שאלה לגבי ויטמינים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לגבי ויטמינים
    נונה
    25/10/2013

    שלום ד"ר.
    אני בשבוע 17 הריון ראשון, עד עכשיו לקחתי רק חומצה פולית רגילה, פשוטה של 0.4 מ"ג.
    אחרי בדיקות דם התגלה לי מחסור של בי 12 (124) וקצת חוסר בברזל (המוגלובין 10)
    אמא של חברה שלי הינה רוקחת ומאוד מאמינה בויטמינים אתמול היא הביאה לי מלא דברים אבל אני חושבת שהמינון שהיא הציעה הינו מוגזם רציתי לדעת מה דעתך

    1. קודם כל לקראת החורף ומכיון שמלכתחילה מערכת החיסונית שלי די חלשה עוד לפני ההריון היא הביאה לי כדורים של וימטין סי, כל כדור 500מ"ג היא אמרה לי לקחת 2 במיוחד שמזג האוויר יתקרר ממש.

    2. חומצה פולית בתוספת ברזל עדין בכדור יש 400 מק"ג חומצ פולית ו 28 מ"ג ברזל, גם פה היא אמרה לי לקחת 2.

    3. פרוביוטיקה 2 כדורים

    4. ויטמין בי12 כדור אחד, מציצה מתחת ללשון של 1000 מק"ג.

    האם נחוץ מכל הנ"ל 2 כדורים
    האם זה מזיק לקחת יותר מידי?
    יש צורך בזה?
    האם יש צורך רק בהתחלה על מנת לתת "פוש"?

    אשמח לתשובה, תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה לגבי ויטמינים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לגבי ויטמינים - תגובה

    נטעחן ליבנה
    25/10/2013

    נונה שלום,
    רק הבהרה, אנחנו דיאטניות ולא רופאות.
    לגבי התוספים, אני ממליצה לפנות לרופא המטפל ולהתייעץ איתו בנושא.
    אולי צריך לתת לך כמות גבוה יותר של חומצה פולית. לגבי וויטמין C אין שום מחר שמוכיח כי נטילת התוסף בכמויות גבוהות אכן מסייע לשמירה וחיזוק מערכת החיסון, אך לא אמורה להיות לו שום השפעה שלילית.

    בהצלחה והמון בריאות :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו