שלום,אשמח להמלצות על תזונה לתחילת ה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום,אשמח להמלצות על תזונה לתחילת ה
    נטע
    01/03/2013

    שלום,
    אני ובעלי מנסים להרות בצורה הטבעית. רציתי לשאול על מה עלי להקפיד בקשר לתזונה בתקופה זו, ובמיוחד בתחילת הריון, הייתי רוצה לשמור על תזונה מתאימה בכל מקרה, כי בין הנסיונות עד לברור האם אכן אנו בהריון יעברו מספר שבועות, לא הייתי רוצה לעשות טעויות בתקופה זו.

    אני בת 32, זה יהיה ההריון הראשון שלנו. אני עושה דיאטה עם דיאטנית במהלכה הורדתי 7 קילו בארבע חודשים אחרונים, וכעת משקלי עומד על 81 קילו. 155 ס"מ הוא גובהי. אני מקפידה על 6 ארוחת ביום, כל עד 3 שעות, בעיקר לחם מקמח מלא.
    אוכלת אורז מלא או רגיל, הרבה ירקות, אבל בזמן האחרון קשה לי להקפיד על יחס נכון של חלבונים, שומנים, ואני אוכלת את "האוכל הבריא" אבל בכמויות גדולות יותר- 2 כפות אבוקדו, טחינה וכדומה במקום כף, 6 כפות אורז במקום 4 וכדומה.
    האם מותר כף קטשופ מדי יום?
    האם אפשרי להמשיך בהתחלה בתפריט הדיאטה?


    לא מעשנת, לא שותה אלכוהול. אני שותה בדר"כ 1-2 כוסות קפה או נס קפה ביום ועוד 1-2 כוסות תה שחור רגיל, ולפעמים גם קולה דיאט או זירו, אני לא שותה המון. יש ימים שזה אולי כוס קפה אחד, כוס תה אחד, ושום קולה, או 2 כוסות קולה. הבנתי שקפאין מזיק, ורציתי לשאול האם להמנע לגמרי מקפאין? זה יהיה מאוד קשה לי, אני אוהבת תה שחור ולא תה אחר וצריכה לפחות כוס קפה ביום, האם לעבור לנטול קפאין? הבנתי שהוא לא נטול לחלוטין. האם יש משקאות חמים אחרים שאוכל לשתות? אני אוהבת לשתות קקאו, אבל יש בו קפאין, האם אפשר כוס שוקו- מ2 כפיות שוקולית פעם ביום?
    האם מותר מרקי 10? אבקה בכוס?

    האם מותר לי להתחיל בפעילות גופנית? בזומבה? התחלתי לפני שבועיים רק.
    האם אופני כושר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לגבי אומגה 3

    נטע
    01/03/2013

    אני לוקחת אומגה 3 של דרך חיים - הכללית, 3 ביום, זה עוזר לי, בין השאר גם ליציבות במצבי רוח, האם אפשר להמשיך עם זה בהריון או לעבור לאומגה 3 צמחי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אומגה 3 בהריון

    אלינור שילק
    03/03/2013

    שלום לך,
    לאומגה 3 חשיבות רבה בזמן ההריון וההנקה. לפי ההנחיות המקובלות יש לצרוך לפחות 200 מ"ג DHA בתקופה זו.
    למידע ויעוץ אישי בנושא תזונה ותוספי תזונה בהריון והנקה ולקבלת שובר הנחה למוצרים, את מוזמנת לפנות אלינו .

    בברכה,
    אלינור שילק
    מחלקת הדרכה אלספה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו