פורום פוריות הגבר והאישה, אמבריולוגיה,IVF - יש לך שאלה?

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
הוספת הודעה לפורום
 
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • בדיקת זרע
    ניר
    27/05/2008

    שלום ד"ר,
    אפשר לומר לי בבקשה למה צריכים להימנע משפיכה מספר ימים לפני בדיקת זרע?
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת זרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התנזרות

    ד''ר אליעזר גירש
    28/05/2008

    שלום ניר,
    גבר בריא מייצר כל יום בערך 80 מיליון זרעונים. מירוק לאחר כ-3 ימים כולל נוזל זרמה של 2-5 סמ"ק וכ-250 מיליון זרעונים. זה במצב תקין. כאשר מדובר בגברים עם בעיות פריון, עם ירידה בספירת הזרעונים, המצב טוב פחות ולכן, על מנת לקבל תמונה נכונה יותר לגבי מרכיבים ומצב של הזרע, ממליצים להתנזר 2-4 ימים, על מנת לאגור את הזרעונים ולעריך את מצבם (מעל 5 ימי התנזרות מתחילים שינויים דגנרטיביים בזרעונים ולכן לא מומלץ להתנזר מעבר ל- 5 ימים). חשוב, בנוסף לימי התנזרות , להקפיד ולאסוף את כל הכמות של מירוק, ובמיוחד לא לפספס את הטיפה הראשונה, בה נמצאים רוב הזרעונים, אחרת אלולה להתקבל תוצאה לא נכונה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחלת ילדים- חזרת
    מיה
    26/05/2008

    שלום,
    אני בת 30 ובעלי בן 32 (מנסים כמעט שנה להיכנס להריון).

    אמא של בעלי טוענת שמעולם לא הייתה לו חזרת, וכשהוא היה ילד לא היה חיסון לחזרת. רק שהוא הגיע לגיל 13 יצא חיסון, אבל נאמר לה שזה מאוחר מדיי לחסן אותו. כך שהוא לא מחוסן כלל.
    האם הוא יכול לקבל חיסון היום? האם החיסון יכול לפגוע בפוריות? ובכלל מה המשמעות שהוא לא מחוסן? מה הסכנות?

    אשמח אם מישהו יוכל לתת לי תשובות.
    המון תודה ושבוע מקסים לכולם!
    מיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מחלת ילדים- חזרת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיה שלום

    ד''ר עופר גונן
    28/05/2008

    חזרת בגיל מבוגר עלולה לפגוע באשכים, אולם המחלה לא שכיחה ואיני מכיר הוראה לחסן מבוגרים.
    אני מציע לך לפנות לפורום של מחלות זיהומיות כדי לברר אם יש הוראה לחיסון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • US וריקוצלה
    רועי
    25/05/2008

    שלום,

    עברתי US באשכים, אבחנתית היא:

    שני האשכים בדוגל ובמרקם תקין, ראש האפידימוס תקין מימין ומשמאל.

    ורידים תפוחים מעל האשך שמאל עד קוטר 0.4ס"מ עם זרימת דם מוגברת בעת.
    הממצא מתאים לוריקוצלה דרגה קשה.

    כמו כן יש לציין וריקוצלה דרגה קלה מצד ימין.

    עד כמה זה משפיע על הזרע, והאם כדאי לעבור ניתוח?
    האם הוירקוצלה משפיע על פעילות גופנית כגון פעילות ספורטיבית? ( מרגיש כאבים בפעילות ספורטיבית)

    הייתי מעוניין לקבל את המלצתך בנושא,
    תודה, רועי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    US וריקוצלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רועי שלום

    ד''ר עופר גונן
    25/05/2008

    ההחלטה לנתח או לצנטר וריקוצלה תלוייה בגורמים שונים:
    - בדיקת הזרע.
    -משך אי פריון.
    -חומרת הוריקוצלה. במקרה שלך 4 מ"מ מתאים לוריקוצלה בינוני אולם יש גורמים קליניים נוספים בבדיקה ובאולטראסאונד המצביעים על חומרה כמו היפוך זרימה ונפח אשך קטן בצד הבעייתי.
    -כאבים.
    כיון שלא תמיד הניתוח עוזר וכיון שלפעמים יש חזרה אני נוטה להמליץ על ניתוח רק אם הוריקוצלה לפחות בינוני בחומרתו ואם בדיקת הזרע לקויה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • וריקוצלה
    טל
    21/05/2008

    ד"ר שלום

    לפי הממצאים יש לי וריקוצלה צד שמאל.

    1)האם במישוש הורידים המורחבים אני אמור לחוש סוג של כאב/רגישות?

    2)זה לא מפריע כ"כ האם זה ממצא חריג?



    תודה


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    וריקוצלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יואב שלום

    ד''ר עופר גונן
    21/05/2008

    וריקוצלה לא חייב להיות רגיש, במישוש נמושים ורידים מורחבים. יש טעם לנתח וריקוצלה משמעותי הפוגע בזרע אך לא וריקוצלה קל.
    גברים מגיעים לניתוח בגלל כאבים או בשל הפרעה בזרע.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקה גנטית
    רחלי
    21/05/2008

    שלום רב
    בעלי ואני קיבלנו תשובות היום של בדיקה גנטית מה שהראה שיש לבעלי חוסרים בכרומוזום Y ליתר דיוק חוסרים בגן DAZ באיזור AFZc בכרומוזום Y בשכיחות של 60%
    השאלה שלי היא האם יש פתרון לבעיה גנטית
    הגענו כאמור לבדיקה הגנטית בעקבות חוסר זרע מוחלט בבדיקות הזרע שעשינו
    אבקש תשובה כמה שיותר מהר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקה גנטית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רחלי שלום

    ד''ר עופר גונן
    21/05/2008

    יש צורך לבצע הפריה חוץ גופית. הבעל צריך לעבור ביופסיה מהאשכים כדי לחפש זרעונים באשכים TESE, במידה וימצאו זרעונים יש סיכוי להרות. קיים סיון של הורשת התקלה הגנטית לבן זכר, אבל אולי עד אז יהיו גם פתרונות אחרים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת זרע (אחרי הזרעות לא מוצלחות)
    לאה
    20/05/2008

    שלום ד"ר יקר,

    בעלי עשה לפני שנה בדיקת זרע שיצאה תקינה.

    אבל השנה התחלנו הזרעות ובשתיים האחרונות הזרע היה חלש מאוד והמליצו לי ללכת על הפריה, כי הזרע לא היה מספיק טוב להזרעות.

    שבוע שעבר בעלי עשה עוד בדיקה, להלן התוצאות :

    שאלותי-

    1) הבדיקה תקינה?

    2) ואם כן, יכול להיות שזה היה מקרי (עקב מחלת חום שהיתה לו) שבשתי ההזרעות הזרע היה חלש? ועכשו הכל בסדר....?

    3) כדי ללכת על הפריה או להמשיך בהזרעות?



    תודה.



    Coagulum present - no

    Complete liquification - 30 minutes

    Odor - normal

    Color - normal

    Viscosity -normal

    Volume - 5.6 ml

    pH - 8.4

    Motile spermatozoa - 1hr 60%

    (Forward progression - 1hr II - III (IV

    Viable spermatozoa - 1hr 85%

    Sperm agglutination - no

    Sperm concentration - 55 million/ml

    Morphology - normal forms 18%, Abnormal forms 82% ,

    tapered heads - absent head

    Microcephalus - double

    Macrocephalus - tail adnormality

    Amorphous - immature forms

    Round head - leucocytes RBC

    Fructose - mcgr/ml >1200

    Zinc - 25-424 mcgr/ml

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לשני

    ד''ר אליעזר גירש
    21/05/2008

    שלום שני,
    אנחנו יודעים שבמצבים מסויימים המחלה (במיוחד אם היא מלווה בחום) יכולה להשפיע בצורה שלילית על איכות הזרע וכך על תוצאות בהפריה. קיימים גם שינויים באיכות הזרע בין מרוקים שונים ובין תקופות שונות, לכן לא צריך להסתמח על שתי תוצאות פחות טובות בעבר. לפי תוצאות של הבדיקה האחרונה רואים שנתוני הזרע תקינים.
    במקרה שלכם היתי מנסה ללכת על הפריה טבעית כשנה - שנה וחצי. במידה ואין הצלחה לעשות הזרעות תוך רחמיות, כ- 4-6 מחזורים, ואם זה לא עובד להתחיל בהפריה חוץ גופית. חשוב לדעת כי יש לבדוק את הצד הנשי. יתכן והבעיה נובעת משם.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות בדיקת זרע של
    רועי
    19/05/2008

    שלום,

    עשיתי לפני יומיים בדיקת זרע לאחר התנזרות של 3 ימים.
    אני בן 27 ואישתי בת 26(מנסים כבר 5 חודשים), קצת לחוצים מתוצאות הבדיקה...

    להלן התוצאות:

    שלום,

    קיבלתי היום את תוצאות בדיקת הזרע שלי,
    ברצוני לקבל את דעתך לגבי התוצאות.

    COAGULUM PRESENT- NO
    COMPLEAE LIQUIFICATION- 40 MINUTS
    ODOR- NORMAL
    COLOR- NORMAL
    VOLUME- 3.0 ml
    PH- 8.4
    MOTILE SPERMATOZOA- 1 hr 30%
    25% 4 hrs

    FORWARD PROGRESSION- 1 hr
    I-II-(III

    4 hrs
    I-III

    VIABLE SPERMATOZOA- 1 hr 55%
    4 hrs
    50%

    SPERM AGGLUTINATION- NO
    SPERM CONCENTRA- 9 million/ml ( חושש מהתוצאה הזו)

    MORPHOLOGY
    NORMAIL FORMS- 7%
    ABNORMAL FORMS- 93%
    TAPERED HEADS- X ABSENT HEAD
    MICROCEPHALUS DOUBLE
    macrocephalus - tail abnomality
    AMORPHOUS- IMMATURE FORMAS
    ROUND HEAD- LEUCOCYTES RBC

    בדיקות נוספות לפי בקשה:
    FRUCTOSE -mcgr/ml >1200 mcgr/ml
    ZINC - mcgr/ml 25-424 mcgr/ml

    אודה לך על שיתוף הפעולה,
    רועי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוצאות בדיקת זרע של

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לרועי

    ד''ר אליעזר גירש
    21/05/2008

    שלום רועי,
    מתוצאות הבדיקה עולה כי מבחינה כמותית יש מאוט זרעונים וגם צורניות שלהם אינה תקינה על מנת להכנס להריון בצורה טבעית. בגלל השינויים בין בדיקות שונות אני ממליץ לחזור על בדיקת זרע כ- 10 ימים בדיקה ראשונה. חשוב להתנזר 3-4 ימים לפני הבדיקה ולאסוף את כל הכמות של מרוק לבדיקה. בכל מקרה היתי ממשיך לנסות להרות בצורה טבעית. אפשר להעזר בשיטות של רפואה אלטרנטיבית כגון אקופונקטורה ותוסף תזונה VITAMALE האמורים לשפר איכות הזרע. אם זה לא יעזור פנה לרופא פריון לטיפול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות בדיקת זרע

    רועי
    21/05/2008


    ד''ר אליעזר גירש שלום,

    תודה על תגובתך, אתמול ביקרתי אצל אורולוג ונאמר לי שיש לי ורקלוצה ועלי לעבור ניתוחון קטן.
    אתה יכול לומר לי על מה מדובר והאם אתה ממליץ לכך?

    תודה,רועי


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת זרע
    שי
    19/05/2008

    ד"ר שלום זוג בני 30 מנסה 6 חודשים ללא הצלחה בדיקת זרע כזו: נפח:2 מ"ל ריכוז:56 מיליון תנועה:65% מורפולוגיה 6% לויקוציטים + 1)יש סיכוי להרות טבעי 2)מה אומר לויקוציטים + זה מסוכן?איך מטפלים בזה? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת זרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לשי

    ד''ר אליעזר גירש
    21/05/2008

    שלום שי,
    נתוני זרע סבירים. מורפולוגיה של זרעונים נמוכה מהנורמה. קיימים שינויים בנתוני זרע בין מרוק אחד לשני, לכן אני ממליץ לבצע בדיקת זרע נוספת בהפרש כ- 10 ימים מבדיקה ראשונה. חשוב להתנזר 2-4 ימים לפני הבדיקה לאסוף את כל המרוק לבדיקה.
    ממליץ להמשיך לנסות להכנס להריון בצורה טבעית. ממליץ לקחת תוסף תזונה VITAMALE המיועד לשפר את איכות הזרע (מומלץ לקחת 3-6 חודשים). במידה ולא תצליחו להכנס להריון פנו לרופא פריון.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אזוספרמיה חסימתית
    מירי
    18/05/2008

    דר' שלום,
    בעוד כ חודשיים בעלי אמור לעבור TESA עקב אזוספרמיה חסימתית (מחסור בצינורות הזרע).
    כל הבדיקות תקינות (כולל CF).
    האם אתה יכול להמליץ על לקיחת ויטמינים או תזונה מיוחדת לשיפור איכות הזרע?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אזוספרמיה חסימתית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה למירי

    ד''ר אליעזר גירש
    18/05/2008

    מירי שלום,
    באזוספרמיה חסימתית יש סיכוי גבוה מאוד למצוא זרעונים. במקרים כאלה איכות הזרעונים יכולה להיות ירודה עקב תהליכים דגנרטיביים. בהחלט, לקיחת תוספי תזונה יכולים להטיב את המצב. תוספי תזונה על בסיס ויטמינים, מינרלים, חומצות אמיניות לשיפור איכות הזרע נמצאים בשימוש רחב כבר הרבה שנים, בעיקר באורופה וארצות הברית. בארץ קיים VITAMALE, פרי פיתוח ישראלי,והוא קיים כבר כ-5 שנים, המתבסס על תוצאות המחקרים שנעשו בעולם בשנים האחרונות והוכיחו את פעילותם. המוצר הוא תוסף תזונתי ומורכב מתערובת של ויטמינים, מינרלים וחומצות אמינו, הנחוצים לפעילות תקינה של אשך. מומלץ לקחת 2 כמוסות 3 פעמים ביום אחרי ארוחה למשך 3 חודשים לפחות (כי תהליך ייצור הזרע לוקח כ-3 חודשים), רצוי לקחת למשך חצי שנה. יש לזכור שתכשיר זה ודומיו נותנים תוצאות רק בתקופת שימוש בו. זאת אומרת, כאשר מפסיקים את הטיפול, גם ההשפעה יורדת. לא בכל מקרה תוספי תזונה עוזרים, אך אין להם תופעות שליליות, לכן כדאי לנסות ואם אין שיפור בזמן של כחצי שנה, להפסיק את הטיפול.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת הזרע-תוצאות.
    YAN
    16/05/2008

    12/03/2008
    VOLUME 2.4 2.0 ml or more
    COLOUR OPAQUE
    P.H 7.9 7.2 or greater
    VISCOISITY NORMAL
    SPERM COUNT 1. 20x 10E6/ML OR MORE
    NON-MOTILE 80%
    AVERAGE PROGRESSION 20%
    ABONORMAL FORMS 75%
    NORMAL SPERMATOZOA 25%

    מה לעשות?אם אפשר להכניס להריון בלי בעזרת הפרייה?

    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת הזרע-תוצאות.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה ליאן

    ד''ר אליעזר גירש
    18/05/2008

    שלום,
    ספרת זרעונים נמוכה, תנועתיות נמוכה, אך מורפולוגיה של זרעונים טובה. חשוב לנסות להכנס להריון בצורה טבעית, אך במידה ולא מצליחים במשך תקופה של שנה, פנו לרופא המטפל בפריון.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת זרע...
    ירון
    16/05/2008

    צבע לבן
    זמן התנזלות 20.0
    נפח 3.7
    PH 8.0
    ריכוז 5.0
    מס' זרעונים כללי 18.5
    אחוז תנועה 20% (10% בינונית 10% איטית)
    זרעונים בתנועה 3.7
    אחוז צורות פתולוגיות 95%
    אגלוטינציה 0.0
    לאוקוציטים 6.0
    בדיקת ACROSOME
    58.0
    מה אומרת הבדיקה? איזה טיפולים צריך להתחיל?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת זרע...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לירון

    ד''ר אליעזר גירש
    18/05/2008

    שלום ירון,
    הבדיקה מראה על מספר נמוך מאוד של זרעונים שבניהם רק 20% בתנועה, שזה מקטין עוד יותר את הסיכוי של זרעונים להגיע למטרה. בנוסף, המורפולוגיה של זרעונים נמוכה, זה גם לא משפר את הבצועים של זרעונים. במידה וברצונך להביא ילד, פנה לרופא הפריון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ספירת זרע אפסית
    לושה
    16/05/2008

    שלום, אנו מנסים להרות מזה שנה, לאחרונה הופנינו לבדיקות זרע ושתי הבדיקות בשתי מעבדות שונות חזרו -אפס. בעלי הופנה לבדיקת דם שבדקה טסטוסטרון שנמצא נמוך מעט, fsh -27.50, hormon luteinizante- 15.

    כמו כן לאחר ביקור אצל אורולוג גילינו שבעלי נולד עם אשכים בבטן ועבר ניתוח לשינוי המצב בגיל 7.
    הבדיקות שלי יצאו בסדר.
    אני בת 28 ובעלי בן 36
    בריאים

    האם לפי פירוט הבדיקות הנ"ל אנחנו מועמדים ל icsi?

    ואם כן מה השלב הבא?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ספירת זרע אפסית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לושה שלום

    ד''ר עופר גונן
    16/05/2008

    מצב לאחר תיקון של אשך טמיר (נסתר) נפוץ מאד והינו הפגם המולד הנפוץ ביותר בגברים. בד"כ רק אשך אחד טמיר אך לעיתים שניהם ואז המצב קשה יותר.
    הסיפור הרפואי של הבעל, רמת ה fsh הגבוהה ושתי הבדיקות ללא זרע מצביעים על פגיעה משמעותית בתפקוד האשכים. ב 40% מהמטופלים עם אשך טמיר דו צדדי לא ימצא זרע בבדיקת זרע (אזוספרמיה).
    בשלב זה יש צורך לפנות לטיפול באחת היחידות להפריה חוץ גופית (הח"ג), כדאי לבצע בדיקת זרע נוספת עם "חיפוש נרחב" בטכניקות שמשתמשים בהם במעבדות הח"ג כמו חלוקה לטיפות וחיפוש זרע בטיפות. במידה ונמצא זרע יש להקפיאו, במידה ולא נמצא זרע יש להתכונן לניתוח של האשכים לצורך חיפוש זרע תוך הכנה שלך להפריה חוץ גופית.
    הניתוח לחיפוש זרע מתבצע באמצעות דיקור האשך במחט או לקיחת דגימות מהאשכים, הסיכוי למצוא זרע גבוה אך לא מוחלט. את הזרעונים שימצאו לוקחים ומשתמשים בהם להפרית הביצית באמצעות icsi.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תעלומה
    נדב
    13/05/2008

    שלום רב

    לאחר 5-6 חודשים שלא הצלחנו להכנס להריון בצענו מספר בדיקות כאשר תוצאות כל הבדיקות של אשתי היו טובות ושלי נתונים בהמשך.
    כמו שניתן לראות הרב טוב למעט מורפולוגיה מאד נמוכה.
    מה שמוזר זה 1- יש לנו ילד בן שנתיים והכניסה להריון איתו היתה מאד מהירה (נסיון /חודש שני)
    לפני 15 שנה בהיותי סטודנט....תרמתי זרע באחד מבתי החולים במשך 4 שנים (כל תקופת לימודי)

    שאלתי
    1. משמעות התוצאות
    2. איך תיתכן כזו ירידה באיכות
    3. מה ניתן לעשות

    volume 3.8ml
    PH 8.4
    motile spermatozoa
    1HR 55%
    4HR 50%
    FORWARD PROGRESSION
    1HR 2-4
    4HR 2-3
    VIABLE SPERMATOZOA
    1HR 85%
    4HR 80%

    CONCENTRATION 60Million/ml
    morphology normal 5%
    abnormal 95%

    תודה רבה, נדב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תעלומה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לנדב

    ד''ר אליעזר גירש
    13/05/2008

    שלום נדב,
    נתוני זרע שלך נראים תקינים חוץ ממורפולוגיה (צורניות של זרעונים). יתכן וירידה במורפולוגיה גורמת לקושי מסוים להרות. העובדה שפעם תרמת זרע במשך 4 שנים אומר שהיה לך זרע מצוין באותה תקופה. עם הזמן ועם הגיל נתוני זרע יכולים לרדת בהדרגה ויתכן שאצלך זה מה שמתרחש. ממליץ לקחת Vitamale בין 3 חודשים עד חצי שנה. מוצר זה מורכב מאנטיאוקסידנטים, מיקרואלמנטים וחומצות אמינו הנחוצים לפעילות תקינה של אשך ולייצור טוב יותר של זרעונים. כדאי גם להבדק אצל אורולוג לשלול מצב של וריקוצלה. אם לא תצליחו להרות בחצי שנה הקרובה יש מקום לפנות לרופא פריון.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    נדב
    14/05/2008

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת זרע
    מירב
    12/05/2008

    אלו היו תוצאות הבדיקה, אני חושבת שהבנתי שהיא לא ממש טובה אבל אני רוצה לוודא שהבנתי נכון, במידה וכך הדבר מה עלינו לעשות? אין לנו עדיין ילדים, ואנחנו בני 31, אלו התוצאות:
    volume 4
    concentration 6.5
    % motile sperm 40 rapid + moderate ++ slow+
    total motil sperm 10.40
    % motile after 4 hours 28
    vitality 69
    morphology : normal 3 abnormal 97
    head difect 71
    mid defect 22
    tail defect 4
    leucocytes none
    ph 80.5
    מסקנות:
    oligospermia +
    astenospremia slight
    teratospermia +
    אנא מכם, השיבו על שאלתי, מה הצעד הבא? האם הפרייה טיבעית יכולה להתקיים? עד כמה באמת המצב קשה? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת זרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת זרע

    ד''ר אליעזר גירש
    13/05/2008

    שלום מירב,
    את נראת לי קצת מפוחדת מהתוצאות של בדיקת זרע. תגובה טבעית מצדך. נכון שישנה ירידה בפרמטרים של זרע, אך לא צריך להכנס ללחץ. היתי חוזר על בדיקת זרע פעם נוספת לפחות כ- 10 ימים מבדיקה הראשונה. חשוב להתנזר 2-4 ימים לפני הבדיקה. קיימים שינויים בנתוני זרע עם הזמן אצל כל הגברים, לכן חשוב לחזור על הבדיקה ולבדא אם יש שינויים מבדיקה הראשונה. גם עם נתוני זרע כאלה יש סיכוי להכנס להריון בצורה טבעית. חשוב לדעת כמה זמן אתם מנסים להרות. מקובל, אם לא נכנסים להריון בצורה טבעית במשך שנה עד שנתיים, לפנות לרופא פריון.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרופסיה
    מיקי
    12/05/2008

    לקחתי לפני כחצי שנה למשך חצי שנה פרופסיה אם קיימת השפעה גם כיום על איכות הזרע?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פרופסיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרופסיה - תרופה נגד תופעה של נשירה

    ד''ר אליעזר גירש
    13/05/2008

    שלום מיקי,
    פרופסיה זאת תרופה די ישנה, הנמצאת בטיפול נגד נשירת שיער. לא ידועה לי השפעה כלשהי על איכות הזרע. בכל מקרה תהליך התפתחות הזרעונים לוקח כ- 72 יום, לכן אם יש לך חשש כלשהו לגבי הטיפול על איכות הזרע כך הפסקה של 3 חודשים לאחר הטיפול.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום