פורום פוריות הגבר והאישה, אמבריולוגיה,IVF - יש לך שאלה?

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
הוספת הודעה לפורום
 
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • בדיקת זרע
    סיון
    13/08/2007

    אני נשואה מזה שנה וחצי ניסיתי כמה מחזורים של טיפול באיקקלומין ובדיקות דם שיצאו תקינות ללא השגת הריון , בעלי נשלח לבצע בדיקת זרע .

    רציתי לדעת כמה זמן לוקח עד שיש תשובה לבדיקת הזרע והאם יש מקרים שבהם איכות הזרע פגומה ולא ניתן לעשות כלום?מה האחוזים ? והאם שה שבעלי היה נשוי בעבר לפני 5 שנים וגרושתו נקלטה פעמיים להריון וההריון נפל אומר משהו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת זרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לסיון

    ד''ר אבי לייטמן
    13/08/2007

    תוצאות בדיקת הזרע ניתנות בד"כ במקום או לכל המאוחר כעבור יום.
    כמובן שיש מקרים בהם איכות הזרע לא תקינה אבל ברובם ניתן לטפל בכך או להגיע להריון גם בנתוני הזרע הלקויים. ההריונות שהיו לבעלך מנשואים קודמים מעודדים ומראים שכנראה לא הייתה אז בעייה משמעותית אצלו. עם זאת אפשריים שינויים באיכות הזרע עם השנים. בדיקת הזרע תראה זאת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התיעצות בנושא ניתוח וריקוצלה
    אילן
    11/08/2007

    שלום,
    אני מצרף בתחתית ההודעה שתי תוצאות של בדיקת זרע.
    גיניקולוגית המליצה על הפריה חוץ גופית לאור התוצאות והפנתה לאורולוג.
    בבדיקת אולטרסאונד נמצא :
    " אשך ימין בגודל 2.97*1.98*4 מרקמו רגיל ראש האפדידימוס בגדול ומרקם רגילים וסקולרזציה רגילה בתוך רקמת האשך וראש האפדידימוס. כמות רגילה של נוזל חופשי מסביב לאשך.
    אשך שמאל בגודל 2.97*1.95*4 מרקמו רגיל ראש האפדידימוס בגודל ומרקם רגילים וסקורליזציה רגילה בתוך רקמת האשך וראש האפדידימוס. כמות קטנה של נוזל חופשי מסביב לאשך. מודגמים ורידים ספרמטיים מורחבים עד 0.17 סמ ובמבחן מאמץ עד 0.23 סמ. עור הסקרוטום לא מעובה."

    אורולוג המליץ על ניתוח וריקוצלה שאמור לשפר את תוצאות בדיקת הזרע אולם לא ברור לאיזו רמה.
    האם מומלץ לעשות ניתוח או לעבור מיידית להפרייה חוץ גופית ?

    תודה!


    Test I Date: 29/7/07

    Complete liquefication: Yes
    Viscosity: Normal
    PH: 8.7
    Volume: 1.6ml
    Concentration: 6.0 million/ml
    Motility: After 1 hr: 44%
    After 4 hr: 39%
    Grade Of Motility:
    After 1 Hr: II III IV
    After 4 Hr: II III IV
    Vitality:
    After 1 Hr: 78%
    After 4 Hr: 39%

    Normal Morphology: 6%


    Test II Date: 7/8/07

    Complete liquefication: Yes
    Viscosity: Normal
    PH: 8.4
    Volume: 1.7ml
    Concentration: 2.5 million/ml
    Motility: After 1 hr: 18%
    After 4 hr: 13%
    Grade Of Motility:
    After 1 Hr: I II III
    After 4 Hr: I II III
    Vitality:
    After 1 Hr: 56%
    After 4 Hr: 43%

    Normal Morphology: 4%

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח וריקוצלה

    ד''ר אבי לייטמן
    13/08/2007

    יובל שלום
    בדיקות הזרע שלך מראות על מספר ליקויים שיכולים להיות קשורים לוריקוצלה , אבל גם לגורמים נוספים. לפי בדיקת האולטרסאונד של האשכים הוריקוצלה לא בדרגה חמורה ולכן רצוי מאד להשלים קודם את הברור המלא של סיבת מצב הזרע. ההחלטה על ניתוח וריקוצלה או טיפול IVF קודם ,לא פשוטה מאחר והיא תלויה גם בגורמים נוספים שלך וכולל נתונים של בת זוגך. בכל מקרה עליך לזכור כי בחלק לא קטן מהניתוחים האלה אין כל שיפור משמעותי באיכות הזרע ולכן יש לשקול זאת היטב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרבה שאלות חשובות!!!
    ענבר
    09/08/2007

    שלום רב
    השבוע נתבשרנו בבדיקת זרע על אזוספרמיה אצל בעלי וכעת אנו מחכים לתשובת מעבדה של בדיקת הדם לראות האם יש חסימה או לא.
    שאלותיי הן:
    במידה ויש חסימה ונוכל להשתמש בזרע מתוך רקמת האשך ונצטרך לעשות הפרייה חוץ גופית (הבנו שאיכות הזרע הזה ירודה בד"כ מאד ולכן אי אפשר לעשות הזרעה אלא רק IVF) האם לפני החזרת העוברים יעשו בדיקת DNA לגילוי הנוירופיברומטוזיס ממנו בעלי סובל בצורה בינונית- קשה?
    האם היית ממליץ לנו בכלל לא לנסות וללכת ישר על תרומת זרע?
    כמה עולה תהליך טיפול (אחד) של כל הפרוצדורה הזו? או רק של ההפריית מבחנה?
    האם קופות החולים משתתפות בתשלומים???
    סליחה על השאלות הרבות אנו דואגים ומבולבלים ולא יודעים למי לפנות...
    ושאלה אחרונה: חוץ מאשר בקרית חיים איפה עוד באיזור הקריות-חיפה יש מעבדה המבצעת בדיקות זרע חוץ מלין? (שם אין תורים בכלל)
    תודה רבה מראש על התשובות! מחכים בקוצר רוח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הרבה שאלות חשובות!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אזוספרמיה - ענבר

    ד''ר אבי לייטמן
    13/08/2007

    לענבר שלום
    השאלות שלך רבות וחשובות והמצב שלכם בהחלט דורש ברור יסודי וטיפול בהתאם, כנראה IVF וכנראה גם עם ביופסיה מהאשכים. מצטער אבל לא נראה לי שאפשר לתת לכם ייעוץ רציני בנושא מורכב וחשוב כזה דרך הפורום.
    כדי שתקבלו תמונה ברורה על האפשרויות וכדי לצאת קצת מהלחץ המובן במצב זה - אתם חייבים להתייעץ בצורה מסודרת עם מומחה פוריות המנוסה בתחומים אלה ולפעול לפי ההנחיות שלו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת זרע
    שי
    09/08/2007

    דר שלום
    עשיתי בדיקות ויצא
    שהכול תקין
    חוץ מהמרפולוגיה שהיא 3%
    האם אפשר להיכנס להריון? ואם לא יש פתרונות אחרים זה מצב של עקרות?
    ריכוז-26 מיליון
    PH-8
    וכל השאר תקין מעל הנורמל
    תודה
    שי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת זרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מורפולוגיה

    ד''ר אבי לייטמן
    13/08/2007

    לא ברור מהנתונים שלך אם יש 3% של זרעים תקינים או 3% של זרעים פתולוגיים.
    בלי פרוט של התוצאה לא ניתן להתייחס לזה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקות פוריות לגבר
    גל
    08/08/2007

    שלום,

    אני ואשתי מנסים כבר זמן רב להיכנס להריון ולאחר שבדקנו שהכל מהצד שלה תקין, הגיע הזמן לבדוק את הצד שלי. היכן ניתן לבצע בדיקות זרע באזור הצפון? מקופ"ח כללית הבנתי שניתן לבצע בלין אלא ששם כל התורים מלאים, כך שנשמח לדעת האם יש מקומות נוספים שניתן להיבדק בהם בהסדר כללית / מושלם ובנוסף על מקומות פרטיים וסדר גודל של עלות לבדיקה.

    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקות פוריות לגבר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום גל!

    ענבר
    09/08/2007

    אנחנו ביצענו את הבדיקה במעבדה פרטית בק.חיים אצל יהודית סטולר והעלות- 250 ש"ח. תשובות תוך 24 שעות.
    אנחנו גם מחפשים מעבדה נוספת המבצעת את אותה בדיקה לצורך חוות דעת שנייה אז אם תמצא אשמח אם תתן לי פרטים גם..
    בהצלחה בבדיקה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מרפאה פרטית

    גל
    12/08/2007

    הי ענבר,

    תודה על המידע!

    בדקתי ויש מרפאה נוספת בשם מדיס שיושבת בחיפה במוריה שגם היא מבצעת את אותה הבדיקה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פוריות הגבר
    Simple Guy
    07/08/2007

    שלום,
    רציתי לדעת ממה יש להימנע על מנת לשמור על פוריות הגבר.
    כמו כן, רציתי לדעת אם יש השפעה של מזון על הפוריות (לחיוב ולשלילה)
    ומה יש לעשות על מנת לשמור או להגביר את הפוריות?

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פוריות הגבר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך לשמר פוריות

    ד''ר אבי לייטמן
    13/08/2007

    לבחור הפשוט שלום,
    יש רשימה ארוכה של דברים שחשובים לשמירת הבריאות בכלל ופוריות הגבר בפרט ויש להימנע מהם ככל האפשר כמו: עישון, שתיית אלכוהול רבה, סמים, השמנת יתר, עבודה בסביבה חמה מדי ועוד ועוד. לגבי השפעת מזון על פוריות - הנושא מסובך למדי וקשה לפשט אותו להוראות של תאכל מאכלים אלה ואל תאכל אחרים. לא ידוע על מאכלים מסוימים הגורמים בודאות לפגיעה או לשיפור הפוריות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיידק בתרבית זרע
    שיר
    06/08/2007

    מנסים להיכנס להריון כבר חצי שנה- ללא הצלחה.
    בתרבית זרע התגלה:
    coagulase negative staphylococus
    ע"פ הוראות רופא ניקח את האנטיביוטיקה המתאימה. מעבר לכך, האם יש סיבה לדאגה ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חיידק בתרבית זרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיידק בתרבית זרע

    ד''ר אבי לייטמן
    06/08/2007

    לשיר שלום
    אין כל סיבה לדאגה לאחר סיום הטפול האנטיביוטי, בהנחה שבדיקת הזרע תקינה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת

    שיר
    07/08/2007

    ספירת הזרע תקינה. האם בגלל החיידק בתרבית זרע ייתכן קושי להיכנס להיריון?
    מדוע?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לשאלה נוספת

    ד''ר אבי לייטמן
    07/08/2007

    לשיר שלום,
    ייתכן קושי זמני מסוים אבל לא סביר שזה יגרום לקושי משמעותי להיכנס להריון, במיוחד לאחר טיפול אנטיביוטי מתאים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מקור החיידק

    שיר
    07/08/2007

    תודה על התשובות המהירות והענייניות. אשמח לשמוע במספר מילים מהו החיידק הזה ( שהזכרתי בשאלתי הראשונה), מה מקורו? האם קשור למחלת מין או לבע"ח? כי באינטרנט יש אינספור הסברים... אני מבקשת מידע רק בהקשר של פוריות והיריון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מצפה לתשובה

    שיר
    21/08/2007

    לא ענית לי לשאלה. האם אני לא הסברתי את שאלתיח? אשמח לשמוע ממך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תיקון בדיקת זרע
    רון
    05/08/2007

    שלום ד"ר

    אני רוצה להבין אם הבדיקה תקינה

    ומה אומר ה MORPHOLOGY ום זה תקין?
    ואם אני יוכל להביא ילדים?


    אני ישמח אם תפרט לי את התשובה!!!



    ph 8.0

    volume 3.0 ml

    color normal

    viscosity normal



    concentration 100.00 10^6/ml

    total count 300.0 10^6



    motility (< 1h) 92.0% grade 3-4







    נבדק 30 דקות מהמתן

    motility + 4h 90.0% grade 3-4



    total motile count 276.0 10^6

    ( בזמן הבדיקה הראשונה של תנועתיות)



    ----------------------------------------------------------------------------------------------

    morphology

    -------------------------------------------------------------------------------

    normal forms 15%

    large head +

    small head+

    round head ++

    tapered head ++

    pyriform ++

    duplicate head +

    neck defects +

    cytoplasmatic droplet +

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תיקון בדיקת זרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת זרע רון

    ד''ר אבי לייטמן
    06/08/2007

    לרון
    כפי שניתן להבין מהנתונים שהעברת, הבדיקה נראית תקינה.
    מורפולוגיה מתיחסת לצורה ומבנה תאי הזרע כפי שנראים במיקרוסקופ.
    אין סיבה שלא תוכל להביא ילדים לפי נתונים אלה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה בהבנת תוצאות ספירת זרע
    אישה דואגת
    01/08/2007

    ערה טוב,
    אני מקווה שאולי בפורום זה אקבל תשובה כי בכל פורופ אחר עד היום לא ענו לי.
    אנחנו עומדים לפני תהליך של טיפולי פוריות ורציתי לדעת האם הבדיקות של בעלי תקינות
    אשמח לתשובה ועזרה
    ABSTINENCE DAYS 3

    SEMEN PH 9.0

    SEMAEN VISCOSITY: NORMAL

    SEMEN VOLUM : PJU, N-1

    SEMEN COLOUR: לבן

    (SPREM MOTILITY 1 HR 50%ׁהערה1)

    CONCENTRATION 80 MILION

    NECK 32

    SEMENRBC -

    SEMEN WBC 2-4

    MORPHO NORMAL 2(הערה 2)

    MORPHO ABNORL 43(הערה 3)

    MORPHO DEFTAIL 23

    IMMATURE CELLS 2

    הערה 1 - חלק בתנועה טובה

    הערה 2 -KRUGER STRICT

    הערה 3 - PERCENT HEAD DEFECTS



    תודה מראש על העזרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ספירת זרע -אשה דואגת

    ד''ר אבי לייטמן
    02/08/2007

    קשה לענות על שאלתך מאחר והצורה שבה מוצגות תוצאות הבדיקה לא ברורה ולא ניתן להבין את הממצאים. כנראה שעקב חוסר הבנה ערבבת תוצאות עם ערכי נורמה כלליים המודפסים על דף התוצאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פענוח ספירת זרע

    אישה לחוצה
    03/08/2007

    תודה אנסה לרשום אותם יותר ברור ואשמח לחוותה דעתך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הזרעה אחורית
    ש
    01/08/2007

    יש פיתרון לפליטה אחורית ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הזרעה אחורית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פליטה אחורית

    ד''ר אבי לייטמן
    02/08/2007

    השאלה לא ברורה.
    האם כוונתך ב"פתרון" לריפוי המצב או להשגת הריון ??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זרע ואוננות
    אילנית
    31/07/2007

    בעלי גילה לי שהוא הירבה לאנון בתור נער, ואפילו אונן הרבה כשהיינו ביחד. אנחנ ו רוצים להביא עכשיו ילד - האם אוננות רבה יכולה לפגוע בזרע שלו? זה קצת מפחיד ראותי.

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זרע ואוננות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוננות ופגיעה בזרע

    ד''ר אבי לייטמן
    02/08/2007

    אילנית שלום
    אוננות אינה פוגעת בזרע . השפעתה על איכות הזרע לא שונה מקיום יחסי מין תכופים. ככלל אצל רוב הגברים פליטת זרע בתכיפות רבה גורמת לירידה זמנית בריכוזו. בד"כ נדרשים 2-3 ימים של המנעות כדי להחזירו למצבו הרגיל התקין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ירידה בתאי זרע
    לויה
    30/07/2007

    לד"ר בוקר טוב!
    אנחנו נשואים חמש שנים. יש לנו ילד מהריון ספונטני לפני 4 שנים, ומעל שנתיים אנו מנסים להכנס שוב להריון. אצלי הכל תקין.
    בבדיקת זרע של בעלי לפני ארבעה חודשים נמצאו מליון תאים+בודדים בתנועה. נשלחנו להקפיא זרע ל- I.V.F, אבל לא נמצאו שום תאים. עשינו נסיון שוב לאחר שבוע ושוב לא נמצאו תאים.
    הרופא אמר לנו שהשלב הבא הוא דיקור האשך.
    האם יתכן מצב שתהיה שוב עליה ולא יצטרכו דיקור? האם יש דבר שיכול לעזור לזה?
    מהם סיכויי ההצלחה של הדיקור במצב שלנו?
    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ירידה בתאי זרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיקור אשך

    ד''ר אבי לייטמן
    30/07/2007

    שלום רב,
    במצב כזה שבו אין או כמעט ואין תאי זרע בתנועה כדאי לעבור תחילה ברור לסיבת המצב הזה. הברור גם יוכל לאפשר הערכה של סיכויי ההצלחה של ניקור האשך. ללא הברור והנתונים הנוספים המפורטים בהמשך לא ניתן להעריך לא את סיכויי הטיפול ולא את האפשרות של עלייה באיכות הזרע.
    ניקור האשך מאפשר לנסות ולמצוא זרעים שיאפשרו הפרייה ב IVF אבל היה רצוי לפני כן לעבור את הברור הנ"ל , הכולל גם בדיקה גנטית. במצב זה יש אפשרות של כ % 10 -5 שקיימת בעייה גנטית אצל בעלך הגורמת למיעוט הזרע. אמנם מצבים אלה לא ניתנים לתקון אבל חשוב לדעת זאת מאחר וזרעים שיימצאו בניקור האשך יכולים להעביר את הפגם הגנטי הזה גם לילדים שיוולדו בתהליך ה IVF ועליכם להיות מודעים לכך..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרטים נוספים ששכחתי

    לויה
    31/07/2007

    קודם כל, תודה על ההתיחסות המהירה והמקצועית!
    שכחתי לציין שבעלי עבר דופלר אשכים והוא יצא תקין, וכן בדיקות הורמונליות תקינות מלבד פרולקטין גבוה. האם כעת התשובה לשאלות הנ"ל משתנה?
    תודה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך תגובה

    ד''ר אבי לייטמן
    02/08/2007

    הבדיקות שציינת הם חלק מהברור וטוב שהן תקינות אבל זה רק חלק מהברור. האם בוצע ברור לסיבת הפרולקטין הגבוה? עדיין חשוב לקבל גם תוצאות ברור גנטי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשוב!!
    מימי
    29/07/2007

    לבעלי יש קונדילומה כמעט שנתיים והוא מטופל ע"י קונדילוקס - משהו כזה.
    נשארו לו רק עוד 2 נקודות קטנות
    1. האם החומר משפיע על איכות הזרע?
    2. אנחנו מאוד רוצים ילדים אז חשבנו לעשות חור בקצה הקונדום?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חשוב!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קונדילוקס ואיכות הזרע

    ד''ר אבי לייטמן
    29/07/2007

    ללירון שלום רב
    1. קונדילוקס - משהו כזה, לא משפיע על איכות הזרע.
    2. הקונדילומה נגרמת ע"י וירוס שיכול לעבור בקלות גם דרך חור בקצה הקונדום.. כדאי לדעתי להמתין קצת עם התוכנית להריון עד ריפוי מלא או עד שהרופא המטפל בבעלך יאשר לאחר בדיקתו כי סכנת ההדבקה שלך מינימלית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוות דעת לאחר שנה
    אבי
    24/07/2007

    שלום ד"ר,

    תודה רבה על העזרה בפורום, אשמח לשמוע את חוות דעתך בנושא שלנו:

    אישתי בת 35 ואני 38, מנסים להיכנס להיריון שנה ללא הצלחה. (כללי שנה וחצי עם הפסקה במהלך כמה חודשים עקב חיסון נגד אדמת לאישתי)

    הבדיקות של אישתי תקינות לחלוטין.

    הבעיה אצלי בזרע, בדיקה ראשונה שנערכה , הכמות שנלקחה לבדיקה הייתה 0.2ml
    והתוצאות לא היו טובות: מורפולוגיה 6%, ניידות 30% ,כמות 0.2ml , ריכוז 30*10^6

    בבדיקה שערכתי לאחר 3 שבועות באיכילוב , קיבלתי תמונה אחרת:
    כמות:1ml
    ריכוז: 36*10^6
    תנועה לאחר שעה: 67%
    לאחר 4 שעות: 32%
    grade of motility: II-IV
    מורפולוגיה 7%

    כמו כן יש לי וריקוצלה קלה עד בינונית מימין בינונית משמאל, אורולוג לא המליץ לי על ניתוח לאור גיל ומצב הזרע.

    האם לדעתך שווה לנסות הזרעה, או להמשיך ולנסות טיבעי ?
    מה דעתך על רפואה סינית ?

    בברכה
    אבי


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חוות דעת לאחר שנה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם לבצע הזרעה

    ד''ר אבי לייטמן
    24/07/2007

    לאבי שלום
    קשה לתת לך המלצה על פי הנתונים החלקיים שהעברת. כדי להחליט על הטיפול המומלץ יש צורך לקבל את כל הנתונים של המעבדה כולל בדיקות הדמייה של האשכים ועוד. כעקרון, לאור גילכם והנתונים החלקיים האלה נראה לי שעדיף שלא להמתין ולנסות טבעי אלא לפנות למומחה פוריות לטיפול ממשי. אין בספרות הרפואית שלנו מיידע על השפעת הרפואה הסינית על הפוריות ועל איכות הזרע ולכן אין לי אפשרות להעריך אם יש טעם לנסות זאת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם זה תורשתי?
    ערן
    24/07/2007

    התגלה בבדיקה שלאי יש ספירת נמוכה
    האם יש לזה טיפול? והאם זה תורשתי?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם זה תורשתי?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תורשתי?

    ד''ר אבי לייטמן
    24/07/2007

    לערן שלום
    כדי לתת לך תשובה על שאלותיך אתה צריך לעבור בדיקות וברור יסודי של הסיבה לספירה הנמוכה. רק לאחר ברור כזה ניתן דעת אם זה תורשתי ומה הטיפול האפשרי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום