פורום פוריות הגבר והאישה, אמבריולוגיה,IVF - יש לך שאלה?

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
הוספת הודעה לפורום
 
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • דלקת ביותרת האשך
    גילה
    01/12/2009

    שלום ד"ר,
    ברצוני לדעת האם דלקת ביותרת האשך יכולה להשפיע על קושי בזקפה? לאחר שאובחנתי עם דלקת וטופלתי באנטיביוטיקה דוקסילין למשך 10 ימים אני חש שיפור באונות, האם יש קשר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דלקת ביותרת האשך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד''ר אליעזר גירש
    03/12/2009

    שלום גיל,
    כושר הזקפה תלוי ברמת הורמון טסטוסטרון ובמצב רוח של גבר. אין קשר בין זקפה ויותרת האשך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טמפרטורת האשכים וחוסר מוחלט של תאים
    אבי
    01/12/2009

    שלם רב
    אני גבר שסובל מבעיית חוסר מוחלט של תאי זרע ,אני בדרך כלל בריא לא סובל ממחלות כל שהן
    עברתי בדיקות כולל בדיקות הורמונאליות שהיו תקנים והוחלט על ביצוע TESA על מנת לשאוב תאי זרע לאחר הניתוח הסבירו לי שלא נמצאו תאי זרע בשלים להפרות בצית .
    עלה לי רעיון בראש לבדוק את טמפרטורת האשכים שלי באמצעות מד חום רגיל שסמתי אותו בתחתונים שלי (לא יודע אם כך בודקים טמפרטורת האשך ) בכל המצבים במהלך יום העבודה שכן עבודתי היא משרדית כל היום בישיבות ממושכות .
    ההתוצאות שקיבלתי במד חום היו מ 35.9 עד 37 בצדדים (בין הירך לאשך) במצב שבין שק האשכים לתחתן (כלפי קדימה ) המד הראה 33.7 -35
    האם התוצאות תקינות האם זה טבעי או שבעיית אי הייצור נובעת מבעייה (טמפרטורוה) זו שלא נבדקה ע"י הרופאים בכלל ?
    והאם במצב הקיים אם נוריד את הטמפרטורה האשך יתחיל לייצר או שנגרם לו נזק בלתי הפיך ?
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אזואוספרמיה

    ד''ר אליעזר גירש
    03/12/2009

    שלום אבי,
    אם לא נמצאו זרעונים במירוק שלך וגם בביופסיה מאשך בשיטה של TESA, מצב זה נקרא azoospermia. על מנת לבחון את המקור של בעיה שלך, יש לבדוק קריוטיפ וגם מחיקת מקטעים בכרומוזום Y. רק לאחר הבדיקות הללו תהיה אפשרות להצביע על המקור הבעיה.
    בכל מקרה, לא בודקים חום באיזור האשך בצורה שתארת.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איקאקלומין
    שי
    01/12/2009

    שלום,
    האם מותר לגבר לקחת איקאקלומין?

    האם זה משפר את הכמות או איכות הזרע?


    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איקאקלומין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול הורמונלי

    ד''ר אליעזר גירש
    03/12/2009

    שלום יעקב,
    טיפול הורמונלי המקובל בגברים עם ירידה בפריון הוא הורמון FSH ולפעמים עם תוספת של LH, אך כל זה עם המלצה של רופא המטפל.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פענוח בדיקות זרע
    אני
    30/11/2009

    מנסים מזה 7 חודשים להכנס להריון

    הבדיקות של אשתי יצאו תקינות

    גם אני עשיתי בדיקת זרע

    לאחר התנזרות 72 שעות ועשיתי בדיקת זרע
    אודה לך על פיענוח הבדיקה


    viscosity normal
    concentration 10.0 million/ml
    volume 10.30 ml
    motility 1 hr after ejaculation 64%
    ph 8.4
    vitality 1 hr after ejaculation 90%
    morphology 7% normal
    Immature forms :SLIGHT
    Leukocytes: No
    Grade of Motility (I-IV) 1 hr after ejaculation : II III IV

    האם הכל הבסדר אצלי?!

    תודה מראש
    א.א.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פענוח בדיקות זרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד''ר אליעזר גירש
    02/12/2009

    שלום לך,
    בשביל התנזרות של 3 מים נפח המירוק של 10 מ"ל זה הרבה. זאת כנראה גם הסיבה לריכוז הנמוך, כי סה"כ יש לא מאט זרעונים בכלל המירוק. ממליץ להבדק אצל אורולוג. אם לא תצליחו להכנס להריון בצורה הטבעית תוך שנה תצטרכו לפנות לרופא פריון.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מעבדת זרע
    תמר
    30/11/2009

    אנחנו מתוכננים לעבור הזרעה תוך רחמית בקרוב ורציתי לשאול האם ישנה חשיבות לבחירת המעבדה בה תתבצע השבחת הזרע? האם הזוג יכול לבחור את המעבדה בעצמו או שמא כל רופא עובד עם המעבדה שלו, ולכן שאנו בוחרים רופא אנו בעצם בוחרים גם מעבדה?
    האם יש הבדלים גדולים בין מעבדה למעבדה או שכולן עובדות ע"פ אותן סטנדרטים?
    האם יש לך המלצות ספיציפיות על מעבדות להשבחת זרע מומלצות?
    ובכלל מה הפרמטרים שכדאי לי לברר על מעבדת זרע, שהופכת אותה למוצלחת יותר או פחות, האם זה מכשור או צוות או שיטות חדשניות יותר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מעבדת זרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מעבדה אנדרולוגית

    ד''ר אליעזר גירש
    02/12/2009

    שלום תמר,
    מעבדה אנדרולוגית או כמו שקוראים לזה לפעמים מעבדת זרע, היא גוף עצמאי ברוב המקרים. יש מעבדות שקופות חולים עובדות איתן, לכן, אם אתם מטופלים דרך קופת חולים מסויימת, יש לברר עם איזה מעבדה אנדרולוגית הם עובדים. לרוב, קופות חולים עובדות עם מספר מעבדות. הרופא המטפל שלכם יכול להמליץ על מעבדה מסויימת, אך אתם רשאים לבחור לפי רשימה שבקופה. ניתן לעשות זאת בצורה פרטית בכל מעבדה אנדרולוגית שתבחרו בה.
    כל המעבדות האנדרולוגיות עובדות לפי שיטה שלהם ולפי נסיון שלהם. חשוב לדעת אם קיימת במעבדה מערכת לעבודה סטרילית, באיזה חומרים ושיטות מתבצעת הכנת זרע להזרעה.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הזרעה
    איריס
    30/11/2009

    האם ניתן להגיע ביום ההזרעה עם זרע שנלקח עד שעתיים קודם לכן? (אציין כי הבעיה אצלי ולא בנתוני הזרע, ההזרעה נועדה כדי למקסם את סיכויי הכניסה להריון)
    תודה, איריס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הזרעה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זמן הבאת זרע להזרעה

    ד''ר אליעזר גירש
    02/12/2009

    שלום איריס,
    רצוי שזרע יגיע למעבדה עד שעה מרגע המירוק. לאחר שמכינים את הזרע להזרעה אפשרי להזריע תוך מספר שעות מזמן הכנתו.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת זרע
    עופר
    29/11/2009

    שלום ד"ר . מצ"ב תוצאות בדיקת זרע שערכתי לאחרונה . אני אב לילדה בת 5 . האם ייתכן כי חלה החמרה במצב פוריותי ? אני לא חש כאבים באשכים וכיוצ"ב . אודה לתשובתך :
    Complete liquefaction :yes
    Vicosity :Normal
    Ph : 7.8
    Volume : 2.10 ml
    Concentration : 20.0 million/ml
    Motilitility 1 hr after ejaculation : 60%
    Grade of motility 11 111 1111
    Vitality : 1 hr after ejaculation : 83%
    Normal morphology (who 1999) : 2%
    Immature forms: slight
    Erythrocytes:
    Leukocytes: no
    Bacteria:
    Agglutination :
    Phagospermia:

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת זרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות בדיקת זרע

    ד''ר אליעזר גירש
    30/11/2009

    שלום עופר,
    בהחלט יכולה להיות ירידה משמעותית באיכות הזרע תוך זמן מה. ריכוז הזרעונים נמצא בגבול התחתון. מורפולגיה של 2% זרעונים תקינים, נתון נמוך. חשוב לגשת לרופא אורולוג ולעבור בדיקת אשכים. חשוב גם להפגש עם רופא פריון ולדון על טיפול פריון. תוסף תזונתי Vitamale יכול לשפר איכות הזרע.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משפריץ או מטפטפף
    טלי
    27/11/2009

    שלום רב,
    כבר כמה זמן שאני ואישי מנסים להרות.
    אך שפיכתו אינה "משפריצה" אלא "מטפטפת",כלומר אין פולסים חזקים שזורקים את הזרע.
    האם שפיכה "משפריצה" מגיעה יותר מהר לחרם? האם זה מקצר את חיי הזרע במער' הרבייה?
    ניתן לטפל ב"טיפטוף" בכדי שתהיה "השפרצה"?

    לתשובתך אודה,
    טלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    משפריץ או מטפטפף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד''ר אליעזר גירש
    30/11/2009

    שלום טלי,
    אם זרע תקין בבדיקת הזרע אז אין חשיבות לגבי הריון לצורה בה הוא יוצא מהגוף של גבר.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה יכול לעזור למורפולוגיה לא תקינה?
    ד``ר אליעזר גירש
    26/11/2009

    בבדיקת זרע שערכנו לפני כארבעה חודשים התקבלו תוצאות גרועות בכל הפרמטרים האפשריים. לאחר נטילת ויטה-מייל, והחלפת תחתונים צמודים בבוקסרים, התוצאות השתפרו פלאים ועכשיו הן בטווח הנורמליות, בכל הפרמטרים מלבד המורפולגיה שלא השתנתה - 1% נורמלי.
    חייבת לציין שיש לנו שני ילדים מהריונות ספונטנים, ועם השלישי אנחנו מנסים כבר שנתיים. אצלי הכל תקין.
    שאלתי היא: האם יש ויטמין ספציפי או צמחי מרפא שיכולים לעזור בבעיה במורפולגיה של הזרע?
    האם יש טעם בהזרעות במקרה כזה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד''ר אליעזר גירש
    30/11/2009

    שלום תמר,
    שמחתי ש- Vitamale עזר מאוד לכם. לדעתי יש כמה דברים שחשוב לעשות: בדיקת רופא אורולוג על מנת לברר האם יש בעיה באשכים שאפשר לגלות אותה. דבר שני, להמשיך לקחת Vitamale כי הוא משפיעה חיובית גם על המורפולוגיה של זרעונים ואולי צריך לתת לזה זמן נוסף. דבר שלישי, לנסות עד שלושה מחזורים של הזרעה תוך רחמית ואם לא יהיה הריון, לשקול להתחיל הפריה חוץ גופית.
    קיימת גם אפשרות של דיקור סיני.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות בדיקת זרע
    דני
    26/11/2009

    תוצאות הבדיקה:

    תקופת התנזרות: 7 ימים
    צבע: צהבהב
    צמיגות: 1
    PH 7.2
    נפח: 1.5מ"ל
    ריכוז: 13X10 6
    תנועה: 46%
    a - 31
    b - 15

    לויקוציטים 0
    אגלוטינציה - שלילית

    TMC 9x10 6
    Swim up test: 5x10 6

    KRUGER : % תאים תקינים - 10%

    ראש - 59%

    זנב - 31%

    אנחנו מנסים להיכנס להריון כשנה.

    האם התוצאות יכולות להסביר למה יש לנו בעיה בכניסה להריון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוצאות בדיקת זרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות בדיקת זרע

    ד''ר אליעזר גירש
    29/11/2009

    שלום דני,
    כן,יש בעיה מסויימת בזרע. קודם כל, לאחר 7 ימי התנזרות לקבל מרוק של 1.5 מ"ל, זה מאט. גם הריכוז של זרעונים נמוך. אחוז זרעונים תקינים מבחינת המורפולוגיה שלהם נמוך מנורמה. בהחלט, זאת יכולה להיות סיבה לחוסר הסגת הריון הרצוי.
    חשוב במצב זה להבדק אצל אורולוג (אולטרסאונד ודופלר אשכים, מרוק אחורי, וריקוצלה). חשוב לפנות לרופא פריון ולשקול להתחיל טיפולי פריון. ממליץ לקחת תוסף תזונתי Vitamale, המיועד לשפר איכות הזרע.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת זרע
    מיטל
    26/11/2009

    שלום רב, עשיתי בדיקת זרע(לאחר ניסיון של שנתיים להרות) ולהלן התוצאות:
    viability 39
    concentration 68
    total count 189
    dormant 0

    normal forms 12
    head defects 80
    oval 30
    elongated 6
    amorphous 48

    cytology
    immature ++
    cell debris +
    bacteria +++

    conclusion:
    andrological profile : isolated terato zoospermia, necrospermia.

    אשמח לתרגום של התוצאות, מה לא בסדר והאם ניתן לטפל וכמובן כיצד?..
    בתודה מראש,
    שמואל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת זרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות בדיקת זרע

    ד''ר אליעזר גירש
    29/11/2009

    שלום שמואל,
    לא ברור לי מי נתן לך את התשובה, הרופא או מעבדה? על פניו, לא נראת לי בעיה כלשהי, פרט למורפולוגיה (צורות תקינות של זרעונים) שזה עומד על 12% ונחשב גבולי. ממליץ להשתמש בתוסף תזונתי Vitamale, המיועד לשפר איכות הזרע.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ויטמל יעיל לפני טזה?
    מקווה לטוב
    25/11/2009

    האם הכדור המומלץ לשיפור איכות הזרע, מדובר גם למי שלא נמצאו אצלו זרעונים בדיקור אלא רק בביופסיה? או שתרומתו של הכדור נעשית מאוחר יותר במסלולו של הזרע בגוף?
    אין לי שפיכת זרע בכלל וזה כנראה בעיה חסימתית או עיצבית מורכבת, חלק מבעיה שנולדתי איתה. ובדיקות רבות אני מנוע מלעשות בשל פי טבעת משוחזר ולא שרירי.
    אשמח לדעת אם הכדור יכול לתרום גם לי.
    אציין שבבדיקת זרע בשתן לאחר סירכוז נמצאו 2-3 זרעונים בתנועה.
    מהי בעצם תרומתו של הכדור? בתנועתיות , בכמות או במבנה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ויטמל יעיל לפני טזה?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ויטמל וביופסיה

    ד''ר אליעזר גירש
    25/11/2009

    שלום לך,
    Vitamale הוא תוסף תזונה המשפר איכות הזרע מבחינת כמות, תנועה ואיכות (מבנה). במקרים מסויימים, גם כאשר מבצעים TESA או ביופסית אשך בשיטה אחרת, Vitamale יכול לתת תרומה בשיפור איכות הזרע.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות בדיקת זרע
    שלומי
    25/11/2009

    שלום,
    האם תוצאותץ בדיקת הזרע שלי תקינות? האם ניתן להיכנס להריון?
    תודה

    תוצאה בדיקה
    No Coagulum present
    30 minutes Complete liquification
    normal Odor
    normal Color
    normal Viscosity
    2.4 ml Volume
    7.8 PH
    1 hr 60% Motile spematozoa
    4 hr 35%
    1 hr II-IV Forward progression
    4 hr I-III
    1 hr 90% Viable spermatozoa
    4 hr 80%
    No Sperm agglutination
    48 million/ml Sperm concentration
    Morphology
    7% Normal forms
    93% Abnormal forms
    Absent head Tapered heads
    Double Microcephalus
    Tail abnormality Macrocephalus
    Immature forms Amorphous X
    Leucocytes Round head
    RBC
    Mcgr/ml> 1200 Mcgr/ml Fructose

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוצאות בדיקת זרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד''ר אליעזר גירש
    25/11/2009

    שלום שלומי,
    קיימת אצלך ירידה במורפולוגיה תקינה של זרעונים, אך ירידה זו היא מינורית. נתונים אחרים - תקינים. ממליץ להשתמש בתוסף תזונה Vitamale המיועד לשפר איכות הזרע ולהמשיך לנסות להכנס להריון.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איפה אפשר לקנות את ה- Vitamale?

    שלומי
    26/11/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד''ר אליעזר גירש
    29/11/2009

    שלום שלומי,
    אין קל יותר מלהקליד מילה Vitamale במחשב ולמצוא מקום בו רוכשים את המוצר.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות בדיקת זרע
    s
    25/11/2009

    מה המשמעות של התוצאות הבאות:
    נפח: 2 מ"ל
    צמיגות: תקינה
    לויקוציטים: 1.2 מיליון/מ"ל
    אנגרציה: שלילי
    ריכוז תאי זרע: 15.3 מיליון/מ"ל
    תנועתיות: 22%
    התקדמות טובה: 18%
    התקדמות איטית: 3%
    ללא התקדמות: 1%
    חסרי תנועה: 78%

    תאים תקינים: 13%, תאים לא נורמליים: 87%.
    מיקום הפגמים בראש, בחלק האמצעי, בזנב תאי הזרע.
    הערה: בדגימה נצפו הרבה תאים עגולים קטנים בלתי מזוהים.

    +אנחנו אחרי 4 מחזורי הורמונים+IUI, התוצאות של האחרוןהם:
    לפני השבחה:
    VOLUME 1.4 ML
    VISCOSITY NORMAL
    TOTAL COUNT 7.6 10*6
    MOTILITY 24% GRADE 2
    TOTAL MOTILE COUNT 1.8 10*6

    לאחר ההשבחה:
    TOTAL COUNT 2.20 10*6
    MOTILITY AFTER TREATMENT 35%
    TOTAL MOTILE COUNT 0.80 10*6

    לאחרונה, רק אבחנו ורקוצלה, כנראה בשני הצדדים וכנראה זיהום.
    מה דעתך על התוצאות? ומה לעתיד?
    בתודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוצאות בדיקת זרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד''ר אליעזר גירש
    25/11/2009

    שלום S,
    איכות הזרע ירודה ויתכן שזאת הסיבה לחוסר הריון. אם הובכן מצב של ואריקוצלה, כדאי לטפל בה. אם יש זיהום גם כן חשוב לטפל בו. עד שלא יתופלו שני הדברים הללו, סיכוי להצלחה בהסגת ההריון הוא קטן מאוד.
    ממליץ להשתמש בתוסף תזונתי Vitamale המיועד לשפר איכות הזרע. נראה לי שגם הזרעה תוך רחמית מצה את עצמה וכדאי לפנות להפריה חוץ גופית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוספי מזון ושיפור בספירה
    אביאל
    24/11/2009

    שלום,

    לפני כארבעה חודשים ביצעתי בדיקת זרע עם תוצאות לא טובות:
    ריכוז: 2.1 מיליון למ"ל
    נפח: 3 מ"ל
    חומציות: 7.8
    חיות: 50%
    אגלוטינציה: חיובית
    תנועתיות: 25%, פרוגרסיבית15%
    מורפולוגיה סטריקט: 2%, כאשר 14% מוגדר תקין
    ימי הימנעות: 3
    חזרתי על הבדיקה לאחר שבוע והתוצאות היו פחות או יותר אותו הדבר.

    מייד עם קבלת התוצאות הפסקתי עם תרופת הפרופסיה והתחלתי לקחת תוספי מזון הכוללים קרניטין, אבץ, ויטמינים שונים וקואנזים קיו-10.

    בבדיקה שעשיתי לפני כמה ימים הגיעו התוצאות הבאות:
    ריכוז: 7.8 מיליון למ"ל
    נפח: 3.5
    חומציות: 8.0
    חיות: 74%
    אגלוטינציה: שלילית
    תנועתיות: 40%, פרוגרסיבית: 18%, מהירות ממוצעת 41.7 מיקרוןמטר לשניה כאשר מעל 15 נחשב תקין

    מורפולגיה: 16%, כאשר 30% מוגדר תקין
    תאי דם לבנים: +
    בקטריה: +++
    תרבית: שלילית

    אין ספק שרואים שיפור משמעותי בפרמטרים, השאלות הן כדלקמן:
    1. האם הימצאות בקטריה, אך תרבית שלילית מעידה בהכרח על אי דלקת, או האם מומלץ לקחת אנטיביוטיקה בכל מקרה ואם כן, איזה סוג הכי מתאים לחיידקים בזרע בהיעדר תרבית חיובית
    2. מכיוון שעשיתי את הבדיקה במקומות שונים, את הפרמטר של המורפולוגיה אינני יכול להשוות, האם 16% לפי סטנדרט WHO נחשב גרוע או בינוני.
    3. מה המלצתך להמשך, האם לנסות להמשיך להיכנס להריון באופן טבעי או שהפרמטרים עדיין חלשים מדי. האם השבחה יכולה להועיל?
    חשוב לציין שיש לנו כבר ילד מהריון ראשון טבעי ואני בן 34

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוספי מזון ושיפור בספירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד''ר אליעזר גירש
    25/11/2009

    שלום אביאל,
    בהחלט קיבלת שיפור באיכות הזרע לאחר שימוש בתוספי מזון. בגלל חשד לנוכחות החיידקים בנוזל הזרע, ממליץ לפנות לרופא אורולוג ולהבדק. יתכן שתקבל אנטיביוטיקה (כמו דוקסילין, למשל).
    בדיקת זרע מומלץ לבצע באותה מעבדה, כך השואה בין בדיקות שונות נאמנה יותר.
    ממליץ להמשיך לצרוך תוספי תזונה. אפשר לנסות Vitamale המיועד לשיפור איכות הזרע ובמקביל לנסות להסיג הריון בצורה הטבעית. אם לא תצליחו במשך חצי שנה, כדאי יהיה לפנות לרופא פריון. הזרעה תוך רחמית יכולה לתמוך בהסגת הריון בצורה מהירה יותר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום