פורום פוריות הגבר והאישה, אמבריולוגיה,IVF - יש לך שאלה?

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
הוספת הודעה לפורום
 
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • Ureapl. urealyticum positive
    אסף
    25/08/2009

    שלום רב.
    הרופא והוא שלח אותי לבדיקת דם ושתן.
    כל תוצאות הבדיקות יצאו תקינות למעט :

    CHLAM.PNEU.IgG עם תוצאה 1/64

    Ureapl. urealyticum עם תוצאה positive

    מה המשמעות של הממצאים והאם יש צורך לקבל טיפול ?
    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    Ureapl. urealyticum positive

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות תרבית הזרע

    ד''ר אליעזר גירש
    27/08/2009

    שלום אסף,
    חשוב מאוד לגשת לרופא אורולוג עם התוצאות ולקבל טיפול. גם כלמידיה וגם אוראפלזמה גורמים לפגיעה בפריון הגבר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    משה
    25/08/2009

    שלום רב!
    היום קיבלתי תוצאה של בדיקת זרע. לפיה יש לי Asthenozoospermia.
    אנחנו מנסים להרות 1 וחצי.
    מה הטיפול המקובל באבחנה מסוג זה?
    מה סיכויי הצלחה?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • Asthenozoospermia

    ד''ר אליעזר גירש
    25/08/2009

    שלום משה,
    Asthenozoospermia זה מצב של זרע בו הזרעונים בעלי כושר תנועה פגומה. ממליץ לקחת Vitamale, תוסף תזונה המשפר איכות הזרע כולל תנועתיות.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם נוכל להכנס להריון טבעי?
    ד``ר אליעזר גירש
    23/08/2009

    בעלי קיבל את התוצאות הבאות בבדיקת זרע , ואנחנו קצת מודאגים מהתוצאה...אשמח לדעת אם נוכל להכנס להריון טבעי עם תוצאות אלה או שנצטרך הפריה ? אנחנו מנסים להכנס להריון כחצי שנה ללא הצלחה ...

    volume 5.5

    concentration 6

    total count 33

    motility 50%

    morphology:

    normal 10%

    borderline 8%

    head defects 82%

    midpiece 10%

    tail defects 24%

    אציין שבבדיקה בקודמת ( לפני כחודש ) מורפולוגיה הייתה 0% תקינים ...

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד''ר אליעזר גירש
    23/08/2009

    שלום דניאלה,
    מה שבולט בתוצאות בדיקת הזרע זה ריכוז נמוך של זרעונים. מורפולוגיה תקינה של זרעונים גבולית. חשוב לבצע בדיקות אצל אורולוג. ממליץ לנסות תוסף תזונתי Vitamale, המיועד לשפר איכות הזרע. אם לא תצליחו להרות בצורה טבעית תוך כחצי שנה, אז יהיה מקום לפנות למומחה לפריון.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות תרבית

    דניאלה
    24/08/2009

    תודה על ההתיחסות !
    עכשיו קיבלנו גם את תוצאות התרבית .. רציתי לדעת האם זה מצביע על דלקת כלשהי שאולי משפיעה על התוצאות ?
    בקטריולוגיה

    Sperm Culture | | תרבית שלילית
    |

    בדיקות זרע

    Leucocytes (Sperm)/Field | | בודדים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרבית

    ד''ר אליעזר גירש
    25/08/2009

    שלום דניאלה,
    הכל נרא תקין בבדיקת זרע.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ביצוע בדיקת זרע
    אביבה
    23/08/2009

    בת 33 בעלי בן 41 מנסים 4 חודשים להכנס להיון
    היינו אצל רופא נשים והרופא אמר שאנחנו עוד בתחילת הדרך אך כדי "להיות רגועים"
    המליץ לנו בשלב הזה לי לבצע בדיקות הורמונליות ולבעלי לבצע בדיקת זרע .
    התקשרתי לקבוע תור לביצוע בדיקת זרע ואמרו לי שבעלי צריך להתנזר 2-3 לפני ביצוע הבדיקה.
    חשוב לציין אני ובעלי שומרים נידה ומיום תחילת המחזור אנחנו ממתינים 12 יום עד לקיום יחסי מין .
    בזמן ההמתנה בעלי לא מאונן.
    השאלה שלי היא...אם בעלי יבצע בדיקת זרע לאחר המתנה ארוכה נגיד שבוע (עוד לא קבעתי תור) האם ההמתנה תשפיע על התוצאה לרעה?
    יש לי חברה שברגע שגבר לא מאונן השזרע שלו "מתיישן" "ומאבד מערכו" האם זה נכון?
    האם זה נכון? מה אתה ממליץ לעשות?
    תודה על תשומת הלב
    אביבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ביצוע בדיקת זרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד''ר אליעזר גירש
    23/08/2009

    שלום אביבה,
    הנה הנחיות למתן זרע לבדיקה או להכנה עבור הזרעה תוך רחמית: חשוב לשמור על כלל נתינת הזרע, א'- התנזרות כ-3 ימים, אך לא יותר מ- 5 ימים, ב'- לתת זרע (בדרך כלל באוננות) לכלי סטרילי (בדומה לכלי לאיסוף השתן), ג'- חשוב לא לאבד את הטיפה הראשונה - בה נמצאים רוב הזרעונים שבמירוק, ד'- להביא למעבדה אנדרולוגית (מעבדת זרע) תוך שעה ממתן הזרע. כלי האיסוף עם הזרע חייב להיות בטמפרטורת גוף עד שמביאים למעבדה.
    חשוב לדעת כי קיים תוסף תזונה, Vitamale, המיועד לשפר איכות הזרע.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מבקשת עזרה בפיענוח בדיקת זרע
    שרון
    23/08/2009

    שלום
    אני ובעלי היקר מנסים כבר תקופה ארוכה להכנס להריון מאחר ולא צלחנו נשלחנו לבצע מעקב זקיקים ובדיקת זרע
    הייתי רוצה לדעת את פשר התוצאות:
    ימי המנעות :4
    חומציות:8.3
    צמיגות :יתר
    נפח:2.5
    ריכוז:2.0
    סה"כ: 5.0
    תנועה כללית :15%
    מהירה 0%
    בינונית:5%
    איטית:10%
    מורפולוגיה:
    תקין:3%
    ראש79%
    צוואר:5%
    זנב עגולים:15
    השרדות: %תנועה לאחר 3 שעות:כולם חסרי תנועה

    אגלוטינציה: לא נצפו
    חיות :38%

    אשמח לתשובתכם בהקדם את הרופא אני אראה רק לקראת סוף השבוע ואני במתח אמיתי...

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד''ר אליעזר גירש
    23/08/2009

    שלום שרון,
    תוצאות בדיקת הזרע של בעלך מראות על ירידה מהנורמה. צמיגות מוגברת יכולה להעיד על דלקת בדרכי המין. ריכוז הזרעונים נמוך מאוד, סה"כ יש מאט זרעונים והם בעלי מורפולוגיה תקינה רק ב- % קטן מאוד. גם תנועתיות שלהם נמוכה ונעלמת לאחר כ- 3 שעות. בנוסף לכך חיות של הזרעונים נמוכה.
    ממליץ לפנות לרופא אורולוג, לבצע בדיקת אשכים, אולטרסאונד אשכים, דופלר, שפיחה אחורית, זריעת דגימת זרע בתרבית.
    במקרים מסויימים יכול לעזור תוסף תזונה Vitamale, המשפר איכות הזרע.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוות דעת שניה - ניתוח וריקוצלה
    עזרא
    21/08/2009

    שלום רב,

    אשמח לעזרתך במתן חוות דעת שניה או נק' מבט נוספת לאחר אבחון של אורולוג לוריקוצלה בדרגה 3 בצד שמאל ובדרגה 1 בצד ימין.

    להלן תוצאות בדיקת הזרע:

    Liquefaction - Normal
    Viscosity - Normal
    Colour - Normal
    pH - 8.0 (7.0 - 8.7)
    Volume (ml) 4.8 (2 – 7) ml
    Concentration (mil/ml) 26 >20 mil / ml
    Total Concentration (mil) 124.80 >40 mil
    Percent of motile sperm (%) 35 (Rapid + Moderate) > 50% or Rapid > 25%
    Rapid (%) +
    Moderate (%) +
    Slow (%) -
    Non progressive (%)
    Total motile sperm (mil) 43.68


    Percent of motile sperm after hours (%) 25
    Vitality (%) 70 >75%
    Agglutination - None

    Morphology (%) Strict criteria – Kruger

    Normal forms (%) 7 >14%
    Abnormal forms (%) 93 0-4% Poor
    5-13% Good
    Head defect (%) 80
    Mid Piece Defect (%) 10
    Tail defect (%) 3
    Immature forms (mil/ml) - (2 – 5) mil / ml

    Leucocytes (mil/ml) 2-3 (0 – 1) mil / ml

    (כמובן שהטור הימני הוא הפרמטר התקין לשם ייחוס).

    שבוע הבא יש לי תור לאולטרסאונד אשכים (להבנתי, על מנת לוודא שאכן "מישוש" האורולוג הוא אמין שריר וקיים וכדי להשוות את גדלי האשכים).

    האם יש צורך בהתערבות כירוגית ?

    תודה,
    עזרא כ.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ואריקוצלה

    ד''ר אליעזר גירש
    23/08/2009

    שלום עזרא,
    ואריקוצלה היא מחלה של כלי דם באשך. ואריקוצלה נובעת מהרס שסתומים חד כיווניים. זה גורם לזרימה בכיוון הפוך של דם הורידי. זרימת הדם בכיוון הפוך גורמת ל- hypertermia ול- hypoxia. לחץ הידרוסטטי על רקמת האשך במחלה זו הוא פי 7-8 ממה שאשך יכול לסת. טיפול נכון יביא לשיפור תוך 4-12 חודשים ואז יש שוב ירידה. המחלה גורמת לירידה בייצור טסטוסטרון ולפגיעה בייצור זרעונים. בואריקוצלה הפגם בזרעונים הוא פגם במבנה הראש וכרומטין (חומר גנטי) אינו דחוס.
    ב- 30% מהמטופלים יש הצלחה בטיפולי ואריקוצלה. ב- 70% מהמטופלים הבעיה חוזרת והסיבה היא בכך שבטיפול עצמו קשה מאוד להגיע לכל המקומות הבעייתיים שבוריד האשך.
    נטילת תוספי תזונה יכולה לסיעה לשיפור בייצור הזרעונים ותקינותם. מומלץ לקחת תוספי תזונה לאחר ניתוח של ואריקוצלה ולהמשיך בנטילתם לאורך טיפולי פריון. ממליץ על תוסף תזונה Vitamale המיועד במיוחד לשיפור איכות הזרע.
    דרגה 3 של וריקוצלה היא דרגה מתקדמת כך שגם בבדיקת אולטרסאונד יראו את זה בבירור. לדעתי יש מקום לניתוח ואריקוצלה. חשוב לברר באיזה שיטה לבצע את הניתוח: קיימות שיטות שונות של אמבוליזציה וגם קיימת שיטה של ד"ר גת שגם לה יש הרבה הצלחה.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוזרת על שאלתי שלא נענתה-דלקת בזרע
    מנסה להרות
    20/08/2009

    ערב טוב,
    במסגרת טיפולי פריון עקב הפרעת ביוץ שלי, ביצע בעלי תרבית זרע ובו נמצא חיידק מסוג סטרפטוקוקוס וירידנס. הרופא המליץ על אנטיביוטיקה למשך שבוע.
    נתוני הזרע בינוניים (בעיקר המורפולוגיה) אך אנו עושים הזרעות ממילא.
    שאלתי היא מה משמעות הדלקת בהיבט הפריון. אני יודעת שהיא פוגעת בפריון, אך האם באופן שהשבחה והזרעה אינן משפרות? מדוע בעצם יש פגישה בפריון? איזה מימד מממדי הזרע נפגע?

    וחשוב יותר-מה אתה יכול להגיד על החיידק הספציפי הזה ועל סיכויי ההכחדה שלו עם טיפול אנטיביוטי קצר?

    הרופא לא שלח את בעלי לבדיקה חוזרת לאחר סיום האנטי'. האם יש צורך בבדיקה כזו?

    תודה מראש.
    אשתו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סטרפטוקוקוס ואיכות הזרע

    ד''ר אליעזר גירש
    23/08/2009

    שלום רב,
    קיימים דיוויחים בספרות על כך שחיידק Streptococcus faecalis (Enterococcus פוגע באיכות הזרע. גם סטרפטוקוקים מסוגים אחרים נמצאו בזרע של גברים לא פוריים, אך בסבירות נמוכה יותר. מתן אנטיביוטיקה יכול לשפר את המצב, אך בניגוד לדלקות במערכות האחרות, במערכת של דרכי מין אנטיביוטיקה משפיעה בטיפול טווח ארוך וטיפול אנטיביוטי של שבוע ימים בד"כ אינו מספיק על מנת לרפא. ממליץ לפנות לרופא אורולוג לקבל חוות דעת נוספת מבחינת הטיפול. אם זרעונים נפגעו מחיידק, ההזרעה תוך רחמית אינה פתרון הולם. קודם כל צריך לטפל בדלקת ורק לאחר מכן לגשת לטיפול פריון. ממליץ להשתמש בתוסף תזונתי Vitamale, המשפר איכות הזרע ויכול להקל על מצבכם.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת זרע
    שמעון
    19/08/2009

    שלום רב,

    אשמח אם תוכל לעזור בהבנת התוצאות :
    נפח : 5 מ"ל
    תאים : +
    ריכוז : 6^10*46
    תנועה : 48%
    מופרולגיה : תקינים% 36%
    התנזלות : מלאה
    אגלוטינציות : 0
    סה"כ בדגימה : 6^10*230
    סוג תנועה : 3,4
    פתולוגיים : 64% ראש : 62%, צוואר : 6%, זנב : 3%

    תודה רבה !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת זרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרט נוסף

    שמעון
    19/08/2009

    סה"כ נע בדגימה 6^10*110

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד''ר אליעזר גירש
    23/08/2009

    שלום שמעון,
    התוצאות של בדיקת זרע תקינות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת זרע
    אמיר
    19/08/2009

    שלום אני מעוניין לעשות בדיקת זרע רציתי לדעת איפה אני יכול לעשות את הבדיקה וכמה זה עולה
    האם אפשר דרך קופת חולים?
    תודה אמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת זרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איפה מבצעים בדיקת זרע

    ד''ר אליעזר גירש
    23/08/2009

    שלום אמיר,
    בדיקות זרע ניתן לבצע דרך קופת חולים (הפניה מרופא כללי או רופא אורולוג). כמו כן בדיקות זרע ניתן לעשות במעבדה אנדרולוגית פרטית (מעבדת זרע).
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • o.t.a
    מירא
    19/08/2009

    שלום
    אנחנו זוג נשואים מזה שנתיים וחצי ,בעלי בן 33 עם אבחנה של O.T.A (ראשים עיגולים ), עברנו 4 IVF ללא ההפריה רק בטיפול השלישי הופרתה ביצית אחת אך לא נכנסתי להריון,בכל הטיפולים היה מספר טוב של ביציות בשילות 3,9,16,18.
    הרופא אומר שאין דבר שיכול לשפר את צורת הזרע, האם ידוע לך על תהליך תזונתי מסויים שיכול לשפר מאיכות הזרע (צורה)? יש לציין שבעלי אינו מעשן ,אינו שותה משקאות אלכוהול ,מוגזים וגם קפה.
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    o.t.a

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • OTA

    ד''ר אליעזר גירש
    23/08/2009

    שלום מירא,
    OTA זה מצב של OligoTeratoAsthenozoospermia, כמות נמוכה של זרעונים בעלי צורניות פגומה ותנועתיות נמוכה. מצב זה דורש בירור מה הסיבה לכך. חשוב מאוד להבדק אצל רופא אורולוג, לבצע בדיקת אשכים, אולטרסאונד, דופלר, מצב וריקוצלה. אם תמצא הסיבה, ניתן לתת מענה. חשוב מאוד, במיוחד אם אתם בטיפולי IVF, לקחת תוסף תזונתי Vitamale, המשפר איכות הזרע. קיים פיתרון נוסף, בחירת זרעונים בצורה סלקטיבית בשיטת פרופ' ברטוב, ולהזריק את הזרעונים המובחרים לביציות. השיטה נקראת IMSI.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ICSI

    מירא
    24/08/2009

    שלום,
    תודה על התשובה,רציתי להוסיף שבכל טיפולי ה IVF שעברתי ההפריה הייתה מתבצעת באמצעות שיטת ה ICSI האם זאת אומרת שגם שיטת IMSI בוצעה יחד עם ה ICSI או זו שיטה אחרת ( IMSI) שסיכויי ההפרייה בה הם יותר גדולים מ ICSI במיוחד והבעיה היא בצורת הזרע? ואם שיטה זו מצבצעת לבד האם ניתן לבצע אותה בתוך אותו בית החולים שאנחנו מטופלים בו?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • IMSI

    ד''ר אליעזר גירש
    25/08/2009

    שלום מירה,
    שיטת IMSI כוללת בחירת זרעונים הטובים ביותר (בעזרת הגדלה אופטית בשיטת פרופ' ברטוב) והזרקתם לביציות בשיטת ICSI. בארץ הבחירה נעשת במעבדה של פרופ' ברטוב ביום ביצוע שאיבת הביציות והבאתם למעבדת IVF בבית החולים בו אתם מבצעים IVF, שם מתבצע IMSI (ICSI).
    בכל מקרה ממליץ על שימוש ב- Vitamale לאורך תקופת הטיפולים.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • m
    דינה
    19/08/2009

    רציתי לדעת האם גבר שמעשן ושותה (3 פעמיים בשבוע בערך) אלכהול משפיע על איכות הזרע ? ו
    והאם קיום יחסי מין מידי יום מחליש את הזרע ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    m

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד''ר אליעזר גירש
    23/08/2009

    שלום,
    ידוע מזה שנים כי עישון פוגע באיכות הזרע ומקטין סיכוי להריון תקין. גם לאלכוהול קיימת השפעה שלילית, אך שימוש באלכוהול במנות לא גדולות 3 פעמים בשבוע לא צריך להיות השפעה כלשהי על איכות הזע.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • MCH נמוך
    דליה
    18/08/2009

    שלום
    אנחנו מנסים זמן רב להיכנס להריון, כולל IVF, מוגדרים כלא מוסברים. בדיקות הזרע בדרך כלל טובות (אם כי לא מעולות).
    בבדיקות דם של בעלי נמצא
    MCH-Mean Cell Hemoglobin 25.2
    כשהתווך 27-35

    MCHC-M.Cell Hb cont. 31.4 ה
    כשתווך 32-36
    כלומר שתי הבדיקות נמוכות במעט מהתווך.

    האם יש לכך השפעה על איכות הזרע ועל אי ההצלחה להיכנס להריון?
    אם כן האם יש מה לעשות
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    MCH נמוך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • MCH וזרע

    ד''ר אליעזר גירש
    23/08/2009

    שלום דליה,
    לא ידוע לי קשר בין MCH של גבר ואיכות הזרע שלו. צריך לבדוק את נתוני הזרע שלו. יתכן ובעיה נובעת מצד הנקבי ולא בצד הזכרי. כל זה ניתן לברר אצל רופא פריון. כשאין הריונות וקיים חשד שהבעיה היא אצל גבר, מומלץ שיבדק אצל אורולוג. אני ממליץ בכל מקרה להשתמש בתוסף תזונתי Vitamale, המיועד לשפר איכות הזרע.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסבר לתוצאות ספירת זרע
    יואב
    18/08/2009

    שלום,

    בעלי עשה ספירת זרע, תוצאות:

    נפח דגימה, סמ"ק: 10
    צמיגות: תקינה
    ריכוז, סמ"ק: 10X6 12
    תנועה, %: 40
    תנועה פרוגרסיבית תקינה, %: 60
    תנועה פרוגרסיבית איטית, %: 20
    תנועה במקום, %: 20
    צורות פתולוגיות, %: 25
    תאור: mixed
    סיכום הבדיקה: oligozoospermia

    שדות ריקים:
    PH
    צביעת אאוזין, %
    תאים עגולים, סמ"ק 10X6
    אגלוטינציה

    אשמח לקבל הסבר לתוצאות, מה זה אומר?

    תודה מראש,
    א

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הסבר לתוצאות ספירת זרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד''ר אליעזר גירש
    23/08/2009

    שלום א',
    אין מדובר ב- oligozoospermia, לפחות במצב הנתון של בדיקה. נראה לי כי בדיקת זרע לא שלמה. חסר נתון חשוב מאוד - מורפולוגיה של זרעונים. ממליץ לבצע בדיקת זרע מלאה ולפי הנחיות המקובלות:
    א'- התנזרות כ-3 ימים, אך לא יותר מ- 5 ימים, ב'- לתת זרע לכלי סטרילי (בדומה לכלי לאיסוף השתן), ג'- חשוב לא לאבד את הטיפה הראשונה - בה נמצאים רוב הזרעונים שבמירוק, ד'- להביא למעבדה אנדרולוגית (מעבדת זרע) תוך שעה ממתן הזרע. כלי האיסוף עם הזרע חייב להיות בטמפרטורת גוף עד שמביאים למעבדה. רוב המעבדות האנדרולוגיות עובדות בשעות רגילות, אך במעבדות הפרטיות ניתן לקבוע לשעות הערב.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מודאגת מתוצאות בדיקות ורופא אדיש
    יפעה
    18/08/2009

    שלום לך
    בעלי סובל מוריקצלה והופנה לבדיקת זרע , לאחר הבדיקה הראשונה התבקש לעשות שוב בדיקה ולהלן התוצאות:
    pH: 7.8
    Volume: 3.4 ml
    Concentration: 64.0 million/ml
    Motility: 1 hr after ejaculation 55%
    Vitality: 1 hr after ejaculation 73%
    Normal Morphology: 3%


    הרופא אמר לו שהערכים תקינים גבוליים ושננסה להיכנס להריון ואם 4 חודשים לא נצליח נפנה לניתוח,
    מה דעתך על התוצאות, האם יש פיתרון לפני ניתוח או שמא רצוי לפנות לניתוח כבר עכשיו ולא לחכות, אנחנו בני 31 ומנסים כבר חצי שנה ללא הצלחה.
    אודה לך מאוד על תשובתך המהירה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ואריקוצלה

    ד''ר אליעזר גירש
    23/08/2009

    שלום,
    ואריקוצלה היא מחלה של כלי דם באשך. ואריקוצלה נובעת מהרס שסתומים חד כיווניים. זה גורם לזרימה בכיוון הפוך של דם הורידי. זרימת הדם בכיוון הפוך גורמת ל- hypertermia ול- hypoxia. לחץ הידרוסטטי על רקמת האשך במחלה זו הוא פי 7-8 ממה שאשך יכול לסת. טיפול נכון יביא לשיפור תוך 4-12 חודשים ואז יש שוב ירידה. המחלה גורמת לירידה בייצור טסטוסטרון ולפגיעה בייצור זרעונים. בואריקוצלה הפגם בזרעונים הוא פגם במבנה הראש וכרומטין (חומר גנטי) אינו דחוס. מורפולוגיה תקינה של זרעונים, של 3%, מראה על פגיעה במבנה הזרעונים.
    ב- 30% מהמטופלים יש הצלחה בטיפולי ואריקוצלה. ב- 70% מהמטופלים הבעיה חוזרת והסיבה היא בכך שבטיפול עצמו קשה מאוד להגיע לכל המקומות הבעייתיים שבוריד האשך.
    אני ממליץ על שני דברים: 1) להיות במעקב אצל רופא אורולוג, לבצע בדיקות אשכים תקופתית כולל בדיקת זרע ולפי חומרת המצב להחליט לגבי ניתוח. 2) אפשרות נוספת שלא מקובלת עדיין היום זה לתת מנה או שתי מנות זרע במצב טוב ולשמור מנות אלה בבנק זרע (בית חולים או בנק זרע פרטי) כגיבוי לעתיד. במנות אלה יהיה אפשר להשתמש (במידה ומצבך מבחינת הפוריות ידרדר) גם לאחר מספר שנים.
    דבר נוסף, תוסף תזונתי Vitamale, יכול לשפר את איכות הזרע גם עכשיו וגם לאחר ניתוח ואריקוצלה.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תהיות
    דיג'
    18/08/2009

    שלום רב,
    אני ואישתי מנסים להיכנס להריון כ8 חודשים .
    אתמול קיבלתי את תוצאות בדיקת הזרע
    volume-4,ph-8.1,motile spermatozoa 1hr-65%,sperm concentration-70 million/ml
    morphology-normal forms 1% tapered heads-x amorphous-x
    האם התוצאות גרועות ?
    האם ניתן לשפר את המורפולוגיה?
    והאם יש סיכוי ללידה טבעית?
    תודה מקרב לב!!!!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תהיות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד''ר אליעזר גירש
    23/08/2009

    שלום רב,
    מורפולוגיה תקינה של 1% זה נתון נמוך ויכול להיות שזאת הסיבה לחוסר הצלחה להיכנס להריון. חשוב לגשת לרופא אורולוג לבדוק אשככים. ממליץ לקחת Vitamale, תוסף תזונה, המשפר איכות הזרע ויועד לשפר גם את המורפולוגיה של זרעונים.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום