מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- האם ניתן לשפר את איכות הזרע?י15/04/2009
שלום, אני ובעלי עוברים הזרעה והשבחה( אנחנו אחרי טיפול ראשון) וזאת עקב ספירת ירודה: 8 מליון תאי זרע למ"ל, תנועה 50% - 20% מהיר, 20% בינוני 10% איטי, מורפולוגיה 8% תקין , צמיגות ביתר.
רציתי לדעת אם יש משהו שאתה ממליץ לבעלי לקחת, ויטמינים/ תוספי מזון, על מנת לשפר את איכות הזרע? אם כן איפה ניתן לנשיג זאת?
תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לשיפור הזרע
ד''ר אליעזר גירש15/04/2009שלום י ,
לפי דבריך הזרע צמיגי וגם הנתונים האחרים אינם טובים מספיק. לדעתי יש מקום לבירור אצל אורולוג. יתכן וקיימת דלקת במערכת הרבייב שלו וזאת צריך לבחון. דלקת - יכולה להיות סיבה מספקת לירידה באיכות הזרע, מורפולוגיה, תנועה וכו'. במידה ויש דלקת, טיפול אנטיביוטי אמור לעזור ועם הזמן לשפר איכות הזרע. בנוסף, אני ממליץ לקחת Vitamale, שזה תוסף תזונתי לגברים המיועד לשפר איכות הזרע. דרך חיפוש באינטרנט ניתן למצוא מקום בו ניתן לרכוש אותו בארץ. ממליץ לקחת אותו בכל מקרה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
י16/04/2009על התשובה המקיפה!! אני לא הייתי מספיק מפורטת הסיבה לנתוני הזרע הירודים היא שבעלי עבר ניתוח לאשך טמיר בגיל 12.... אכן אחפש אחר התוסף מזון שהמלצת עליו ומקווה שהוא יעזור...שוב תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהלירון12/04/2009
שלום,
רציתי לדעת מה ההבדל בין מומחה לפיריון הגבר לבין אורולוג? בעלי ביצע בדיקת זרע לפני מספר חודשים והערכים לא היו טובים בעיקר ערך המורפולוגיה ורציתי לדעת אם אורולוג יוכל לטפל בנו אם מטרתנו היא להיכנס להריון או שרצוי לפנות למומחה לפריון הגבר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מומחה לפריון הגבר
ד''ר אליעזר גירש12/04/2009שלום לירן,
כמו ברפואת נשים כאשר גינקולוגים הם בעלי ידע עמוק גם בפריון, עדיין ישנם גינקולוגים שתת התמחות שלהם היא פריון, ב- IVF והם עוסקים בפריון האשה או בפריון הזוג. גם בין אורולוגים קיימת תת התמחות בפריון ובפריון הגבר. קיימים גם מומחים שהם מדענים, לא רופאים, שעוסקים בפריון גם בצורה קלינית ועובדים במסגרת בתי חולים, הם יכולים להיות מומחים בפריון או בפריון הגבר, אך אינם יכולים לתת תרופות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח וריקוצלה וטיפולי הפרייהרן07/04/2009
שלום, אני בן 31 ולאחרונה עשיתי בדיקת זרע ונמצא שיש לי ספירת זרע נמוכה (ריכוז 0.9 וריכוז כולל 2.88 מיל'). נכתב בתוצאות שיש תאים בודדים בתנועה.
אורולוג מצא שיש לי וריקוצלה באשך שמאלי והמליץ לי על ניתוח (High Ligation).
במקביל אובחנו לאשתי (בת 27) שחלות פוליציסטיות.
אנחנו רוצים להתחיל בהקדם טיפולי IVF, ואני מתלבט האם לבצע את הניתוח או לא.
1. שאלתי היא האם בגלל הניתוח ישנה תקופת המתנה לפני שאפשר להתחיל בטיפולי IVF או שזה לא מפריע ואפשר לעשות את זה במקביל?
2. האם לפני הניתוח כדאי לבצע בדיקות גנטיות ולשלול אפשרויות נוספות (כמו תסמונת קליינפלטר) או שאין צורך?
3. ולסיכום, האם אתה ממליץ לבצע את הניתוח או להתחיל טיפולי IVF או שניהם במקביל?
תודה רבה וחג שמח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רן שלום
ד''ר עופר גונן08/04/20091. ממליץ לבצע טיפולי IVF ורק לאחר טיפול אחד או שניים לבצע במקביל את הניתוח.
2. בד"כ לאחר הניתוח לא כדאי יהיה לבצע טיפול טרי במשך 3 חודשים, ניתן אז להחזיר קפואים אם יהיו כאלו.
3. אם הזרע בבדיקה חוזרת דומה, מומלץ לשמור זרע בבנק הזרע או ביחידת ההפריה לגיבוי בעתיד.
4. ניתוח וריקוצלה יכול לשפר זרע אך ספק אם יביא אותו להיות נורמלי, ניתוח כדאי רק אם הוריקוצלה משמעותי ולא אם יש הרחבה קלה של הורידים.
5. בד"כ בקליינפלטר יש פחות זרע אם בכלל יש זרע, אבל כדאי להוסיף בדיקה גנטית- קריוטיפ וחסרים בכרומוזום Y.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גכגעדי04/04/2009
מדוע במינון נמוך לא נצפה שום זקיק ובוטל החודש?הרי היה אמור להיות זקיק טבעי של הגוף בכל מקרה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עדי
ד''ר עופר גונן08/04/2009גם לזו שיש לה וסת סדיר וזיק, בזמן זריקות במינון נמוך, אין עליה מעל סף הגירוי של השחלה ועלול לא להתפתח זקיק עד שהמינון יהיה מתאים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת זרעמירי01/04/2009
שלום
בעלי ביצע בדיקת זרע ואשמח לקבל הסברים על התוצאות (בעיקר המורפולוגיה):
pH 8
volume 2 ml
color AND viscosity - normal
conc. - 23*10^6/ml
motility (+1h) - 55% grade 2-3
motility (+4h) - 49% grade 2-3
morphology: normal forms 7% - WHO criteria
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מירי
ד''ר עופר גונן08/04/2009בדיקה תקינה מלבד אחוז נמוך של צורות תקינות.
מעשית- 1. להשלים את הברור שלך 2. בדיקת זרע חוזרת בעוד חודש במעבדה אחרת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהמעיין01/04/2009
שלום,
בבדיקה אצל רופא הנשים שלי הוא שאב קצת מרירית צוואר הרחם כ 11 שעות לאחר קיום יחסי מין. אחרי התבוננות במיקרוסקופ הרופא אמר כי הוא רואה מעט תאי זרע ורובם מתים.
קיבלנו הפניה לבדיקת זרע אך עם הנחיה לא לבצעה בינתיים.
אולי רלוונטי - יחסי מין קודמים - בהפרש של 12 שעות.
האם יכולה להיות השפעה?
ראיתי בפורום התייחסויות למוצר Vitamale. האם זה משהו שמומלץ לקחת? האם בעלי צריך לקבל מרשם בשביל זה?
תודה מראש,
מעיין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מעיין
ד''ר עופר גונן08/04/2009בדיקת PCT שבוצעה, טובה מאד כאשר רואים זרע מספיק בתנועה ואז באמת ניתן להסיק מסקנות חיוביות. לעומת זה יכולות להיות סיבות שונות לתמונה שתארת, לא בהכרח קשורות לזרע אלא לתזמון של הבדיקה.
לכן לדעתי עדיף לבצע בדיקת זרע ורק אחר כך לשקול טיפולים או ויטמינים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לשני הרופאים שבפורוםדורון31/03/2009
הנני סובל מווריקוצלה חמורה משמאל דרגה 4 עם אשך מוקטן משמעותית וכאבים
נתוני הזרע שלי נפח 3 מ"ל ריכוז 23 מיליון ל 1 מ"ל תנועה 50% ומורפולוגיה 4 %
שאלתי פשוטה ואשמח לתשובה כנה מצד 2 הרופאים :
האם מניסיונכם הרב נתקלתם במנותחים ששיפרו את מצב הזרע שלהם לאחר הניתוח
ואם כן האם השיפור היה משמעותי?
תשובתכם חשובה לי!! אני לקראת ניתוח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דורון
ד''ר עופר גונן08/04/2009לדעתי אתה מהמתאימים ביותר לניתוח וריקוצלה, אמנם יתכן ולא ניתן יהיה להחזיר את האשך לתפקודו המקורי כפי שהיה לפני שנים, אך השילוב של וריקוצלה קשה ואשך קטן, תומך מאד בוריקוצלה כסיבה להפרעת הפריון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פורום פוריות הגבררוי31/03/2009
שלום רב,
בעלי עבר ניתוח וויקוצלה לפני כחודשיים וחצי.
לפני כשבועיים ביצע בדיקת זרע שהראתה מדדים נמוכים יותר בהרבה מאשר לפני הניתוח.
לדוגמה: לפני
29 מליון למ"ל
145 TOTAL COUNT למי"ל
45% תנועה
11% מורפולוגיה
אחרי
10 מליון למי"ל
35 TOTAL COUNT למ"יל
14% תנועה
7% מורופוליגה
אציין כי חלק קטן מהזרע לא נכנס לכוס, האם יש לכך השפעה.
וכי עדיין רואים וריד קטן בולט באשכים.
יש לציין שיש לנו 2 ילדים בן ובת באופן טבעי. סה"כ 3 הריונות. היריון אחרון לפני 6 שנים.
1. האם סביר שהניתוח פגע בזרע?
2. עם נתונים כאלה שלפני ואחרי יש סיכוי לקליטה ספונטני או שצריך הזרעה או IVF
אני בת 34 ןבעלי בן 40.
3. מה הסיכוי שהזרע ישתפר?
בתודה מקרב לב ובברכה רחל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רחל
ד''ר עופר גונן31/03/2009כדאי לחכות עוד 2-3 חודשים לפני החלטה.
לוקח 70 ימים לייצר זרע, הזרע שקיבלתם כעת הוא מתקופת הניתוח ואולי נמוך מהרגיל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- MTASAאלמונית31/03/2009
דוקטור שלום רב
לבעלי בכל בדיקות הזרע, לא נמצא כלל זרע.
הומלץ לו לעשות ניתוח MTESA.
למיטב הבנתי מדובר בניתוח שמרבית הרופאים לא עושים (סריקה מיקרוסקופית בעת הניתוח, במקום TESA רגיל)
רציתי לדעת האם הניתוח מומלץ ובאמת מעלה באופן ניכר את סיכויי ההצלחה, ואם כן למה הוא לא נפוץ יותר..
אשמח לתשובתך המהירה, בתודה מראש..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד''ר עופר גונן31/03/2009אין מספיק נתונים כדי לייעץ.
לרוב המקרים מספיק TESE או TESA רגיל, ב2/3 ימצא זרע.
יתכן והרופא חזה קושי גדול במיוחד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכי בכל העולם יש רק את דר שליגל
שרון26/07/2009מספר במיקרו טסה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוננות וכניסה להריוןגל30/03/2009
היי
אני בן 34, נשוי ומנסה ביחד עם אשתי להכנס להריון כבר כ-8 חודשים.
מאז שמכיר את עצמי אני מגיע לשפיכה כמעט כל יום (ולפעמים יותר מפעם אחת).
האם הדבר יכול להשפיע על הנסיון להיכנס להריון?
האם כדאי לפנות לבדיקה כלשהי?
האם אני צריך להתנזר לקראת תאריך הביוץ שלי אשתי.
תודה על התשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גל
ד''ר עופר גונן31/03/2009זה כנראה לא הסיבה אך סביב הביוץ הסתפק בפעם ביום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול בבעיית פוריות בגברלולה27/03/2009
שלום,
בעלי ואני מנסים להיכנס להריון כבר יותר משנה. לאחר מספר טיפולים עם איקקלומין שבמהלכם בייצתי, הרופא שלח את בעלי לספירת זרע שנמצאה לא תקינה - הרופא סיכם את זה בכ- מליון תאי זרע תקינים כשהכמות התקינה היא של כ 5 מליון. המשך הטיפול כפי שהובהר לנו הוא הזרעה. רציתי לדעת אם אין פתרון לבעיית פריון אצל גברים? בעלי ואני היינו אצל רופא נוסף וגם הוא לא שלח את בעלי לבדיקות ולא העלה אפשרות לטיפול בבעיה שלו. האם זה בגלל שאין בכך טעם? בגלל שברוב המקרים של בעיות פוריות בגבר אין לכך טיפול?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לולה
ד''ר עופר גונן31/03/2009יש צורך לבדוק ולברר גם את הגבר.
בדיקה ידנית או אולטראסאונד הם המינימום הנחוץ.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
לולה07/04/2009שלום ד"ר, תודה על שענית לי
בעלי ביצע אולטראסאונד באשכים. תוצאת הבדיקה היתה
ששני האשכים תקינים בגודלם ובצורתם, אפיצידים -תקין דו צדדי
ישנה הצטברות נוזל בכמות קטנה בשק האשך השמאלי
הסתידיות זעירות בטוניקה אלבוגינאה באותו צד וווריקוצלה דו צדדי דרגה 1
ספירת הזרע שלו לא היתה תקינה, נצפו כ - 1 מליון תאי זרע תקינים
לאיזה רופא עלינו לפנות עם התוצאות הללו?
האם יש טיפולים למקרה כזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת זרעבר26/03/2009
שלום, בבקשה עזרה בפיענוח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טל
ד''ר עופר גונן31/03/2009תקין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זרעשמחה25/03/2009
שלום רב,
בעלי נולד עם אשכים תמירים.. ונותח כשהיה בן 7. כיום הוא בן 39.
נכנסתי להריון ספונטני מיד אחרי החתונה בלי בעיות ונולדה לנו בת שהיא היום בת 6. כשתכננו עוד ילד..נמצא שלבעלי יש ספירה מאוד נמוכה, עברנו 4 הזרעות ללא הצלחה ( יש לציין שבעלי קבל טוסטורון, וגם זריקות פריגניל לתקופה מסויימת וזה עזר) .
בכל השבחה הספירה היתה נמוכה מזאת שלפניה.
החלטנו על IVF .
אני בת 37 ,היום עברתי שאיבה ( 17 ביציות נשאבו )..אבל לצערי הרב, לא מצאו זרע - הספירה היתה אפס....!!!
כמובן הטיפול הלך לאיבוד ( בקשו שאני אתקשר מחר,,,, אולי אולי ימצאו זרע בודד).
יש לציין שבעלי עבר בדיקה לשלול וריקולצלה ..ובסיכום כתוב: אין עדות לוריקולצלה באשכים כסיבה לעקרות.
שאלותי :
1. האם יש סיכוי שמישהו שיש לו ספירה זרע אפס, ייתחיל לייצר עוד פעם זרע..?? האם יש סיכוי לתיקון בעיה זאת ע"י הורמונים שלפחות יהיו קצת זרע שנוכל לעבור IVF.היינו כבר היום אצל אורולוג, שטען שהוא לא מאמין שהורמונים יכולים לשמש לשיפור ספירת זרע. היום האורולוג סיכם :אשך שמאל (שהיה תמיר )מורם ורגיש, ושלח את בעלי לאולטראסאונד ובדיקות דם.
2. האם יש סכנה שזאת אינדיקציה שהוא סובל מגידול - חס וחלילה . ?
3. any suggestions???? HELP
תודה מראש..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שוש שלום
ד''ר עופר גונן31/03/20091. אין מקום להורמונים.
2. צריך לשלול גידול, כי יש סיכוי רב יותר עם היסטוריה של אשך טמיר אף כי הזרע עלול לרדת בהדרגה עם השנים גם ללא גידול.
3. יש יצור זרע אבל הוא לא יעיל ולכן אין זרע בזרמה, יתכן ומידי פעם שוב יהיו מעט זרעונים. הסיכוי למציאת זרע בניתוח או דיקור של האשך- גדול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפלומטריה
שמחה02/04/2009תוצאות: (בן 39)
uroflowmetry
Max flow rate 12.5 ml/s
voided volume 232ml
delay time NA
voiding time 48s
flow time 41 s
average flow rate 5.7 ml/s
residual urine 20 ml
האם התוצאות יכולות להעיד על הימצאות גידול.. סרטן??? לבעלי אבן בכליות, האם זה יכול להסביר תוצאה לא תקינה של פרומטריה?
בנוסף :
Prolactine 155
4.4 LH
FSH 4.3
Testosterone Total 16.4
תודה........
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת זרעחוכך בדעתו25/03/2009
שלום,
אני ואישתי מנסים להיכנס להריון כבר למעלה מחצי שנה.
החלטתי לבצע בדיקת זרע על מנת לבדוק מה מצבי,
האם תוצאות הבדיקה המופיעות לעיל הינן תקינות ?
תודה מראש,
חוכך בדעתו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד''ר עופר גונן31/03/2009תקין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על התשובה אך בנוסף...
חוכך בדעתו02/04/2009רציתי לדעת האם יש משמעות ל-PH גבוה ( 9.0 במקרה שלי) ?
האם יש משמעות לכדוריות דם אדומות leucocytes ?
תודה,
בברכת חג שמח,
חוכך בדעתן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת זרעשלי25/03/2009
שלום,
הימנעות של 21 ימים לפני בדיקת זרע עלולה להשפיע משמעותית על התוצאות?
הבדיקה של בעלי הראתה ריכוז גבולי תנועה נמוכה( 30%) ומורפולוגיה 7%. מה הסיכוי שזה כך בגלל הימנעות מרובה? האם לאחר הימנעות של 3 ימים התוצאה אמורה להיות טובה יותר או גרועה יותר?
אנו מעוניינים לבצע בדיקה חוזרת האם כדאי באותה מעבדה או במעבדה אחרת?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלי
ד''ר עופר גונן31/03/2009התנזרות כה ממושכת בהחלט מפריעה, בעיקר בצורה ובתנועה.
יש לחזור על הבדיקה, לא משנה באיזו מעבדה, עם התנזרות 3-5 ימים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.jpg)

