מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- פענוח בדיקת זרעא17/08/2009
שלום רב,
אבקש פענוח בדיקת זרע שנעשתה בבית חולים מאיר.
נפח (ML): 5.4)
תאים: Ø
ריכוז (למ"ל) – 6^10*31 CC
תנועה: 52%
התנזלות: מלאה
אגלוטינציות: Ø
סה"כ בדגימה: 6^10*167
סוג תנועה: 4 ו-3
מורפולגיה: תקינים: 40%
פתלוגיים: 60%
ראש: 58%
צואר: 8%
זנב: 2%
סה"כ נע בדגימה: 6^10*86
(ערכים תקינים עפ"י בית החולים: נפח: 1.5-4.5 מ"ל, ריכוז מעל 20 מיליון מ"ל, תנועתיות מעל 40% ותקינים מעל 40%)
תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
ד''ר אליעזר גירש18/08/2009שלום א',
סה"כ תוצאות הבדיקה תקינות. יש ירידה מסויימת בכושר התנועה של זרעונים, אך לא נירא לי קריטי. ממליץ לקחת תוסף תזונתי Vitamale, המיועד לשיפור איכות הזרע כולל תנועתו.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!
א18/08/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרו לימיכל17/08/2009
היי שבוע שעבר בעלי עשה בדיקת זרע , לפי מה שקראתי באינטרנט התוצאות גרועות אנא פיענחו לי והציעו פתרונות ( אם קיימים)
מאוד מודאגת
Ph 8
Volume-2.5
Concentration-8
Total concentration-20
Motile sperm-30
Total motile sperm-6
Motile sperm after 4 hours- 20
Vitality-56
Agglutination-none
Morphology
Normal forms-1
Abnormal forms-99
Head defect-74
Mid piece defect-18
Tail defect-7
Leucocytes-2-3
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
ד''ר אליעזר גירש18/08/2009שלום מיכל,
עכן, ריכוז הזרעונים נמוך מנורמה, גם צורות תקינות של זרעונים יש מאט. רצוי שבעלך יבדק אצל רופא אורולוג, יבצע בדיקת אולטרסאונד אשכים, דופלר, בדיקות הורמונליות. לפי תוצאות של בדיקות התמונה תהיה ברורה יותר. קיים תוסף תזונה, Vitamale, המיועד לשיפור איכות הזרע גם מבחינה כמותית, תנועה וצורניות. שווה לנסות.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פוריותא16/08/2009
שלום רב,
אני בן 34 ולפני 12 שנה עברתי השתלת מח עצם מתורם זר עקב לוקמיה מסוג CML. לצורך ההשתלה עברתי כימותרפיה והקרנות. לאחר מכן לקחתי תקופה ארוכה סטרואידים וציקלוספורין.
כ- 7 - 8 שנים אני ללא תרופות. אני בריא מזה 12 שנה. ועובר בדיקות תקופתיות והכל תקין.
נשאלתי האם אני יכול "להביא" ילדים. אני זוכר שעשו לי בזמנו, כשנה לאחר ההשתלה בדיקות דם לדעתי הורמונליות ואמרו שהכל תקין.
האם יכולה להיות השפעה של הטיפולים והכדורים עד היום ?
כיצד אני יכול לבדוק את זה ?
לפני ההשתלה הקפאתי זרע. האם זרע יכול לשרוד ולהיות "שמיש" אחרי תקופה כה ארוכה ?
בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
טיפול כמוטרפי והקרנות
ד''ר אליעזר גירש16/08/2009שלום א',
אני שמח שכבר 12 שנה אתה בריא לאחר הטיפולים וכ- 8 שנים ללא תרופות. לצערנו טיפולים מסוג זה פוגעים ישירות בפריון הגבר, אך לשמחתנו בחלק הגדול מהמקרים פוריות חוזרת ברמות שונות. על מנת לברר מה מצבך היום מבחינת הזרע יש לבצע בדיקת זרע במעבדה אנדרולוגית. כל קופות החולם עובדות עם מעבדות מסוג זה. קיימות גם מעבדות פרטיות.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת זרע המשךעדן14/08/2009
שכחתי לציין תוצאות בדיקות הורמונליות של בן זוגי
lh-2.3
fsh-2.8
פרולקטין-94.5
טוסטסטרון-12.8
אודה לך אם תענה לי
אלין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
ד''ר אליעזר גירש15/08/2009שלום אלין,
תוצאות הורמונליות תקינות. קשה להצביע למה עכשיו איכות הזרע של בן זוגך ירודה. חשוב לגשת לאורולוג ולהבדק. לפעמים טיפול הורמונלי (תוספת הורמון FSH) עוזר במקרים כאלה. לפעמים הבעיה נובעת מכך שנוצרת שפיחה אחורית, ז.א. המירוק הולך לשלפוחית השתן במקום לצאת החוצה דרך אבר מינו. זה קורה אצל אנשים עם סוכרת או פגיעות עצביות. כל זה ניתן להבחן.
בכל מקרה ממליץ להתיעץ גם עם רופא פריון. שימוש בתוסף תזונתי Vitamale יכול להטיב מבחינת איכות הזרע.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקת זרע
מאיה16/08/2009תודה רבה על תשובתך המהירה
אלין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון?עופרה14/08/2009
שלום רב
יש לי שני ילדים מהריונות טבעיים
מנסה להיכנס שוב להריון ללא הצלחה
עשינו בדיקת זרע ולהלן התוצאות:
נפח: 2.5, צמיגות:2, ריכוז: 5.5מ"ל, תנועתיות: 45%, תנועה פרוגרסיבית טובה: 9%.
לאחר ביצוע שטיפה: ריכוז: 11ml, תנואה:36%, סה"כ תאי זרע בתנועה: 2
האם יש סיכוי להיקלט באופן טבעי? מה ניתן לעשות כדי לשפר את איכות הזרע?
אשמח לתשובה
שבת שלום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
ד''ר אליעזר גירש15/08/2009שלום עופרה,
יש לכם שני ילדים מהריונות טבעיים. עכשיו אתם מתקשים בשלישי. תוצאות בדיקת הזרע של בעלך אינן טובות, נמוכות מהנורמה. יתכן וחלה ירידה באיכות הזרע שלו עם הזמן. ממליץ לגשת לאורולוג ולהבדק. כך גם ממליץ על תוסף תזונתי Vitamale המיועד לשפר איכות הזרע.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאורית13/08/2009
רציתי בבקשה לשאול:
1. אני שבוע 14 עדיין ממשיכה לשתות חומצה פולית... באיזה שבוע יש להפסיק כבר?
2. יש לי הפרשות שקופות מיימיות כאלה... ממה זה נובע? האם זה לא טוב ?
תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
העברת הודעה לפורום אחר
ד''ר אליעזר גירש15/08/2009לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href=SelectedForum.aspx?ForumID=81 id=link]גניקולוגיה - רפואת נשים[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקת זרעשירה13/08/2009
שלום ד"ר :)
קיבלנו תוצאות ואנחנו מודאגים לגבי משמעותן.
מבקשים לקבל הערכה מה הן אומרות בעברית :), האם נזדקק לטיפול ואם כן מה ההמלצה.
המון תודה!
VISCOSITY: NORMAL
VOLUME: 1.2
PH: 8
COUNT: 51
TOT. COUNT: 61.2
MOTILLITY 1: 55- 60
GRADE: 4-3
/ :MOTIL 2
/ :EOSIN
/ :MORPHOLOGY
NORMAL: 10
BORDERLINE: 3
AMORPHOUS: 60
PYRIFORM: 12
/ :ROUND
TAIL: 7
MIDPIECE: 8
/ :PREM. CELL
/ :W.B.C
FRUCTOSE: NORMAL
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
ד''ר אליעזר גירש15/08/2009שלום שירה,
תוצאות הבדיקה תקינות, אך אם אתם רוצים לשפר איכות הזרע ניתן לעשות זאת ע"י נטילת תוסף תזונתי Vitamale המיועד לכך.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת זרעאלון13/08/2009
אשמח לקבל את תשובתך לגבי הבדיקה, האם היא תקינה ומה זה אומר, תודה...
הנתונים הם: (הערה: " ___-___ " = הבודק סימן קו, מינוס)
נפח: 1.7 מ"ל
התנזלות: לא מלאה
צמיגות: גבוהה
ריכוז: 80X10 למ"ל
תנועה: טובה: 50% , תנועה חלשה: ___-___ , ללא תנועה: 50%
תנועה אחרי 1.20 שעות: 70% , תנועה אחרי 2.30 שעות: 80%
צורות פתולוגיות: 70%
תאים לא בשלים: ___-___ , לויקוציטים: (כתוב משהו אבל לא מובן) , אריתרוציטים: ___-___
אגרגציה: - +
normal: 30
large oval head: 8
small oval head: 2
tapering head: 4
pyriform head: 1
duplicate head: ___-___
amorphous head: 40 (הבודק הקיף בעיגול)
tail defect: 15
cytoplasmic droplet: ___-___
אני מודה לך מקרב לב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
ד''ר אליעזר גירש15/08/2009שלום אלון,
תוצאות בדיקת הזרע שלך תקינות, פרט לצמיגות מוגברת שיכולה לנבוע מכך שזרע לא הספיק להתנזל (התנזלות הזרע - תהליך טבעי וקורא במעבדה תוך 20-40 דקות לאחר המירוק). יתכן שבדיקה בוצע על זרע שעדיין אינו עבר התנזלות מלאה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איכות זרע ונטילת פרופסיהעידו13/08/2009
שלום ,
קיבלתי מרופא העור כדורי פרופסיה.
אני בן 35 ובחודשים הקרובים אנחנו מתכננים להיכנס להריון.
אני מתלבט עם להתחיל את התרופה כי שמעתי שהיא עלולה לפגוע באיכות הזרע.
מה דעתכם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לגבי פרופסיה
ד''ר אליעזר גירש15/08/2009שלום עידן,
נושא ירידת איכות הזרע עדיין לא הוכח חד משמעית בשימוש בפרופסיה אך קיימים עדויות שאכן היא עלולה לגרום לכך. כמובן שאם האדם שנוטל את התרופה לא סובל מספירה נמוכה אזי השימוש כנראה לא יגרום נזק. המדובר הוא על מצב שבו הספירה היא גבולית , ובמצב כזה מוטב לנהוג במשנה זהירות.
בכל מקרה אם ישנה ירידה בספירה היא זמנית והפיכה ,לאחר הפסקה בנטילת התרופה.
אפשר תמיד להתיעץ עם מרכז לייעוץ תרופתי, יש מספר מרכזים כאלו בארץ כולל זה של פרופ אורנוי בירושלים.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זרע סמיךיעל13/08/2009
לבן זוגי אשך טמיר, הזרע שלו סמיך וביציאה של זרע אין לחץ של הזרימה ושפריץ חזק . האם התאור יכול להעיד על בעייה זרע?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
ד''ר אליעזר גירש15/08/2009שלום עינב,
איכות המירוק אינו מעיד על איכות הזרע. כדאי לבצע בדיקת זרע ולפי תשובה לדעת מה המצב.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אשך טמיריעל13/08/2009
שלום רב
לבעלי ה אשך טמיר . בילדותו ניסו להורידו ללא הצלחה. כעט אנחנו רוצים להתחיל לעבוד על הריון, נכנסתי לאינטרנט במטרה להבין קצת יותר מה זה אשך טמיר ודי נלחצתי מכל מה שקראתי , לרוב בכל הכתבות והפורום אשך טמיר נקשר עם בעיון פריון של הגבר ,לפני שהתחלתי לחקור את הנושא חשבתי שאין סכנה לפוריות הגבר כיוון שנותר אשך אחד שאמור לספק זרע תקין.
אשמח לדעת בכמה אחוזים מהגברים בעלי אשך טמיר ישנם בעיות פריון, האם גבר בעל אשך טמיר יכול להיות פורה ללא בעיות פיריון? האם יש צורך שבעלי ילך לבדיקת זרע עוד לפני שמתחילים לנסות להרות או שאין מה להלחץ ורק אם לא תהיה הצלחה לפנות לבדיקה?
תודה מראש על תשובתך,
מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
ד''ר אליעזר גירש15/08/2009לרוב הגברים עם סיפור של אשך תמיר שלא בצעו או לא הצליחו הורדת אשך לשק האשכים תהיה בעית פוריות. על מנת לברר האם קיימת בעית הפוריות כדאי לבצע בדיקת זרע. לאחר קבלת התוצאות תדעו מה המצב ואם יש צורך בטיפול.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח ספירת זרע - תודה מראשלימור11/08/2009
אני בת 33 ובעלי בן 35 , מנסים להרות כ-7 חודשים, תוצאות ספירה:
ph 8.0
volume 2.0
color normal
viscosity normal
concentration 17.00
total count 34.0
%motility 43.0
visability 58.0% נבדק 45 דקות מהמן
motility+4h 15.0%
TOTAL MOTILE COUNT 14.6 בזמן הבדיקה הראשונה של תנועתיות
MORPHOLOGY:
normal forms 5.0
small head +
round head +
tapered head +
pyriform ++
amorphous head +++
neck defects +
לוקוציטים בודדים /100 SPERMS
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
ד''ר אליעזר גירש15/08/2009שלום לרון,
ריכוז הזרעונים וכך כלל כמות הזרעונים נמוכים לגבר בגיל 35. גם מורפולוגיה תקינה של זרעונים העומדת על 5% נתון נמוכה מהנורמה. לדעתי יש מקום להבדק אצל אורולוג ולפנות לרופא פריון לתכנון הטיפול. ממליץ על שימוש בתוסף תזונתי Vitamale המיועד לשיפור איכות הזרע.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה התוצאות אומרות? בדיקת זרעחסוי11/08/2009
בעלי עשה את הבדיקה והנ"ל התוצאות:
צבע:צהבהב,
צמיגות:2
PH:7.4
נפח: 1.2מ"ל
ריכוז: 90* 10בחזקת 6
תנועה: 56%
A: 40%
B: 10%
C:6%
לוקוציטים: 0* 10בחזקת 6
אגלוטינציה: חיובית++
Total motile count : 60* 10 בחזקת 6
ע"פ kruger :תאים תקינים 2%, ראש:94% זנב:4%
מה כול המספרים אלו אומרים? האם הכול בסדר??? האם גיל הבעל קשור לתוצאות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
ד''ר אליעזר גירש15/08/2009שלום,
תוצאות הבדיקה תקינות פרט למורפולוגיה תקינה של זרעונים העומדת על 2%. מורפולוגיה תקינה של זרענים צריכה להיות מעל 14%, כך ש כאן יש בעיה. שאלת על הגיל ואם יש השפעה על איכות הזרע. כן, לגיל הגבר יש השפעה ישירה על איכות הזרע לאחר גיל 45. רצוי לגשת לאורולוג לבדיקת האשכים. ניתן לשפר איכות הזרע ע"י נטילת תוסף תזונתי Vitamale, המיועד לכך.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום לךאפללו מרדכי10/08/2009
שלום אני נשוי 7 שנים ללא הריון התגלה אצלי ספירת תאי זרע נמוכה וחלשה אשמח
אים הרופא יוכל להמליץ לי על שיטות טיפול טובות על מנת שנשיג הריון עשינו מספר
טיפולים בהפריה חוץ גופית ללא הצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
ד''ר אליעזר גירש10/08/2009שלום מורדכי,
קודם כל ממליץ לגשת לאורולוג ולבדוק את האשכים באולטרסאונד ודופלר, לבחון מצב וריקוצלה. טיפולים,המקובלים היום, לשיפור פריון הגבר הם דיקור סיני או/ו נטילת Vitamale שזה תוסף תזונתי שפותח במיוחד לשיפור איכות הזרע, אותו צריך לקחת לפחות 3 חודשים כי הזרע מיוצר 3 חודשים בערך.
ולהמשיך טיפולי פריון, זה יכול לקחת זמן. אם לא יהיה שיפור באיכות הזרע קיימת שיטה של בררת זרעונים לפי שיטת פרופ' ברטוב, בה מחפשים זרעונים בעלי מורפולוגיה תקינה בהגדלה גדולה. אותם אחר כך מזריקים לביציות ב- IVF.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זרעמאיה10/08/2009
שלום רב,
1. כמה זמן זרע שורד
2. כשהייתי רווקה נכנסתי להריון פעמיים מהגבר שהיום הוא בעלי ומשום מה עכשיו זה לא ממהר להגיע לאחר בדיקה הבנתי שיש איטיות בזרע האם עקב בעיה איטיות הזרע שורד פחות?
3. האם הסיכויים לקליטה הם אחת לכמה?, אני רוצה לציין שאני פורייה
תודה והמשך יום נפלא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
סיכוי להכנס להריון
ד''ר אליעזר גירש10/08/2009שלום מיקי,
יתכן וזרעו של בעלך הולך פוחת באיכותו. זה תהליך טבעי וקצב ההשנות שונה בין גברים.
סיכוים להיות בהריון הם כ- 40% ב- 3 חודשים הראשונים של יחסי מין, וזה עולה ל- 70% ב- 6 חודשים הראשונים ול- 85% בשנה הראשונה.
אם זרע איטי בתנועתו קשה לו יותר להגיע לביצית ולהפרותה. ממליץ לבעלך להשתמש במוצר Vitamale, תוסף תזונתי המיועד לשפר איכות הזרע כולל תנועתיות. יש לנטול אותו 3 חודשים לפחות כי תהליך ייצור הזרע הוא כ- 3 חודשים. אם לא תצליחו להרות במשך שנה יש לפנות לרופא פריון.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על תשובתך שאלה נוספת בבקשה
מאיה12/08/2009תשובתך הייתה מפורטת ויעילה.
האם עם בעייה בתנועתיות אני צריכה לקיים יחסים כל שלושה ימים ולא כל יום.
מה יכול לעזור לי להגביר את הסיכויים הרי ממה שהבנתי חלקם מתעייפים ואינם מגיעים ליעד.
האם אלו שמגיעים שורדים וממתינים אם כן כמה זמן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
ד''ר אליעזר גירש15/08/2009שלום מיקי,
בכל בעיה של פריון מצד הגבר יש להבדק אצל אורולוג ולשלול מצבים מסוימים. קיום יחסי מין פעם ב- 3 ימים אינו משפר תנועתיות של זרעונים. יש לקיים יחסי מין כל יום במשך 3 ימים לפני ביוץ ו יומיים אחרי ביוץ. כפי שהמלצתי קודם, תוסף תזונתי Vitamale יכול לשפר את איכות הזרע כולל תנועתיותו. אם לא תצליחו להרות תוך שנה של נסיון יש מקום לפנות לרופא פריון.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

