לבצע תיקון. אם המצב הוא בנוני עד קשה ניתן לשקול ניתוח. חשוב להתיעץ בקשר לזה עם אורולוג.
    pH קצת בסיסי ובנוסף גם מורפולוגיה של זרעונים נמוכה במאט. יתכן ומורפולוגיה מושפעת ממצב הוריקוצלה. בדיקות של אורולוג + בדיקות זרע תקופתיות יצביעו אם תהליך מתקדם או שהוא סטטי.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום