אכילת סויה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אכילת סויה
    גל
    26/08/2012

    שלום, אני מקווה שאני מפנה את השאלה לפורום הנכון.. בעלי ואני מנסים להיקלט להריון ומבדיקה באינטרנט ונשים שהיו בהריון המליצו לי לא לאכול מאכלים שמכילים סויה כי אכילת סויה דומה ללקיחת גלולה למניעת הריון. מאז אני בודקת כל מאכל שאני מכניסה לפה וברוב המאכלים יש סויה. אני לא יודעת אם זה נכון או לא ולכן פניתי אליכם בתקווה שתתנו לי תשובה. אכילת סויה לא ממולצת לבחורה שרוצה להיכנס להריון או שאין בזה שום נזק?? ורציתי לדעת אם יש מאכלים מסויימים שמומלץ לאכול והאם יש מאכלים שלא ממולצים לאכול לבחורה שרוצה להיכנס להריון. אני מאוד מאוד אשמח לקבל תשובתכם!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אכילת סויה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אכילת סויה - תגובה

    דנה שפילמן
    26/08/2012

    שלום גל,

    סויה מכילה באופן טבעי פיטו-אסטרוגנים שהינם אסטרוגנים צמחיים הדומים לאסטרוגן בגופנו, וכן לגלולות ולכן יש שאומרים שאולי בעקיפין יכול גם להשפיע על כניסה להריון.
    כפי שראית, כיום יש בהרבה מוצרים מעובדים נוכחות סויה.
    השאלה אם רק התחלתם לנסות להיכנס להריון או שזה כבר תקופה. נשים רבות נכנסות להריון גם עם התזונה המערבית והמוצרים המעובדים ללא בעיות.
    כשאשה מתקשה להרות, היא מחפשת מה יכולים להיות הגורמים ואז להמנע ממה שיכול להיחשב בעייתי.
    אני חושבת שכל דבר צריך להיות במידה. אל תצרכי מוצרי סויה בהוויתם כמ טבעול, גבינות סויה וכדומה, אך מוצרים אחרים המכילים כמויות מזעריות של סויה, אני חושבת שפחות בעייתיים.
    שוב, אם עובר זמן ואת מתקשה ליכנס להריון, פני לדיאטנית קלינית לבחינת תפריטך ובניית תכנית המותאמת לך.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו