פורום פוריות הגבר והאישה, אמבריולוגיה,IVF - יש לך שאלה?

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
הוספת הודעה לפורום
 
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • מה המשמעות של בדיקת הזרע?
    ד``ר אליעזר גירש
    22/11/2009

    אני ואשתי מנסים להכנס להריון. מה המשמעות של התוצאות ומה עלינו לעשות? תודה.


    לכבוד ד"ר תאריך בדיקה 19.11.09 המנעות 4 2-7
    שם האישה קופת חולים:
    ת.ז. דקות לביצוע ממתן איסוף 10


    נושאים לבדיקה תוצאות ערכים תקינים
    התנזלות תקינה
    צמיגות

    צבע לבן
    pH 7.7 (7.0 - 8.7)

    נפח (ml) 0.7 (2 – 7) ml
    ריכוז תאי זרע (mil/ml) 85 20 mil / ml <
    ריכוז תאי זרע בזירמה (mil) 60 40 mil <
    אחוז תנועה כללית (%) 15 (מהירה + בינונית) > 50%
    או מהירה > 25%
    מהירה (%)

    בינונית%) ) 6
    איטית (%) 9
    במקום (%)

    סה"כ תאי זרע בתנועה (mil) 9
    אחוז השרדות התנועה לאחר 4 שעות (%) 13
    חיות (%) 65 75%>
    אגלוטינציה


    מורפולוגיה (%)
    Strict criteria – Kruger
    צורות תקינות (%) 7 > 14%
    צורות פתולוגיות (%) 93 5-13% בינונית 0-4% לא תקין
    ראש (%) 73
    צוואר (%) 12
    זנב (%) 8
    תאים עגולים (mil/ml) 0.5 (2 – 5) mil / ml
    לאוקוציטים (mil/ml) 1.6 (0 – 1) mil / ml
    אריטרוציטים(mil/ml)


    סיכום:
    Oligospermia

    הערות:
    לאחר ריכוז והשבחה:
    Astenospermia + נפח: 0.5 מ"ל. ריכוז: 70 מיליון תאי זרע למ"ל.
    Teratospermia + 27 אחוז תנועה. מהירות: בינונית.
    Azoospermia
    לאחר 4 שעות: 27 אחוז תנועה.
    Aspermia


    MS.c איילת ברגר רישיון מ/23738
    מנהלת המעבדה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מה המשמעות של בדיקת הזרע?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת זרע

    ד''ר אליעזר גירש
    22/11/2009

    שלום תומר,
    אני מעדיף לראות את התוצאות מקוריות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התוצאות המקוריות

    תומר
    22/11/2009


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות בדיקת זרע

    ד''ר אליעזר גירש
    23/11/2009

    שלום תומר,
    הדבר הבולט הוא נפח קטן של מירוק. האם יתכן מצב שבזמן מתן הזרע חלק ממנו הלך לאיבוד? אם לא, צריך לבדוק מה הסיבה לנפח הקטן. דבר נוסף, זה % זרעונים בתנועה קטן ומורפולוגיה ירודה. אני מעריך כי אלו הסיבות לאי הצלחה להכנס להריון. אם אתם מנסים להרות במשך שנה וללא הצלחה, זה הזמן לפנות לרופא פריון. ממליץ לפני זה להבדק אצל רופא אורולוג (אולטרסאונד אשכים, דופלר, פרופיל הורמונלי ודברים נוספים כגון ואריקוצל ומירוק אחורי). חשוב להשתמש בתוסף תזונה Vitamale, המשפר איכות הזרע.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת זרע - האם תוצאות תקינות?
    ד``ר אליעזר גירש
    22/11/2009

    ד"ר שלום
    אשתי ואני מנסים להכנס להריון כשנה
    מצ"ב תוצאות בדיקת זרע .
    האם התוצאות תקינות ?
    בדיקת זרע


    נושאים לבדיקה תוצאות ערכים תקינים
    התנזלות תקינה
    צמיגות

    צבע לבן
    pH 7.7 (7.0 - 8.7)

    נפח (ml) 3.9 (2 – 7) ml
    ריכוז תאי זרע (mil/ml) 76 20 mil / ml <
    ריכוז תאי זרע בזירמה (mil) 296 40 mil <
    אחוז תנועה כללית (%) 30 (מהירה + בינונית) > 50%
    או מהירה > 25%
    מהירה (%)

    בינונית%) ) 12
    איטית (%) 17
    במקום (%) 1
    סה"כ תאי זרע בתנועה (mil)
    אחוז השרדות התנועה לאחר 4 שעות (%)

    חיות (%)
    75%>
    אגלוטינציה


    מורפולוגיה (%)
    Strict criteria – Kruger
    צורות תקינות (%) 13 > 14%
    צורות פתולוגיות (%) 87 5-13% בינונית 0-4% לא תקין
    ראש (%) 68
    צוואר (%) 13
    זנב (%) 6
    תאים עגולים (mil/ml) 0.3 (2 – 5) mil / ml
    לאוקוציטים (mil/ml) 1.6 (0 – 1) mil / ml
    אריטרוציטים(mil/ml)







    המנעות 3.5

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות

    אירה
    22/11/2009

    צרפתי את התוצאות בצורה ברורה יותר

    בתודה מראש


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות בדיקת זרע

    ד''ר אליעזר גירש
    22/11/2009

    הכל תקין,
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • וריקוצלה בשני הצדדים?
    s
    22/11/2009

    שלום,

    במצב שיש וריקוצלה בשני הצדדים, במצב די מתקדם,
    האם ניתן לעשות ניתוח? או שעדיף לעשות צינתור?
    ומה זה אומר אם יש גם חשש לזיהום בזרע?
    בתודה מראש...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    וריקוצלה בשני הצדדים?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ואריקוצלה

    ד''ר אליעזר גירש
    22/11/2009

    שלום,
    מדובר בשני דברים שונה: ואריקוצלה וזיהום.
    ואריקוצלה היא מחלה של כלי דם באשך. ואריקוצלה נובעת מהרס שסתומים חד כיווניים. זה גורם לזרימה בכיוון הפוך של דם הורידי. זרימת הדם בכיוון הפוך גורמת ל- hypertermia ול- hypoxia. לחץ הידרוסטטי על רקמת האשך במחלה זו הוא פי 7-8 ממה שאשך יכול לסת. טיפול נכון יביא לשיפור תוך 4-12 חודשים ואז יש שוב ירידה. המחלה גורמת לירידה בייצור טסטוסטרון ולפגיעה בייצור זרעונים. בואריקוצלה הפגם בזרעונים הוא פגם במבנה הראש וכרומטין (חומר גנטי) אינו דחוס.
    ב- 30% מהמטופלים יש הצלחה בטיפולי ואריקוצלה. ב- 70% מהמטופלים הבעיה חוזרת והסיבה היא בכך שבטיפול עצמו קשה מאוד להגיע לכל המקומות הבעייתיים שבוריד האשך.
    שיטות הטיפול הנפוצות בארץ הן צינטור, אמבוליזציה של ורידי אשך וטיפול בשיטת גת וגורן. גם בשיטת אמבוליזציה יש שיטות שונות, כמו אמבוליזציה ע"י קפיצים (מתחתיים או מפלסתיק) ואמבוליזציה ע"י ג'ל המתקשה וסותם את הורידים.
    לא ידוע לי בצורה מובהקת מה השיטה הטובה ביותר. לדעתי כל השיטות יעילות בצורה דומה.
    מבחינת זיהום יש לקבל אנטיביוטיקה מרופא אורולוג.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ויטמנים
    ירון
    22/11/2009

    שלום רב, במחצית ינואר אני אמור לתת זרע להפריה, מאחר ובבדיקת הזרע לפני חודשיים , התוצאות היו בסדר אך לא הכי טובות, החלטתי לקחת ויטמנים לחיזוק הזרע
    מסוג - fertilitAid for Men
    ממולץ לקחת אותם 3 חודשים , ובתחילת דצמבר אני מסיים 3 חודשים של נטילת הויטמנים ,
    האם ממולץ להמשיך לצרוך ויטמנים אלו עד מועד ההפריה , (למרות שסיימתי 3 חודשים) או להפסיק?
    האם הפסקת הכדורים בשלב של חודש וחצי לפני ההפריה עלולה להפחית מהיעילות של צריכה במשך 3 החודשים?
    האם המשך צריכה יכולה לשפר יותר? או אולי להזיק מאחר ויחשב ככמות עודפת מידי?

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ויטמנים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד''ר אליעזר גירש
    22/11/2009

    שלום ירון,
    תמשיך לקחת ללא הפסקה עד להסגת הריון. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילדים
    אדי
    20/11/2009

    הי ד"ר אח שלי שנתיים נשוי ועוד איננו מצליח להביא ילדים לעולם אשתו אין לה שום בעיה הבעיה כנראה מאחי עשו לו ניתוי הצרת וריד באיבר המין אמרו לו מכיוון שהוריד הוא רחב אז כמות הזרע נפלטת בכוח וזה מה שגורם לנזק יש פתרון ד"ר לדעתך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילדים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד''ר אליעזר גירש
    20/11/2009

    שלום לך,
    חשוב לעשות בדיקת זרע ולראות אם יש בעיה באיכות הזרע.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קיום יחסי מין לפני טיפול.
    אבי
    18/11/2009

    שלום רב ,

    אנחנו לפני הזרעה שנייה ,ורציתי לדעת האם מומלץ לקיים יחסי מין לפני הזרעה בזמן הביוץ,

    או שמומלץ לשמור את הזרע לזמן ההשבחה ,

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קיום יחסי מין לפני טיפול.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התנזרות לפני הזרעה תוך רחמית

    ד''ר אליעזר גירש
    20/11/2009

    שלום אבי,
    מומלץ להתנזר 2-4 ימים לפני טיפול של הזרעה תוך רחמית, אך מותר ויש כאלה שממליצים לקיים יחסי מין גם לאחר הטיפול סביב הביוץ.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת זרע
    אני רק שאלה
    18/11/2009

    שלום ד"ר'

    מצ"ב דוח בדיקת זרע. אני מבין שכל הפרמטרים תקינים מלבד שיטת KRUGER

    אני צודק?
    יש סיבה לדאגה?

    לתשובתך אודה.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת זרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מורפולוגיה ירודה

    ד''ר אליעזר גירש
    20/11/2009

    שלום לך,
    כל הפרמטרים תקינים חוץ ממורפולוגיה. אם מדובר בנסיון של הריון אז עם מורפולוגיה כמו שלך סיכוי לעשות זאת בצורה הטבעית שואף לאפס. הפתרון, הוא הפריה חוץ גופית. ממליץ לחזור על הבדיקה על מנת לאמת את התוצאות. חשוב להבק אצל אורולוג. אפשר לנסות לשפר את המורפולוגיה ע"י תוסף תזונה Vitamale, המיועד ללכך.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    בן17
    17/11/2009

    האם אוננות רבה גורמת לירידה בכמות הזרעים? וירידה באיכות של הזרעים?
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוננות

    ד''ר אליעזר גירש
    20/11/2009

    שלום לך,
    האוננות מהווה מרכיב חשוב במיניות שלנו, בהתפתחות התקינה שלנו לאורך כל החיים, ואפילו רופאים ופסיכולוגים מדברים בשבחה. יותר מזה, האוננות אינה מזיקה. האוננות היא ביטוי טבעי ותקין של מיניות בריאה אצל גברים ונשים כאחד.
    אשכים מייצרים זרעונים כל הזמן, בצורה קבועה. קצב הייצור אצל גבר בריא הוא כ- 80 מיליון זרעונים ליום. ככל שמאוננים יותר כך גם ספירת הזרע יורדת, אך לא האיכות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד שאלה

    1
    24/11/2009

    ירידה בספירת הזרע גורמת לנזקים כלשהן?
    והאם ישר קשר בין המשקל (תת משקל*) לבין איכות וכמות הזרע ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד''ר אליעזר גירש
    25/11/2009

    שלום לך,
    אוננות מוגברת גורמת לירידה בספירת הזרעונים ולירידה בנפח המירוק, אך אינה גורמת לשום נזק. במצב של תת-משקל יכול להווצר נזק באיכות הזרע בדומה למצב של משקל עודף.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקה חוזרת
    מאיה
    17/11/2009

    לפני חודש ביצעתי בדיקת זרע שאמרו לי שאני צריכה לעבור הפרייה icsi.

    הרופא פוריות אישר זאת ושלח אותי לבדיקה חוזרת ואני מצרפת אותה.

    זאת הבדיקה שלפני חודש

    רוצה לציין שהבאנו את הבדיקה אחרי שעה ועשרה והם אמרו לי שזה בסדר.

    נפח 1.5 חומציות 7.7 מספר תאי זרע בזרימה 4.3

    סה"כ תאי זרע בזרימה 6.4

    viabiliti - 43

    dormant - 8 תאי זרע נעים 35 תנועה קוית 58 תנועה מקומית 0 מהירות ממוצעת 19.9

    מבנה התאים

    normal forms 2

    head delecls 86

    oval 10

    flongated 48

    amorphous 28

    mead peace defects 14

    tail defects 8

    cytoplasmic droplet 4

    וזאת הבדיקה החדשה

    volume-1.5 ph 8.1 concentration 24 total count 36 viability 31 dormant 2

    motility 29 prog mot 67 normal forms 6 head defects 92



    מה אתה אומר?



    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקה חוזרת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רוצה להוסיף שזה בשיטת who אצל ברטוב

    מאיה
    19/11/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד''ר אליעזר גירש
    20/11/2009

    שלום,
    בשתי הבדיקות יש מאוט זרעונים ובנוסף איכותם ירודה - מורפולוגיה תקינה ב-% נמוך. אם אתם לא מצליחים להרות בצורה הטבעית תקופה ארוכה (מעל שנה של נסיון), זה הזמן לפנות לרופא פריון. לדעתי, חשוב להבדק אצל רופא אורולוג (אולטרסאונד אשכים, דופלר, בדיקות הורמונליות). במקביל להתחיל טיפול פריון: להתחיל עם הזרעה תוך רחמית, ואם אין הצלחה לעבור להזרעה בתנאי מעבדה ו- ICSI. ממליץ בחום להשתמש לאורך כל הדרך בתוסף תזונתי Vitamale, המיועד לשפר איכות הזרע, עד הסגת ההריון.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בידקות דם
    גיא
    16/11/2009

    שלום רב,
    אני גבר בריא בן 26,
    עברתי לאחרונה בדיקות דם הורמונליות ונראה לי שתוצאות הטוסטסטרון אינם תקינות

    ערכי נורמה יחידות תוצאה שם בדיקה
    180.00- 24.00 nmol/L 8.66 SHBG

    80.0- 28.0 20.8 FREE ANDROGEN INDEX

    4.20- 0.35 mIU/L 0.86 TSH

    1 20.0- 10.0 pmol/L 11.0 T4- FREE

    - IU/L 0.80 LH

    - IU/L 2.40 FSH

    375.0- 45.0 mIU/L 51.4 PROLACTIN

    28.70- 8.40 nmol/L 1.80 TESTOSTERONE- TOTAL

    יצא לי טסטסטרון 1.8, האם הדבר חריג (שלילית), האם יכול להיות שבדיקת הדם איננה תקינה?

    כיצד הדבר עלול להשפיע מבחינה גופנית ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בידקות דם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד''ר אליעזר גירש
    20/11/2009

    שלום גיא,
    חשוב לקבל דעה נוספת של רופא אורולוג ושל רופא אנדוקרינולוג. צריך לברר מה הסיבה לרמה נמוכה של טסטוסטרון. בעיקרון, ניתן להשלים חסר בטסטוסטרון חיצוני, למשל במריחת משחה המכילה טסטוסטרון (דוגמה אנדרוג'ל)
    בהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוסר זרע
    1122
    15/11/2009

    שלום, לפני כשנתיים עברתי ניתוח אצל ד"ר שלייגל ע"מ לחפש זרע באשכים- לא מצאו. ד"ר בלינקי מצא וריקוצל אך ד"ר לדרמן מבי"ח הדסה לא מצא וריקוצל. אני כבר לא יודע מה לעשות, אין לי בכלל תאיי זרע בבדיקות שאני עושה. ואף רופא שפגשתי לא יודע כיצד לטפל בי. אני חסר אונים ולא יודע מה לעשות. בבדיקות דם הכל תקין חוץ מ- FSH גבוה. האם כדורים של "פורימור" יוכלו לעזור? או שלא יהיו לי ילדים? האם אתה ד"ר יכול לתת עוד עצה לפיתרון. ? תודה רבה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חוסר זרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד''ר אליעזר גירש
    20/11/2009

    שלום לך,
    לפי תוצאות שציינתה אתה שייך לקבוצה של גברים אזוספרמים לא חסימתי. יש מספר סיבות לתופעה כמו שלך. צריך לעשות קריוטיפ. בנוסף, צריך לבדוק האם יש חסר של חומר גנטי בכרומוזום Y שלך.
    לפי תוצאות תהיה אפשרות לומר לך מה הבעיה.
    בכל מקרה, במצב של חוסר זרעונים גם בביופסיה של אשך , יש לשקול אפשרות של תרומת זרע. "פורימור" אינו יעיל למקרים מסוג כמו שלך.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת זרע
    שרוני
    15/11/2009

    ד"ר גירש שלום,
    ברצוני להפנות לך את תוצאות בדיקת הזרע שערכתי לפני כשבוע במאוחדת שפרינצק.
    אוננתי בבית ולאחר כחצי שעה העברתי לאחות את המיכל עם הזרע.
    נפח- 2.5
    צמיגות- N
    מראה- N
    ריכוז תאי זרע- 1.5
    סה"כ תאי זרע- 3.7
    % תאי זרע נעים- 60%
    איכות תנועה- 2
    % תאים חיים- יש משטח
    בדיקה מורפולוגית (עפ"י שיטת קרוגר- STICT CRITERIA)
    % תאים תקינים- 2
    SHORT ACROSOME- 0
    TRAPERING- 2
    NECK- 10
    TAIL- 4
    LONG POST ACROSOME- 0
    OTHERS- 90
    הערות: נספרו 50 תאי זרע.
    אציין כי בעבר אשתי נכנסה פעמיים להריון. בפעם הראשונה הפילה ובפעם השניה נולדה לנו בת לפני כשנתיים.
    האם התוצאות הגיוניות והאם לבצע בדיקה חוזרת בשבוע הבא? האם תתכן תקלה בבדיקה או שזה נובע ממחלה (שפעת, צינון או אחר) שחלית בה בעבר הקרוב?
    אשמח מאוד לתשובה,
    בתודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת זרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני בן 34.

    שרוני
    15/11/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד''ר אליעזר גירש
    20/11/2009

    שלום שרוני,
    ריכוז של זרעונים נמוך.גם מורפולוגיה תקינה העומדת על 2% - היא תוצאה לא טובה. חשוב להבדק אצל אורולוג (בדיקת מישוש, לעשות אולטרסאונד, דופלר פרופיל הורמונלי וכו'). יתכן, כמו שאתה כותב, שזה נובע משפעת, אך בכל מקרה יש להבדק אצל אורולוג. על מנת לשפר איכות הזרע ממליץ על תוסף תזונתי Vitamale, המיועד לשפר איכות הזרע.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פגיעה באיכות הזרע לאחר הקפאה
    ניר
    15/11/2009

    פגיעה באיכות הזרע לאחר הקפאההקפאתי זרע למשך כמה חודשים, ואח"כ שהבאתי אותו למקום אחר לצורך השבחה, אמרו לי שאין זרע עם תנועה.
    נ.ב. לפני ההקפאה היה בערך 30% עם תנועה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איכות הזרע לאחר הקפאה

    ד''ר אליעזר גירש
    20/11/2009

    שלום ניר,
    מבנה והרכב הממברנה של זרעונים תלוים בהרבה פרמטרים. השרדות של זרעונים תלויה בהרכב הממברנה. לרוב, באיכות ירודה של זרעונים, קיימים שינויים בממברנה של זרעונים שלא לטובתם, וכך גם אם יש זרעונים בתנועה, השרדותם או עמידותם להקפאה יכולה להיות נמוכה. זאת הסיבה העיקרית לתופעה שנצפתה אצלכם.
    על מנת להגביר את איכות הזרעונים, ממליץ להשתמש בתוסף תזונתי Vitamale המיועד לשפר איכות הזרע. חשוב להבדק אצל אורולוג ולברר מה הסיבה לירידה באיכות הזרע.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת ביותרת האשך ופוריות
    גילה
    14/11/2009

    אני ואשתי כשנתיים בטיפולי פוריות הכוללים עדיין הזרעות וטיפול הורמונלי לאשתי. היה הריון לםני שנה שהפסיק דופק בשבוע 10. לא נמצאה סיבה ואנחנו נחשבים "בלתי מוסברים". נתוני זרע שלי טובים מבחינת ריכוז ותנועתיות. הבנתי שהמורפולוגיה שלי גבולית- בבדיקה אחת 4% ובבדיקה שניה במקום אחר 6%.
    מזה מס' שבועות אני מרגיש כאבים עמומים באשך, פניתי לאורולוג לבדיקה והוא אבחן על סמך מישוש בלבד שמדובר בדלקת ביותרת האשך ונתן טיפול אנטיביוטי דוקסילין ל 10 ימים.מעבר לזה הוא זרק משהו על זה שכנראה נגרם ממחלת מין כלשהיא וגם אשתי צריכה להיבדק.
    הוא לא הסביר איזה בדיקה נוספת צריך לעשות כדי לאבחן אם זו מחלת מין ואיזו..אשתי פםנתה לגינקולוג והוא לא ראה צורך לבדוק את הנושא- יש לציין שהיא ללא תסמינים כלל.
    1. האם דלקת ביותרת האשך חייבת להיגרם מחיידק מסוים?
    2. אם כן, יש טעם לבדוק אם יש הימצאות של החיידק הזה ולעקוב אחריו?
    3. חשוב לי שזה לא יפגע האיכות הזרע,אני יודע שבהשבחת זרע שעשינו החודש לפני הזרעה ציינו שהזרע צמיג מאוד. האם זה בגלל הדלקת?
    4. יש קשר בין הדלקת למורפולוגיה תקינה נמוכה?
    5.יש צורך להיבדק ע"י אורולוג מומחה לפריון???? כיצד יש לעקוב בהמשך אחרי נטילת האנטיביוטיקה?
    6. אם זה עובר לאשתי- איך זה יכול להשפיע עליה?
    תודה על הסבלנות- חשוב לי מאוד לקבל תשובות....ושוב תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דלקת ביותרת האשך ופוריות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת בדרכי המין

    ד''ר אליעזר גירש
    20/11/2009

    שלום גיל,
    לתסומת לבך, אם יש לך דלקת במערכת המין ואתה מקבל אנטיביוטיקה, יש לתת טיפול דומה גם לבת זוגתך. הסיבה היא בכך, ששני בני הזוג עלולים להדביק אחד את השני במחלת מין בזמן קיום יחסי המין. אם אחד מבני הזוג מקבל טיפול אנטיביוטי ומבריא, השני יכול להדביק אותו חזרה באותו פטוגן. לא לכל מחלת מין יש תסמינים ברורים והעדר תסמינים אינו מעיד על כך שבן/בת זוג בריא.
    בנוסף, תרבית זרע או משטח וגינלי לא בהחרך נותנים אפשרות לזהות את הגורם למחלה והעדר המצאות הפטוגן אינו מעיד שאינו קיים שם.
    רוב הפטוגנים של מערכת המין פוגעים בייצור או באיכות הזרעונים. צמיגות הזרע זה אחד הסימנים, אך לא יחידי, לדלקת. בהחלט יש קשר בין דלקת לבין מורפולוגיה של זרעונים.
    ממליץ להיות במעקב אצל אורולוג. כמו כן, ממליץ להשתמש בתוסף תזונה Vitamale, המיועד לשפר איכות הזרע.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקות זרע בירידה
    חגי
    14/11/2009

    שלום ד"ר
    לאחר 3 שנים של ניסיון להרות ובדיקות שלי תקינות בעי נשלח לבדיקות 3 אחת יותר גרוע מהשניה
    צמיגות 1 , נפח 3.6 מ"ל , ריכוז 1.3* , בדיוקת דם הורמונליות תקינות - ע"פ דברי הרופא- אין בעיה בייצור הזרע - לא ידועה הבעייה ושלח אותנו להפריה -
    אני לא מעוניית לרוץ להפריה בכזו קלות- האם יש דרך אחרת לפיתרון הבעיה ( חייבת לציין כי יש לבעלי בן בן 6 מנישואין קודמים )
    תודה על העזרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקות זרע בירידה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות מעודכנות יותר

    חגי
    14/11/2009

    צמיגות 2, PH7.2 , נפח 5 , ריכוז 0.6* , תנועה 16% , תאים תקינים -לא רלוונטי,

    תודה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד''ר אליעזר גירש
    19/11/2009

    שלום,
    מקובל לאחר כשנה עד שנתיים של חוסר כניסה להריון לפנות לטיפול פריון. בנתוני זרע ששלחת, סיכוי להכנס להריון בצורה ספונטנית קטן מאוד. ילד בן 6 זו הוכחה שלפני 7 שנים בעלך היה פורה, אך כנרא היום מצבו שונה. אפשר לנסות לקחת תוסף תזונה Vitamale המיועד לשפר איכות הזרע. לדעתי הרופא שלכם עשה נכון ששלח אותכם לטיפולי פריון.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום