2 שאלות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • 2 שאלות
    ג'ני
    01/01/2012

    היי,
    אני בשבוע 15.
    רציתי לשאול 2 שאלות:
    1) עד עכשיו הבנתי שקרמבו זה משהו שאסור בהריון למרות שאני בחשק מטורף אליו. היום מישהי שגם בהריון ציינה שבעיקרון זה מותר אבל לא להגזים כי זה לא בריא. האם זה נכון? האם מותר לי לאכול קרמבו בהריון (כמובן של חברה גדולה (שטראוס) ולא סתם קרמבו)?
    2) אני בשבוע 15 ונכון לרגע זה אני שוקלת 60.5 קילו בגובה 1.61. התחלתי את ההריון במשקל של כ- 65 קילו - אני טיפה מודאגת שאולי הירידה הזאת (לא בכוונה לא דיאטה) פגעה בעובר. לצורך ציון אני במשקל הזה כבר כחודש וזה לא זז ואני אוכלת כרגיל.
    תודה רבה רבה וסליחה על האורך :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    2 שאלות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • 2 שאלות - תגובה

    דנה שפילמן
    02/01/2012

    שלום ג'ני,
    1. מעבר לכך שהקרמבו הוא לא מזין, הבעי בו היא שיש ביצים מוקצפות ולכן יכולה להיות בעיה של חיידק הסלמונלה. אני מציעה לך לברר מול שטראוס האם ניתן.
    2. אכן ירידה גדולה יחסית במשקל ואת אמורה כבר לחזור לעלות במשקל. אני מציעה לך לפנות לדיאטנית לבחינת תפריטך ולהיות במעקב תזונה ומשקל לאורך ההריון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו