פורום פוריות הגבר והאישה, אמבריולוגיה,IVF - יש לך שאלה?

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
הוספת הודעה לפורום
 
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • בבקשה חשוב לי
    דליה
    04/03/2008

    שלום ד"ר רציתי בבקשה לשאול כמה מיליון זרע אני צריכה כדי להכנס להריון טבעי ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בבקשה חשוב לי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לדליה

    ד''ר אליעזר גירש
    05/03/2008

    שלום דליה,
    לא רק הכמות של זרעונים חשובה אלא גם תנועתיות וצורניות תקינים. בסופו של מסע צריך זרעון אחד שיחדור לביצית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת זרע
    רוני
    04/03/2008

    שלום,
    בבדיקת זרע התקבלו התוצאות הבאות:
    נפח: 2.8 מ"ל
    ריכוז: 58 מיליון למ"ל
    תנועה: כללי 75%, מהיר 30%, בינוני 35%, איטי 10%
    הישרדות לאחר שעתיים: 70% לאחר 4 שעות: 55%
    צורות פתולוגיות: 87% (ראש 65%, זנב 7%, צוואר 15%)
    לוקוציטים: 0.25 למ"ל
    תאים צעירים: מיליון למ"ל
    אגולוטינציה: +
    vitaliyi: גדול מ75%

    מנסים להרות 10 חודשים. (הריון שני)
    בבדיקת הורמונים ביום 3 למחזור התקבלו תוצאות תקינות, להוציא FSH מעט גבוה - 9.3
    צילום רחם - תקין.

    מה הסיכויים להרות טבעי עם נתונים אלו?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת זרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לרוני

    ד''ר אליעזר גירש
    05/03/2008

    רוני שלום,
    10 חודשים - עדיין לא הרבה. אם אתם צעירים אפשר להמשיך לנסות להרות בצורה טבעית עד שנתיים ואם לא תצליחו, אז לפנות לרופא פריון. חשוב לבנות טבלה לגבי מחזור חודשי, מדידת חום הגוף ולזהות יום של הביוץ. סביב ביוץ לקיים יחסי מין.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ראשית - תודה על התייחסותך

    רוני
    06/03/2008

    אנו בני 34.
    המחזורים שלי סדירים, אני מזהה ביוץ באופן קבוע על ידי ערכת ביוץ והפרשות.
    ולכן מקיימים יחסי מין סביב מועד הביוץ - עדיין ללא הצלחה להרות.
    האם אתה רואה איזושהיא בעיה בבדיקות שיכולה להפריע?

    תודה,
    רוני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לרוני

    ד''ר אליעזר גירש
    06/03/2008

    שלום רוני,
    לא נראת לי כל בעיה על פניו. ה- FSH בגבול העליון, אך עדיין תקין. רצוי להמשיך לנסות להרות בצורה טבעית עד שנתיים ואם אין תוצאות חיוביות לפנות לרופא פריון. בגלל שאתם בני 34 וגיל זו גם סיבה לירידה בפריון, אתם יכולים לפנות לרופא פריון מוקדם יותר.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות בדיקה
    asher415
    03/03/2008

    בעלי עשה בדיקת זרע והתשובה היתה:
    לא נצפו תאי זרע בתא מקלר. הדגימה סורכזה ונבדקו מס' טיפות. בשתי טיפות של 10 מל' נצפה זרע בודד אחד בתנועה איטית. במשקע לאוקוציטים ותאי אפיתל רבים.
    יש לציין שלפני כ3.5 שנים בעלי עשה בדיקה והתוצאה היתה שיש כ10% תאי זרע [מהכמות הכללית]
    1. מה אומרת הבדיקה?
    2. האם ניתן להפרות לא רק דרך ivf
    3. האם יש עוד סוג של טיפול בארץ/ בחו"ל טבעי או לא??
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוצאות בדיקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לאשר

    ד''ר אליעזר גירש
    04/03/2008

    שלום,
    נראה שקיימת בעיה באיכות הזרע שהחמירה עם הזמן. אפשרות למצוא זרעונים בודדים במיקרוסקופ בשיטה של טיפות לאחר סירכוז - מעודדת מבחינה זו שקיימת אפשרות לבודד אותם ולהזריק לביציות בשיטת ICSI (הזרקת זרעון לתוך ביצית בהפריה חוץ גופית).
    ממליץ לגשת לאורולוג המטפל בפריון הגבר לבירור ושלילה של דלקת. במקביל לטיפול ב- IVF ממליץ על תוספי תזונה או/ו דיקור סיני כטיפול אלטרנטיבי לשיפור תכונות הזרע. טיפול אלטרנטיבי מסוג זה יכול לשפר את נתוני הזרע.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות בדיקה חוזרת
    מיכל
    03/03/2008

    ד"ר שלום רב,
    אנחנו זוג בני 36 +ילדה בת 3 אשר נולדה לאחר IVF ראשון.
    לפני כ 4 שנים בעלי ביצע בדיקת זרע אשר בעקבותיה ביצענו IVF (וזאת כאמור לאחר הליך נסיונות הפריה רגיל- איקקלומין,גונל F יחד עם השבחות והזרעות).
    הבעיה העיקרית בזרע היתה (בדיקה אצל פרופ' ברטוב):
    PROG. MOTILE 27.8%
    NORMAL CELLS 24%
    HEAD DEFECT 66%
    שאר נתונים:
    TATAL COUNT 168
    VIABLE CELLS 71.4%
    MOTILE CELLS 46.9%
    %MEAD PEACE DEFECTS 8
    %TAIL DEFECTS 16
    CYTOPLASMIC DROPLET 0%
    AVERAGE SPEED 37.3

    היום בעלי ביצע בדיקת זרע נוספת ( גם אצל פרופ' ברטוב ו4 שנים לאחר הבדיקה האחרונה) וזאת לאחר שינוי בתזונה ודיקור סיני:
    CONCENTRATION 107
    TOTAL COUNT 182
    VIABILITY 88%
    DORMANT 30%
    MOTILITY 58%
    PROG. MOT 58%
    LOCAL. MOT 0%
    AVERAGE SPEED 28.9%
    NORMAL FORMS 34%
    HEAD DEFECT 60
    OVAL 30
    ELONGATED 2
    AMORPHOUS 28
    MEAD PEACE DEFECTS 8
    TAIL DEFECTS 4
    CYTOPLASMIC DROPLET 0
    לסיכום נכתב NORMO ZOOSPERMIA

    אנחנו מנסים להכנס להריון ספונטני מזה כשנתיים. האם איכות הזרע השתפרה? האם IVF יעלה הסיכוי להכנס להריון?
    תודה לך
    מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוצאות בדיקה חוזרת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למיכל

    ד''ר אליעזר גירש
    03/03/2008

    שלום מיכל,
    על פי הנתונים שנמסרו אין הבדל משמעותי בין שתי בדיקות הזרע שנעשו בהפרש של 4 שנים. סה"כ נתונים של זרע סבירים ומבחינה זו קיים סיכוי טוב להכנס להריון. מצד שני, בגיל 36 מתחילה הירידה בפריון האישה. נקח בחשבון שכבר שנתיים אתם מנסים להרות בצורה ספונטנית ללא הצלחה ובנוסף, הילד הראשון התקבל בשיטת הפריה חוץ גופית. יתכן ולא נוצר קשר בין זרעון לביצית. זה יכול לנבוע מבעיה בזרע או מבעיה בביצית. אם נקח את כל הנתונים הללו יחד אני ממליץ לגשת ישר להפריה חוץ גופית.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פענוח תוצאות בדיקת זרע
    איילה
    02/03/2008

    שלום ד"ר,

    אנחנו זוג בני 30, מנסים להיכנס להריון בערך שנה ללא הצלחה
    להלן תוצאות ממצאי בדיקת הזרע (בדיקה שניה עם תוצאות כמעט זהות):

    צמיגות - 2
    PH - 7.8
    נפח - 3.5 מ"ל
    ריכוז - 7.9X10m למ"ל
    תנועה - 24%
    סוג תנועה
    פרוגרסיבית טובה - 18%
    איטית - 6%
    מקומית - אין נתונים
    לויקוציטים - 0X10M מ"ל
    אגלוטינציה - שלילית
    Total motile count - 7X10m
    Swim up test -אין נתונים
    בדיקת מבנה ע"פ שיטת Kruger
    תאים תקינים - 1%
    פתולוגית ראש - 90%
    פתולוגית זנב - 9%

    אבחנה משוערת - OTA

    אשמח לקבל את חוות דעתך על הממצאים.
    האם כדאי לנסות הזרעה או שזה מיותר ועלינו להתחיל ישירות בהפרייה חוץ גופית?
    יש לציין כי אני נבדקתי ונמצא כי הכל תקין

    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פענוח תוצאות בדיקת זרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאיילה

    ד''ר אליעזר גירש
    03/03/2008

    איילה שלום,
    עכן, התוצאות של הבדיקה מרמזות על מצב של OTA ) Oligo-Terato-Asthenozoospermia), זאת אומרת מיאוט זירעונים, תנועתיות חלשה וצורניות גם כן. סה"כ 7 מיליון זרעונים במירוק, כמות מספקת להכנת הזרעה תוך רחמית במידה ותנועתיות טובה, אך זה לא המקרה. אני ממליץ לתת זרע פעמיים, זאת אומרת מירוק אחד וכחצי שעה עד שעה לאחר המירוק הראשון לתת מירוק נוסף. לאחד את שני המירוקים ולהכין זרע להזרעה תוך רחמית. לפעמים יש הטבה בתוצאה. אתם יכולים לנסות לבצע הזרעה תוך רחמית עד 4-6 מחזורי טיפול בצורה זאת ואם לא תצליחו להכנס להריון פנו ליחידת IVF לטיפול בהפריה חוץ גיפית.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח וריקוצלה
    בר
    29/02/2008

    דר' שלום רב,
    בעלי (28) עבר ניצוח להסרת וריקוצלה לפני כחודשיים לאחר טיפול IVF אחד שכשל (הוריקוצלה הייתה מדרגה 3 והשפיעה מאוד על איכות הזרע , נצפו תאים בודדים כמעט חסרי תנועה), רציתי לשאול בבקשה מספר שאלות:
    1. האם יש סיכוי להיכנס להריון טיבעי לאחר הניתוח (הוא נוטל ויטמין E בהמלצת הרופא).
    2. האם הניתוח ישפר את המצב ?
    3. האם יש עוד ברירות במצבנו אם לא נצליח לאחר נסיונות בטיפולי הפרייה חוץ גופנית IVF ?
    4. לאחר כמה זמן נוכל לחזור לטיפולים?
    חשוב לציין שאני בת 23 והכל תקין אצלי (עד כמה שידוע לי).

    המון תודה,
    בר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניתוח וריקוצלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ואריקוצלה ופוריות הגבר

    ד''ר אליעזר גירש
    01/03/2008

    שלום בר,
    ואריקוצלה היא מחלה של כלי דם באשך. ואריקוצלה נובעת מהרס שסתומים חד כיווניים. זה גורם לזרימה בכיוון הפוך של דם הורידי. זרימת הדם בכיוון הפוך גורמת ל- hypertermia ול- hypoxia. לחץ הידרוסטטי על רקמת האשך במחלה זו הוא פי 7-8 ממה שאשך יכול לסת. טיפול נכון יביא לשיפור תוך 4-12 חודשים ואז יש שוב ירידה. המחלה גורמת לירידה בייצור טסטוסטרון ולפגיעה בייצור זרעונים. בואריקוצלה הפגם בזרעונים הוא פגם במבנה הראש וכרומטין (חומר גנטי) אינו דחוס.
    ב- 30% מהמטופלים יש הצלחה בטיפולי ואריקוצלה. ב- 70% מהמטופלים הבעיה חוזרת והסיבה היא בכך שבטיפול עצמו קשה מאוד להגיע לכל המקומות הבעייתיים שבוריד האשך.
    נטילת תוספי תזונה יכולה לסיעה לשיפור בייצור הזרעונים ותקינותם. מומלץ לקחת תוספי תזונה לאחר ניתוח של ואריקוצלה ולהמשיך בנטילתם לאורך טיפולי IVF.
    שיטה נוספת היכולה לסיעה בטיפולי IVF היא סלקציה של זרעונים בשיטת פרופ' בר טוב, הנקראת IMSI, בה מבודדים זרעונים בעלי מבנה תקין, אותם משמשים להפריה בשיטת ICSI.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא נצפו תאי זרע
    שמוליק
    27/02/2008

    שלום רב,
    בבדיקת זרע שערכתי לא ניצפו תאי זרע כלל. הפנו אותי לבדיקת אולטרסאונד אשכים, בדיקה הורמונלית ובדיקה גנטית.
    מה המשמעות של חוסר בתאי זרע והאם קיימים סיכויים להריון במצב הזה? (אני בן 40 ואשתי בת 35)

    תודה מראש
    שמוליק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא נצפו תאי זרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוסר תאי זרע במירוק

    ד''ר אליעזר גירש
    27/02/2008

    מצב המתואר על ידך נקרא אזואוספרמיה, או חוסר זרעונים במירוק. מצב זה יכול להיות או על רקע חסימתי או על רקע לא חסימתי. מצב אזואוספרמיה חסימתית נובע לרוב מחסימה של מוביל זרע בגלל דלקת. במצב זה לפעמים מתן זרע פעם שניה (נגיד בהפרש של שעה ממרוק ראשון) יכול לגרום להמצאות זרעונים בזרע. גם במצב של "שפיחה אחורית" (כאשר זרעונים נכנסים לשלפוחית השתן במקום החוצה דרך אבר המין) נוצרת ירידה או חוסר זרעונים במירוק. גם זה ניתן לטיפול.
    מצב של אזואוספרמיה לא חסימתית יכול לנבוע מבעיות גנטיות. לכן, אולטרסאונד אשכים, בדיקה הורמונלית ובדיקה גנטית יכולים לעזור בהבנת מצבך.
    גם במקרים של אזואוספרמיה ניתן למצוא זרעונים במיוחד בביופסיה אשכית וזה משמש להפריה בשיטות הפריה חוץ גופית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זרע ובעיות בבלוטת התריס של האם
    שרון
    24/02/2008

    אני ובן זוגי בני .33 הרינו לראשונה אחרי 7 חדשי נסיון ולמרבה הצער איבדנו את ההריון בשבוע ה-8 (עובר ללא דופק בבדיקת אולטראסואנד + גרידה). שאלתי היא האם יתכן שבעיות בבלוטת התריס שמהן סובלת חמותי ו"השתוללו" בזמן שהיתה בהריון עם בן זוגי השפיעו לרעה על פוריותו ואו איכות הזרע שלו ואולי מגבירות הסיכוי לאי תקינןת בכרומוזומים שמובילה להפלות טבעיות? אני מאוד חוששת לעבור שוב את הסיוט הזה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לכוכבה

    ד''ר אליעזר גירש
    25/02/2008

    כוכבה שלום,
    מצטער לשמוע על הצער שעברתם. צריך לזכור כי גם בהריון טבעי נורמלי אחוז לא קטן של הפלות טבעיות מתרחש בטרימסטר הראשון בגלל אי תקינות כלשהי בעובר המתפתח.
    לא ידוע על קשר בין בעיות בבלוטת התריס של חמותך וזרע של בעלך. היתם בטיפול פריון 7 חודשים, כך שרופא המטפל שלכם יודע מה מצבו של הזרע של בעלך. אם סיפו של הפלות יחזור ניתן לבצע בטיפולי IVF בדיקת תקינות העוברים, PGD , לפני החזרת העוברים לרחם, כך יוחזרו לרחם רק עוברים תקינים גנטית וסיכוי להריון נורמלי יגדל.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    אבי
    24/02/2008

    שלום ד"ר,
    אבקש את עזרתך בפענוח בדיקת הזרע.
    לאחר בדיקה התוצאות הם:
    נפח: 1.7
    ריכוז: 57*10(בחזקת 6)
    תאים תקינים: 6%
    vitality: 88%
    תנועתיות:72%
    תודה רבה


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לאבי

    ד''ר אליעזר גירש
    25/02/2008

    אבי שלום,
    כל הנתונים חוץ מתקינות תאים (6%) תקינים. תקינות תאים, או מוסג נכון יותר מורפולוגיה של תאי זרע, צריכה להיות מעל 14% תאי זרע תקינים. נתוני זרע הם לא קבועים וקיימים שינוים בנתוני זרע בימים שונים ובתקופות שונות. ממליץ לחזור על בדיקת זרע לאחר כ-10 ימים. יש להתנזר 2-4 ימים לפני הבדיקה ולאסוף את כל המירוק לבדיקה. במידה ומורפולוגיה של זרעונים נמוכה, כדאי לפנות לאורולוג המטפל בפריון הגבר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    רפי
    20/02/2008

    איזה טיפול יכול לעזור במקרה שאיכות הזרע טובה בכל הפרמטרים מלבד כמותו שהיא נמוכה מאוד
    (נפח- 0.3)?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נפח קטן של זרמה

    ד''ר אליעזר גירש
    21/02/2008

    שלום רפי,
    אם אני מבין נכון יש לך נפח קטן של נוזל הזרע (0.3 מ"ל). זה יכול לנבוע מתפקוד לקוי של אחת הבלוטות היוצרות את הנוזל הזרע (פרוסטטה או סמינל וזיקלס). ממליץ לפנות לאורולוג דרך קופת החולים שלך ולבצע בדיקות בהתאם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זרע
    נתן
    17/02/2008

    לפני כחודשיים גילית כי יש לי גוש באיזור החלצים, הגוש בקוטר מטבע של חצי שקל וכואב, בדיקת אולטרסאונד גילתה כי מדובר בדלקת בשריר, אך מקורה של הדלקת לא היה ברור. ( חשוב לציין כי הדלקת הכאיבה לי באיזור הישבן ושרירי הרגליים). רופא המשפחה שלח אותי לבדיקת זרע , בבדירה נמצא כי : נפח וריכוז תקינים, כלומר נפח 45 ריכוז 2.5 , אך מורפולוגיה תנועתיות נמוכים ( מורפולוגיה 4 ) תנועתיות 15.

    האם יש קשר בין השניים? מה עלי לעשות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת זרע

    ד''ר אליעזר גירש
    17/02/2008

    שלום נתן,
    קשה להגיד האם יש קשר בין דלקת ספציפית לתוצאות בדיקת זרע. יתכן שכן ויתכן שלא. חשוב לדעת מה גילך, האם יש לך ילדים. האם אתה מתכנן להיות אב? ממליץ להתיעץ עם אורולוג בקופת חולים שלך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות של בדיקות
    מירי
    13/02/2008







    ד"ר שלום,
    לבעלי אובחנה אזואוספרמיה
    תוצאות בדיקת דם:

    FSH:1.4
    LH: 4.2
    Testosterone total Ichil: 2.79
    Testosterone Bioavailable: 1.33

    US:

    שני אשכים בגודל ומבנה תקינים. זרימת דם דרכם תקינה.

    האפידידימוס משמאל עם ציסטה בגודל 1.7 ס"מ באיזור הראש.

    לא הודגם נוזל הכמות חריגה בשק האשכים.

    לא הודגמה ווריקוצילה.


    על מה יכול להצביע Testosterone total Ichil חורג מהנורמה? ומה זה?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוצאות של בדיקות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות בדיקה הורמונלית: מירי

    ד''ר אליעזר גירש
    14/02/2008

    מירי שלום,
    הנתונים שנתת לגבי בדיקה הורמונלית הם תקינים. טסטוסטרון כללי, בגבול התחתון צריך להיות 3 נ"ג למ"ל, כך ש- 2.79 היתי מגדיר עדיין בגבול התחתון אצלכם. בגלל שבן זוג שלך הוגדר כאזואוספרמי היתי ממליץ לבצע בדיקת קאריוטיפ, שזאת בדיקה פשוטה ונותנת את התמונה לגבי שינוי כרומוזומלי, אשר יכול להיות סיבה לאזואוספרמיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרייה
    יוכבד
    13/02/2008

    שלום ד"ר

    אנחנו לפני טיפול הפרייה בICSI עקב ספירת זרע מאוד נמוכה (זרעים בודדים בתנועה) ומורפולוגיה אבנורמל. השאלה שלי האם כשהמורפולוגיה אבנורמל האם כדאי ללכת להפרייה בכלל האם יש סיכוי שיווצר היריון תקין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפרייה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זרעונים בודדים בתנועה

    ד''ר אליעזר גירש
    14/02/2008

    שלום יוכבד,
    כשספירת זרעונים בתנועה נמוכה (כפי שציינת בודדים) ומורפולוגיה לא תקינה עדיין קיים סיכוי להריון תקין בשיטת ICSI. ידועה ככל שאיכות הזרעונים נמוכה יותר כך גם סיכוי להריון תקין קטן, אך עדיין קיים. ישנם מספר פטרונות היכולים לעזור במידה מסויימת להצלחת התהליך:
    1. שימוש בתוספי תזונה המיועדים לשיפור איכות הזרע (למשל VITAMALE).
    2. שימוש בררת זרעונים בשיטת פרופ' בר טוב (שיטת IMSI) ביום הטיפול ו- ICSI. בשיטה זו מבודדים זרעונים באיכות הטובה ביותר לאותה מנת זרע הניתנת.
    3. שילוב תוסף התזונה עם שיטת IMSI.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    שחר
    12/02/2008

    מהן השיטות המשלימות לטיפולי פוריות בגבר. על דיקור שמעתי, יש עוד?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפולים משלימים

    ד''ר אליעזר גירש
    12/02/2008

    שלום שחר,
    לצערי אין הרבה טיפולים משלימים לטיפול פוריות בגבר. מקובל היום לקחת תוספים תזונתיים, דיקור סיני. חשוב לא לעשן, לעשות ספורט, לשמור על תזונה נכונה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    שרון
    10/02/2008

    האם ישנו טיפול סיני המטפל בפוריות הגבר? אם כן מהו, והיכן הוא נעשה?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיקור סיני

    ד''ר אליעזר גירש
    10/02/2008

    שלום שרון,
    בארץ מבצעים דיקור סיני כטיפול לפריון הגבר. ישנם רופאים כמו ד"ר סיטרמן וד"ר חועדון, המטפלים בשיטוט מסוג זה ושניהם עובדים באזור תל אביב.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום