פורום פוריות הגבר והאישה, אמבריולוגיה,IVF - יש לך שאלה?

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
הוספת הודעה לפורום
 
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • VITAMALE
    זרעון
    13/11/2008

    מדיפדוף באתר כי אתם ממליצים על תכשיר בשם VITAMALE. הייתי מעונין לקבל פרטים על התכשיר, מה הוא מכיל? איך הוא פועל? האם הנטילה מלווה בתופעות לואי? היכן ניתן לרכוש אותו? ומה העלות שלו? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    VITAMALE

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • Vitamale

    ד''ר אליעזר גירש
    15/11/2008

    VitamaleTM - תוסף תזונתי לשיפור תכונות הזרע של הגבר
    VitamaleTM- פרי פיתוח ישראלי, המתבסס על תוצאות המחקרים, שנעשו בעולם בשנים האחרונות. המוצר הוא תוסף תזונתי ומורכב מתערובת של ויטמינים, מינרלים וחומצות אמינו, הנחוצים לפעילות תקינה של מערכת הרבייה של הגבר. המוצר בעל כשרות פרווה בהשגחת הרבנות.
    הייחודיות של VitamaleTM בריכוז הגבוה של מרכיביו והיחס המתאים ביניהם, דבר הנחוץ לפעילות תקינה של מערכת הרבייה של הגבר.
    מומלץ לקחת 2 כמוסות 3 פעמים ביום אחרי ארוחה למשך 3 חודשים לפחות. תהליך ייצור הזרע לוקח כ- 3 חודשים וזאת הסיבה להמלצה להשתמש ב- VitamaleTM למשך שלושה חודשים עד חצי שנה.
    VitamaleTM מיוצר בפיקוח משרד הבריאות, תחת תנאי GMP (Good manufacture production) ותחת תנאי ISO 9001:2000.
    המינון היומי גבוה ביחס לתוספי תזונה אחרים, אך אינו עולה על המוגדר בתקנות של משרד הבריאות.

    ניתן לרכוש את VitamaleTM

    Caremed (קיירמד), רח' ששת הימים 80, רמת השרון, טל: 1-700-700-993

    בית הטבע "באופן טבעי", רח' הבנים 1, מרכז הקריה, אשדוד, טל: 08-8669383

    אסתר טכנולוגיות בע"מ, רח' המרכבה 15, חולון, טל: 03-5596414/35/36

    אי. אם. סי. מדיקל סנטר לבורטוריס בע"מ טל: 03-9611124 ו- 03-6411016

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • VITAMALE

    זרעון
    18/11/2008

    האם קיימות הוכחות לכך שהשימוש בתכשיר משפר את בדיקת הזרע בכלל ואת הסיכויים להרות בפרט??? היכן אוכל לקרוא חומר בנושא??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ספרות התומכת ב- Vitamale

    ד''ר אליעזר גירש
    18/11/2008

    שלום לך,
    אני ממליץ בחום להכנס לאחד המנועי החיפוש, להקליד מילים: אנטיאוקסידנטים ופריון. עדיף לעשות זאת באנגלית ולקבל המון מידע לגבי ניסוים מדעיים עם תוספי תזונה ושיפור בפריון הגבר. קיימים בעולם תכשירים דומים בהרכב לזה של Vitamale. השוני בהרכב הוא שוני אולי לא משמעותי, היתי אומר שב- Vitamale יש ריכוז גבוה יחסית של מרכיבים פעילים מסויימים ביחס לאותם המרכיבים בתכשירים דומים אחרים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריכוז זרע!
    מיכל
    12/11/2008

    בבדיקת זרע יצא לנו CONCENTRATION קטן מ -MILLION 20.0 1שעה אחרי 63% גדול מ 50 אחוז 4 שעות אחרי 60% גדול מ 40% האם ריכוז הזרע יפריע למהלך הריון טבעי? במקרה ולא האם הזרעה רצויה במקרה זה? האם יש דרך לשפר את ריכוז הזרע???????? תודה ויום טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ריכוז זרע!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה למיכל

    ד''ר אליעזר גירש
    12/11/2008

    שלום מיכל,
    אין נפח המירוק, לכן לא ברור לי כמה סה"כ זרעונים היה במירוק. מה המורפולוגיה של זרעונים? אין מספיק פרטים בנתונים שמסרת.
    בכל מקרה, אם אתם לא מצליחים להכנס להריון תוך שנה של יחסי מין לא מוגנים יש מקום לפנות לרופא פריון, להתחיל עם הזרעה תוך רחמית.
    ממליץ לבן זוגך על שימוש ב- Vitamale , לתקופה של 3-6 חודשים. זה תוסף תזונתי לשיפור זרע. אם לא יהיה שיפור באיכות הזרע אחרי תקופה זו אפשר להפסיק לקחת. אם יהיה שיפור - להמשיך כל עוד מנסים להרות.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נתוני בדיקת זרע מדוייקים

    מיכל
    12/11/2008

    PH-8.4 VOLUME: 4.5 COLOR: NORMAL VISCOSITY: NORMAL CONCENTRATION 20.0 /ML TOTAL COUNT: 184.5 10^6 MOTILITY(<1H) 63% -60% FOUR HOUR LATER- Viability (<1h)92.0% 78%(4H) NORMAL MORPHLOGY-8%) בנוסף לפני חודשיים נכנסתי להריון אחרי חודש הפלה האם זה קשור לזרע האם תוכל לתת לי חוות דעת על בדיקת הזרע הנל של בעלי היקר תודה רבה על תשומת הלב ערב טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך למיכל

    ד''ר אליעזר גירש
    12/11/2008

    שלום שוב,
    ריכוז הזרעונים ומורפולוגיה שלהם נמצאים בגבול התחתון של תקין. סה"כ כמות הזרעונים היא לא קטנה ולכן קיים סיכוי סביר בהחלט להכנס להריון בצורה טבעית. במקרה שלכם תוסף תזונתי Vitamale יכול לשפר את איכות הזרע ולעלות סיכוי להריון טבעי.
    קשה להגיד אם הפלה שעברת היא בגלל איכות הזרע. זה יכול לנבוע מזרע וגם מאיכות הביצית.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היפו -ניסיון שני לשאול
    פרטי
    12/11/2008

    ד"ר שלום בן זוגי כבן 40 אובחן כהיפו היפו, הוא מטופל כ 4 חודשים בזריקות מנוגון(כל יום) ואוביטרל (פעמיים בשבוע). בשבוע שעבר הוא עשה בדיקת זרע ראשונה לאחר 4 חודשי טיפול,ללא כל שיפור במצב הזרע. ברצוננו לדעת מה הסיכויים בהמשך הטיפול לשיפור במצב (אשמח לשמוע גם על נתונים סטטיסטיים), האם במידה ולא נצליח,יש גם אמצעי טיפול אחר ? האם העובדה שהבדיקה הנוכחית לא טובה מעידה על יעילות הטיפול ? כרגע אנו מטופלים אצל מומחה פוריות מהצפון,שמתמחה בעיקר בנשים לדעתי, האם כדאי לעבור למומחה לגברים ? אשמח לתשובה מפורטת, מאחר והחומר הרפואי ברשת על האבחנה מועט מאוד (אשמח גם להפניה לאתר מסויים,אם יש לך המלצה) תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    היפו -ניסיון שני לשאול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היפוגונדוטרופיק היפוגונדיזם

    ד''ר אליעזר גירש
    12/11/2008

    שלום לך,
    הטיפול שבן זוגך עובר הוא הנכון. טיפול מסוג זה דורש זמן לתגובה של גוף. זה יכול לקחת שנה וגם שנה וחצי. חשוב להיות במעקב. אפשר לקבל יעוץ נוסף גם מאורולוג. יש אורולוגים שמתמחים במיוחד בפריון הגבר.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות לא טובות של בדיקת זרע
    אפרת
    10/11/2008

    שלום רב, בעלי בן 29 ונשלח לבדיקת זרע לאחר מספר חודשים של נסיונות כולל 3 הזרעות ובדיקת רחם תקינה.להלן התוצאות לאחר 4 ימים נפח 4.2 VISCOSITY N PH 8 CONCENTRATION 0.8 TOTAL COUNT 3.36 MOTILITY FEW MORPHOLOGY 0% NORMAL 100% HEAD DEFECTS ברצוני לציין כי בעלי לא ידע שאסור להשתמש בחומרי סיכה והשתמש בג'ל לעיסוי, האם יתכן שהג'ל גרם לתוצאות אלו?(יתכן והג'ל ישן מידי כבן 3 שנים) לאחר כמה זמן כדאי לחזור על הבדיקה? אנא ענו בהקדם! מודאגת...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לאפרת

    ד''ר אליעזר גירש
    12/11/2008

    שלום אפרת,
    לבעלך נפח נוזל הזרע תקין, אך כמות הזרעונים נמוכה מאוד וגם אלה שישנם הם לא תקינים מבחינה מורפולוגית (צורניות). נכון שלא מומלץ להשתמש בחומר סיכה כי עד היום לא היה בשוק חומר סיכה ידידותי לזרעונים. בכל מקרה חומר סיכה יכול לפגוע בחיוניות הזרעונים, אך בשום אופן לא במספר הזרעונים ולא במורפולוגיה שלהם. כך שמצב הזרע של בעלך לא הושפע מג'ל לעיסוי. נכון להיום קיים קיט לאיסוף זרע המכיל חומר סיכה ידידותי לזרעונים. בבי"ח הדסה עין כרם קיט זה נכנס לשימוש ביחידת IVF.
    לדעתי לאור המצב הירוד של זרע וחוסר הצלחה בהזרעות תוך רחמיות כדאי לפנות לרופא פריון לגבי טיפולי IVF. באותה הזדמנות ממליץ לבעלך להשתמש בתוסף תזונתי Vitamale, המיועד לשפר איכות הזרע.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היפו
    פרטי
    09/11/2008

    ד"ר שלום בן זוגי כבן 40 אובחן כהיפו היפו, הוא מטופל כ 4 חודשים בזריקות מנוגון(כל יום) ואוביטרל (פעמיים בשבוע). בשבוע שעבר הוא עשה בדיקת זרע ראשונה לאחר 4 חודשי טיפול,ללא כל שיפור במצב הזרע. ברצוננו לדעת מה הסיכויים בהמשך הטיפול לשיפור במצב (אשמח לשמוע גם על נתונים סטטיסטיים), האם במידה ולא נצליח,יש גם אמצעי טיפול אחר ? האם העובדה שהבדיקה הנוכחית לא טובה מעידה על יעילות הטיפול ? כרגע אנו מטופלים אצל מומחה פוריות מהצפון,שמתמחה בעיקר בנשים לדעתי, האם כדאי לעבור למומחה לגברים ? אשמח לתשובה מפורטת, מאחר והחומר הרפואי ברשת על האבחנה מועט מאוד (אשמח גם להפניה לאתר מסויים,אם יש לך המלצה) תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    היפו

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום

    ד''ר עופר גונן
    13/11/2008

    כרגע הטיפול נכון וגם מבוצע במקום הנכון, כדאי לודא שרמת FSH בנורמהואם לא בנורמה להעלות מינון של מנוגון.אני מניח שאת מדברת על מצב הזרע מדובר בחסר זרע מוחלט.
    בד"כ לוקח חודשים רבים עד שרואים זרע בבדיקה, בד"כ יקח 3-9 חודשים עד שימצא זרע התחלתי אבל לפעמים זה יקח יותר משנתיים.
    תחילה רכוז הזרע קטן, אך גם במצב זה הפוריות טובה יחסית כי זה זרע טוב.
    אם זרע נשאר ברכוז מאד קטן ניתן להעזר גם בטיפולי פריון ואפילו בהפריה חוץ גופית.
    אלטרנטיבה למנוגון היא משאבה של GNRH אבל זה לא נוח ולא בהשג יד.
    יש כמובן מאמאים אבל אין לי דרך להעביר כי הם במנועי חיפוש רפואיים אבל גם אם תחפש בגוגל לפי male hypogonadism hmg sperm תמצא מאמרים רבים,

    אבל שימו לב לא להסתכל על מאמרים העוסקים בטיפול בטסטוסטרון אלא ב hmg, hcg או FSH.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך לשאלתי
    יפית
    09/11/2008

    תנועתיות 50% אופי בינונית צורות תקינות 30% לויקוציטים 30-40 קצוץ זנב+ ראש כפול+ ראש עגול+ צורות אמורפיות+ מה אומרות התוצאות האלו והאם הם תקינות? והאם אפשר להיכנס מזה להריון טבעי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    המשך לשאלתי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה ליפית

    ד''ר אליעזר גירש
    12/11/2008

    שלום יפית,
    אני מחבר עכשיו את הנתונים. נראה כי קיימת דלקת ויש צורך לטפל בה בתיקווה שישתפרו גם נתוני הזרע. לצורך זה כדאי לפנות לאורולוג. גם במצב הזה קיים סיכוי להכנס להריון. אם לא נכנסים להריון תוך שנה של יחסי מין, אז כדאי לפנות לרופא פריון.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקות זרע
    יפית
    09/11/2008

    ריח: נורמל צבע: צהבהב צמיגות: נורמל נפח 4 חומציות 8 זרעונים במל' 12000000

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקות זרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יפית

    ד''ר אליעזר גירש
    12/11/2008

    שלום יפית,
    א' - כודם כל אין כל הנתונים לגבי תוצאות בדיקת זרע. ב' - מה השאלה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכאון ונוזל הזרע
    גורין
    09/11/2008

    שלום רב בעלי לפני חודש בערך נכנס לתקופת דיכאון וחרדה לכן רופא הפסכיאטר נתן לו תרופה נגד דיכאון ומאז נעלם לו נוזל הזרע !!!! מה קורה אותו ? זה טבעי בגלל המצב הנפשי שלו לא טוב ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיכאון ונוזל הזרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דכאון וזרע

    ד''ר אליעזר גירש
    12/11/2008

    שלום גורין,
    יש תרופות שפוגעות בזרע. ציין בבקשה באיזה תרופה מדובר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    דודי
    09/11/2008

    שלום רב אני מתלבט מאוד לגבי שימוש בתרופת פורפסיה(עצירת נשירת שיער) בעלון המידע רשום שיש ירידה בנפח נוזל הזרע - האם התרופה יכולה לפגוע בפוריות בשימוש מתמשך של מספר שנים - תודה דודי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העברת הודעה לפורום אחר

    מערכת BeOK
    12/11/2008

    לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href=SelectedForum.aspx?ForumID=83 id=link]אורולוגיה, אימפוטנציה[/a].

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הדרדרות במצב הזרע
    חסויה
    08/11/2008

    שלום רב, אי פריון על רקע בעייה זכרית- בעבר רק מורפולוגיה נמוכה- 2% ו-10% בשתי בדיקות שונות. יתר המדדים היו תקינים. בנוסף, חשד לאנדומטריוזיס (תסמינים מתאימים וציסטה שחלתית). עברנו 4 מחזורי הזרעות במחזור טבעי (בשל בעיות בריאותיות חל איסור לגירוי הורמונלי) שלא הצליחו, IVF במחזור טבעי שהניב 2 ביציות, הוחזרו 2 עוברים אך לא נקלט הריון. לאחר הזרעה 5 נקלט הריון שהסתיים בהפלה נדחית לפני כ-3.5 חודשים. בדיקת זרע עדכנית מצביעה על הדרדרות חמורה במצב הזרע כדלקמן: נפח- 2.5; ריכוז- 4; ריכוז כולל-10; אחוז הזרעים בתנועה-30; מעטים מהירים, מרביתם-מהירות בינונית ואיטיים. ריכוז כולל-3; אחוז זרעונים בתנועה לאחר 4 ש'- 22; חיות-52% מורפולוגיה-1%. בבדיקת US וריקוצלה דרגה 1. בדיקות הורמונליות תקינות. לפני IVF שני במחזור טבעי. 1. האם איכות הזרע עלולה להיות הסיבה להפלה? 2. מהן הסיבות העלולות לגרום להידרדרות כה חמורה במצב הזרע בתקופה כה קצרה, האם יש טעם לחפש את מקור הבעייה או שמא הדבר יגרום לבזבוז זמן יקר מבחינתינו? 3. האם היית ממליץ להקפיא זרע הן לטיפול הקרוב והן לעתיד? 4. מהם הסיכויים להפרייה בICSI במצב בו יש ביצית אחת בלבד? מתנצלת מראש על האריכות בדברי אך אנו אובדי עצות. רב תודות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הדרדרות במצב הזרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הדרדרות במצב הזרע

    ד''ר אליעזר גירש
    12/11/2008

    שלום לך השואלת,
    אני מבין שהבעיה היא לא רק זכרית, אלא גם נקבית. לבן זוגך נמצא ואריקוצלה בדרגה 1, זה מצב שלא מצריך טיפול בשלב זה. בדיקות הורמונליות תקינות. הסיבה לירידה באיכות הזרע לא ידועה וקשה לנחש. ירידה באיכות הזרע יכולה לנבוע מתנאי סביבה, עישון למשל, או תנאי עבודה או תזונה לקויה או דלקת במערכת המין או סיבות נוספות או משולבות.
    בהחלט ניתן להקפיא זרע על מנת לשמור על מצב הנתון כגיבוי לטיפולים הבאים. הסיכוי להצליח בשיטת ICSI עם ביצית אחת הוא סיכו לא קטן במידה וביצית תקינה וזרעון המוזרק תקין. ככל שקיימת בעיה בזרע ובביציות כך גם הסיכוי להצלחה פוחת.
    ממליץ לבן זוגך לקחת תוסף תזונתי Vitamale. לוקחים אותו במשך 3 עד 6 חודשים. אם לא יהיה שיפור בזרע להפסיק עם Vitamale.
    ניתן גם, ביום שאיבת הביציות, לבצע בחירת זרעונים בשיטת IMSI (שיטה של פרופ' ברטוב), בה בוחרים זרעון הטוב ביותר בהגדלה גבוהה ואז מזריקים אותו לביצית.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך שאלה דחופה לפני IVF מחר

    חסויה
    12/11/2008

    שלום רב, ראשית, תודה על המענה. שנית, היום אובחנה שלבקת חוגרת אצל בן זוגי ומחר אני אמורה לעבור IVF+ICSI לשאיבת ביצית אחת. שאלותי: 1. האם יש מניעה לקיים את השאיבה מחר? 2. האם יש סיכוי כלשהו להתפתחות עובר לא תקין בעקבות הוירוס? 3. האם מותר לבן זוגי ליטול כדורי זובירקס לפני ביצוע הפעולה מחר או שמא להמתין? 4. האם הנ"ל עשוי להסביר את ההדרדרות החמורה במדדי הזרע? אודה מאד לתשובה מהירה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך-הדרדרות במצב הזרע

    חסויה
    15/11/2008

    שלום ד"ר גירש, ראשית, תודה על המענה לשאלותי. 1. לבן זוגי אובחנה שלבקת חוגרת כיומיים לפני ה- IVF. האם זו עשויה להיות הסיבה להדרדרות במצב הזרע בחודשים האחרונים? בנוסף, נשאבה ביצית אחת אך לצערנו הרב לא היתה הפרייה ב-ICSI. נתוני זרע- כמות- 2 מיליון, 70% תנועתיות. (הדרדרות נוספת מבדיקת הזרע שבוצעה לפני כחודש). לציין כי ב-IVF הראשון לפני חצי שנה נשאבו שתי ביציות, שתיהן הופרו והוחזרו אך לא נקלט הריון. לגבי- בדיקות הורמונליות תקינות, ביוץ תקין, רירית תקינה. חשד לאדומטריוזיס (שעלה במהלך הטיפולים) עקב דיסמנוריאה מזה שנים וציסטה החשודה כאנדומטריומה. בנוסף, במשך 4 חודשים השחלה בה יש ציסטה אינה מייצרת זקיקים אלא רק השחלה השנייה. יש להימנע מגירוי הורמונלי בעקבות מחלת מסתם ממנה אני סובלת. 2. האם עצם העובדה כי נשאבה ביצית אחת בלבד אינו מאפשר ללמוד על איכותה? 3. האם ב- ICSI הזרע הנבחר אינו נבדק מורפולוגית, אם לאו, כיצד ניתן ללמוד כי אכן מדובר בזרע תקין? 4. האם עקב ההדרדרות הכה משמעותית של הזרע יש אפשרות כי לא נמצא אפילו זרע אחד תקין, או שמא מדובר ב"טעות אנוש"? 5. האם יש אפשרות לדרוש את כל המידע הנ"ל מביה"ח, שכן הבנתי כי דו"ח המעבדה אינו מפורט, וטרם קיבלתי אותו גם לאחר מעורבות הרופא המבצע. אודה מקרב לב על כל המלצה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלבקת חוגרת

    ד''ר אליעזר גירש
    15/11/2008

    שלום השואלת,
    1. עקב חוסר גירוי הורמונלי זה בסדר שנשאבה ביצית אחת. בעצם זה מחזור טבעי, בו מתפתח זקיק אחד ובתוכו ביצית. לגבי איכות הביצית לא ניתן לקבוע אותה בלי לראות את הביצית תחת מיקרוסקופ במעבדת IVF. בנוסף, גם אם ביצית נראת טוב, רואים אותה רק ויזואלית בלי לדעת מה קורה בפנים. אנחנו עדים לכך שגם מביציות שנראות טוב לא תמיד מתקבל עובר בר קיימה.
    2. לגבי שלבקת חוגרת, שזה וירוס הרפס זוסטר, לא ידוע לי כל השפעה שלילית שלו על פוריות הגבר. כנרא הסיבה לירידה באיכות הזרע אצל בן זוגך נמצאת במקום אחר ולא קשורה לשלבקת חוגרת.
    3. במעבדת IVF במערכת של מיקרומניפולטור, בזמן ה- ICSI, המערכת מאפשרת רזולוציה בהגדלה בין 200 עד 400. בהגדלה זאת ניתן לבחון מורפולוגיה חלקית של זרעונים. גם עצם זה שזרעונים נמצאים בתנוע מקשה לקבוע מורפולוגיה של זרעון שנבחר עבור הזרקה לביצית. לכן, ותק ומיומנות של אמבריולוג (כמו בכל מקצוע) חשובים להצלחה של תהליך ICSI .
    במעבדה אנדרולוגית כשקובעים מורפולוגיה במשטח, כשזרעונים מקובעים (אינם בחיים) מגיעים להגדלה של 1000.
    המלצתי לך בפעם הקודמת לבחון אפשרות להעזר בשיטת IMSI של פרופ' ברטוב, בה בהגדלה של 6000 ניתן לבחון ולבחור את הזרעונים הטובים ביותר ולאחר מכן להשתמש בהם ל- ICSI. זה מגדיל את הסיכוי להפריה מוצלחת יותר ולהתפתחות עובר בעל פוטנציאל גבוה יותר להריון מוצלח.
    גם נטילת תוסף תזונתי Vitamale יכול לתרום להצלחת הענין.
    4. דו"ח מעבדה ניתן לקבל מביה"ח, אך המידע שנמצא בו תלוי בעומק הפירוט של המקרה.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    חסויה
    15/11/2008

    שלום ד"ר גירש, שוב תודה על המענה נאמץ את המלצותיך לגבי תוסף התזונה והן לגבי השיטה של פרופ' ברטוב. שאלתי היכן מבוצע התהליך לעיל, האם הבנתי נכון כי יש לבצעו טרם הפנייה ל- ICSI וכן האם הדבר מקובל על המעבדות השונות? רב תודות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך לשואלת

    ד''ר אליעזר גירש
    15/11/2008

    שלום לך,
    מיון הזרעונים מתבצע באותו היום של שאיבת הביציות. הדבר נעשה במעבדה של פרופ' ברטוב. המעבדה נקראת "ספרמה" והיא נמצאת ברח' אורנים 1 בגבעת שמואל, טל: 03-5320789 או 03-5318219.
    בשיטת IMSI היום נעזרים רוב יחידות ה- IVF.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת זרע
    איציק
    08/11/2008

    אני ואשתי מנסים להביא ילדים כבר שמונה חודשים הופנתי על ידי רופא נשים לבדיקת זרע והתוצאות הן: concentration 9.0 conc.prep27.0 sperm in urine שלילי %vitality 44 %sperm motility 1 hr 30 %prog.motility prep 12 %local motility 6 %morpho norml 16 %head abnormalities 80 morpho def tail 40% כמו כן נתגלו ליקוצטים בנוזל הזרע defect mid piece 2% cytoplas droplet 0 א.האם זהו מצב המראה אפשרות לעשות ילד באופן טבעי? ב.האם ישנו פתרון טבעי או תרופתי להגדיל את כמות תאי הזרע? ג. האם אני צריך טיפול או להשאיר את המצב כמו שהוא? ד.בקשר ללוקציטים אני לוקח אנטביוטיקה doxylin ל14 יום האם זה בסדר לקיים יחסי מין? ה.אשמח לקבל את דעתך בתודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת זרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לאיציק

    ד''ר אליעזר גירש
    12/11/2008

    איציק שלום,
    נתוני זרע שלך ירודים מבחינה כמותית, ריכוז נמוך וגם תנועתיות נמוכה. במצב של דלקת (ציינת שנמצאו לאוקוציטים ואתה מקבל דוקסילין) זה יכול להיות הסבר לירידה בתכונות הזרע. בדרך כלל בדלקות של מערכת המין לוקחים אנטיביוטיקה בשני מחזורים עם הפסקה ביניהם. לאחר סיום מחזור השני של אנטיביוטיקה צריך לבדוק זרע לנוכחות לאוקוציטים. לבדוק כמה אפקטיבי היה הטיפול.
    ממליץ לקחת תוסף תזונתי Vitamale למשך 3 עד 6 חודשים ולבדוק אם חל שיפור. להמשיך לקיים יחסי מין בצורה סדירה ואם לא יתקבל הריון תוך שנה (ז.א. נשאר לכם 4 חודשים לנסות) יהיה צורך לפנות לרופא פריון.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפריות לא תקינות
    טלי
    07/11/2008

    שלום רב בת 37, הופנתי להפרייה חוץ גופית עקב בעית זרע חלש של בעלי. אצלי כביכול הכל בסדר, ביוץ, בדיקות הורמונלות וגם צילום הרחם. נעשתה שאיבת ביציות ונשאבו 18 ביציות!!!! אולם מתוכן היו רק 2 הפריות תקינות שהניבו 2 עוברים בני 4 תאים בלבד ביום השלישי- הם הוחזרו לרחם ולא נוצר הריון. הבעיה היא ששאר הביציות הופרו ויצרו 3pn ולא 2pn , ההפריה נעשתה באמתעות איקסי ניסיון שני שאיבת 16 ביציות ושוב רק 2 הפריות תקינות. ניסיון שלישי שאיבת 11 ביציות ושוב רק 3 הפריות תקינות. נשלחנו לבדיקת קריוטיפ,איקס שביר ואנו מחכים לתשובות. ****חשוב לי לציין שבגיל 21 נכנסתי להריון באופן טבעי , אולם ביצעתי הפלה (בשאיבה) 1. האם אני זקוקה לתרומת ביצית ? 2. האם עצם זה שבכל זאת יש 2-3 הפריות תקינות אז יש לי סיכוי ? 3. אם הבעיה היא גנטית ולא בעיית גיל , איך הריתי בעבר? 4. בעלי נתן את הזרע להפרייה אחרי 15 ימי התנזרות, האם יכול להיות שזה הגורם לאי תקינות? אני מודה על תשובתך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפריות לא תקינות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת בבקשה -הפריות לא תקינות

    טלי
    08/11/2008

    האם בשל הפריות עם 3pn , יש לדעתך לנסות הפרייה בשיטת בר-טוב ? האם כדי לבצע הפריייה עם תורם זרע? אני חוששת ללכת לתרומת בייצית ואז יגלו שהבעייה בזרע, מה דעתך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוסר בהפריות תקינות

    ד''ר אליעזר גירש
    08/11/2008

    שלום טלי,
    כניסה להריון בגיל 21 מעידה על כך שבגיל צעיר הית פוריה. היום את בת 37 ובגיל זה קיימת ירידה בפריון אצל נשים, לכן הריון בגיל 21 אינו מעיד על מצבך היום. דבר נוסף, בגיל 21 עשית הפלה, ואני מעריך, בשלב מוקדם של הריון, לכן אינך יודעת האם עובר היה תקין. תוצעות בדיקת קריוטיפ ו- X השביר יכולות לתת אינדיקציה לגבי איכות האפשרית של ביציות. את עדיין נמצאת בגיל הפריון ומתקבלות הפריות תקינות. מספיק שיווצר עובר אחד תקין על מנת להכנס להריון מוצלח. גם לא עברת יותר מדי טיפולים (רק 3 מחזורי טיפול) ולכן לא היתי ממהר ללכת על תרומת ביציות.
    לגבי בן זוגך: התנזרות של 15 יום פוגעת באיכות הזרע. מומלץ להתנזר לא יותר מ- 5-6 ימים, אני ממליץ על 2-4 ימים. את אומרת שיש לו זרע חלש, לכן הבעיה חריפה יותר. אם הבעיה היא באיכות הזרע אז בהחלט אפשר להעזר בשיטת IMSI (שיטה של בחירת זרעונים בעלי איכות טובה בעזרת מיקרוסקופ בעל הגדלה של 6600, שיטה שפותחה ע"י פרופ ברטוב).
    שימוש בזרע תורם אפשרי במידה והחלטתם והשלמתם לגדל ילד שמבחינה גנטית הוא לא של בן זוגך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תסמונת XXY
    מאיה
    07/11/2008

    שלום רב, יש לי שאלה לגבי בחור שאני יוצאת איתו. שמתי לב בזמן קיום יחסי מין כי יש לו אשכים מאד קטנים ( הדבר מאד צרם לי כי פרופורציונלית לגובהו ולאיבר מינו שהיה בגודל נורמלי גודל אשכיו נראו לי קטנים מאד). בבדיקה שעשיתי באתרי האינטרנט גיליתי כי גברים בעלי אשכים קטנים סובלים מתסמונת שנקאת קליינפלטר גברים שנולדו עם כרומוזון מין נקבי עודף . מה שהפתיע אותי זה שכמעט כל התסמינים שהיו כתובים (כגון: גובה,חוסר שיער בגוף ובפנים, אשכים קטנים) הם מאד רלוונטים לגביו. כמו כן ברצוני כי אין שום תסמין אחר חיצוני מלבד האשכים שגרמו לי לחשד. ( נ.ב מדובר בגבר רווק בשנות הארבעים לחייו ) האם יתכן כי הבחור עקר? איך אני יכולה לברר את הנ"ל מבלי לפגוע בו?האם יתכן כי אינו מודע לבעיה? מה עלי לעשות? תודה מראש, מאיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תסמונת XXY

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תסמונת XXY

    ד''ר אליעזר גירש
    08/11/2008

    שלום מאיה,
    תסמונת קליינפלטר נובעת מחוסר הפרדות של כרומוזומי XY בביצית או בזרע, כך שנוצר זכר שהוא XXY מבחינה כרומוזומלית. מצב זה מביא לחוסר כמעט מוחלט או מוחלט בייצור זרעונים באשך. במידה ויש חוסר מלא, הפטרון הוא תרומת זרע. במידה ויש ייצור מינימלי של זרעונים, ניתן למצוא אותם בביופסיה של אשך. במידה וימצאו זרעונים בביופסית אשך ניתן לבצע הפריה חוץ גופית בטכניקה הנקראת ICSI - הזרקת זרעון לתוך ביצית. במקרה כזה קיימת סכנה של העברת תסמונת קליינפלטר לדור הבא.
    יתכן ובן זוגך אינו מודע לבעיה. על מנת לברר אם קיימת תסמונת זאת לבן זוגך, צריך לבצע לו בדיקה גנטית. זה ניתן לעשות במחלקה לגנטיקה במרכז רפואי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני מיואש...

    איתי
    08/11/2008

    תודה על התשובה, {רופא המשפחה אמר לי שהכל תקין,אנינ לא מבין למה שיקר לי?} אני ממש חרד...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דחוף!! בבקשה, תוצאת בדיקת זרע
    איתי
    07/11/2008

    viscosity: moderate ph- 8.2 volume:2.00 ml concentration: 38.0 million/ml motility: 1hr after ejaculation: 57% 51%- 4hr after ejaculation vitality: 1hr after ejaculation- 80% 4hr after ejaculation- 78% grade of motility- 1hr after ejaculation {ii} iii iv 4hr after ejaculation ii iii iv normal morphology- 10% שלום רב, אני בן 25 נשוי מנסים כבר 5 חודשים לא הצלחה אני מתבייש ללכת לרופא נשים, האם יש בעיה ומה הם דרכי הטיפול? והאם אפשרי עם הנתונים האלה להיכנס להריון דרך יחסי מין טבעיים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאיתי

    ד''ר אליעזר גירש
    08/11/2008

    שלום איתי,
    נפח המירוק נמצא בגבול התחתון, ריכוז הזרעונים נמוך, אך עדיין תקין, גם מורפולוגיה של זרעונים נמצאת בגבול התחתון. יתכן וקיימת בעיה בפריון אצלך, אך עדיין, 5 חודשים של נסיון להרות ביחסי מין - זה מעט, במיוחד שנתוני זרע חלשים במעט. ממליץ לקחת תוסף תזונתי Vitamale ולהמשיך לנסות להרות בצורה הטבעית. אם תוך שנה לא תצליחו להרות בצורה טבעית, פנו לרופא פריון. אפשר לפנות ליחידת IVF (הפריה חוץ גופית) בכל מרכז רפואי, אין צורך לעמוד בתור אצל רופא נשים יחד עם נשים אחרות (אפשר להבין את הנבוכה שלך).
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת זרע..שאלת סיכוי להריון טבעי
    אבי
    07/11/2008

    שלום לצוות המומחים, קיבלתי מבדיקת הזרע את הנתונים הבאים : נפח,PH, התנזלות, צבע, ריכוז תאי זרע = תקין תנועתיות 7% איכות התנועה= Rapid progression 2% מישטח תקין מורפולוגיה 1% נורמלים (75% head defects 9% neck defects 12% tail defects 3% Cytoplasmic droplet) אנחנו די בשוק ומבינים שהמצב אינו תקין ולכן יש לנו 4 שאלות עקריות: 1. האם קיים איזה שהוא סיכוי להריון טבעי? 2. האם אפשר לשפר את הנתונים בעזרת תזונה או טיפול אלטרנטיבי אחר? 3. מה צעד העיקרי הבא אותו אנו צריכים לעשות, איזה טיפול יגדיל את הסיכוי להרות? תודה מראש אבי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות בדיקת זרע

    ד''ר אליעזר גירש
    08/11/2008

    שלום אבי,
    לא נתת ריכוז הזרעונים ונפח המירוק - נתונים חשובים מאוד לערכת מצב הזרע. מורפולוגיה תקינה של 1% (תקין כשזה מעל 14%) מעיד על בעיה בפריון ולדעתי, סיכוי להרות בצורה טבעית הוא נמוך ביותר. חשוב לפנות ליעוץ לרופא פריון ואולי להתחיל בתהליך של הזרעות תוך רחמיות. אם זה לא יעזור, שלב הבא יהיה טיפול בהפריה חוץ גופית (IVF).
    לגבי טיפול אלטרנטיבי קיימות מספר אפשרויות: 1) דיקור סיני 2) נטילת כמוסות של תוסף תזונתי "Vitamale" המיועד לשפר את איכות הזרע.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נפח וריכוז

    אבי
    08/11/2008

    שלום ד"ר גירש אני שמתי לב שאתה הד"ר שחתום על הבדיקה שעשיתי ברמת השרון להלן הפרטים: נפח 3,8 מ"ל PH 8,0 התנזלות, צמיגות וצבע = תקין ריכוז תאי זרע מיליון / מ"ל: 28.0 כפול 10 בחזקת 6 סה"כ תאי זרע בדגימה: 106,4 כפול 10 בחזקת 6 תנועתיות: 7% סה"כ תאי זרע בתנועה: 7,45 כפול 10 בחזקת 6 איכות התנועה: 2% rapid progression האם יש אפשרות לשפר את הנתונים האלו (תזונה, דיקור) ולבצע בדיקה חוזרת ? האם יש סיכויים להכנס להריון בטיפולים אחרים? (הפריות, השבחות או הזרעות?) תודה אבי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום