מולטיויטמין ואומגה 3

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מולטיויטמין ואומגה 3
    thrv
    28/01/2013

    שלום,
    אני בשבוע 11 ולוקחת פריג'נטלי ואומגה 3 של חברת סופהרב. יש לי שתי שאלות:
    האחת, האם במקום האומגה ניתן לאכול דגים (בכמות המומלצת) או אגוזי מלך?האם בצורה זו אקבל את התוספים הדרושים?
    השניה, לגבי המולטיויטמין, אני ממש מתקשה לבלוע את הכדור, האם ניתן לפורר אותו באיזושהי צורה?בנוסף, במולטיויטמין מופיע ויטמין A ובטא קרוטן כל אחד בכמות של 1500 יחב"ל, האם זה בסדר?כמות שלא תפגע בעובר?
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מולטיויטמין ואומגה 3

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מולטיויטמין ואומגה 3 - תגובה

    דנה שפילמן
    28/01/2013

    שלום,

    ניתן לאכול 2-3 מנות דג בשבוע ואגוזים במקום התוסף.
    לגבי חיתוך המולטיויטמין- היוועצי עם החברה. כמות הויטמינים שם תקינה ואינה פוגעת בעובר. כמובן שיש לצרוך לפי הוראות היצרן ולא מעבר לכך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הריון

    צוות סופהרב
    28/01/2013

    שלום רב,
    אומגה 3 מאוד חשובה והכרחית בתקופת ההיריון.
    ניתן לאכול במקום התוסף דגים או אגוזים אך לא ניתן לדעת בדיוק את הכמות והריכוז של האומגה 3 שנמצאת בתוך המזונות הנ"ל.
    חשוב לבדוק שהדגים עצמם נקיים ממתכות כבדות ורעלים כמו כן מאגוזים למשל את מקבלת עוד תוספות לא מומלצות כמו שומן וכולי..
    (מעט שומן הרי מומלץ מאוד, במיוחד והמקור שלו הוא מאגוזים אבל לא בכמויות כאלו).
    אחד היתרונות בתוסף הוא שאת יכולה לדעת בדיוק את הכמות של האומגה 3 שצרכת וכמובן לדאוג לקחת מוצרים של חברה טובה שהחומרי גלם שלה נקיים.

    בנוגע לפריג'נטלי, היא הרי פורמולה שמיועדת לנשים בהריון ומניקות. כל הרכיבים בתוך המוצר נמצאים במינון נכון ומתאים לתקופה זו, כולל הבתא קרוטן.
    אין בעיה לחצות או למעוך את המוצר אבל בתנאי שתצרכי את כל הטבלייה בבת אחת לאחר האוכל.

    בברכת בריאות שלמה,
    אביבית שלום.
    נטורופתית סולגאר-סופרהב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו