פורום פוריות הגבר והאישה, אמבריולוגיה,IVF - יש לך שאלה?

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
הוספת הודעה לפורום
 
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • שיפור איכות הזרע?
    תמר
    11/01/2010

    שלום

    בבדיקת זרע שעשה בעלי לפני כשנה וחצי, נמצאה מורפולוגיה נמוכה. שאר הממצאים תקינים נאלצנו לעבור טיפול IVF , שלשמחתינו השיג הריון ותינוק נפלא :)

    אנו רוצים לנסות להכנס שוב להריון. בעך עבר כבר בדיקת זרע, אך טרם התקבלו תוצאות. בהנחה שהמורופולוגיה נותרה נמוכה, האם ישנם טיפולים? תרופות? התערבויות? , הן במסגרת הרפואה הקונבנציונלית או הטבעית, בהן ניתן לשפר את איכות הזרע.. (ואולי להמנע מלעבור IVF שנית)?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שיפור איכות הזרע?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיפור מורפולוגיה ירודה

    פרופ` בנימין ברטוב
    11/01/2010

    נעמה שלום
    לצערי לא פותחה עדיין תרופה או טיפולים שיכולים לשפר את המורפולוגיה של הזרע ולכן רוב הפציינטים צריכים לעבור שיטות סלקציה שונות בכדי לברור את התאים הטובים יותר מורפולוגית מחבריהם שאינם תקינים. יתכן וניתן למצא סיבה למורפולוגיה הירודה ואז ניתן לטפל בגורם, כגון וריקוצל או זיהום בזירמה. גורמי סיכון אלה יכולים בהחלט להשפיע על המורפולוגיה וניתן לטפל בהם ולכן כדאי לאבחן אם הם קיימים. האבחונים והטיפולים עלולים להימשך זמן רב ובאם בגין גיל האישה חלון הפוריות שנותר מצומצם, לא תהיה ברירה אלא לחזור לשיטת ה-IVF.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מורפולוגיה 8%
    אבי
    10/01/2010

    שלום
    בבדיקה נמצא מורפולוגיה 8%
    אורולוג מצא וריקוצל דרגה 1 בצד שמאל

    האם מורפולוגיה נמוכה מגדילה סיכויים למומים בעובר?
    מה קורה אם זרע באיכות נמוכה מפרה את הביצית?
    כל זה מלחיץ אותי מאד

    תודה מראש על תשובתך
    אבי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מורפולוגיה 8%

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מומים בעובר

    פרופ` בנימין ברטוב
    11/01/2010

    אבי היקר
    שאלותיך חשובות ואין משנה סדורה בנושא. במחקרים שביצענו הקשורים לשאלותיך התגלה כי תאי זרע בעלי מורפולוגיה שגויה עלולים לחדור לביצית ולהפרותה, אך בדרך-כלל ישנו מנגנון הגנה שמונע המשך התפתחות עובר זה ונוצרת הפלה בטרימסטר הראשון. לאחרונה דיווחנו שאף על פי שהסיכוי להוליד עובר פגום נמוך, אפשר לצמצם אף סיכוי זה על-ידי מיון מוקדם של תאי הזרע בעלי איכות מורפולוגית טובה. כמו כן בשנים האחרונות מתבצע מעקב קפדני אחרי העוברים באמצעות בדיקות גנטיות ואולטראסאונד ובאם מתגלה חשד למומים, יש אפשרות לדעת זאת במהלך ההיריון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה בבדיקת זרע.
    ל
    10/01/2010

    ערב טוב,אבקש את עזרתכם,בעלי עבר בדיקת זרע וישנם תוצאות שמחוץ לטווח אשמח לקבל את עזרתכם לכך:SPERM MOTILITI 30MIN 9,
    TOTAL MOTILE SPERM 1.6
    TOT PROG MOTIL-SPERM 0.8
    ACROSOME INDEX 9.
    לאור הנ"ל האם יש אפשרות להיכנס להריון ספונטני או טיפול בהזרעות,?יש לציין שיש לי 2 ילדים בוגרים,כל הבדיקות שלי יצאו תקינות,מנסים כבר שנה לאחר גרידה בעקבות שק ללא עובר.
    מצפה מאוד לתשובתכם,ל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה בבדיקת זרע.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדקת זרע

    פרופ` בנימין ברטוב
    11/01/2010

    קשה לקבל מהממצאים שמסרת תמונה כוללת לגבי איכות הזרע ולכן ממליץ שתישלחי את התוצאות המלאות של בדיקת הזרע ובאם יש לך בעיה לעשות זאת דרך הפורום, או בפקס.
    כמו כן חשוב לדעת בני כמה הילדים הבוגרים והאם הם נולדו מהנישואים הנוכחיים ובת כמה את?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בנוגע לשאלותייך

    ל
    12/01/2010

    ערב טוב,תודה שחזרת אלי מהר.
    בנוגע לשאלותייך הלכתי לרופא שלי שאמר ריכוז 85 מיליון לסמ"ק,תנועתיות1%,TMC1.6,תאים נורמליים 4%.כעיקרון הבדיקות שלי תקינות,יש לי 2 ילדים אחד בן7.5,והשני בן5.5.שניהם מנישואים אלו,אני בת 34 ובעלי בן35.שאלתי היא הרופא המליץ לקחת הזרעה,האם לפי האמור לעיל מצב הזרע לא טוב ואי אפשר טיבעי?כמו כן מה אתה ממליץ בכל זאת לשיפור הזרע.
    תודה וסליחה על האורך ל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצתי

    פרופ` בנימין ברטוב
    17/01/2010

    ל היקרה

    ממליץ לעשות השבחה בשיטת הswim-up ובמקביל לבדוק תרבית זירמה ומצב של וריקוצל (דליות אשכים).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ביופסה באשך
    עמי
    10/01/2010

    שלום
    רציתי לדעת במקרה האם ידוע לכם הקוד הרפואי של הביופסה באשכים,
    כי בלי זה אני לא יכול לקבל כתב היתחייבות לביצוע הביופסה,
    בכבוד רב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ביופסה באשך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קוד רפואי

    פרופ` בנימין ברטוב
    10/01/2010

    עמי היקר

    הקוד הרפואי תלוי בקופה אליה אתה משתייך ותוכל לברר אותו בקופת החולים שלך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יעוץ
    אבי
    10/01/2010

    שלום, הבדיקה בוצעה לאחר כשבועיים של התנזרות. נפח-4.3, ריכוז-99מליון, תנועה-67%, 28%מתוכם בתנועה טובה, לויקוציטים-0 ,אגלוטינציה-חיובית+++, תאים תקינים-4%.
    לאחר השבחה הנתונים הם:ריכוז-79, תנועה-76%, סה"כ תאי זרע בתנועה-30
    רציתי לשאול מה הסכויים להריון ע"י הזרעה וכן כמה משפיע הגורם של אגלוטינציה ומה הטיפול בזה.
    כמו"כ אני סובל מוריקוצלה (לא ידוע לי איזה דרגה אבל מלווה לעיתים בתחושות לא נעימות באשכים). תודה!


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יעוץ

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אגלוטינציה

    פרופ` בנימין ברטוב
    10/01/2010

    ישנן שתי סיבות אפשריות לאגלוטינציה:
    הראשונה על רקע אימונולוגי כאשר נוגדנים עצמיים כנגד תאי הזרע נקשרים אליהם וגורמים לאגלוטינציה. במצב זה רואים בדרך כלל בהסתכלות במיקרוסקופ שתאי הזרע קשורים אחד לשני בצורה מסודרת. האפשרות השניה היא אגלוטינציה שנובעת מהצטברות של תאים מתים בגלל ריבוי תאי זרע בזירמה . במקרה שלך האפשרות השניה היא היותר סבירה.
    מציע שתמשיך לעשות הזרעות עד ארבע פעמים כאשר מעבדת הזרע תבצע השבחה אופטימלית על מפלי צפיפות.
    לגבי השאלה אודות הוריקוצל, כדאי להתייעץ עם אורולוג.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת זרע
    אבי
    08/01/2010


    שלום, הבדיקה בוצעה לאחר כשבועיים של התנזרות. נפח-4.3, ריכוז-99מליון, תנועה-67%, 28%מתוכם בתנועה טובה, לויקוציטים-0 ,אגלוטינציה-חיובית+++, תאים תקינים-4%.
    לאחר השבחה הנתונים הם:ריכוז-79, תנועה-76%, סה"כ תאי זרע בתנועה-30
    רציתי לשאול מה הסכויים להריון ע"י הזרעה וכן כמה משפיע הגורם של אגלוטינציה ומה הטיפול בזה.
    כמו"כ אני סובל מוריקוצלה (לא ידוע לי איזה דרגה אבל מלווה לעיתים בתחושות לא נעימות באשכים). תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת זרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובתי ניתנה היום

    פרופ` בנימין ברטוב
    10/01/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת זרע
    turh,
    07/01/2010

    שלום,
    בן זוגי עשה בדיקת זרע. התנזרות של 6 ימים.
    צמיגות: 1
    PH 7.4
    נפח 3
    ריכוז 92 מליון
    תנועה 82 %
    סה"כ 225 מליון
    מורפולוגיה: תקינים 5%

    אני מבינה שכמות הזרעים התקינים היא נמוכה מאוד. האם הריכוז מפצה על כך? האם ניתן להכנס להריון באופן טבעי עם תוצאות כאלה?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת זרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות בדיקת זרע

    ד''ר אליעזר גירש
    07/01/2010

    שלום אלמונית,
    בנתוני זרע שכתבת קיים סיכוי להריון בצורה הטבעית, אך הסיכוי הוא נמוך יותר מאשר אצל גברים עם זרע תקין. ממליץ להשתמש בתוסף תזונה Vitamale המיועד לשפר איכות הזרע כל הזמן כל עוד אתם מנסים להרות. אם אין הריון בצורה הטבעית לאחר שנה של נסיון המלצה היא לפנות למומחה פריון. קיימים פתרונות רבים. חשוב גם לבצע בדיקת אשכים אצל אורולוג.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשך טמיר וחוסר בתאי זרע
    רינה
    07/01/2010

    בעלי נולד עם אשכים טמירים והוא נותח בגיל 5.
    בבדיקת זרע כמעט ולא נמצאו תאי זרע (בודדים בלבד).
    הייתי מעוניינת לדעת מה הסיכוי להשגת הריון עם נתונים אלו? כמובן ע"י IVF ומיקרומניפולציה.
    האם יש צורך בניתוח TESE להוצאת זרעונים משק האשכים? האם ביצוע הניתוח יעלה את הסיכוי להשגת הריון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אשך טמיר וחוסר בתאי זרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשך תמיר

    ד''ר אליעזר גירש
    07/01/2010

    שלום רינה,
    לפי סטטיסטיקה, באשך תמיר חד-צדדי – 12% ממקרים יש להם אזוספרמיה (חוסר זרעונים במירוק). במצב של אשך תמיר דו-צדדי – 32% אזוספרמיה. קיימת טענה כי פגיעה גנטית גורמת לאנומליות במערכת רביה של זכר שזה כולל אשך תמיר, אך הסיבה המדוייקת אינה ידועה. מצב של אשך תמיר גורם לפגיעה בתאים ראשוניים, מהם מתפתחים הזרעונים. מומלץ לבצע תיקון אשך תמיר בגיל 6-9 חודשים.
    אם מבצעים תיקון אשך תמיר עד גיל שנתיים, ניתן למצוא זרעונים בגיל הבגרות בכ- 90% מהמקרים. אם מבצעים תיקון אחרי גיל שנתיים, ניתן למצוא זרעונים בגיל הבגרות בכ- 45% מהמקרים.
    טיפול IVF - דרך נכונה במקרים הללו. לא ממליץ על TESE כל עוד יש זרעונים במירוק. TESE אינו ישפר את הביצוע.
    כמו כן, בכל מקרה, ממליץ לבעלך להשתמש ב- Vitamale, תוסף תזונה, המשפר איכות הזרע. יש להשתמש בו כל הזמן עד להסגת הריון.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך השאלה

    רינה
    08/01/2010

    האם פגיעה גנטית זו עלולה להשפיע על מערכת הרבייה גם בדרכים אחרות? לדוגמא, ליקויי תפקוד שונים כמו אי שפיכה/שפיכה מוקדמת? ליבידו נמוך?
    האם יש חשש שהפגיעה הגנטית תעבור לצאצאים?
    כמו כן, ציינת שאשך טמיר פוגע במקור שממנו נוצרים הזרעונים. אם כך, האם הזרעונים (המעטים)שנוצרים פגועים גם הם? האם נכון יהיה להשתמש בהם, למרות זאת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פענוח בדיקת זרע...דחוווףףףף
    אביהו
    07/01/2010

    שלום רב, עשיתי בדיקת זרע והיא יצאה לא תקינה.
    קיבלתי אנטיביוטיקה למשך 30 יום וחזרתי לבדיקת זרע כמותית איכותית נוספת.
    להלן תוצאותיה:
    צבע: תקין
    צמיגות: תקינה
    אגלוטינציה: אין
    PH: 7.7
    ספירת זרעונים:
    ריכוז: 6^10 * 1
    מס' זרעונים כללי: 6^10 * 4
    תנועה - 50%
    תאי דם לבנים - *0
    תאי זרע לא בשלים- *0
    VIABILITY :
    % (> 50%)
    כדוריות דם אדומות:
    מורפולוגיה:
    % זרעונים תקינים: 3 (>14%) (KRUGER STRICT CRITERIA)
    ראש: 53%
    צוואר: 2%
    זנב: 3%
    MULTIPLE: 39%

    סיכום:
    OLIGOZOOSPERMIA
    TERATOZOOSPERMIA


    אני מניח שהבדיקה לא טובה ולא תקינה לפי המדדים הנמוכים וממה שקראתי באינטרנט.
    האם זה אומר שלא אוכל להביא ילדים משלי באופן טבעי?
    אני עומד לפני נישואים וארוסתי אינה מעוניינת בטיפולי הפרייה.
    האם לבטל את החתונה או שיש סיכוי?

    אודה על תשובתכם המהירה והכנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות בדיקת זרע

    ד''ר אליעזר גירש
    07/01/2010

    שלום,
    לפי תוצאות בדיקת הזרע מדובר בספירה נמוכה מאוד של זרעונים וגם באיכות ירודה שלהם. במצב זה קשה מאוד להכנס להריון בצורה הטבעית, אם כי לפעמים זה קורה. ממליץ לגשת לאורולוג ולבצע את כל הבדיקות הנחוצות לבדיקת פעילות האשכיך (אולטרסאונד אשכים, דופלר, פרופיל הורמונלי, קריוטיפ, שפיחה אחורית, ואריקוצלה...). רק לאחר כל הבדיקות תהיה אפשרות לבחור בכיוון הטיפול.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת זרע - סיכויי כניסה להריון
    צ
    07/01/2010

    שלום
    בבדיקת זרע התקבלו התוצאות הבאות:

    נפח: 3.0 מ"ל
    צמיגות גבוהה
    אגלוטינציה: אין
    pH: 7.5
    ריכוז: 106 מיליון
    מספר זרעונים כללי 318 מיליון
    52% תנועה
    50% תנועה טובה, 1% תנועה בינונית, 1% תנועה איטית
    תאי דם לבנים: 9 מיליון
    תאי זרע לא בשלים: 0
    מורפולוגיה-זרעים תקינים: 15% לפי מדד של תקין>14%

    ברצוני לברר האם התוצאות תקינות לגבי סיכויי הכניסה להריון מבחינת הנתונים שהתקבלו?
    הבנתי שהמצאות תאי דם לבנים עלולה להפריע, עד כמה אם בכלל הדבר אמור להפריע לאור שאר התוצאות?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות בדיקת זרע

    ד''ר אליעזר גירש
    07/01/2010

    שלום,
    מדדים הקשורים לכמות ואיכות הזרעונים תקינים. צויין נוכחות לאוקוציטים וצמיגות שיכולה לנבוע מנוכחות תאי דם לבנים. תאי דם של מערכת חיסונית אכן אלולים לפגוע בחיוניות של זרעונים. זה סימן לתהליך דלקתי במערכת הרביעה. יתכן ונחוץ טיפול אנטיביוטי. ממליץ לבצע תרבית לפטוגנים בזירמה ולגשת לאורולוג.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איכות זרע - כניסה להריון
    נלי
    07/01/2010

    בשבוע הבא אמור להיות ביוץ, אם נקיים יחסים כל יום מראשון עד שבת האם זה יוריד את איכות הזרע?
    האם ניתן לקיים יחסים כל יום וזה ישפר את סיכויי הכניסה להריון או שזה פשוט יפגע באיכות הזרע ועדיף לקיים יום כן יום לא?

    תודה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איכות זרע - כניסה להריון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זמן אופטימלי לקיום יחסי מין להריון

    ד''ר אליעזר גירש
    07/01/2010

    שלום נלי,
    על מנת לשפר סיכוי כניסה להריון, מקובל לקיים יחסי מין יום-יום בתקופה של 4 ימים לפני ביוץ עד יומיים אחרי ביוץ. אין פגיעה באיכות הזרע אם מקיימים יחסי מין כל יום.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך פרופ ברטוב
    עומר
    07/01/2010


    אנחנו היינו בהריון בשנה וחצי פעמיים פעם נאלצנו לעשות הפלה חודש רביעי ולפני 6 חודשים הריון כימי.
    הנתוני זרע נמוכים, השאלה איך ניכנסנו להריון? והאם כדי לנסות להמשיך טבעי?
    נפח 6מ"ל
    ריכוז 15X10X6
    PH 7.4
    תנועתיות 40%
    פרוגרסיבית 27%
    ליקוציטים לא נימצאו
    תאים תקינים 4%
    בבדיקה נוספת במכון אחר התאים תקינים יצא 2%.
    בתודה מראש
    שאלת גיל האישה תחילת 36 בדיקות תקינות לחלוטין
    הריון ראשון היה אחרי חצי שנה נסיונות הפלה אחרי 4 חודשים וכניסה להריון כימי שני אחרי 5 חודשים
    ועכשיו מנסים 7 חודשים
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    המשך פרופ ברטוב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איבחון נוסף

    פרופ` בנימין ברטוב
    10/01/2010

    ממליץ לך לעבור איבחון מורפולוגי של תאי הזרע בהגדלה גדולה ועל-פי התוצאות לשקול את ההמשך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • וריקולציה
    שרה
    06/01/2010

    בעלי מטופל כ- שנתיים בזריקות פרגניל וגונל. הבדיקות הראו שוב ושוב חוסר מוחלט בתי זרע. עכשיו הפנו אותנו לסקירה מדוקדקת במעבדה בעין כרם. 1.שאלתי היא מה השלב הבא במידה וגם בבדיקה זו לא ימצאו כלום?
    2. אף אחד לא שלח אותנו לבדיקה האם יש חסימה (וריקולציה) האם לא יתכן שמלבד הבעיה ההורמונלית יש בעיה כזו, שלא יעלו עליה מכיון שיחשבו תמיד שזה בגלל ההומונים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    וריקולציה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אזוספרמיה

    פרופ` בנימין ברטוב
    10/01/2010

    שרה שלום

    לא ברור לי מהו הרקע של הטיפול ההורמונלי שמקבל בעלך. במצב של אזוספרמיה (חוסר בתאי זרע) רצוי לדעתי לבצע אולטרסאונד אשכים וגם לברר מצב של וריקוצל, לבצע תרבית זירמה וגם חיפוש תאי זרע בהגדלה מיקרוסקופית גדולה (מעל פי 6,000) לאחר סירכוז.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תסמונת קליינפלטר
    מיכלי
    06/01/2010


    בני בן 29 עקב ירידה בליבידו ופוטנציה הופנה לבדיקות.
    התגלתה תסמונת קליינפלטר.
    חוסר בטסטוסטרון.
    בדיקת זרע ראשונה – ללא אף תא זרע בכל השדות
    US אשכים – אשכים היפוטרופים ווריקוצלה בהמיסקרוטום השמאלי.
    התחיל לפני מספר ימים בטיפול של זריקת טסטוסטרון בשלב זה כל 28 יום
    לראות איך הגוף מגיב.
    האם כדאי שיעשה ביופסיה של אשכים על מנת למצוא אי אילו מוקדי זרע ולהקפיאם
    ואם כן מתאי לעשות את זה.

    והאם הרפואה הסינית במצבו הנוכחי יכולה לעזור לו בתפקוד
    המיני ואולי לייצר אפילו מעט תאי זרע על מנת שיוכל להקפיא ובבוא
    העת להשתמש בזה להפריית מבחנה.

    עלי לציין שבני כרגע רווק.

    אם כן מה עלינו לעשות. אשמח לתשובה מהירה.

    תודה – מיכל











    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תסמונת קליינפלטר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קליינפלטר

    פרופ` בנימין ברטוב
    10/01/2010

    יש לדעתי להמתין ולראות כיצד יגיב לטיפול ההורמונלי בטסטוסטרון. אפשר לשלב גם רפואה סינית ואולי להתייעץ עם אורולוג לגבי טיפול בוריקוצל שהתגלה. בכל מקרה, חיפוש של תאי זרע בזירמה של הבן כדאי שיתבצע לאחר סירכוז ובהגדלה מיקרוסקופית גדולה (מעל פי 6,000).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פענוח בדיקת זרע בבקשה...
    אביבה לוי
    05/01/2010

    שלום לכם!
    אני ובעלי מנסים להיכנס להריון כבר שנה. כעת הרופא המליץ לשלוח את בעלי לבדיקת זרע ואלו הן התוצאות לאחר התנזרות של 3 ימים:

    volume - 5
    ph - 8
    count - 15
    tot/ count - 75
    motility - 20
    grade - 1-2 - poor -moderate
    eosin - 53

    morphology normal - 0
    borderline - 0
    amorphous - 69
    pyriform - 9
    round - 1
    tail - 8
    midpiece - 11

    אין לי שמץ של מושג אם הזרע תקין, ואם לא האם זו בעיה שניתנת לתיקון... אשמח ליעוץ!

    בתודה, אביבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פענוח בדיקת זרע בבקשה...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת זרע

    פרופ` בנימין ברטוב
    10/01/2010

    אביבה היקרה

    בבדיקת הזרע רואים חולשה בעיקר במבנה תאי הזרע. לא ניצפו תאים בעלי מבנה תקין ומאידך ניצפו ליקויים בעיקר במבנה ראש תאי הזרע.
    רצוי לברר האם יש סיבה אפשרית למצב זה ואם כן רצוי לטפל בעניין. במידה ולא מתגלה סיבה, רצוי לבצע הזרעות תוך רחמיות לאחר השבחת תאי הזרע על מפלי צפיפות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום