פורום פוריות הגבר והאישה, אמבריולוגיה,IVF - יש לך שאלה?

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
הוספת הודעה לפורום
 
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • פיענוח בדיקת זרע
    דנה
    27/11/2008

    הי, בעלי ביצע בדיקת זרע ולהלן התוצאות: PH 8.0 volume 6.5 leuccocytes 0-1 בהערות כתוב שנמצאו תאי זרע בודדים בתנועה טובה. מה המשמעות? האם אוכל להיכנס להריון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פיענוח בדיקת זרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דנה שלום

    ד''ר עופר גונן
    27/11/2008

    התוצאה מעט משונה,
    מיעוט קיצוני של זרע ובכל זאת תנועה טובה.
    יתכן והטיפה הראשונה של הזרע נשפכה.
    מציע לחזור ואם שוב בדיקה דומה צריך להבדק.
    אם זו כמות הזרע הסופית ואין הפרעה הורמונלית או הפרעה אחרת הניתנת לתיקון, צריך IVF

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התלבטות קשה
    מוטי
    27/11/2008

    שלום שמי מוטי אני בן 34 אשתי 29 מנסים 6 חודשים בערך להכנס להריון עשיתי בדיקת זרע: ריכוז 23 מיליון ל 1 מ"ל תנועה לאחר שעה 55% אחרי 4 שעות 50% מורפולוגיה 4 אחוז תקין נפח 3.5 מ"ל אורולוג קבע לי ווריקוצלה 3 משמאל עם אשך שמאלי קטן (חצי מהשני) ורך האם ניתן להיכנס להריון טבעי בגילינו (האשה תקינה) האם לעשות ניתוח והאם הוא יעזור? תודה רבה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התלבטות קשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מוטי שלום

    ד''ר עופר גונן
    27/11/2008

    קשה לומר אם יש הפרעת פריון כי אתם מנסים זמן קצר יחסית.
    אבל כדי לשמור על האשך ובנוכחות הזרע הזה (אפשר עוד בדיקה כדי להיות בטוח), כדאי לנתח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זרע חלש
    מיואשים
    26/11/2008

    volume 0.3 concentration 28.0 motility 7% progressive motility 2-3 morphology 28 שלום רב. בעלי עשה ניתוח בבטן ובטעות הרופא פגע לו במערכת העצבים ורוב הזרע יוצא לו דרך הפיפי. לאחרונה ה volume עלה ל 0 0.8 אנחנו פנינו לרופא לבצע הזרעה. אצלי הכל תקין. הרופא אמר שהזרעה לא מספיקה גם שאני לוקחת איקאקלומין. והוא ממליץ על טפולי פוריות. הבעיה שאנחנו בארצות הברית והם עולים עשר אלף דולר לטיפול בודד. איך אפשר להיכנס להריון באמצעות הזרעה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זרע חלש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום

    ד''ר עופר גונן
    27/11/2008

    כדאי להעריך כמה זרע נשאר בשתן לאחר מתן הזרע. אם נשאר הרבה מאד זרע, ניתן להשתמש גם בו להזרעה, אבל רק לאחר שנותנים כדורים שגורמים לשתן להיות בסיסי.
    אם בכל זאת תנועתיות נשארת כה נמוכה, 7% הסיכוי להריון יהיה נמוך יחסית ולאחר מספר כשלונות כדאי יהיה בכל זאת לעשות IVF.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת זרע
    אווה
    26/11/2008

    בעלי עשה בדיקת זרע ב22.09.08 רציתי לדעת האם הבדיקות תקינות ? ויש לי עוד שאלה היו לי שתיי הריונות שהסתיימו בהפלה האם זה קשור לזרע שהריון אינו מחזיק ? תוצאות הבדיקה תנועתיות זרע במקור נפח 3.0 ריכוז/מ"ל 38X10 כללית 14% פרוגרס. מהירה 2% פרוגר. איטית 4% לא פרוגר. 8% תאים בלי תנועה 86% תאי דם לבנים 0-1 שדה צורות פטולוגיות זרע מקור תאים תקינים 3% פגם בראש 77% צוואר - Taper 5% זנב 13% טיפות ציטופל 1% חוסר אקרוזום 1% אגלוטינציה Vitality 98%

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת זרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אווה שלום

    ד''ר עופר גונן
    27/11/2008

    תנועתיות נמוכה וצורות תקינות נמוכות.
    יתכן והדבר קשור לוריד מורחב באשך- וריקוצלה.
    צריך לבדוק את הבעל או לשלוח לאולטראסאונד דופלר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך לשאלה קודמת
    אירנה
    24/11/2008

    שלום! אחרי בדיקות זרע של בעלי לא תקינות- בעיקר בתנועתיות - רופא המליץ לנו על השבחה- השאלה שלי - אני משתמשת באיקקלומין ( כי אין לי מחזור סדיר( פעמיים השתמשתי כדור 1 ל 5 ימים) והיה לי ביוץ- אבל עכשיו ביום 21/11 התחיל לי המחזור , בחודש שעבר היה לי מחזור גם ב 21/10 וביוץ לפי המעקב זקיקים היה ב 3-4 לנובמבר עכשיו רופא אמר לי לבוא להשבחה ב 4/12 וכששאלתי אותו מה עם מעקב הוא אמר שאם בחודש הזה היה אז בטוח גם עכשיו עם כדורים יהיה ביוץ- ואז לבוא אליו ב 4/12 האם אתה חושב במצבים האלו כדאי לעשות מעקב זקיקים- כדאי להיות בטוחים שיש ביוץ- וכמה פעמים בתקופת הביוץ עושים השבחה? פעם אחת או 2( לפני ביוץ ויום הביוץ)? וההאם יש סיכוי לקליטה בפעם ראשונה בהשבחה? או שרוב הסיכויים אחרי כמה השבחות? כמה אחוזים יש להצלחה בפעם ראשונה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    המשך לשאלה קודמת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דנה שלום

    ד''ר עופר גונן
    27/11/2008

    עדיף מעקב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת זרע בהפרש של חודשיים וחצי
    אילי
    24/11/2008

    להלן בדיקה ראשונה - התנזרות של 8 ימים ערכים תקינים תוצאות שם הבדיקה no present Coagulum Complete liquification 30 minutes 30 minutes normal normal odor normal color hige viscosity 2-6 ml 2.0 ml volume 7.8-8.7 8.7 ph }50% 1 hr 35% Motile spermatozoa }40% 4 hr 30% 1 hr II-III- (IV) 4 hr II-III Forward progression }70% 1 hr 55% 4 hr 50% Viable spermatozoa no Sperm agglutination }20 million/ml 100 million /ml Sperm concentration ם - ריבוע Round call Morphology 7% Normal forms 93% Abnormal forms Absent head Tapered heads double microcephalus Tail abnormality macrocephalus Lmmature forms Amorphous X Leucocytes RBC Round head בדיקה שניה - דגימה ביום ה - 3 לאחר חודשיים וחצי coagulum present - no complete liqunificition - 30 minutes oder - normal color - normal viscosity - moderate volume - 1.6 (2-6ml) ph - 8.7 ( 7.8-8.7) mobile spermatozoa - 1 hr 55% foward progression 4 hr 50% viable spermatozoa 1 hr 80% sperm agglutination - no sperm concentration - 70 million/ml morpholgy normal forms 6% abnormal forms 94% fructose mcgr/ml גדול מ 1200 אני לאחר 2 הפלות בשבועות ראשוניים ספונטני אשמח לפענוח בדיקת זרע והאם ישנם הבדלים משמעותיים והאם המשך הטיפול בהזרעה אפשרי ואולי ישפר כניסה מהירה להריון המון תודה מראש אילי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אילי שלום

    ד''ר עופר גונן
    27/11/2008

    אין הבדל משמעותי.
    סה"כ זה לא רע מלבד מורפולוגיה.
    יש סיכוי להריון גם ללא הזרעה, אך אם הפרעת פריון מתמשכת כדאי להתחיל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פענוח בדיקת זרע
    דנה
    22/11/2008

    Volume -2.5 ml Concetration - 13 mil/ml Total Concetration -32.5 mil Percent of motile sperm - 36% Rapid - +\- Moderate - ++ Slow - + Non Progressive Total Motile Sperm - 11.7 mil Percent of motile sperm after 4 hours - 25% Vitality - 64% Agglutination - none

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פענוח בדיקת זרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך לבדיקה

    דנה
    22/11/2008

    Morphology -Strict criteria Kruger Normal Forms- 4% Abnormal forms -96% Head Effect - 63% Mid Piece Defect - 24% Tail Defect - 9% Leucocytes - 4 mil/ml Oligospermia -slight Astenospermia - + Teratospermia - + מה זה אומר האם יש פה בעיה? והאם טבעי אי אפשר לאשתי להיכנס להריון?< האם רק בהפריה ?מה הסיכויים שלנו להיקלט בחצי השנה הקרובה או שעדיף לא לחכות ולהתחיל השבחה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דנה

    ד''ר עופר גונן
    27/11/2008

    בדיקת זרע תת נורמלית הדורשת בדיקה חוזרת בעוד חודשיים והערכה של הגבר- בדיקה/אולטראסאונד.
    הבדיקה אינה גרועה ממש ויתכן גם הריון ספונטני מזרע כזה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת הורמונים
    שרון
    21/11/2008

    שלום ב 2 בדיקות זרע שביצעתי לא נמצא זרע נשלחתי לעשות בדיקת הורמונים והתוצאות שלהלן הם נמוכות יחסית LH - Luteinizing Hormone 1.5 FSH 2.4 Testosterone Total 9.6 האם עקב התוצאות הנ"ל לא נמצאו זרע בבדיקות ? יש לי תור לעוד שבועיים . מה המשך הטיפול לאור התוצאות תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת הורמונים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שרון שלום

    ד''ר עופר גונן
    21/11/2008

    בד"כ כאשר חסר זרע קשור בחסר הורמונלי, רמת ההורמונים נמוכה יותר. צריך להמשיך ולברר מהי הסיבה לחסר זרע, לאחר גמר הברור, לפעמים ניתן לבצע טסט הורמונלי שיתן תשובה אם תוספת הורמונלית חיצונית תשנה את המצב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקות זרע
    ע
    20/11/2008

    שלום. מצ"ב 2 בדיקות זרע בהפרש של כמה חודשים אחת מהשנייה. 1. ריכוז 6 מיליון, תאי זרע בתנועה 3 , תנועה 50% . מורפולוגיה 0 , פטולוגים 100% , ראש 100% , זנב 12% . 2. ריכוז 10 מיליון , מורפולוגיה 99% לא תקין. שאלותי: האם בעית תקינות הזרע היא מולדת? האם ניתן להביא ילדים לעולם ללא טיפולים? אציין שבבדיקה אצל אורולוג האשכים תקינים ואין בעיה פנימית. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקות זרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ע שלום

    ד''ר עופר גונן
    21/11/2008

    אילו הפרעת פריון קשה הייתה תורשתית היא הייתה נעלמת מהעולם.
    זרע לא תקין יכול לנבוע מסיבות רבות ושונות, התפתחותיות, גנטיות וסביבתיות.
    ברור שיש לך הפרעת פריון אך אפילו בזרע כמו זה ראיתי הריונות ספונטניים ללא טיפול (כמובן שיש כאן עניין סטטיסטי והסיכוי שלך נמוך משמעותית מהממוצע).
    אם יש כעת הפרעת פריון מעל שנהיש מקום להפריה חוץ גופית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך שאלה

    ע
    21/11/2008

    קודם כל תודה על תשובתך. אנו מנסים להכנס להריון כבר 5 שנים. לפני כשנה וחצי ניסינו הזרעה שכמובן לא הצליחה, וכעת אנו ממש אחרי טיפול הפריה חוץ גופית שלא רק שלא הצליח, אלא גם 6 הזרעים שהיו אמורים להיות מוקפאים, לא שרדו לאחר 4 ימים בתנאיי מעבדה. אני מיואש . כאשר הייתי אצל אורולוג לבדיקה מקיפה לפני טיפול ההפרייה, והוא ראה את תוצאות בדיקות הזרע שלי הוא אמר לי שזה מולד??!!!! למה???!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בקשר לשאלה
    אבי
    20/11/2008

    התכוונתי אוננות פעם בכמה ימים ולא כמה פעמים ביום,. האם זה משפיע לרעה על אכותו של הזרע ועל ספירת הזרע אוננות פעם בכמה ימים???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בקשר לשאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ראובן שלום

    ד''ר עופר גונן
    21/11/2008

    לא משפיע בכלל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תסמונת קליינפלטר
    אסנת
    20/11/2008

    שלום, שמי אסנת ואני בחודש השישי (שבוע 24 + 4 ימים). בעקבות חשש להדבקות cmv בתחילת ההריון עברתי דיקור מי שפיר בשבוע 22. ההדבקות לcmv היתה שלילית לשימחתי, אך לאחר מספר ימים הודיעו לי כי העובר סובל מתסמונת קליינפלטר (xxy). אני מעוניינת לקבל ייעוץ לגבי המשמעויות בעומדות בפני ילדי בעתיד (בשלבים השונים). אשמח לתגובתכם המהירה. תודה, אסנת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תסמונת קליינפלטר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אסנת שלום

    ד''ר עופר גונן
    21/11/2008

    אכן ילד עם תסמונת קליינפלטר צפוי להפרעת פריון. לרוב הילדים אין זרע כלל אף כי ניתן למצוא בחלק מהמקרים זרע בתוך האשך (בניתוח) ולהשתמש בו בהפריית מבחנה ולהגיע להריון.
    כיון שלתסמונת קליינפלטר לפעמים יש גם משמעויות נוספות שאינן קשורות לפריון, עלייך לפנות ליועץ הגנטי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    ראובן
    18/11/2008

    שמעתי אם מאוננים הרבה אז נכון שיש שפיכה יש מלא זרע שיוצא אבל האם זה נכון שזה מוריד את ספירת הזרע ומזה ספירת זרע והאם אוננות בינונית גבוהה יכולה להשפיע על כניסה להיריון????

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ראובן שלום,

    ד''ר עופר גונן
    20/11/2008

    אוננות רבה מספר פעמים ביום עלולה להקטין מאד את נפח הזרע וזה יכול לפגוע מעט בסיכוי החודשי להריון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח TESE
    אתי
    17/11/2008

    לבעלי יש אזוספרמיה(אל זרע לא חסימתי) ב- 3 בדיקות זרע לא נצפו תאי זרע. אתמול,בעלי עבר ניתוח TESE(באסף הרופא)ולצערי,לא נמצא זרע מה עלינו לעשות ?האם תקוותינו היחדיה היא בנק הזרע? מהי הסיבה שאין זרע ? נמסר לנו מביה"ח שיש להמתין שבועיים לקבלת תשובה לגבי סיכום ניתוח?במה זה יכול לעזור לנו ? ממצאים רפואים : בדיקות זרע 0 בדיקת אולטרה סאונד אשכים-נמצאו שאכים קטנים יחסית,לא נמצא עדות לוירקוצלה,נמושו חבלי זרע בדיקות דם(הורמונים)-תקינים,למעט FSH- 52 גבוהה בדיקת אורולוג-תקינה בדיקת קריוטיפ-תקינה תודה,אתי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניתוח TESE

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • TESE

    ד''ר אליעזר גירש
    17/11/2008

    שלום אתי,
    מצב של בעלך אינו פשוט. כרגע זה אזוספרמיה על רקע לא ידוע. יש להמתין לסיכום הניתוח כי הוא יכלול תוצאות של פטולוגיה שמתבצעת על רקמת האשך לאחר הניתוח. בבדיקה פטולוגית תתקבלנה תשובה לגבי יש או אין ייצור הזרעונים ברקמת האשך. במידה וקיים ייצור זרעונים יש סיבה טובה לחזור על הניתוח בתקווה למצוא זרעונים. ממליץ לבצע בדיקה גנטית ולבדוק חסרים על כרומוזום Y.
    בדיקת קריוטיפ ובדיקת כרומוזום Y הן שתי בדיקות שונות. בבדיקת קריוטיפ בודקים שלמות כל המטען הגנטי בצורת macro, וזה אומר האם נמצאים כל הכרומוזומים, האם הם שלמים, האם מקטע של כרומוזום מסוים לא עבר לכרומוזום אחר. כל שינוי במבנה המארך הכרומוזומלי יכול להביא לפגיעה בפוריות.
    בבדיקת כרומוזום Y בודקים בצורת micro האם יש חסר במקטע מסויים על גבי כרומוזום Y, שהוא כרומוזום זכרי. ידוע כי חסר של מקטע מסוים על גבי כרומוזום Y, שהוא אחראי גם על תפקוד אשכים, יכול לגרום לירידה משמעותית ועד להפסקה ביצור זרעונים. כאשר יודעים איזה מקטע חסר על גבי כרומוזום Y, קל יותר להחליט האם יש סיכוי למצוא זרעונים בניתוח אשכים או כלל אין צורך בניתוח.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • MICROTESE

    מאושרת
    28/11/2008

    מזל שהופנינו לד"ר שפי... לא להאמין מה שבעלי עבר לפני כן. היחידי בארץ שעובד כמו באמריקה ועושה MICROTESE, עם מיקרוסקופ.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חבל שלא ענו לך היה יכול לעזור גם לי

    מזדהה איתך
    12/01/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח TESE

    אושר
    13/01/2009

    למישהו הייתה בעייה כמו שלנו ? אשמח לדעת את פתרונכם !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות בדיקה
    ח.
    16/11/2008

    שנינו בני 28, אני נבדקתי לאחרונה גם הורמונאלית וגם מכאנית והכל נמצא תקין. אנו מנסים להכנס להריון מזה 9 חודשים ללא הועיל (כאשר אנו לוקחים זאת ברצינות ויודעים מתי הוא יום הביוץ). לאחרונה גם בעלי נבדק והתוצאות הבעיתיות שלו הן: ריכוז 9 מיליון תנועתיות 44% (22% תנועה פרוגרסיבית) מורפולוגיה 4% (התאים הלא תקינים לרובם בעיית ראש) בעלי הופנה לאורולוג. השאלות שלי הן: 1. האם יש לנו סיכוי מוחשי בהזרעה או שאם נתונים אלו עדיף לעלות כיתה לIVF ? 2. האם ישנו הבדל בסיכויי הכניסה להריון אם ההזרעות יעשו עם מתן הורמונים עבורי (האשה) בכדורים או זריקות בהנחה שהביוץ תקין? תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוצאות בדיקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות בדיקה של ח.

    ד''ר אליעזר גירש
    17/11/2008

    שלום רב,
    בשלב זה יש סיבה טובה להתחיל בהזרעות תוך רחמיות. מקובל לבצע סדרה של מספר מחזורים בהזרעה תוך רחמית, ואם ללא הצלחה, לעבור לטיפולי IVF.
    סיכויי הכניסה להריון כשגירוי הורמונלי נעשה ע"י כדורים (Clomiphene Citrate) או ע"י זריקות (Gonadotropins) הוא דומה. אופן הפעולה של שני החומרים הללו שונה. עדיין היום מקובל להשתמש ב- Clomiphene citrate לשיטה של IUI (הזרעה תוך רחמית) ופחות להשתמש בגונדוטרופינים שהם יקרים יותר ונותנים בעצם תוצאות דומות.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה בהבנת תוצאות
    טובי
    13/11/2008

    שלום רב, אישתי ואני מנסים להיכנס להריון כבר כמעט שנה. לאחרונה עשיתי בדיקת ספירת זרע ואודה לכם מאוד אם תוכלו להסביר לי את המשמעויות של התוצאות. תודה רבה. תוצאות הבדיקה: SEMEN PH - 8 SEMEN VISCOSITY - NORMAL SEMEN VOLUME - 4 SEMEN COLOUR - לבן SPERM MOTILITY 1 HR - 40% CONCENTRATION - 80 SEMEN WBC - 1-2 SEMEN RBC 0-1 MORPHO NORMAL 30% MORPHO ABNORMAL 43% MORPHO DEF TAIL - 26% IMMATURE CELLS- 1%

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה בהבנת תוצאות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טובי

    ד''ר עופר גונן
    14/11/2008

    בדיקה תקינה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום