מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בעייה רצינית בזרעניסים14/11/2009
שלום .אני בחור בן 36 רווק גיי בריא לא סובל מבעיות גנטיות או בעיות בכלל. לפני מספר שבועות התחלתי לשים לב שיוצא לי קצת נוזל של הזרע .וגם הוא יוצא מיימי ולא כרגיל .
וברור שהכמות גם ירדה .זה מלחיץ אותי מאוד מאוד.אניי מתבייש ללכת לרופא לטפל בבעייה וגם לא יודע בדיוק איך להציג לא את זה .
חשוב לציין שיש לי זקפה מלאה ואני נהנה מסקס רק שהגמירה מציקה לי וזה דבר שגורם לי להסתגר .
אני מפחד שזה סרטן הערמונית או משהוא שאינו בר טיפול .
אשמח לתגובה מהירה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה
ד''ר אליעזר גירש14/11/2009שלום ניסים,
אם הגיל קיימת ירידה בכמות ובאיכות הזרע. על מנת לשלול תהליך פטולוגי יש לפנות לאורולוג ולהציג את הבעיה כפי שהצגתה כאן בפורום.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה משמעות הערכים הבאים בבדיקת זרע:אנרגטית12/11/2009
coagulum present- yes
complete liquification-60 minutes
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה
ד''ר אליעזר גירש14/11/2009שלום,
מדובר בזמן התנזלות הזרע. בתהליך טבעי זרע מתנזל תוך 15-30 דקות. אם התנזלות לוקחת יותר זמן יש לבדוק שלפוחיות הזרע ובלוטת הערמונית, האחריות על ייצור נוזל הזרע.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לתשובתך-
אנרגטית14/11/2009בבדיקה הראשונה של בעלי אורך ההתנזלות היה 30 דקות ואילו בבדיקה זו 60. מה זה אומר?האם הגיוני שינוי כזה דרסטי בין הבדיקות?
אגב, גם כמות הזרעים שנמצאה היתה 45 מליון בבדיקה קודמת ו90 מליון בבדיקה נוכחית. הבדיקות נעשו בהפרש של שבועיים וחצי בסך הכל...
ומה בדבר הקרישה? האם זה קשור ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה
ד''ר אליעזר גירש19/11/2009שוב שלום,
לדעתי לקרישיות אין שום קשר. קיימות פלוקטואציות בספירת זרע בין בדיקה לבדיקה. ישנה חשיבות לצורה נכונה במתן זרע לבדיקה: אם מאבדים חלק ממירוק (במיוחד את הטיפה הראשונה) אז סביר שגם ריכוז הזרעונים יהיה נמוך.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיה שמטרידה מאודחסוי12/11/2009
היי, בעלי בן 42 ובזמן יחסי מין עליי להשקיע מאוד לגרום לו לזיקפה
בעבר אובחנה אצלו בעיית פוריות - יש לנו 2 ילדים
האם הבעיה קשורה לבעיית פוריות ? מה יכולה להיות הסיבה ?
זה מטריד אותי מאוד ואף מעליב !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה
ד''ר אליעזר גירש14/11/2009שלום חסוי,
אין מקום להיות מעולבת. הרבה גברים סובלים מבעיה דומה. למזלם, קיימים תכשירים רבים (כמו ויאגרה) שמתקנים את המצב של חוסר זיקפה. רצוי לפנות לאורולוג, לקבל המלצה שלו, לבדוק רמת טסטוסטרון כי גם חוסר בהורמון זה יכול לגרום לחוסר זיקפה ואז ניתן להשתמש בטסטוסטרון למריחה. יש לא מאט פתרונות.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אזוספרמיהעדן12/11/2009
היי
אני בן 34 ללא ילדים לפני 3 חודשים עשיתי בדיקת זרע ובה לא נראו זרעים כלל.עשיתי בדיקה חוזרת ושוב אותה התוצאה.
פניתי לשני רופאים בגלל בדיקות הורמונליות תקינות נאמר לי שזה עקב חסימה.
הגעתי לרופא נוסף שהפנה אותי לאולטראסונד אשכים והבדיקה היתה תקינה לחלוטין.
שאלתי היא אם הכל תקין בבדיקות ובצילומים מה הסיבה שאין זרע?
מה השלב הבא שאתה ממליץ לי לבדוק?
לתשובתך אודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אזוספרמיה
ד''ר אליעזר גירש14/11/2009שלום עידן,
לפני שעושים תהליכים דרסטיים, ממליץ:
1. לתת זרע לבדיקה ולאחר מכן (כעבור חצי שעה) לתת שוב זרע לבדיקה. אם קיימת חסימה, אז במתן פעם השניה יתכנו זרעונים במירוק.
2. לאחר מתן זרע, לאסוף לכוס נקיה (של קופת חולים) גם את השתן ולתת לבדיקה למעבדה שיבדקו את המצב הנקרא מירוק אחורי (Retrograde ejaculation). קיים מצב בו הזרע בדרכו נכנס לשלפוחית השתן במקום לצאת החוצה.
3. רק לאחר הבדיקות הללו, במצב שלא יתגלו זרעונים יש לשקול שאיבת זרעונים ישירות מאשך (ביופסיה של רקמת אשך).
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהממליץ לך בחום לפנות
sh18/11/2009לד"ר יגאל מג'אר , אורולוג מס'1 בארץ בתחום פריון הגבר מתל השומר , מקבל גם במרכז רפואי רמת אביב .
המון בהצלחה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- vitamaleשי11/11/2009
שלום ד"ר ,
האם vitamale משפר איכות הזרע ?
ולמשך כמה חודשים אתה ממליץ לקחת vitamale לפני טיפול ivf?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה
ד''ר אליעזר גירש14/11/2009שלום דני,
Vitamale, תוסף תזונתי שפותח במיוחד לשפר איכות הזרע. מומלץ לקחת אותו למשך 3 חודשים מינימום ולהמשיך להשתמש בו כל עוד נימצאים בטיפול IVF עד להסגת הריון.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יש לי וריקוצה ורוצה לשאול שאלהאלמוני11/11/2009
שלום,
לפיי חודש גיליתי שיש לי וריקוצלה, האורולוג שלח אותי לבצע בדיקת זרע ואולטרסאונד
באולטאסאונד גילו שהדרגה של הוריקוצה היא 3 והאשך השמאלי קטן ב5 מהימיני, הימיני הוא 10.5
ובבדיקת זרע היא יצאה תקינה, האורולוג אמר לי לבוא אליו כמה פעמים בשנה
רציתי לדעת אם זה בסדר להשאיר את הוריקוצה ככה? לנתח עכשיו או לא?
מקווה לקבל תשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה
ד''ר אליעזר גירש14/11/2009שלום אלמוני,
אנני יודע באיזה גיל אתה, מצבך המשפחתי ומספר ילדים. כללית, אם ברצונך לעשות ילדים, אז רצוי לטפל בוריקוצלה וניתוח הוא הפיתרון הטוב לבעיה של וריקוצלה בדרגה 3. אם שאלת הפוריות אינה חשובה לך אפשר להשאר במצבך הנוכחי, אך חשוב להבדק אצל אורולוג פעם בתקופה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
אלמוני18/11/2009תודה על התגובה,
גילי הוא 16 וחצי, בוודאי שאני רוצה לעשות ילדים בעתיד כל אתה זמן מומלץ להיבדק אצל האורולוג?, איזה ניתוחים יש לטיפול בוריקוצלה? האם צנתור אפשרי?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ואריקוצלה
ד''ר אליעזר גירש20/11/2009שלום לך,
ואריקוצלה היא מחלה של כלי דם באשך. ואריקוצלה נובעת מהרס שסתומים חד כיווניים. זה גורם לזרימה בכיוון הפוך של דם הורידי. זרימת הדם בכיוון הפוך גורמת ל- hypertermia ול- hypoxia. לחץ הידרוסטטי על רקמת האשך במחלה זו הוא פי 7-8 ממה שאשך יכול לסת. טיפול נכון יביא לשיפור תוך 4-12 חודשים ואז יש שוב ירידה. המחלה גורמת לירידה בייצור טסטוסטרון ולפגיעה בייצור זרעונים. בואריקוצלה הפגם בזרעונים הוא פגם במבנה הראש וכרומטין (חומר גנטי) אינו דחוס.
ב- 30% מהמטופלים יש הצלחה בטיפולי ואריקוצלה. ב- 70% מהמטופלים הבעיה חוזרת והסיבה היא בכך שבטיפול עצמו קשה מאוד להגיע לכל המקומות הבעייתיים שבוריד האשך.
לכן לפי מצב המתואר אין טיפול ניתוחי מבטיח לך פתרון הולם, במיוחד ואתה צעיר ולא מתכנן להקים משפחה עם ילדים כרגע. אני ממליץ על שני דברים: 1) להיות במעקב אצל רופא אורולוג, לבצע בדיקות אשכים תקופתית כולל בדיקת זרע ולפי חומרת המצב להחליט לגבי ניתוח. 2) אפשרות נוספת שלא מקובלת עדיין היום זה לתת מנה או שתי מנות זרע במצב טוב ולשמור מנות אלה בבנק זרע (בית חולים או בנק זרע פרטי) כגיבוי לעתיד. במנות אלה יהיה אפשר להשתמש (במידה ומצבך מבחינת הפוריות ידרדר) גם לאחר מספר שנים.
שיטות הטיפול הנפוצות בארץ הן צינטור, אמבוליזציה של ורידי אשך וטיפול בשיטת גת וגורן. גם בשיטת אמבוליזציה יש שיטות שונות, כמו אמבוליזציה ע"י קפיצים (מתחתיים או מפלסתיק) ואמבוליזציה ע"י ג'ל המתקשה וסותם את הורידים.
לא ידוע לי בצורה מובהקת מה השיטה הטובה ביותר. לדעתי כל השיטות יעילות בצורה דומה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיות על שמירת זקפהאורןM11/11/2009
שלום,
אני סובל מבעיה של ירידה בחשק המיני ושמירת זקפה לאורך זמן. לאחר מס' חודשים שניסיתי רק טיפול פסיכולוגי החלטתי ליטול כדורים, מאחר ולא ראיתי שיפור של ממש. התחלתי עם כדורים לפני מס' ימים ורציתי לדעת האם אתה ממליץ ומה דעתך בכלל על ליטול כדורים כאלה.
לפרטים על הכדורים היכנס לאתר gavra* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
העברת הודעה לפורום אחר
ד''ר אליעזר גירש14/11/2009לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href=SelectedForum.aspx?ForumID=83 id=link]אורולוגיה, אימפוטנציה[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת זרע נוספתחיובית10/11/2009
שלום דר'
ביצענו בימים אלו בדיקת זרע נוספת לאחר 7 חודשים
ולהלן התוצאות לאחר התנזרות של 3 ימים
n - viscosity
3.2 - volume
8 - ph
concentration -22 mill/ml
total count -70.4 million
motility 20%
GRADE- PROG
morphology
normal - 2%
borderline -3%
head defects -95%
midpiece -20%
tail defects 28%
premature cells +
האם הבדיקה תקינה ?
האם אפשרי להיכנס להריון טבעי ? או ע"י הזרעות? או לעבור ל - IVF ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תוצאות בדיקת זרע
ד''ר אליעזר גירש11/11/2009שלום חיובית,
עם מורפולוגיה של 2% זרעונים תקינים קשה מאוד להכנס להריון בצורה טבעית. לדעתי, על רקע של גורם זכרי, אתם צריכים לעבור טיפולי פריון. ממליץ להשתמש ב- Vitamale המיועד לשפר איכות הזרע.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שינוי במורפולוגיהיצחק10/11/2009
עשיתי 3 בדיקות זרע לפני שנה חצי שנה ועכשיו
פעמיים באסותא יצא 4% ו 5% ופעם באיכילוב יצא 2%,
האם השוני נובע בשיטת הבדיקת במעבדות השונות???
בתודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה
ד''ר אליעזר גירש11/11/2009שלום יצחק,
בדיקת זרע נעשת בצורה ויזואלית, ולכן בהחלט יכולות להתקבל תוצאות שונות בין מרכזים רפואים שונים. עדיין, אין הבדל משמעותי בין מורפולוגיה (אני מבין שמדובר במורפולוגיה של זרעונים) של 4% ו- 2%.
חשוב להבדק אצל רופא אורולוג על מנת לבחון את הסיבה לנתוני זרע ואולי יש מקום לטיפול. ממליץ להשתמש בתוסף תזונה "Vitamale" המיועד לשיפור איכות הזרע.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיה בחזהדניאל09/11/2009
שלום,
אני בן 16, ואני חושש שיש לי סרטן השד.
האם זה גיוני בגיל הזה? ועוד אצל בן?
פשוט יש לי את הגולה ה"מפורסמת" של בני הנוער, והיא קיימת כבר 3 שנים כמעט... ממש מדאיג.
בזמן האחרון נדמה לי, אני לא בטוח שהיא יותר גדולה,
אבא שלי רופא והוא אמר שזה נורמלי אבל אני נורא חושש ומפחד שזה גידול סרטני...
בבקשה תענו לי אם זה נורמלי וטבעי.
(חשוב לציין שהגולה רק בפטמה אחת)הדפסת ההודעההדפסת ההודעה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה
ד''ר אליעזר גירש11/11/2009שלום דן,
על מנת לבדוק האם הכל בסדר אצלך יש עליך לגשת לרופא ילדים.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משהו מפחיד!!דניאל09/11/2009
לאחר תקופה שבין שבוע לשבועיים של כאבים בשק האשכים, הכאבים נרגעו.
כעת, אחרי מישוש של שק האשכים אני מגלה מי 2 גולות כאלה בשק האשכים, לא מחוברות לאשכים, מרחפות או משהו כזה...
רציתי לדעת אם זה מסוכן או שזה סימן לסרטן.
כמו כן, הופיעו אצלי גם כאבים בבטן, דוקרים כאלה המלווים על צרבת. יש מצב שיש קשר בין הדברים האלה?
בן 15הדפסת ההודעה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה
ד''ר אליעזר גירש11/11/2009שלום דון,
גש להבדק אצל רופא אורולוג.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה זה יכול להיות?
דניאל11/11/2009יש מצב זה משהו חריג?
אם כן מה כי אני רוצה להיות מוכן לנורא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה
ד''ר אליעזר גירש11/11/2009שלום דון,
גש להבדק אצל רופא אורולוג.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח בדיקת זרעיעל09/11/2009
שלום רב,
אני ובעלי מנסים להרות אך מאחר וקיימת אצלי בעיית ביוץ הרופא שלח את בעלי לבדיקת זרע כדי לשלול בעיות נוספות ורציתי לדעת האם לפי התוצאות אפשר להרות בדרך טבעית או שמומלצת הזרעה?
התוצאות להלן:
complete liquefaction: yes
viscosity: normal
Ph: 8.4
volume: 4.40 ml
concentration: 20.0 million/ml
motility: 50%
grade of motility: II III IV
vitality: 83%
normal morphology: 7%
immature forms: slight
leukocytes: no
אודה מאוד לתשובתך ...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה
ד''ר אליעזר גירש11/11/2009שלום יעל,
בדיקת זרע תקינה (מורפולוגיה של זרעונים נמוכה במאט). לגבי בעית ביוץ, יש להתיעץ עם רופא פריון, אולי הסדרת מחזור יעזור ותוכלו להרות בצורה טבעית. אם לא תצליחו להרות במשך שנה יהיה מקום להזרעות תוך רחמיות.
ממליץ על שימוש בתוסף תזונתי "Vitamale" לשיפור איכות הזרע.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח תוצאת בדיקת זרעעופר09/11/2009
שלום ד"ר . אשמח אם תוכל לפרש בעבורי את תוצאות הבדיקה הנ"ל. הבדיקה נערכה לאחר אי קיום יחסים במשך 5 ימים. מעט נתונים אודותי : אני אב לילדה בת 5 במסגרת הריון טבעי. ב - 5 שנים האחרונות רכבתי על אופנוע - האם ישנו מיתאם בין תוצאת הבדיקה לבין הרכיבה על האופנוע .
אנו מנסים להכנס להריון במשך 5 חודשים. ההריון הקודם היה עם בת זוג אחרת.
במידה וישנה בעיה אשמח לדעת על המלצותיך ..תודה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכחתי לציין
עופר09/11/2009יומיים טרם הבדיקה עברתי "קובלציה" בג (שאיבת דיסק) שהיתה כרוכה בהרדמה חלקית + חומר טשטוש במהלך הטיפול. האם ישנו קשר בין תוצאת הבדיקה להרדמה שעברתי ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה
ד''ר אליעזר גירש11/11/2009שלום עופר,
לצערי, התוצעה המצורפת של בדיקת זרע שלך לא ניתנת לקריאה (יוצא הכל קטן מאוד ולא ניתן לראות).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקהאלון09/11/2009
שלום ד"ר גירש,
האם תוכל להסביר לי את תוצאות בדיקת הדם המצורפת?
אני בן 35.
תודה,
אלון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בדיקה הורמונלית
ד''ר אליעזר גירש11/11/2009שלום אלון,
בדיקה הורמונלית שלך תקינה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת זרעחיובית08/11/2009
שלום דר'
קודם כל תבורך על מה שאתה עושה . יישר כוח!!!
בתאריך 24/3/09 עשינו בדיקת זרע ולהלן התוצאות :
הבדיקה נעשתה לאחר 3 ימים של התנזרות
n - viscosity
3 - volume
8 - ph
concentration -45 mill/ml
total count -135 million
motility 80%
morphology
normal - 2%
borderline -8%
head defects -90%
midpiece -10%
tail defects 10%
premature cells -+
wbc - ++
לאחר 3 שעות ניצפו מעט תאים בתנועה (בודדים)
האם הבדיקה תקינה ?
עשינו היום לאחר 7 חודשים בדיקה נוספת האם יכול להיות תוצאות אחרות ?
האם לעבור להזרעות או להפריות ? או שאפשר לנסות טבעי ? אצלי הכל תקין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בדיקת זרע
ד''ר אליעזר גירש11/11/2009שלום חיובית,
בבדיקת זרע הקודמת, מחודש מרץ, רוב הפרמטרים נמצאו תקינים. היתה בעיה במורפולוגיה של זרעונים וכושר תנועתם. בהחלט, יכולים להיות שינויים מסויימים בין בדיקה אחת לשניה, במיוחד אם היא נעשתה בהפרש של יותר מחצי שנה. על מנת להמליץ לכם על שיטה, בה לבחור לצורך הסגת הריון, יש לבצע בדיקת זרע חדשה.
ממליץ בכל מקרה להשתמש גם בתוסף תזונתי "Vitamale" על מנת לשפר איכות הזרע.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.jpg)

