תת משקל בהריון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תת משקל בהריון
    יפעת
    29/08/2013

    אהלן.
    אני בהריון ראשון, בת 23, שבוע 12.
    אני תמיד הייתי בתת משקל, עשיתי דיאטות, בדיקות וכל זה, ותמיד די מהר חזרתי למשקל שלי- איזור 45 קג' (גובה 164) מתחילת ההריון אני עם כאבי בטן (בדקתי- זה תקין) ובלגן בבטן. קצת הקאות ובלי בחילות. בגלל התחושה הרעה נורא קשה לי לאכול, ואני יורדת כל הזמן במשקל- התחלתי בערך 45-46 ועכשיו אני 42 במקרה הטוב. ראיתי שאני לא מצליחה לשמור על המשקל אז יצרתי קשר עם דיאטנית והיא ממש הפחידה אותי שזה יביא אותי לאשפוז.
    אני באמת אוכלת כל מה שאני מסוגלת! יש איזה פיתרון? מניעה? אני קצת אובדת עצות ורק עוד שבוע יש לי. תור לרופא נשים ולאחות.
    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תת משקל בהריון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קודם כל לא להילחץ :)

    נטעחן ליבנה
    01/09/2013

    הי יפעת,
    ממה שהבנתי כל חייך היית במשקל נמוך. ממליצה להגיע לרופא בהקדם האפשרי, אבל לזכור שזו תופעה מוכרת שבטרימסטר הראשון בגלל השינויים יכולים להיות סימפטומים שונים.
    לגבי המשקל, אני ממליצה להתחיל לאכול ארוכות תכופות יותר ודחוסות קלורית.
    את יכולה לאכול כל שעתיים שלוש משהו קטן ועשיר קלורית. כמו כן ממליצה לך להעשיר את התפריט בשומנים בריאים (חד ורב בלתי רווים). מזונות כטחינה, אבוקדו, שקדים, בוטנים, אגוזים, חמאת בוטנים, זיתים. לדוגמא: לאכול פרוסה של לחם מלא עם ממרח שומני יותר בין הארוחות.
    בהצלחה :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגידי את רצינית???

    דנה
    03/09/2013

    הבחורה אנורקטית בתת משקל חמור. איזו מן תגובה לא אחראית זו "לא להלחץ"???
    יקירתי ב BMI כזה (פחות מ 16) זה רעב קיצוני ותת תזונה שתפגע בעובר שלך.
    אני מניחה שיש לך הפרעת אכילה כלשהי היות וזה לא משקל נורמלי, גם לא לבחורה רזה מטבעה. מציעה שתגשי לרופא בדחיפות. גם אם יאשפזו אותך - עדיף מאשר עובר חולה או מת. החיים שלך ושל העובר חשובים יותר מכל דבר.
    בהצלחה מכל הלב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו