פורום פוריות הגבר והאישה, אמבריולוגיה,IVF - יש לך שאלה?

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
הוספת הודעה לפורום
 
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • גת גורן
    אסף
    13/07/2009

    שלום לכולם,

    לפני חצי שנה עברתי צנתור לפתרון בעיית הוריקוצלה בשיטת גת-גורן. מאחר ובזמנו לא מצאתי חומר באינטרנט בנושא זה נשבעתי שחצי שנה לאחר הצנתור אפרסם את תוצאות הבדיקות שלי בכל פורום אפשרי ואתן מעט חומר רקע כמי שהתנסה בטיפול זה.
    אז ככה :
    לפני ביצוע הצנתור ספירת הזרע שלי היתה נמוכה מאוד (0.14 מיליון זרעים מורפולוגיה של 2% תנועתיות של 14% ועוד פרמטרים לא טובים)
    חצי שנה לאחר ביצוע הצנתור ספירת הזרע שלי השתפרה באופן משמעותי (60 מיליון זרעים, מורפולוגיה של 9%, תנועתיות 66%).
    כפי שניתן לראות איכות הזרע אכן השתפרה פלאים אם כי המורפולגיה עדיין גבולית (מקווה שעוד ישתפר).

    עם זאת חשוב לצין מספר עובדות :

    1. יתכן וניתוח היה מביא לאותם תוצאות.
    2. לא ברור מה יהיה בעוד שנה לדוגמא. פעמים רבות הוריקוצלה חוזרת ויהיה מעניין לראות אם בשיטת גת גורן אחוזי החזרה הם אכן בודדים כפי שהם טוענים (בניתוח נהוג לומר שאחוזי החזרה הינם עשרות אחוזים).
    3. הצנתור מאוד מאוד יקר. 29 א' ש"ח זה סכום לא גדול אם הריון מובטח אבל כמו בכל הליך רפואי דבר לא בטוח.
    4. בשלב זה אני ואשתי לא מנסים להביא ילדים בכל מקרה אז מידע על הריון בכל מקרה לא רלוונטי.

    הנכם מוזמנים לשאול אותי שאלות על ההליך או כל דבר עליו אוכל לענות בנושא..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גת גורן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שמעתי שהשיטה אכן יעילה. השאלה האם

    טל
    21/07/2009

    היי אסף
    קודם כל תודה שאתה מספר על הנסיון שלך כי זה חשוב להרבה אנשים כאן אני בטוח
    אני ראיתי משני זוגות חברים שאכן השיטה יעילה מאוד כמו שאתה אומר ולמעשה שניהם בתהליך הריון מתקדם עכשיו.
    השאלה היא האם השיטה הזאת יעילה גם למצב של מיעוט קיצוני של תאי זרע? מזה אני סובל כעת ועדיי ןהנושא הזה לא ברור לי אם שווה ללכת על זה. אם הבנתי נכון אחוזי ההצלחה יורדים במצב של מיעוט זרע קיצוני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גנים...
    פלונית
    12/07/2009

    שלום דוקטור!
    אנו נשואים כמעט שנתיים ואצלי אין בעיות הורמונליות אך בבדיקת מח עצם שבעלי עשה לפני כמה שנים נמצא אצלו כרומוזומים 47XXY והיחסים שלנו מצוינים אין לו בעיות של זיקפה או משהו כזה
    שאלתי היא:האם יש סיכוי להרות בהריון טבעי ללא הפריות??
    האם אפשר לדעת או לשער מה יהיה המין של הולד???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גנים...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • Klinefelter syndrome

    ד''ר אליעזר גירש
    12/07/2009

    שלום,
    תסמונת קליינפלטר נובעת מחוסר הפרדות של כרומוזומי XY בביצית או בזרע, כך שנוצר זכר שהוא XXY מבחינה כרומוזומלית. מצב זה מביא לחוסר כמעט מוחלט או מוחלט בייצור זרעונים באשך. במידה ויש חוסר מלא, הפטרון הוא תרומת זרע. במידה ויש ייצור מינימלי של זרעונים, ניתן למצוא אותם בביופסיה של אשך. במידה וימצאו זרעונים בביופסית אשך ניתן לבצע הפריה חוץ גופית בטכניקה הנקראת ICSI - הזרקת זרעון לתוך ביצית. במקרה כזה קיימת סכנה של העברת תסמונת קליינפלטר לדור הבא. היום ניתן, במסגרת IVF , לבצע PGD (בדיקה גנטית לעובר לפני החזרתו לרחם) וכך להחזיר לרחם האישה רק את העוברים התקינים (ללא תסמונת).
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דחוף מאוד
    יוסי
    10/07/2009

    דחוף-בשנים האחרונות כמות הזרע חרדה לי מאוד ואני חש כאבים (בעיקר לאחר אוננות) באיבר מין
    האם זה נורמלי או שיש צורך להבדק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דחוף מאוד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ירידה בכמות הזרע וכאבים

    ד''ר אליעזר גירש
    10/07/2009

    שלום יוסי,
    כדאי לגשת לאורולוג להבדק.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תסמונת קליינפלטר
    ארצ'י
    09/07/2009

    אני בן 30. לפני כחצי שנה הובחנתי כנושא תסמונת קליינפלטר. הייתי אצל אנדוקרינולוג והוא שלח אותי לעשות בדיקות אצל יועץ גנטי שאיבחן את התסמונת והמליץ על זריקות טסטסטורון.
    והפנה אותי לאנדוקרינולוג חזרה.
    האנדוקרינולוג לפי המלצת היועץ הגנטי אמר לי להתחיל לקבל זריקות כל 21 יום.
    החלטתי ללכת לשמוע דעה נוספת ולפי המלצה הגעתי לד"ר יגאל מד'גאר.
    ד"ר מד'גאר אמר כי לדעתו זריקות הטסטסטורון מדכאות את ייצור הזרע ולפיכך הורה לי להפסיק את הזריקות ולעבור לזריקות pregnyl כל 5 ימים , שדרכם אקבל בדרך עקיפה את הטסטסטורון
    אך לא אדכא את ייצור הזרע.
    יצאתי דיי מבולבל ואני לא יודע מה הדבר הנכון לעשות.
    אני מאוד מעוניין לשמוע מה דעתך בעניין.
    מיותר לומר שארצה בעתיד להביא ילדים. אני אשמח לשמוע את דעתך ואעריך את זה מאוד.
    תודה מראש
    ארצ'י

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תסמונת קליינפלטר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תסמונת קליינפלטר

    ד''ר אליעזר גירש
    10/07/2009

    שלום ארצ'י,
    תסמונת קליינפלטר נובעת מחוסר הפרדות של כרומוזומי XY בביצית או בזרע, כך שנוצר זכר שהוא XXY או XYY מבחינה כרומוזומלית. מצב זה מביא לחוסר כמעט מוחלט או מוחלט בייצור זרעונים באשך. במידה ויש חוסר מלא, הפטרון הוא תרומת זרע. במידה ויש ייצור מינימלי של זרעונים, ניתן למצוא אותם בביופסיה של אשך. במידה וימצאו זרעונים בביופסית אשך ניתן לבצע הפריה חוץ גופית בטכניקה הנקראת ICSI - הזרקת זרעון לתוך ביצית. במקרה כזה קיימת סכנה של העברת תסמונת קליינפלטר לדור הבא.
    מבחינת טיפול, דרך, בה בחר ד"ר מדג'אר היא מקובלת מאוד ונכונה. לדעתי לאחר הטיפול יש מקום לבצע ביופסית אשך ובמידה וימצאו זרעונים, להקפיא לצורך שימוש עתידי . לכל גבר עם התקדמות בגיל יש ירידה בכמות ובאיכות הזרע, לכן במקרה שלך המצב אקוטי יותר. מסיבה זו אני ממליץ לבצע ביופסיה לאחר הטיפול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גם עם קליינפלטר

    איתן
    02/09/2009

    אני קיבלתי אנדרוגל במשך 6 חודשים ולאחר מכן מצאו תאי סטרולי ולאידיג אך ללא זרע בניתוח tefna כולל שאיבה מהאשך
    האם פרגניל יעזור או תרופה אחרת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד''ר אליעזר גירש
    03/09/2009

    שלום איתן,
    טיפול הורמונלי יכול לקחת בין חצי שנה לשנה ולפעמים גם יותר עד קבלת התוצאות חיוביות. צריך לנסות ולאחר מכן לחזור על TESA או TFNA.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת זרע לאחר תיקון וריקוצלה
    תמי
    09/07/2009


    בעלי עבר ניתוח לתיקון וריקוצלה ב- 11/08.לפני כן מדדי הזרע ירודים ועשינו טיפול IVF (ICSI
    לאחרונה עשה בדיקת זרע:
    ABSTINENCE -4 DAYS
    VOLUME 4.5 ML
    VISCOSITY נוזלי
    CONCENTRATION 70 MIL/ML
    MOTILITY GENERAL 68%
    MOTILITY PROGRESSIVE 15%
    NORMAL MORFOLOGY 4%
    PATOLOGICAL HEAD 90%
    PATOLOGICAL NECK 4%
    PATOLOGICAL TAIL 2%
    VITALITY 69%

    מה דעתך על הבדיקה? האם עדיין יצריך IVF או שמא ניתן אולי יהיה להסתפק בהזרעות?
    אשמח להתייחסותך. ,תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת זרע לאחר תיקון וריקוצלה

    ד''ר אליעזר גירש
    10/07/2009

    שלום תמי,
    אין נתוני בדיקת זרע לפני תיקון וריקוצלה, לכן אין בידי אפשרות להתיחס לנתונים שאחרי. כללית, הנתון המדעיג הוא מורפולוגיה תקינה של זרעונים שעומדת על 4%. לכן, לדעתי IVF זה הפיתרון הכי מתאים לבעיה. ניתן לשפר איכות הזרע על ידי Vitamale, תוסף תזונתי לשיפור איכות הזרע.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דחוף בקשר לתקינות העובר
    אבנר
    09/07/2009

    השתמשתי בסיאליס ואף בתרופות אנטי דיכאוניות וחברתי נכנסה להריון. האם יש בכך סיכון לתקינות העובר? אני ממש מודאג וזקוק לתשובה כי אם כן עדיף לבצע הפלה כי זה תחילת ההריון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דחוף בקשר לתקינות העובר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שימוש בסיאליס ותקינות עובר

    ד''ר אליעזר גירש
    10/07/2009

    שלום אבנר,
    אין עידויות לגבי שימוש בסיאליס לגברים והשפעתו על זרע ותקינות העובר מהריון של זרע לאחר שימוש בסיאליס, לכן, נכון לעכשיו, אין לך מה לדעוג.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זרע
    אמיר
    08/07/2009

    שלום,

    לפני כשנה התגלתה אצלי וריקוצלה. כשנשלחתי לבדיקת זרע התוצאות היו מאוד לא טובות (לדוגמא ריכוז - 0.14, מורפולוגיה 2% ועוד). כעת חצי שנה לאחר ביצוע צנתור לפתרון הבעיה בדיקת הזרע הינה כדלקמן :

    viscosity - normal
    volume - 4 ml
    concetration - 50 million/ml
    motility 1 hr aftrer - 49%
    grade of motility - 2 3 4
    vitality 1 hr after - 66%
    normal morphology - 7%

    העניין הוא שאני רווק בן 32 שלא להביא ילדים בשנתיים- שלוש הקרובות והבנתי שהוריקוצלה יכולה לחזור (למעשה לפני כמה שבועות החלו לי שוב כאבים באשך).
    ראשית, האם ניתן להכניס להריון ספונטני עם זרע כזה? האם המורפולוגיה צפויה עוד לעלות (אם זה קשור אני סובל גם מדלקת כרונית בערמונית)? האם כדאי לי להקפיא זרע?

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תיקון ואריקוצלה

    ד''ר אליעזר גירש
    08/07/2009

    שלום אמיר,
    טיפול נכון בואריקוצלה יביא לשיפור תוך 4-12 חודשים ואז יש שוב ירידה. המחלה גורמת לירידה בייצור טסטוסטרון ולפגיעה בייצור זרעונים. בואריקוצלה הפגם בזרעונים הוא פגם במבנה הראש וכרומטין (חומר גנטי) אינו דחוס. ב- 30% מהמטופלים יש הצלחה בטיפולי ואריקוצלה. ב- 70% מהמטופלים הבעיה חוזרת והסיבה היא בכך שבטיפול עצמו קשה מאוד להגיע לכל המקומות הבעייתיים שבוריד האשך.
    לכן לפי מצב המתואר אין טיפול ניתוחי מבטיח לך פתרון הולם לאורך זמן. אני ממליץ להקפיא כמה מנות זרע עכשיו כי כרגע יש לך זרע באיכות סבירה, כך שבטווח הרחוק תוכל להשתמש בהן . לא כל מרכז הרפואי מקפיא זרע, רק לאלה שנמצאים בטיפול פריון. כדאי לברר מי יסכים לקבל ולהקפיא. נסה בבנק זרע פרטי של מרכז רפואי אסותא.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סיכויי הצלחה
    חסויה
    08/07/2009

    שלום רב,
    אנחנו זוג בטיפולי פוריות, מחזור שלישי של הזרעה, אלו הן תוצאות האולטרסאונד:
    15 :תאריך וסת אחרון: 15.06.2009 יום במחזור
    _נתוני_שחלה_ימנית
    מ"מ x 30x 59 :מידות השחלה
    15 מ"מX25 15 מ"מX22 16 מ"מX22 :זקיקים בגודל
    .הערות:ועוד הרבה זקיקים קטנים מ10- מ"מ
    נתוני_שחלה_שמאלית
    מ"מ x 25x 43 :מידות השחלה
    9 מ"מX14 11 מ"מX12 9 מ"מX13 :זקיקים בגודל
    .הערות:ועוד הרבה זקיקים קטנים
    עובי אנדומטריום 8.3 מ"מ
    .הערות:רירית סדירה תלת-שכבתית
    דוגלס: חופשי מנוזל
    ואלו הן תוצאות בדיקת הדם שלי:
    ESTRADIOL(E2) 5326.00 PMOL/L
    (FOLLICULAR PHASE : 70 - 900 PMOL/L)
    (MID-CYCLE : 140 -1900 PMOL/L)
    (LUTEAL PHASE : 70 -1000 PMOL/L)
    (POST MENOPAUSAL : <150 PMOL/L)
    follicullar phase 70-90 pmol/l mid-cyc
    le 140-1900 pmol/l luteal phase 70-100
    0 post menopausal <150 pmol/l
    PROGESTERONE 1.69 NMOL/L
    (FOLLICULAR PHASE : 0.5 - 4.8 NMOL/L)
    (LUTEAL PHASE : 16.0 - 60.0 NMOL/L)
    (POST MENOPAUSAL : 0 - 2.5 NMOL/L)
    זריקת אוביטרל נעשתה ביום לפני ההזרעה בסביבות השעה 18.30 וההזרעה נעשתה יום למחרת בסביבות 14.00,
    הזרע של בעלי:
    דגימה מקורית:
    נפח 2
    צמיגות 2
    ריכוז 36
    תנועתיות 44
    תנועה פרוגרסיבית טובה 22
    לאחר ביצוע GRADIENT:
    ריכוז 31
    תנועה 87
    סה"כ תאי זרע בתנועה 13.5

    קיימנו גם יחסים יומיים לאחר ההזרעה.

    נאמר לי לפני ההזרעה שיש סיכוי לשלישיה, שאלותי הן:
    מה מידת ההצלחה לפי תוצאות הללו שלי ושל בעלי?
    אם היו לי כאבי בטן תחתונה, כמו מין לחץ, על מה זה מעיד?
    מתן שתן בערך כל איזה שעה שעתיים, דבר שלא אופייני לי, על מה מעיד?
    האם יש איזה שהיא דרך לדעת לפני הופעת המחזור אם אני בהריון?

    וגם, קראתי כבר בכמה פורומים שיש מין תמיכה שאפשר לעשות במידת ההצלחה של הריון, זאת אומרת לאחר הזרעה או IVF שאפשר לקחת משהו (באישור רופא כמובן) שיתמוך ותצליח הפעולה לקבלת הריון, האם זה נכון? האם יש דבר כזה?

    אשמח לתשובה,
    יום נעים!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סיכויי הצלחה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העברת הודעה לפורום אחר

    ד''ר אליעזר גירש
    08/07/2009

    לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href=SelectedForum.aspx?ForumID=42 id=link]פוריות, פריון, הפריה חוץ גופית, IVF[/a].

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אחלה פורום
    חסויה
    08/07/2009

    פורום ממש מוצלח ועונים בו מאוד מהר!
    ישר כח!
    אתם לא יודעים כמה זה עוזר ומרגיע...
    כל הכבוד!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אחלה פורום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה

    ד''ר אליעזר גירש
    08/07/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת זרע
    אלי
    08/07/2009

    שלום,
    אשתי ואני מנסים להרות כ-10 חודשים. אני מעוניין לעבור בדיקת זרע על מנת להסיר חשש שהבעיה אצלי (אין לי שום בעיה שנראית לעין). רופאת הנשים של אשתי לא מוכנה להפנות אותה עד שנה נסיונות. באיזה דרך אוכל לבצע את הבדיקה? האם רופא משפחה רגיל יוכל להפנות אותי או רופא מומחה אחר?
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת זרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאלי

    חסויה
    08/07/2009

    ממש חוצפה מצד הרופאה!
    יש לי פתרון בשבילכם:
    או שתגידו שאתם מנסים כבר שנה או שתעברו רופאה, אם אתם במקרה מאיזור רחובות וחברים במאוחדת, יש את ד"ר רבהון אמיר שהוא מומחה בפוריות והוא מומלץ בחום! אני חושבת שהוא מקבל גם בכרמי יוסף, אם תרצו אתן לכם את הנייד שלו.
    בהצלחה רבה מאוד!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לאלי

    ד''ר אליעזר גירש
    08/07/2009

    שלום אלי,
    רופא כללי יכול לתת הפניה לבדיקת זרע. כמו כן, ניתן לפנות למעבדה אנדרולוגית (מעבדת זרע) ולבצע בדיקה בצורה פרטית.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות זיקפה
    דויד
    07/07/2009

    האם יש קשר בין בעיות זיקפה (זקפה ממש חלשה) לחוסר בכמות הזרע?
    יש לציין שאני בחור צעיר ושהבעיה התחילה פתאומית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיות זיקפה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העברת הודעה לפורום אחר

    ד''ר אליעזר גירש
    07/07/2009

    לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href=SelectedForum.aspx?ForumID=83 id=link]אורולוגיה, אימפוטנציה[/a].

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מנסים למעלה משנה
    ערן
    06/07/2009

    שלום. כבר שנה פלוס שמנסים ואשתי עדיין לא בהריון. יש לציין שתשעה חודשים לאחר שהתחלנו לנסות אשתי נקלטה אבל מהר מאוד הפילה (שבוע חמישי,שישי ולא ראו עוד שק הריון) בצענו כעת בדיקות דם ואצל אשתי הכל תקין אלא שאצלי התגלה פרוגסטרון גבוה (5.7) ועד כמה שאני מבין זה מצביע על הבעיה. הייתי שמח אם הד"ר יוכל לתת לי ידע בענין זה.עד כמה חמורה הבעיה וכן מה הם דרכי הטיפול(עד כמה שהצלחתי להבין מחיפוש באינטרנט זה בדיקה שברך כלל לא נותנים לגברים לבצע אותה מה שעשה אותי יותר מבולבל) . תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מנסים למעלה משנה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לאבי

    ד''ר אליעזר גירש
    07/07/2009

    אבי שלום,
    אני לא יודע על כך שגברים נבדקים לפרוגסטרון. אולי חלה טעות כלשהי, אולי לא הבנתה את התוצאות של הבדיקה. שוב, לא בודקים פרוגסטרון לגברים , הוא לא מיוצר אצל גברים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • Vitamale - האם מישהו משתמש? ולד"ר..
    רוני
    05/07/2009

    היי
    הומלץ לי כאן לפני כשבועיים על התוסף vitamale רציתי לדעת האם זה תוסף תזונה? האם יש בו רק חומרים טבעיים? והיכן ניתן להשיגו?
    האם לקיחתו משפרת משמעותית את החוסר בזרע בנוסף ללקיחת פרגניל?
    בעלי החל להזריק פרגניל לפני כחודש, מתי מומלץ להתחיל עם ה vitamale?
    תודה על התשובה, אנחנו פשוט קצת חוששים מלקיחת התוסף
    רוני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לרוני

    ד''ר אליעזר גירש
    05/07/2009

    שלום,
    לגבי Vitamale, זה תוסף תזונתי, המכיל ויטמינים, מינרלים, וחומצות אמינו, הנחוצים לפעילות תקינה של אשך, ופותח לשיפור איכות הזרע. מומלץ לקחת 2 כמוסות 3 פעמים ביום אחרי ארוחה למשך 3 חודשים לפחות (כי תהליך ייצור הזרע לוקח כ-3 חודשים), רצוי לקחת למשך חצי שנה. יש לזכור שתכשיר זה ודומיו נותנים תוצאות רק בתקופת שימוש בו. זאת אומרת, כאשר מפסיקים את הטיפול, גם ההשפעתו יורדת. לא בכל מקרה תוספי תזונה עוזרים, אך אין להם תופעות שליליות, לכן כדאי לנסות לקחת.
    על מנת להסיגו אפשר להקליד באינטרנט ולקבל את הנתונים בארץ.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קושי בכניסה להריון
    ל
    05/07/2009

    ד"ר שלום,
    אנחנו מנסים להרות כשנה, בדיקות דם וצילום רחם שלי תקינים והגיעו היום תוצאות בדיקת זרע כשהערכים החריגים הם - תנועה 26%, סוג תנועה a 22%, מורפולוגיה 2% (הבנתי שזה ערך נמוך מאוד). אציין שיש לנו ילד מקסים בן שנתיים. (הריון ראשון, יחיד ותקין בלי הפלות וכו'). ושאלתי היא -
    * האם ייתכן שבמהלך השנים האלה (מאז ההריון הראשון) חל השינוי בזרע?
    * בגלל בעיות לוגסטיות זמן ההתנזרות לפני הבדיקה היה רק יומיים ולא שלושה האם זה יכול להשפיע על תוצאות המורפולוגיה?
    * לאן פנינו מועדות הלאה? מחיפוש זריז ברשת הבנתי שזו בעיה לא פשוטה כלל...

    תודה מראש,
    ל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קושי בכניסה להריון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לל'

    ד''ר אליעזר גירש
    05/07/2009

    שלום לל',
    אינני יודע את גילכם. כללי, איכות הזרע מתחיל לרדת באיכותו סביב גיל 45-50, אך לפעמים זה קורה מוקדם יותר וזה תלוי בהרבה סיבות וגורמים (גנטיים וסביבתיים). על מנת לבחון האם באמת חלה ירידה באיכות הזרע ממליץ לבצע בדיקת זרע חוזרת. אם התוצאות חוזרות על תוצאות הקודמות, אז פניכם כנראה לכיוון טיפולי פריון.
    לגבי זמן התנזרות, מומלץ להתנזר בין 2-7 ימים, אך אני ממליץ 2-4 ימים.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הזרקת פרגניל 5000
    אבא של אורי
    02/07/2009

    שלום,
    אני משתמש בפרגניל כבר 3 שבועות, 2 בשבוע, ויש תוצאות יפות בעליית טסטוסטרון.
    כשהתחלתי להזריק, לא ידעתי בדיוק איפה, וראיתי באינטרנט שאפשר גם בחגורת הבטן.

    הבוקר שאלתי אחות והיא הסבירה לי שאם כתוב על התרופה IM אז זה תוך שרירי ואם SC אז אפשר בבטן. ואז הבנתי שהזרקתי במקום הלא נכון. משום מה, בבדיקת הדם שעשיתי, ראיתי שהייתה דווקא עלייה בטסטוסטרון.

    מה עושים עכשיו? האם אפשר להמשיך בבטן או לעבור לירך\אחוריים?
    מקווה שלא גרמתי לעצמי נזק.

    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הזרקת פרגניל 5000

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הזרקת פרגניל

    ד''ר אליעזר גירש
    03/07/2009

    שלום לך,
    לא קרה שום דבר בכך שהזרקת פרגניל בצורה תת עורית בחגורת הבטן. אתה יכול להמשיך להזריק באותו מקום. לראיה התוצאות חיוביות לאחר ההזרקה. אם תרצה להזריק לשריר אין בעיה במידה ותשנה מיקום ההזרקה.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום