מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בדיקת זרע תקינה?תמי06/08/2009
שלום פרופ' בני 30 ומנסים כבר יותר משנה להרות
בדיקת הזרע:
נפח זירמה:2.5 מיליליטר
ריכוז:88 מיליון
סה"כ תאי זרע:220 מיליון
תנועתיות 65%
דרגת תנועה:3
חיוניות 85%
אין צמיגות
מורפולוגיה לפי קרוגר:4%
1.האם הזרע יכול להפרות טבעי או שיש צורך לפנות לרופא בתחום
2.האם המורפולוגיה לא נמוכה מדי?
3.האם במדדי זרע כאלו יש יתרון בהזרעה על פני קיום יחסים?
תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בדיקת זרע
ד''ר אליעזר גירש06/08/2009שלום רותם,
פרט למורפולוגיה של 4% הנתונים האחרים נמצאים בתחום התקין. יתכן שזאת הבעיה ויתכן שקיימות בעיות אחרות כולל את הצד הנקבי. מקובל לאחר שנה של נסיון לא מוצלח להרות בצורה הטבעית, לפנות לרופא פריון לבירור הבעיה ועזרה. את צריכה לעבור בדיקות לתקינות הרחם ותקינות החצוצרות. לבדוק פעילות הורמונלית ותקינות מחזור. על סמך כל הבדיקות יהיה אפשרי למצוא פיטרון המתאים לכם. הטיפול בפריון תמיד מתחיל מקל אל הכבד, ז.א. מהזרעות תוך רחמיות ועד לטיפולי הפריה חוץ גופית.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריצה וספירת זרעאורית06/08/2009
שלום רב,
בעלי בן 33 וסובל מספירת זרע נמוכה מאוד (עקב טיפולים כימוטרפים בילדותו), נמצא בטיפול של דיקור סיני, ולקיחת ויטמינים,
לאחר כחודשיים של טיפול היה שיפור בספירה אך כעבור חודש וחצי נוספים הספירה ירדה שוב, בתקופה האחרונה בעלי התחיל לרוץ ריצות קצרות (בעצת המטפל) האם ייתכן שהספירה ירדה שוב בעקבות הריצה ? (שפשוף היריכיים הפנימיות? יצירת חום באיזור?) אנחנו מנסים להבין ולחפש את הסיבה למה הספירה ירדה שוב לאחר שכבר היה שיפור עם הטיפול....
*עליי לציין שאנו הורים לילד בן 5 שנולד מהריון טבעי שנקלט מהר למרות שגם אז היתה בבדיקות ספירת זרע נמוכה אשר הצליחה לעלות לרמה גבולית בעזרת הפסקת עישון ולקיחת ויטמינים.
בתודה מראש
אורית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
השפעת טיפולים כמוטרפיים
ד''ר אליעזר גירש06/08/2009שלום אורית,
לאחר טיפולים כמוטרפיים ייצור הזרע נפגע לאורך זמן (לאורך שנים). במקרה שלכם, למרות איכות הזרע ירודה הצלחתם להביא ילד לעולם וזה נפלע! ידוע שטיפולים אלטרנטיביים יכולים לשפר בצורה משמעותית את איכות הזרע וטיפול משולב של דיקור סיני עם נטילת ויטמינים בהחלט יכול לשפר את מצב הזרע. עם זאת קיימות פלוקטואציות בתוצאות בדיקת זרע בין בדיקה אחת לשניה ולא צריך להבהל מתוצאה אחת פחות טובה. לא יודע איזה ויטמינים אתם לוקחים, אני ממליץ על Vitamale, שזה תוסף תזונה המיועד במיוחד לשיפור איכות הזרע.
פעילות גופנית שאינה מעומצת מדי לא צריכה להשפיע לרעה על איכות הזרע.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת....
אורית09/08/2009בעלי התחיל לרוץ אחרי ששנים לא רץ ורצה להתחיל לשפר סיבולת, הוא אכן התאמץ והזיע והגיע לדופק גבוה (מכיוון שהוא לא בכושר) האם סביר להניח שפעילות מאומצת זאת הורידה שוב את הספירה? בעיקר בגלל שפשוף הירכיים תוך כדי הריצה ?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
ד''ר אליעזר גירש09/08/2009שלום אורית,
כפי שכבר אמרתי קודם, פעילות מאומצת בהחלט יכולה לפגוע בייצור הזרעונים (כמותית ואיכותית). בכל מקרה צריך להתחיל את הפעילות הפיזית בהדרגה מפעילות קלה עד למאמץ קשה יותר ולא בפתעומיות.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה הברורה
אורית11/08/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בנושא כמות זרעזוהר05/08/2009
שלום, אני בת 26 ובן זוגי בן 39, אני שמתי לב לכך שכמות הזרע שהוא פולט היא מאוד מאוד קטנה ואני חוששת ליום בו ארצה להרות והדבר יהווה בעיה. האם זה נורמלי? מהי כמות תקינה של זרע?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
ד''ר אליעזר גירש05/08/2009שלום זוהר,
נפח המירוק נחשב בסדר בנפחים בין 1.5 מ"ל עד 5.5 מ"ל. חשוב שריכוז הזרעונים יהיה מעל 20 מליון למ"ל. כך שבמקרה של נפח המירוק קטן אך ריכוז הזרעונים גבוה יהיה מצב תקין. לדעתי, כדאי לעשות בדיקת זרע ולדעת אם יש או אין בעיה כלשהי. זה גם יתן לכם נקודת יחוס בעתיד לגבי שינויים בנתוני זרע אם יהיו כאלה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיכן מבצעים בדיקה כזאת?
זוהר06/08/2009האם היא כרוכה בתשלום?
ואיך אני אמורה לפנות אליו בנושא כזה...מביך...
תודה רבה לך על המענה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
בדיקת זרע
ד''ר אליעזר גירש06/08/2009שוב שלום,
בדיקת זרע ניתן לבצע דרך הפניה מרופא המשפחה בקופת חולים למעבדה אנדרולוגית איתה עובדת הקופה, או מעבדה אנדרולוגית פרטית באזור המגורים.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על המענה.
זוהר10/08/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת זרע חוזרתלוסי04/08/2009
לפני כחצי שנה בעלי עשה שתי בדיקות זרע ובשניהם היו פחות ממליון למ"ל בריכוז, ורק 1% של זרעים תקינים, לפי התוצאות הנ"ל הופנינו ישירות לIVF. (יש לציין כי בעלי לקח פרופסיה במשך יותר מ3 שנים , והפסיק איך שקיבלנו את התוצאות).
היום לאחר 7 חודשים בעלי עשה בדיקה חוזרת והתוצאות:
ריכוז 22 מיליון למ"ל
MOTILTIY: 50%
MORPHOLOGY: 7%
VOLUME: 2.5
לאחר התנזרות של 5 ימים.
השאלה היא האם יש לנו סיכוי להריון ספונטני, או שנצטרך טיפול כלשהו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
ד''ר אליעזר גירש05/08/2009שלום לוסי,
קיימים שינוים מסויימים בין תוצאות של בדיקת זרע אחת לשניה. סה"כ נתוני זרע בסדר פרט למורפולוגיה של זרעונים. 7% של זרעונים תקינים בד"כ לא מספיק על מנת להכנס להריון בצורה טבעית. יתכן ותצליחו, תמשיכו לנסות, אך אם תוך שנה לא תגיעו לתוצאה רצויה יהיה עלכם לפנות לרופא פריון. קיים תוסף תזונה Vitamale, המיועד לשפר איכות הזרע. לדעתי, במקרה שלכם הוא יכול להועיל.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיות בשפיכת זרעמירב04/08/2009
לבן הזוג שלי ישנה שפיכת זרע מועטה ביותר (בערך כמות של כפית ) אך סמיכה (לפחות בהשוואה לבני זוג אחרים שהיו לי), לעיתים חלק מהשפיכה קורית רק כעבור כמה דקות. בעבר הוא עבר הקרנות באזור. יש לו מנות זרע מוקפאות. אין לנו עדיין ילדים ועד לא ניסינו להכנס להריון. אני קצת מוטרדת...
האם יש סיבה להיות מוטרדת ? איזה בדיקות הוא צריך לעשות ואיפה עושים אותם ? האם מדובר בבדיקות יקרות או בבדיקות דרך קופת חולים ? איזה טיפולים יש לבעיה כזו ?
בתודה מראש,
מירב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מירוק בנפח קטן
ד''ר אליעזר גירש04/08/2009שלום מירב,
כרגע אין מקום לדעגה. קודם כל, אם אתם רוצים לדעת האם זרע של בן זוגך תקין יש לבצע בדיקת זרע. ניתן לעשות זאת או דרך קופת חולים או דרך מעבדה פרטית. תוצאות הבדיקה יתנו לכם כיוון איך להמשיך.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהתמי03/08/2009
האם המורפולוגיה בלבד משתנה בהתאם לימי התנזרות?כלומר:האם המורפולוגיה תשתפר אם אני מתנזר 4 ימים במקום יומיים בלבד?או שזה נתון קבוע בלי קשר לימי התנזרות
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מורפולוגיה של זרעונים וימי התנזרות
ד''ר אליעזר גירש03/08/2009שלום רותם,
אין קשר בין ימי התנזרות ומורפולוגיה של זרעונים. מורפולוגיה תלויה בתהליך התפתחות של זרעונים בתוך אבוביות שבאשך, בתהליך התמינות והבשלה של זרעונים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות זרע ובקעאילת01/08/2009
האם בקע יכול להשפיע על חבל הזרע וכתוצאה מכך להשפיע על תוצאות ספירת הזרע?
מה הסיכוי להריון טבעי?
האם מדובר בוריקוצלה ולאיזה רופא יש לפנות?
להלן תוצאות בדיקות זרע לאחר הימנעות של שבוע:
נפח 2.0
PH 7.5
ריכוז 2.0
מספר כללי 4.0
אחוז תנועה 20% בינונית ואיטית
בתנועה 1.6
צורות פתולוגיות 98.0
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בדיקת זרע
ד''ר אליעזר גירש02/08/2009שלום איל,
נתוני זרע ירודים מרוב הבחינות. לא ברור לי בן כמה אתה, האם אתה נשוי, האם פעם זרע היה תקין, האם יש לך ילדים?
אם הנך חושד בבקע או בואריקוצלה חשוב להבדק אצל רופא אורולוג.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מעבדה אנדרולוגית פרטיתא.ס30/07/2009
ברצוני לבצע בדיקת זרע לפוריות באופן פרטי.
היכן ישנה מעבדה כזו באיזור חיפה?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מעבדה אנדרולוגית
ד''ר אליעזר גירש31/07/2009שלום א. ס.
על מנת למצוא מעבדה אנדרולוגית פרטית מורשת, יש לפנות למשרד הבריאות או לחפש באינטרנט דרך האתר שלהם.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאשר הבעיה היא איכות וכמות הזרע מהגיל30/07/2009
שלום
כאשר הבעיה לאי כניסה להריון היא איכות וכמות הזרע מה הטיפול שעל האישה לעבור?? כמה זמן יכול לקחת עד כניסה להריון? האם על האשה לעבור טיפולים כמו נשים אחרות?
תודה רבה לכם
גיל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה לגיל
ד''ר אליעזר גירש31/07/2009שלום גיל,
לפי דבריך, הבעיה היא אצלך בזרע, אז למה הנך שואל איזה טיפול צריכה לעבור אישתך? קודם כל צריך לברר מה הבעיה בזרע אצלך. חשוב להבדק אצל רופא אורולוג, לבצע אולטרסאונד ודופלר אשכים, לבדוק מצב וריקוצלה, לשלול דלקת בדרכי המין וכו'.
על מנת לשפר איכות הזרע אני ממליץ על תוסף תזונתי Vitamale, המיועד לכך.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת זרע ופרופסיהאלמוני012329/07/2009
שלום רב,
הנני לוקח פרופסיה כשנה וחודשיים, לפי בדיקות שלי הדעות חלוקות לגבי יעילותה והשפעתה על פריון הגבר והזרע.
הרופא שלי שמתמחה בנשירת שיער טען כי אין שום סיבה לדאגה ואין כל השפעה כל השפעה על איכות הזרע, גם אם הוא פוחת בכמותו או שהופך לדליל יותר.
למרות דבריו הנני חושש רבות שמצד אחד אני מנסה לפתור בעיה אחת ומצד שני אני פוגע במשהו אחר, אולי באיכות הזרע או ביכולת שלי בעתיד להביא ילדים, אני כיום בן 23 ואני פוחד שלקיחה ממושכת תביא לפגיעה כלשהי, מה דעתך בנושא?
מעבר לזה ביקשתי מרופא המשפחה לבצע בדיקת זרע, למרות שזה לא ישלול את ההשלכות העתידיות חס וחלילה אבל כרגע ומתחילת הטיפול הזרע הפך להיות הרבה יותר דליל, רציתי לבדוק את העניין.. האם בדיקת זרע יכולה לעזור במקרה שלי? במידה וכן קיבלתי הפניה אני בקופת חולים מכבי רציתי לדעת אין ניתן לבצע את הבדיקה במידה ואני מבצע אותה בבית, לאן יש להגיע מתי ואיך?
אודה להתייחסותך ולתשובתך בנושא
תודה רבה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
פרופסיה וזרע
ד''ר אליעזר גירש31/07/2009שלום אלמוני,
אין עדויות חותכות לגבי השפעת פרופסיה על איכות הזרע. מקובל היום, כי פרופסיה אינה גורמת לשינוי באיכות הזרע. לכן, על דעגה. היום אינך עדיין מתכנן להקים משפחה כך שחששותך מיותרות. בדיקת זרע ניתן לעשות דרך קופת חולים או במעבדה פרטית. זה ניתן לברר דרך קופת החולים שלך.
חשוב, לפני בדיקת זרע להתנזר 2-4 ימים ולא יותר, ולאסוף את כל המירוק לבדיקה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת זרעאפרת29/07/2009
שלום. אני שולחת שוב את הבדיקה מכיוון שלא קיבלתי תשובה ומאוד
חשובה לי חוות דעתך.
כמות 4.4 cc
התנזלות מלאה
צמיגות תקינה
תנועתיות מתקדמת 1 %
תנועתיות בינונית 19 %
לא מתקדמת 24 %
ריכוז תאי הזרע למ"ל: 67X10^6
סה"כ מס' תאי הזרע: 295X10^6
מורפולוגיה 5 %
לויקוציטים 5X10^6
האם ניתן להכנס להריון באופן טבעי???
או שיש צורך בהזרעות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תוצאות
ד''ר אליעזר גירש31/07/2009שלום אפרת,
המורפולוגיה התקינה של זרעונים והתנועתיות שלהם נמצאים בסקלה נמוכה. מצד שני, נפח הזרמה וריכוז הזרעונים תקינים. לפעמים נתוני זרע התקינים יכולים להתגבר על נתוני זרע הלא תקינים, לכן תמשיכו לנסות להרות בצורה הטבעית. מקובל לעשות זאת במשך שנה ואם לא מצליחים להרות פונים לרופא פריון לעזרה.
המלצה נוספת היא שבן זוגך ינטול תוסף תזונתי Vitamale, המיועד לשפר איכות הזרע. גם Q10 יכול לעזור בחלק מהמקרים.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אשך טמירהילה29/07/2009
שלום אני ובן זוגי לאחר טיפולי ivf icsi הבאנו ילד לעום בעקבות בעית זרע של בעלי.
כיום בני בן 1.7 היתי אצל הרופא והוא אמר לי שיש לילד אשך טמיר רציתי לדעת אם זה מראה על אי פוריות אצל הילד אם כן מה ניתן לעשות?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אשך טמיר
ד''ר אליעזר גירש31/07/2009שלום הילה,
אשך טמיר בילדות גורם לפגיעה בפריון של הילד בעתיד. חשוב מאוד לבצע הורדת אשך טמיר לשק האשכים. מקובל לעשות זאת בין גילאים חצי שנה - שנה לאחר הולדו, כי כל עיכוב יכול לגרום לבעיות פריון בעתיד. בנך הוא כבר בן 1.7 שנה, לכן כדאי למהר ולבצע הורדת האשך בהקדם האפשרי. בנוסף, צריכים לדעת כי לילדים עם אשכים טמירים יש סיכוי גבוה יותר לחלות בסרטן האשכים בעתיד ביחס לילדים עם אשכים תקינים ולכן, לאחר שהילד יגיע לבגרות צריכה להיות לו מודעות להבדק אצל אורולוג.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיית זרעדנה28/07/2009
שלום,
אני בעלת שחלות פוליציסטיות ולבעלי כנראה בעיית זרע :
1% תאים תקינים ,תנועתיות 24%,
swim up test -13*10^6/ml
כל שאר הערכים נראים תקינים.
1. האם אכן מדובר בבעיית זרע?
2. התחלתי טיפול הורמונלי באיקקלומין .
בעת הביוץ כדאי לנסות קיום יחסי מין או שחבל על הניסיון וכדאי לעבור השבחה והזרעה?
תודה מראש,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
ד''ר אליעזר גירש31/07/2009שלום עופרה,
עכן, מורפולוגיה תקינה של 1% ובנוסף תנועתיות של זרעונים העומדת על 24% הם הערכים ירודים. למרות שב- swim up התקבלה כמות טובה של זרעונים, הסיכוי של זרע כזה לתת הריון הוא נמוך, אך קיים. התחלת טיפול באיקקלומין. המלצתי לבעלך, להתנזר כ- 3 ימים לפני הזרעה תוך רחמית, לתת זרע עבור הכנה להזרעה ולאחר ההזרעה לקיים יחסי מין באותו יום ולמחרת. זה יגביר את הסיכוי להריון. בנוסף, ממליץ לבעלך להשתמש בתוסף תזונתי Vitamale, המיועד לשפר איכות הזרע. יתכן ותמשיכו בטיפולי פוריות ולכן במצבכם טוב יהיה להשתמש בתכשיר זה ולשפר איכות הזרע. בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרוגרסטרוןמיכל28/07/2009
שלום רב,
שאלה קטנה: עשיתי בדיקת פרוג' ביום ה-5 למחזור, יצא 4.1.
עשיתי בדיקה שניה ביום ה-21 למחזור, יצא 28.4.
מה זה אומר? יש סיכוי להריון עם תוצאה כזו...?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
העברת הודעה לפורום אחר
ד''ר אליעזר גירש28/07/2009לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href=SelectedForum.aspx?ForumID=81 id=link]גניקולוגיה - רפואת נשים[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקתערן27/07/2009
שלום, האם שייך שתהיה דלקת שתשפיע על אכות הזרע כשהתוצאה לגבי הלויקוציטים היא 0 (ובכלל זה אפדידימיטיס)?
נ.ב לגבי האגלוטינציה התוצאה היא חיובית++ האם יש לזה משמעות להנ"ל וכן לצמיגות שהיא 3
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אפידדימיטיס
ד''ר אליעזר גירש28/07/2009שלום ערן,
אפידדימיטיס היא דלקת של יותרת האשך, בהחלט יתכן שבמצב זה צמיגות הזירמה ואגלוטינציה של זרעונים יהיו מוגברים. יש לשקול טיפול אנטיביוטי.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

